Hele jezdim většinu dálnici (120-130kmh), sám a žádnej náklad 9l plynu... měřil sem to i dotankováním a odpovídá to, klidně předveduWITT píše:Sorry, ale 10L LPG se mi nechce moc verit .. asi jezdis do skoly z kopce ...
Uz tech 12 je prehnane malo. Zkusenosti sice nemam, ale prijde mi to divny, kdyz slysim jak maji lidi kolem v autech LPG a jezdi za 15 - 18 apod ..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prosim o radu, jaky bavo si mam koupit?
-
Oooneil
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: ned 17.01.2010 01:00
- Bydliště: MB
- Kontaktovat uživatele:
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
když všichni co mají 300koní a více jezdí jak šílenci 180-220km/h se pak nikdo nesmí divit že mají spotřebu 14-16litru/100km.
Když pojedou ala pohodář kolem 140km/h spotřeba je uplně jinde .... takže já osobně věřímn že tady někdo napíše dálky se dají v klidu kolem 9-10L
každých 10km nad cca 130km/h je už sakra znát na spotřebě ...
jsem testoval 530xd a i tam je vidět rozdíl ... pojedu za 6,5l dálku nebo klidně za 8-8,5litru dálku ale sakra v prvním případě do cca 140km/h max a v druhém případě poletím 180-200km/h.
s oktávkou 2 4x4 1,9tdi jsem měl na palubáku 9,5litru na 100km cesta brno - ostrava a zpět. Vždy nechápali jakto že to auto tak žere ...
tak vysvětluji že jsou lidi co jezdí za 5,5-6litru ale pokud chci jet žere i oktáva 9-9,5l/100km a to je nafta.
Odpor vzduchu je pěkná svi... a to nikdo neokecá
Vsadím se s kým chcete že 6litr 12válec dá praha - brno pod 10litru bez problému ....kdybych byl blázen i pod 9litru ... ale pojedu 110-130km/h
je to extrém ale jde vše ... klidně si to zkuste ...
AUDI A8 W12 6,0litr dávala dálky za 11,2litru a to se jelo cca 160-km/h
předbíhalo se atd. Ve městě to lezlo nahoru ale jet dlouho i kolem 8-9litru se dá taky ...ale uplně jinou rychlostí ... pak to zase ve městě vyskočí nahoru ...a tak stále dokola...
Když pojedou ala pohodář kolem 140km/h spotřeba je uplně jinde .... takže já osobně věřímn že tady někdo napíše dálky se dají v klidu kolem 9-10L
každých 10km nad cca 130km/h je už sakra znát na spotřebě ...
jsem testoval 530xd a i tam je vidět rozdíl ... pojedu za 6,5l dálku nebo klidně za 8-8,5litru dálku ale sakra v prvním případě do cca 140km/h max a v druhém případě poletím 180-200km/h.
s oktávkou 2 4x4 1,9tdi jsem měl na palubáku 9,5litru na 100km cesta brno - ostrava a zpět. Vždy nechápali jakto že to auto tak žere ...
tak vysvětluji že jsou lidi co jezdí za 5,5-6litru ale pokud chci jet žere i oktáva 9-9,5l/100km a to je nafta.
Odpor vzduchu je pěkná svi... a to nikdo neokecá
Vsadím se s kým chcete že 6litr 12válec dá praha - brno pod 10litru bez problému ....kdybych byl blázen i pod 9litru ... ale pojedu 110-130km/h
je to extrém ale jde vše ... klidně si to zkuste ...
AUDI A8 W12 6,0litr dávala dálky za 11,2litru a to se jelo cca 160-km/h
předbíhalo se atd. Ve městě to lezlo nahoru ale jet dlouho i kolem 8-9litru se dá taky ...ale uplně jinou rychlostí ... pak to zase ve městě vyskočí nahoru ...a tak stále dokola...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
ok tak proč si někdo kupuje BMW vubec ?rooc píše:a proč kdo jezdí na pohodu 140....potřebuje 300 koní![]()
![]()
![]()
![]()
neměli bychom mít kárky co jedou 130km/h max ...stejně je to max povolena rychlost ...
proč si lidi kupují 4litr nebo 6litr _? a proč nejedou aspon 250km/h - 300km/h ? Proč asi protože to nejde ...
v plném provozu pojedu 140-160km/h tak akorát ...
když pojedu více tak furt budu brzdit za každym joudou co začne předbíhat ze 100km/h se svoji fabii...
rychle se dá jezdit v noci ... a o svátcích ...v neděli ráno ...kdy všichni spí jak zabití ...atd... ve všední den nic moc ..chvilku 180km/h a hned brzdy na 130...a stále dokola ...
silné motory jsou super v předbíhání kolon... kolona 6ti aut z toho 2kamiony ... ve fabii ani oktávce nepředjedeš ...riskantně jednoho dva .... v 745i například šlápneš pod kotel a jsi tam hned před celou kolonou....v tom vidím výhodu silného auta.
pocit bublajícího V8 pod kapotou je nádherný....
a zátah silného motoru taky ...
vůně benzínu je nádherná ...
já taky jezdím na pohodu ale občas si užiji výkon a to mám jen 141kw.
