Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - zkušenosti s LPG
Nevim jak to vypadá ale nešlo by vyříznout velké kolo a dát tam toroid taky 105litru jako v 7er ?
Nebo prostě teplem vytvarovat tu podlahu aby bylo více místa pro aspon 105litrovej toroid ...štve mě když musím co 500km tankovat ...ona V8 bere více počítám 12-13L/100 pruměr oproti R6 co mám teď ...
Nebo místo nádrže vyhodit a dát pod auto plyn ? je tam hodně místa na pořádnej toroid ?
Prostě nějakou velkou upravou docilit velkou nádrž i v 5er na LPG.
Nebo prostě teplem vytvarovat tu podlahu aby bylo více místa pro aspon 105litrovej toroid ...štve mě když musím co 500km tankovat ...ona V8 bere více počítám 12-13L/100 pruměr oproti R6 co mám teď ...
Nebo místo nádrže vyhodit a dát pod auto plyn ? je tam hodně místa na pořádnej toroid ?
Prostě nějakou velkou upravou docilit velkou nádrž i v 5er na LPG.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Jo, je to ram namontovaný asi čtyři měsíce. Žádnej blb to není, co se týče způsobu montáže, udělal to špičkově. Nikde není nic vidět, žádnej rozřezanej kryt motoru apod. Dělal mi už Hondu Legend, fungovalo to perfektně. Mám tam systém Magic, nádrž v rezervě, tankování pod víčkem. Problém je, že když to jede dobře na benzín, takto jede na hovno na plyn. Když to jede dobře na plyn, tak se ráno při studeným motoru pomalu nemůžu ani rozjet. Nikdo mi to není schopnej seřídit. Měl jsem to i u Pupiků, tam to snad seřizoval Snejk. Tejden to chodilo, a pak zase to samý. Furt problém s těma mapama. Už dva měsíce se stím seru, a leze mi to na nervy. To auto než jsem tam dal plyn, tak chodilo jako víno. Já věřím všem tady zúčastněným, že jim to šlape, a přeju jim to. Ale mě prostě ne...Už nikdy bych to neudělal. Akorát mi to leze na nervy, že kdyby mi někdo za to dal slušnej peníz, tak to pošlu do hajzlu. Ještě chvíli to vydržím, a pak to nechám vymontovat.
omg,
to zas někdo neumí seřizovat valvetronicy, hlavně podle toho co píšeš nemáš Magica s režimem pro valvetronic, snaží se ti doladit podle podtlaku, takže i když to dobře seřidíš tak se hned rozhasí tím nulovym podtlakem, schvalně odpoj valvetronicy a zkus se projet pak km bez nich jeslti se nezlepší seřízení, pokud jo, tak je to špatně udělaný.
špatně seřízenej plyn poznáš tak že když necháš auto pořádně ohřát, pak se se jedeš projet a jedeš na benzín třeba 3km, pak přepneš na LPG, tak se ukazatel okamžité spotřeby nesmí moc pohnout, pokud spotřeb spadne, je to moc bohaty, pokud poletí nahoru, je to moc chudý.
my těch E65 dělali několik a normálně se tím jezdilo Norsko apod.
mam tu i 645i s LPG a funguje to naprosto normálně.
pokud auto funguje na benzín a nefunguje na plyn, tak to není ničím jiným než špatně udělaným LPG a u E65 každýho dycky hrozně překvapí ten valvetronic. zkus schválně zavolat těm plynařům co ti to montovali a jen se jich zeptej "jak ten můj systém LPG co od vás mám řeší nulovej podtlak v sáni"
to že ti to jeden den jede dobře na plyn a druhej den není schopny se rozjet je známka špatnýho seřízení, prostě u studenyho motoru se nepoužívá lambda a dávky benzínu pro motor si motor bere z posledního běhu motoru (což bylo na LPG, ktery bylo chudy nebo bohaty) takže první 2 minuty to pojede nahovno než se ohřejí lambdy a pak už to bude ok.
vlet tam na ně a zjebej je at to daj dohromady a když sou čuráci tak at radši takovy auta nedělaj.
to zas někdo neumí seřizovat valvetronicy, hlavně podle toho co píšeš nemáš Magica s režimem pro valvetronic, snaží se ti doladit podle podtlaku, takže i když to dobře seřidíš tak se hned rozhasí tím nulovym podtlakem, schvalně odpoj valvetronicy a zkus se projet pak km bez nich jeslti se nezlepší seřízení, pokud jo, tak je to špatně udělaný.
