Stránka 4 z 4

Napsal: ned 09.06.2013 09:31
od Snejk
oprava se vejde u me do 30ti tisíc a myslim ze nemá cenu to ojebavat, vymenou za tu cenu se clovek docka skoro GO motoru :) alespoň po strance kompletního pretesneni vseho, takove pretesnovani tesneni oleje u alternatoru je pak taky sranda apod.. myslim si ze za tu cenu mit komplet pretesneny motor všechno zkontrolovane a potazmo opravene (hadice kladky vodni pumpy bla bla bla..) a mit od motoru na dloouho pokoj to stoji.... a nekupovat si kuli tomu e65 je blbost.. je lepsi pocitat s rezervou ci kupovat auto které uz opravou proslo...
u gufer ventilu je to o něco drazsi ale zase by se to dělalo i s trubkou a vsim, takze asi dobry...

Napsal: ned 09.06.2013 11:26
od Eks
Ahoj jedna paní povídala, že ty ventilový gufera je bolest benzínových BMW a ještě se k tomu vydírají vodítka ventilů v důsledku toho to čmoudí a žere oil. Ano /Ne?

Napsal: ned 09.06.2013 17:57
od Snejk
Ano stava se to... vetsina 745/750 na ceskem trhu uz tenhle problem ma...

staci overit jedine... nechat bezet na volnobeh cca minutu a pak proslapnout plyn na podlahu...pokud se vyvali modry mrak.. bingo,vyhrali jste spatna gufera... ale je to fuk ono i kdyz koupis dobry kus tak to driv ci pozdeji prijde...

jde spis jen o ty tesneni, ty vydreny driky ventilu sou spis takovy strasaky pro zakazniky aby se vydelalo...

ale ta zavada se jinak neprojevuje, nezhorsuje, nic se nenici... jen vyjezdy po delsim stani na volnobeh jsou "s efektem"... za jizdy uz tam nekouri nic.. neni to pres krouzky... jen kna volnobeh to pres ty vejfukovy gufera natece do vejfuku a tam shori...

Napsal: stř 26.06.2013 20:27
od Eks
Díky za upřimnost.

Napsal: pát 16.08.2013 02:00
od Veselac
rád se podělím o obě zkušenosti

plyn:
- mám 750iL po fl ve slušný výbavě :-) a i když peníze řešit nemusím (neberte to jako vychloubání, prosím) stejně jsem šel do přestavby LPG. Projedu cca. 20tis Kč měsíčně a podle mě bych byl blázen to strkat někomu jinýmu, hlavně státu. Raději zbytek peněz investuji do něčeho rozumnějšího, co mi peníze vydělá. Rozdíl v jízdě na plyn nebo benzín neznatelný. Takže doporučuju
- taky mám Cayenna Turbo, kterej žere 17/l na 100km, a to mi určitě lže (mimochodem jede brutálně a sedmu si dá k snídani) ale protože s ním přítulkyně najezdí pár kilo, přestavbu sem neřešil.

je to prostě o počtech a jestli někdo počítat neumí, bude počítat celej život :-D (viz. některý zdejší odkazy na tzv. "přesvědčení" že plyn do auta nepatří)

745i vs 750i:
- Jezdil jsem v obou verzích. Chtěl jsem perfektní kousek, s tím že si raději připlatím, takže jsem vysolil 700tis. ale stejně je to o původním majiteli, protože auto je spolehlivý spíše průměrně. Nejvíce trpí převodovka (měnil jsem za 60tis.) a elektronika (taky mě už něco stála). Taky žere gumy (19ky předek cca.6tis/ks, zadek cca.9tis/ks - pokud cheš lepší galusky) a destičky, takže jde i o provoz.
Zřejmě tě nezrujnuje ale přemýšlej nad tím, že to není trojka. Pokud není dostatek peněz na e66, radeji bych si koupil slušnou 745i a zbytek si nechal na případné opravy. Svezení ze zkušeností téměř stejné. Komfort stejný, motoricky téměř také. Hlavně sem nechtěl diesel, protože ten prostě nejede a komfortu nepřidá. Benzín se k 7er e66 hodí dle mého více. Design je na vkusu každýho soudruha, já fandím po fl. Hlavně bych hledeal s co největší výbavou, protože právě o tom tyhle auta jsou a v případě prodeje půjde lépe z domu.

I přes některé problémy, které jsem musel řešit a ještě zřejmě budu, to auto opravdu zbožňuju. To jen aby tě neodradilo moje psaní. Jestli si jí koupíš, už nebudeš chtít jezdit v ničem jiným i přes některé nedostatky :-) Zkoušel jsem to ale nejde to, takže v zimě akorát měním za novější model. Prostě sedma je sedma...

snad ti to pomůže a přeju ti najít tu pravou :-)