90ku 10ti. ale mít V8 je to ještě lepší a všude jako závodník jezdit přeci nejde....
Já jezdil s 530xd GT a byl jsem nadšenej. Na to jak je to auto prostorný, pohodlný a praktický, tak je neuvěřitelně rychlý, ale hlavně na svou váhu i mrštný a přesný. Ta turbonafta je celkem mlsná, hlavně s mojí těžkou nohou se to u tohodle mamuta blíží spotřebě některých R6 a V8 benzínů :)) Ale při normální jízdě je venkov kolem 6L, město kolem 12L, celkově průměr tak 8–8.5L/100km…Marda píše:máš asi 520d GT. Můžeš trochu popsat zkušenosti? Jak auto jede, jestli se motor netrápí, spotřeba...?
Mimochodem nový 3er GT je taky nemalá pecka :)) Byl jsem se podívat na představení, a věřim že to v 335i GT bude supr kombinace pro hodně lidí ;))
Tohle je jedna z mobilu z odhalování:

Se ani nedivim. Já udělal s tou samou 4x4 2.0TDI trasu Praha-Villach při nějakých konstantních 160-180km za 13.7L nafty :D:D:D (nejhůř se projevujou zimáky a taky váha toho haldexu no) … Stejná cesta stejnou rychlostí (jen bez střešního boxu a -2 lidi) za 12.5L v 645Ci a kolem 13L v 130i.Filozof píše:s oktávkou 2 4x4 1,9tdi jsem měl na palubáku 9,5litru na 100km cesta brno - ostrava a zpět.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
mě se všeci libí jak chcou naftou šetřit a ušetří hovno. kamarad měl E39 523i automat a jelikož jezdil prakticky jen se studenym motorem po městě tak měl spotřebu 14, tak to dal pryč a vzal si E46 320d automat, říkam mu ber benzína v LPG, máš to za stejny prachy a budeš spokojenější. nenechal se ukecat a ted se ho ptam jakou ma dlouhodobou spotřebu s tou 320d a prej 13, to si pomohl, ušetří litr, ten diesel prej nikdy nedostal přes 1/4ku teploty, přitom mohl mít benzín LPG s webastem, ted dělal udržbu té 320D a vyjde to 3x tak dráž než u té 523i. (olej nafta 300kč, olej benzín 100kč, filtr vzduch nafta 700, filtr vzduch benzín 230, termostat benzín 500, termostaty nafta 2200)
-
Srandik32
- Registrovaný
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte 19.12.2006 01:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
- Klubové ID: 860
Ono tyhle témata jsou prostě k ničemu.Nejde ani tak o auta a výkony ale o lidi.Někdo má prostě auto proto aby v klidu a bezpečně dojel z místa A do místa B a k tomu si mohl třeba zapnout dobrou muziku nebo vyhřívání sedačky a je spokojenej.No a pak jsou ti co mají auto jako požitek,koníček,splněný sen,prostě je to jejich hobby.A ikdyž první skupina se snaží ulomit něco z té druhé tak sklouzne zas do tý svý škatule a pak se tu řeší podobný kraviny. 
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Srandik32 píše:Ono tyhle témata jsou prostě k ničemu.Nejde ani tak o auta a výkony ale o lidi.Někdo má prostě auto proto aby v klidu a bezpečně dojel z místa A do místa B a k tomu si mohl třeba zapnout dobrou muziku nebo vyhřívání sedačky a je spokojenej.No a pak jsou ti co mají auto jako požitek,koníček,splněný sen,prostě je to jejich hobby.A ikdyž první skupina se snaží ulomit něco z té druhé tak sklouzne zas do tý svý škatule a pak se tu řeší podobný kraviny.
přesně tak to je jako diskuze na co potřebuješ BMW stačí ti přeci fabie s vybavou ... a taky to jezdí ... podívej 70procent lidí jezdí ve škodovce ...
stačí jim to ...
to je pak taky diskuze o ničem ....
stejně tak jako já nechápu majitele 316i v social edition co jim to nabízí...a co to auto pro ně znamená když je to o ničem... krom podvozku a kvalitě zpracování...