špatně seřízenej plyn poznáš tak že když necháš auto pořádně ohřát, pak se se jedeš projet a jedeš na benzín třeba 3km, pak přepneš na LPG, tak se ukazatel okamžité spotřeby nesmí moc pohnout, pokud spotřeb spadne, je to moc bohaty, pokud poletí nahoru, je to moc chudý.
my těch E65 dělali několik a normálně se tím jezdilo Norsko apod.
mam tu i 645i s LPG a funguje to naprosto normálně.
pokud auto funguje na benzín a nefunguje na plyn, tak to není ničím jiným než špatně udělaným LPG a u E65 každýho dycky hrozně překvapí ten valvetronic. zkus schválně zavolat těm plynařům co ti to montovali a jen se jich zeptej "jak ten můj systém LPG co od vás mám řeší nulovej podtlak v sáni"
to že ti to jeden den jede dobře na plyn a druhej den není schopny se rozjet je známka špatnýho seřízení, prostě u studenyho motoru se nepoužívá lambda a dávky benzínu pro motor si motor bere z posledního běhu motoru (což bylo na LPG, ktery bylo chudy nebo bohaty) takže první 2 minuty to pojede nahovno než se ohřejí lambdy a pak už to bude ok.
vlet tam na ně a zjebej je at to daj dohromady a když sou čuráci tak at radši takovy auta nedělaj.
Filozof píše:Nevim jak to vypadá ale nešlo by vyříznout velké kolo a dát tam toroid taky 105litru jako v 7er ?
Nebo prostě teplem vytvarovat tu podlahu aby bylo více místa pro aspon 105litrovej toroid ...štve mě když musím co 500km tankovat ...ona V8 bere více počítám 12-13L/100 pruměr oproti R6 co mám teď ...
Nebo místo nádrže vyhodit a dát pod auto plyn ? je tam hodně místa na pořádnej toroid ?
Prostě nějakou velkou upravou docilit velkou nádrž i v 5er na LPG.
nejlepší řešení je koupit si sedmu, máš spolehlivější a bezpečnější auto než 5er a nemusíš řešit nějaky kompromisy

v pětce není vzadu místo na větší nadrž i když to uřežeš. je tam hned vyfuk apod.
uprava nadrže by se taky dala, ale to bude drahy jak koupit rovnou E65.
dělat z hovna bič se většinou nevyplácí.
JARAX:
to máš pravdu ale pokud se bavíme o e39 je to prostě levnější ...
taková dražší E34 na údržbu, když to vezmu obrazně ... pěkná e65 je cenově jinde ...
za 70-100k koupím e39 hodím LPG a jezdím...slušná 7er je kolem 180-200k alespon..... a ty díly jsou taky jinde ... prostě budu spokojenej a mladá tam dá kočárek kterej je taky v plánu ... koukám na prachy které netisknu ...
7er je jiná liga jak v pohodlí a luxusu tak i finančně ...
musíme to přiznat oproti E39 je to jinde ... není to e60/61 kde se to smyje cenově...
to máš pravdu ale pokud se bavíme o e39 je to prostě levnější ...
taková dražší E34 na údržbu, když to vezmu obrazně ... pěkná e65 je cenově jinde ...
za 70-100k koupím e39 hodím LPG a jezdím...slušná 7er je kolem 180-200k alespon..... a ty díly jsou taky jinde ... prostě budu spokojenej a mladá tam dá kočárek kterej je taky v plánu ... koukám na prachy které netisknu ...
7er je jiná liga jak v pohodlí a luxusu tak i finančně ...
musíme to přiznat oproti E39 je to jinde ... není to e60/61 kde se to smyje cenově...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
JaraX píše:provoz e39 a e38 je na tom cenově srovnatelně, o tom že E39 se da koupit levněji souhlasí. E38 krásně drží ceny, takže ti co mě poslechli a šli do E38 maj auta ktery furt drží cenu, viz fishmaker kterej prodal za 150 nebo kolik 1995 rok.
Pro jaraxe: cekam fundovanou odpoved, ne ze me posles do prdele

Mam e39 540i , vzadu 65 toroid, brachove doporuceni snejkem udelali a nastavili me tam rezervu 20% coz suma sumarum o 13l tankovani mene.
