Stránka 4 z 7
Napsal: pon 03.12.2012 16:23
od HaryXXL
jimmyhendrix píše:Ikdyz pochybuju o vyznamu sveho prispevku tak na druhou stranu bych rad napsal svuj nazor k teto debate.
Takze jednak co se tu pise o nafte a benzinu tak predem rikam ze naftu rad nemam a mam mnohem radsi benal nicmene lidi co tvrdi ze 730d taha 2s atak dale no myslim ze to pise clovek ktery ma realnou zkusenost s V8 benzinem kterej ma jak vykon tak kroutak a vi co je komfort a i zaroven vykon. Proste kdyz clovek prijde z koncernu TDI a sedne do 730d tak zamerne rikam ze jen samotny motor se chova naprosto skvele oproti jakymukoliv tdi uz jen proto ze to neni 4valec ale tech duvodu je tam vic. Z druheho pohledu clovek co jezdil v 745i a vyse by si 730d nekoupil tedy pokud neni zamilovan do nafty coz jej ale po jezdeni s temito motorizacemi muselo zcela jiste opustit. Takze dle meho nazoru velice jednodusse vse ma pohled z vice stran a je to videt i zde mezi prispevky.
Nutno podotknout ze nejsem majitelem 7er nicmene byl jsem majitelem 4,4 V8 a mam take odjezdeno s naftou vseho druhu a pokud bych si mel dnes vybrat kam bych se chtel posadit bude to jednoznacne V8.
Dale pohon na X5 neboli 4kola no je mozne ze to bude lepsi nez 7er nicmene X5 neni zadna poradna 4kola a hraji tomu ruzne aspekty a jednim z nich je ze na kazde X5 jsem nevidel uzsi gumy nez 255 proste neni to zadne subaru / offroad ale nutno rici ze k jiste davce stability a vetsi trakce to zde jen prispiva tento pohon tot ale vse.
Díky moc za informace. Jsem rád, že konečně píše někdo k tématu, které jsem zakládal. Trochu se to tu zvrtlo jiným směrem, než bych si přál. Myslete také na to, že někdo může za čas hledat obdobné informace jako já a pak se tu bude pročítat nerelevantními informacemi (balastem). Díky za porozumění.
Napsal: pon 03.12.2012 17:41
od hurvajs77
hmm, tak ja nevim, jsem na foru cca rok, ale poprve nekdo chce srovnat gazik s limuzinou (jak tu nekdo trefne psal)

Napsal: pon 03.12.2012 18:27
od speedfred
mal som X5 4.4i a presedlal som do e61 (ja viem to nejde zrovnávať s e65) ale v e61 je lepšie vozenie(sedí to,nenaklána sa a hodne lepšie brzdí,spotreba) a čo potom taká e65.
auto mám asi nejaké nižsie 18 kola ,ale menej ta vytrasie ako X5
u X5 je velké
+ 4X4 ,ale to človek podla mna až tak nevyužije pokial najazdí pravidelne na hory,
+ perfektný výhlad z vozu
za mna e65 , aj ked ten pocit sucha a bezpečia v X5....
Napsal: pon 03.12.2012 21:29
od jimmyhendrix
hurvajs77 píše:hmm, tak ja nevim, jsem na foru cca rok, ale poprve nekdo chce srovnat gazik s limuzinou (jak tu nekdo trefne psal)

Zdravicko, koukam ze pravidlo kdyz clovek chce vzdy si neco najde alias klasika
Ale ne sranda zase musi byt uznavam.
Nicmene koncern limuziny ci auta alespon stredni tridy viz superb a 1.4tdi ale mym zamerem tu nebylo srovnat vylozene 4valcove nafty vs 6valcove ale o to poukazat na ruzne uhly pohledu. Mohu se rozepsat ohledne srovnani i 6ti valcovych motoru ciste ale o to tu ani neslo. Ja dokonce ani netvrdim ze naftove motorizace u BMW jsou vylozene spatne naopak myslim ze zde plati ze veskere motory vcetne naftovych a obvzlaste benzinovych umi bmw v urcitych aspektech tak dobre ze jsou pak mezi temi vubec nejlepsimi.
No a muzeme tu srovnavat klidne 120d vs Fabia TDI atd atd nicmene jak jsem psal vyse kdo chce vzdy si neco najde.
Napsal: pon 03.12.2012 22:45
od HaryXXL
Šlo mi o porovnání stejných motorizací, a to X5 4.8is a 750i či 750li kontra čtyřkolka vs výbava - viz název tématu. Auto chci dát do plynu.
Zajímalo by mě, zda lze dát i 760i či 760li do plynu a kolik by to stálo. S tím tu asi nikdo nemá moc zkušenosti?
Na druhou stranu najít za slušné peníze vybavenou 7, která nebude zhuntovaná, není vůbec jednoduché podle toho, jak jsem se díval na bazary v ČR či SRN. Určitě to chvíli potrvá, než něco slušného najdu.
Napsal: úte 04.12.2012 00:30
od JaraX
760 do plynu nejde kvulli přimymu vstřiku
Napsal: úte 04.12.2012 01:22
od tomas777
[quote"JaraX"]760 do plynu nejde kvulli přimymu vstřiku[/quote]
Takže 750i by taky neměla jít předělat, ne?. Je u BMW s plynem do budoucna konec? Jiný motory než s přímým vstřikem se už nedělají. Ale na mobile.de je pár 550i s LPG, která má stejnou motorizaci jak 750i.
Objasnil by to někdo, prosím? Díky
Napsal: úte 04.12.2012 01:26
od jarda
bože to je furt dokola, kdybys radši trochu hledal než se zeptáš...
-> 750i neni přímovstřik
Napsal: úte 04.12.2012 10:05
od HaryXXL
JaraX píše:760 do plynu nejde kvulli přimymu vstřiku
Tak nevím, pak tu někdo lže:
http://www.lkauto.cz/poradna/cena-prestavby-lpg-1/bmw-760%20lpg.html
Napsal: úte 04.12.2012 10:10
od JaraX
ti plynaři sou dementi, většina z nich těm autum ani nerozumí, a tidle ani neví že je 760i přímejvstřík, a nejen přímej vstřik, ale krom valvetronicu tak adaptive valve train. jestli myslíš že jsem to neřešil s X plynařema, tak se pleteš. kdyby šla 760i zaplynovat, tak jsem ju tehdy nedohodil snejkovi ale jezdím s ní sám. 745i je proti 760i nudný a hlavně nevybavený auto,bohužel jezdit na benzín se mi moc nechce.
Napsal: úte 04.12.2012 10:21
od Moribundus
hurvajs77 Kolik si měl Mercedesů, že jsou to pro tebe shity? Nevím kdyby si se svezl třeba v CL63 AMG, možná by si změnil názor...Tahle ortodoxní zamilovanost až za hrob mi leze na nervy...Já si klidně umím představit že si po sedmě koupím S500 a to mám BMW moc rád. Pak se ovšem zaregistruju na mercedes fóru a budu tam pořád dokola nadávat jaký jsou BMW shity, a hlavně ty v naftě....

Napsal: úte 04.12.2012 10:34
od JaraX
mercedes je skvělej, v mnohem umí nabídnout víc jak BMW, což audi třeba ne. bohužel je trochu víc poruchovej, hlavně airmaticy, ale to beru jako dan za vyšší komfort, vzduch je vzduch a občas to zhnije jinak pohoda.
ja ale nepřekousnu tu strohou střední konzoli, jediny co bych si snad uměl představit je W221.
Napsal: úte 04.12.2012 11:03
od Moribundus
JaraX,máš pravdu W221 je krásný auto. S těma měchama už to taky není co to bylo. Už se to tolik nesere jako kolem roku 2000. A konkrétně Sko W221 jsem zrzavou už neviděl nikdy. Líbí se mi i CL500. Brácha má Ečko a je moc spokojenej ale to nebudeme srovnávat se sedmou. O Audi se nebudu bavit, měl jsem A8 a je to jenom lepší VW. Já prostě fandím těmle dvěma firmám nejvíc. Měl jsem i hodně japonskejch aut, Honda Accord Coupé 2,0, 3,0 Hondu legend 3,5, budu jim vždycky fandit, ale už vím, že si je nikdy nekoupím. Protože když jsem sednul do sedmy tak to byl kurevskej rozdíl. Ale Mercedes je pro mě taky dobrý auto. Jo, máš pravdu žena má Áčko, a jsou tam už chycený spodky dveří. Ale za tři roky na něm najela 60tis a já do něj nedal ani korunu. A tenhle malej kripl, má i palubní počítač, klimatizaci, vyhřejvaný sedačky apod. Vsadím se že i když je skoro deset let starej, tak má lepší výbavu než ta hrbatá fábie....
Napsal: úte 04.12.2012 11:16
od Moribundus
Jó ještě jsem si vzpoměl jak dělala škodovka někdy v devadesátejch letech hroznou reklamu, že felicia má oboustraný klíček do zapalování...

Já si v tý době přivez z rajchu Nissan Silvia 2.0 DOHC kterej měl i stěrače s ostřikovačema na vyklápěcích světlech.. Vždycky když jsem jel kolem toho bilbordu tak jsem se moh pochcat..

Ale nic ve zlým, každej si může psát co chce.....
Napsal: úte 04.12.2012 12:08
od JaraX
ja se mužu pochcat když je v TV reklama na Yetiho a říkaj "105 koní"
to je auto s celkem velkym odporem vzduchu a váhou 1550 kg celkem slušná hodnota

Napsal: úte 04.12.2012 12:23
od Filozof
já se zase směj na reklamu rapida nového je to shit a byl jsem na předváděčce a děs a hruza. Nemam rad předražené oktávky ale obyč ochcáva za 305tis se základním paketem jako je klima a rádio a okna v elektrice je na tom o dost líp jak blbej rapid kterej má podvozek jak stará felície ....
No škoda fuj jen ty superby se dají snést jako slušné auta ... ve firmě máme několik fabii oktávek i superby a další a je vidět rozdíly.
Blbá 5er za kilo je někde jinde než nová oktávka a když vezmu 350tisic jezdím v 750i a to už je opravdu uplně jinde ... jen ta závist v čr a zloději na to se musí člověk bohužel připravit.

Napsal: úte 04.12.2012 13:28
od hurvajs77
Moribundus píše:hurvajs77 Kolik si měl Mercedesů, že jsou to pro tebe shity? Nevím kdyby si se svezl třeba v CL63 AMG, možná by si změnil názor...Tahle ortodoxní zamilovanost až za hrob mi leze na nervy...Já si klidně umím představit že si po sedmě koupím S500 a to mám BMW moc rád. Pak se ovšem zaregistruju na mercedes fóru a budu tam pořád dokola nadávat jaký jsou BMW shity, a hlavně ty v naftě....

já osobně ani jednono, jen jsem v jednom jezdil. U MB se mi nelíbí design, auta mi přijdou prostě hnusný. Pro mne to je shit, ikdyž má určitě dobré vlastnosti a může být ve slušné náloži. Jinak MB má náš ředitel má už třetího a když vidím, že auto za 4mil stojí stále v servisu a skoro 1,5 roku je to stale stejne, tak je mi na blití. Prostě me MB nepřitahuje, nelíbí se mi a nechci ho. AMG je sice "puvodne" Mercedes, ale je to jina kategorie. Stejně tak jako Hartge.
Audi a shit koncert "Das Auto" je kapitola sama pro sebe. Celkove nema to auto co nabídnout, design strašně hnusný až ubohý. Ale to se u Das auto nezmění.
V garáži vedle mne parkuje Lexus. Párkrát jsem koukal a přijde mi to jako levný luxus. Ačkoliv je to nové auto, nijak mne to neoslnilo. Moje srdce patří BMW
Je jasný, že i BM, "Das Auto" a jiné značky mají dobré kusy, nicméně to ale neznamená, že se mi musí líbit. Přijdou mi hnusné, bez ducha, tudíž shitozní. Ale je to jen můj názor.
Celý úžasný Rapid je hnus, ale je jasné, že cenu museli někde stáhnout. Takže interiér k zblití, exteriér ještě hůře. Výbava nula, motor nemá koně, ale ještě osli. Je třeba, aby se "Das Auto" ještě párkrát pořádně spálilo a konečně snad pochopí, že auta fakt dělat neumí... Ale chápu, že pro hodně čecháčků je auto od "Das Auto" sen. Na druhou stranu je to dobře, že lůze stačí shit, protože pokud by všichni měli BMW nebo MB, nebylo by to také dobré.
Tak pánové a kamenovat prosím...

Napsal: úte 04.12.2012 14:41
od xyron
Na něco možná trošku extrémní názory, ale proč ne..

Napsal: úte 04.12.2012 16:06
od xaler
Jo to se mi moc líbí a já si už začínal myslet že jsem v čechách sám.
Napsal: úte 04.12.2012 16:54
od DDT
Ono když si člověk sedl do e38 tak cítil kůži, sednout do e65 necítí nic a když jsem si sedl do Rapida tak jsem hledal kde někdo vylil nějakou chemikálii. Celé to auto nevonělo novotou ale takovým tím levným plastem a použitýmy lepidly. Ale ruku na srdce, nevypadá úplně skaredě, reklama hlásá že to žere po 4 l benzínu, no zákazníky si to najde.
Ale takový pocit "levnosti" mám ale u všech značek, Mondeo, Citroen, Avensis. Prostě takové nějaké plastové "něco". Nejhorší jsou takové ty švindl chromy, plast různě nastřikaný který se ale prozradí po prvním dotyku.