Zhruba 50l naberu a musim to vyjet cele a dojezd mam 17/100, cca 300, nepocitam tempomat dovolena, dalnice tam se rapidne zvysi dojezd. Tvuj nazor je pro me dulezity ohledne te 20% rezervyv nadrzi pro plyn, je to nutnost nebo zbytecnost? Ono cestou na dovolenou porad cumet kde maj zrovna lpg neni nic prijemneho.
Mam e39 540i , vzadu 65 toroid, brachove doporuceni snejkem udelali a nastavili me tam rezervu 20% coz suma sumarum o 13l tankovani mene.
Zhruba 50l naberu a musim to vyjet cele a dojezd mam 17/100, cca 300, nepocitam tempomat dovolena, dalnice tam se rapidne zvysi dojezd. Tvuj nazor je pro me dulezity ohledne te 20% rezervyv nadrzi pro plyn, je to nutnost nebo zbytecnost? Ono cestou na dovolenou porad cumet kde maj zrovna lpg neni nic prijemneho.
takže tobě žere 540i 17litru ? To si teda raději koupím 530i R6 kde to bere 10L/100km.
Já měl za to že se do 12litru v pohodě vlezu ....

tady jezdí za méně....
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Ja mam toroid 72l a dostanu do toho urcite 70l. Nicmene vuz sem tak jiz koupil a tudiz si nejsem jistej nastavenim ale i tak na m54b30 s tim najedu 550km coz neni zadna slava nicmene byt to mene tak je to opravdu blbe.
Tudiz v pripade 5er lepsi m54b30 nez m62 teda pokud nechces davat do kufru valec dle meho nazoru pak leda 7er kam das vetsi nadrz jakozto toroid.
A dalsi vec 5er tedy kdyz se bavime o E39 ta koupim skrze finance a rozdil na udrzbe mezi 530i a 540i je znatelny.
Nicmene jakozto rada je pak to nastavit tak aby tam ta rezerva byla co nejmensi ale byt si toho vedom nebo si zaskladat kufr.
Tudiz v pripade 5er lepsi m54b30 nez m62 teda pokud nechces davat do kufru valec dle meho nazoru pak leda 7er kam das vetsi nadrz jakozto toroid.
A dalsi vec 5er tedy kdyz se bavime o E39 ta koupim skrze finance a rozdil na udrzbe mezi 530i a 540i je znatelny.
Nicmene jakozto rada je pak to nastavit tak aby tam ta rezerva byla co nejmensi ale byt si toho vedom nebo si zaskladat kufr.
filozofe jezdim 90% centrum prahy, s tim nic proste delat nejde, kdyz to vytahnu na dalnici je to o necem jinem a jeste mam automat. Nebudu tu nikomu lhat ani sam sobe ne. 12l je dalnice klobouk, ja se s tim neseru, dalnice 200 a v praze to kolikrat na semaforem odpichnu. Nechtel jsem te zklamat, ale itak to zato stoji. Spotreba v8 4.4l v lpg je vazne to posledni co te bude trapit.
Ja jen potrebuju radu jak s tou 20% rezervou
, protoze njaky smysl to mit musi, kdyz to takhle nastavujou.
Ja jen potrebuju radu jak s tou 20% rezervou

ok tak to beru prostě tomu dáváš za krk proto 17L myslím si že tedy 12-13litr pruměr bude u mě s manuálem jistě v pohodě ...já pohodář z 95procent a 5procent si užívám... cca tak bych to popsal...
Já jezdím maloměsta, dálnice 50procent a 40procent okresky a kousek 5-10procent Brno ... no takže bych jistě byl snad spotřebou rozumě ale pokud tady píše 530i 170kw že je mnohem úspornější a náklady levnější tak o tom přemýšlím....ono i 530i pojede slušně ....
Ale sen je V8 .... uvidíme ...
MOD fishmaker : necituj, kdyz neni potřeba
Já jezdím maloměsta, dálnice 50procent a 40procent okresky a kousek 5-10procent Brno ... no takže bych jistě byl snad spotřebou rozumě ale pokud tady píše 530i 170kw že je mnohem úspornější a náklady levnější tak o tom přemýšlím....ono i 530i pojede slušně ....
Ale sen je V8 .... uvidíme ...

MOD fishmaker : necituj, kdyz neni potřeba
ta vzduchová kapsa je pro příklad oteplení LPG, např požár, prudké slunce apod.
to co se dává je podle mě zbytečně moc, stačí 5-6 litrů, většinou se "přihne plovák" ale mam tu i auta který maj plovák odstraněnej, třeba mlade auto ma 44 nádrž a tankuje 44,2, není s tím žadnej problem, akorat v řecku kde auto stalo slunku ve 40C nově natankovany, tak to malinko zasmrdělo, protože si to upustilo tak pul decku plynu.
pokud budeš mít rezervu blby 2-3 litry, tak to stačí. nulova rezerva vzduchu se taky da, ale nesmíš byt kokot abys natankoval plnou a nechal tak auto stat tyden, prostě to chce dycky po natankovani full vyjet aspon par litru.
M54b30 vs M62B44 není zas takovej rozdil, spotřeba cca 2 litry, a pokud by se s tím jezdilo stejnym stylem, tak bude mít menší naklady stejně ten osmivalec. oni ty šestivalce hlavně M54 zas tak skvěly nejsou a občas nějakej umře, navíc vyměna membrany na šestivalci je porod, oproti vymeně na osmivalci. pokud nepočítám double vanos M62 ktera je dost poruchová, ma 4 katy apod ,ale to už je prostě stejna generace jako ta M54 kde se prostě občas něco vysere. ale pokud bych si měl vybrat mezi M62 do roku 1998 a nebo M54 tak beru M62, ty motory sou prostě nesmrtelny.
samozřejmě pokud se V8mě nakládá, tak dřív sežere brzdy, dřív odejde hardyna, dřív spálí gumy apod.
to co se dává je podle mě zbytečně moc, stačí 5-6 litrů, většinou se "přihne plovák" ale mam tu i auta který maj plovák odstraněnej, třeba mlade auto ma 44 nádrž a tankuje 44,2, není s tím žadnej problem, akorat v řecku kde auto stalo slunku ve 40C nově natankovany, tak to malinko zasmrdělo, protože si to upustilo tak pul decku plynu.
pokud budeš mít rezervu blby 2-3 litry, tak to stačí. nulova rezerva vzduchu se taky da, ale nesmíš byt kokot abys natankoval plnou a nechal tak auto stat tyden, prostě to chce dycky po natankovani full vyjet aspon par litru.
M54b30 vs M62B44 není zas takovej rozdil, spotřeba cca 2 litry, a pokud by se s tím jezdilo stejnym stylem, tak bude mít menší naklady stejně ten osmivalec. oni ty šestivalce hlavně M54 zas tak skvěly nejsou a občas nějakej umře, navíc vyměna membrany na šestivalci je porod, oproti vymeně na osmivalci. pokud nepočítám double vanos M62 ktera je dost poruchová, ma 4 katy apod ,ale to už je prostě stejna generace jako ta M54 kde se prostě občas něco vysere. ale pokud bych si měl vybrat mezi M62 do roku 1998 a nebo M54 tak beru M62, ty motory sou prostě nesmrtelny.
samozřejmě pokud se V8mě nakládá, tak dřív sežere brzdy, dřív odejde hardyna, dřív spálí gumy apod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
Moribundus nemusis hned byt nakrklej, ale pokud umis cist ty, tak si precti prispevky a rady od ostatnich co ti tu pisou a zjistis kde a proc ti to nechodi.. Kazdopadne za to ti muze ten co ti to do auta nacpal,snad to mas v zaruce a mas nato papir ne? to ze to tam dal hezky je celkem k nicemu kdyz to neumi rozchodit.. Ja mel 5 aut na plyn a pokud nebude pristup k nafte okamzite se zase na LPG vracim...Samozrejme pokud auto uz na plyn nebude dam ho delat jen nekomu schopnymu kdo se v tom vyzna a budu mit klid a pekne jen tankovat za 17 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
butthead740 já nejsem nakrklej, chtěl jsem jenom vysvětlit, že mi auto nedobastlil, co se týče provedení práce. To že to nefunguje je přesně to co popisuje Jarax. Auto když je studený, tak jde jak pumpa na hovna. Když se teda po nějakým čase rozjedu a za jízdy se to ohřeje, tak to jde dobře jak na benzín, tak na plyn. Přečet jsem si toho tady hodně, neboj. V úterý to tam vezu, ať to vyřeší. Všechno prostě podle všeho dělá ten blbej podtlak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně