Stránka 4 z 7

Napsal: pon 23.07.2012 20:54
od lp
Po odhlášce v SK u nás uděláš dovozovou technickou cca2000kč +emise 400kč potom zajdeš na v televizi tak medializovaný Registr vozidel cca2800kč +povinné ručení.Není to nic složitého.Odhlášku v SK udělá majitel na Slovensku.Pokud se snním domluvíš tak dojedeš na značkách SK a pošleš mu je a on ti potom pošle odhlášku.

Napsal: pon 23.07.2012 20:59
od hurvajs77
To vis, chvilku to tu nehlidas a uz je pruser... :D. Kdyz to je prave jedna z veci. Kazdy auto vychvali, jak je super, vzdy vypada jako novy vuz atd. Jenze realita je pomerne dost jina. Je to spatne, protoze Ti vedome lzou do ksichtu, ale nemas proti tomu obranu. Pokud bych nekde rekli ze mi nedovoli odvest auto do servisu, prestal bych o nem okamzite uvazovat. U 7er se vyplati cekat a hledat. Ja mel tedy stesti, koupil jsem prvni auto, bez diagnostiky. Nektere veci nebyly sice idealne opravovane, ale dostal jsem na to slevu. Ale jinak v postate v pohode. Odesla mi pouze baterie, a to by asi diagnostika neodhalila.

Co ze je to zac, ta na tom Slovensku?

Napsal: pon 23.07.2012 21:00
od Sweden
V lednu jsem prodával mojí e39 v paketu na Slovač.Borec přijel káknul si do trenek že ještě nic podobného neviděl a ani se nechtěl projet a že jí bere.Tak sedneme a jedem na dopravní inspektorát.Jdeme za okýnko a velký TP jsme odhlásili a můj malý TP skartovali.Jdeme na pojišťovnu a tam uzavíráme pojištění na cestu domu.S tím jdeme zpátky na dopravku a tam nám vystavují provizorní malý TP(nejsem si stopro jistý) a dál vystavují převozní značky.Tím to hasne a jede se.Na slovači nevím,asi evidenčka,TP+EM,čistopis,to bude u nás sstejné.Co jsem se s ním potom bavil tak ho to na SK stálo komplet 600eur + pojištění a převozky cca.1000Kč. U nás to bude myslím levnější co se procedury přihlášení týče. :wink:

Napsal: pon 23.07.2012 21:11
od Petinek
Takže jestli to chápu dobře ta první rada od LP je logicky lepší, ale záleží aby na to prodejce přistoupil. S autem u nich zajedem na odhlášku a nic víc a pojedu na SVK značkách do Prahy, kde musím udělat nejdříve technickou s emisema a potom zajet na registr vozidel a následně si zařídit povinný ručení. Případně ta pro mě horší varianta, když mi nenechá značky zařídit si převozní značky a nějaký to pojištění na cestu což jsou pro mě zbytečný peníze... J

A není problém nějaký že se slovenskýma značkama budu dělat STK u nás ? dit se tam lepí na značky ty kolečka do kdy jsou platný emise atd a když mi pak daj zas nový značky tak tam budu muset zase znova ne ? Není lepší to ject nejřív zaregistrovat a pak až na STK ?

Pro [b]hurvaj77[/b] http://www.bmwklub.sk/predaj-auta-bmw/b ... fd5d96084b

Tato s tím že mám peníze vedle na to abych tam dodělal LPG

Napsal: pon 23.07.2012 22:14
od Sweden
tak samozřejmně je lepší a jednodušší jak to napsal lp ale je v tom i určitý riziko pro něj,něco se cestou stane a a je to všechno na jeho hlavu,proto jsem na to nepřisotupil ani já když jsem prodával.Nejsem žádnej dovozce ale myslím že pak u nás půjdeš na TP + EM tam dostaneš protokoly o způsobilosti a s tím půjdeš na dopravku,tam je předložíš oni ti na jejich základě vystaví české spz na na něj nalepí nálepky.

Napsal: pon 23.07.2012 22:48
od Petinek
A jak je to s tím dát to do plynu ? máte s timhle někdo zkušenost ? kde to udělat, aby to bylo kvalitně a kolik to stojí ?

Napsal: pon 23.07.2012 22:53
od Sweden
je tady pár borců co se na to zaměřujou,akorát to tady momentálně hákujou :D páč se válí asi někde u moře.JaraX dává tuším nádrž 120l místo rezervy,plnění vedle hrdla nádrže takže není nic vidět,a dává tam určitě to nejlepší co je momentálně na trhu a je to dostupné i pro nás co jsme tady,to vše cca.tuším 35tis. s dokladem.Ale s tím bych počkal až se tady objeví,snad se mu nic nestalo protože je celkem divný že se ještě nezapojil. :D

Napsal: úte 24.07.2012 00:31
od Petinek
Ok tak to má JaraX další práci u mě :-) Jinak jaký jsou termíny do kdy musim s autem stihnout TP+EM a přihlásit nevíš ? Zkusim to vše udělat hned, ale abych pak náhodou kdyby se cokoliv zbrzdilo něco nepropásl ? :)

Napsal: úte 24.07.2012 00:56
od Petinek
Ok tak to má JaraX další práci u mě :-) Jinak jaký jsou termíny do kdy musim s autem stihnout TP+EM a přihlásit nevíš ? Zkusim to vše udělat hned, ale abych pak náhodou kdyby se cokoliv zbrzdilo něco nepropásl ? :)

Napsal: úte 24.07.2012 07:58
od hurvajs77
Plyn Ti může zprostředkovat jak JaraX, tak Snejk. Koukám, že jsi z PHA, tak by jsi to měl blíž ke Snejkovi.

Napsal: úte 24.07.2012 08:21
od Sweden
myslím že vzhledem k nefungujícímu registru vozidel máš celkem dost času :D :D ,jináč nevím,asi do pěti pracovních dní :?: :? Ale tak vše se nechá domluvit že,alespoň teda tady u nás na vsi :D

Napsal: úte 24.07.2012 14:53
od cajoch
V pondělí se mi povedlo přihlásit dovoz....to jediný na registru šlo...jinak já měl STK od dovozce, dělal jsem jen přihlášení ... vystavení velkýho TP stojí 1500 a přihlášení 800....Vystavení velkýho TP v mým případě trvalo týden, přihlášení je pak hned po tom co se dočkáš ve frontě..:-)

Napsal: úte 24.07.2012 18:37
od DDT
Na kolik vyjde repase automatu u e65?

Napsal: úte 24.07.2012 19:55
od hurvajs77
podle mych informaci cca 50-70tis + naplne a prace. Ale muze se to pohybovat ruzne, podle toho co vse je nutne menit.

Napsal: stř 25.07.2012 08:36
od DDT
Tak podle firmy JP Transmisions z OV repase převodovek u E65 dělají v průměru za 30-40 tis. Pokud je převodovka silně poškozena tak se oprava může vyšplhat na 50-70 tis. ale to mi bylo řečeno že je v ojedinělých případech. Cena je včetně nového oleje a filtru. Prodávám jak jsem nakoupil. Dělají to prý poměrně běžně, protože se tenhle typ převodovek dává do více značek aut.

Napsal: stř 25.07.2012 09:02
od hurvajs77
to je zajimavejsi cena. Ja se ptal u servisaka, ktery montuje originalni dily

Napsal: stř 25.07.2012 09:07
od DDT
Tak tahle firma je docela známá a nemám důvod tomu nevěřit. Opravovat převodovku v BMW by byla asi úplně jiná cenovka. A myslím že by to bylo nad 100k.

Mimochodem poradil mi trik jak poznat načatý měnič:
Rozjet se na rychlost 110-120 km/h, dát nohu z plynu (nebrzdit) a ručička otáčkoměru by měla chvíli setrvat na místě a pak pomalu začít klesat, ale pomalu. Pokud ručička spadne hned na volnoběžné otáčky tak je to znak toho že je měnič už načatý, ikdyž převodovka může jinak řadit hladce a plynule.

Napsal: stř 25.07.2012 09:21
od hurvajs77
jeee, tak jsem to nemyslel, ze by to byli nejaci zlodeji... :). I me by se to za tu cenu libilo. Cas od casu mi prevodovka kope, jindy je v naproste pohode. Stava se mi, ze kolem v rozmezi cca 90-120 se mi lehce houpe otackomer a citim, jak auto sebou jakoby cuka. Pokud v tento okamzik prepnu na "manual" a zmenin prevod. stupen, prestane to. Jen skoda, ze jsou az z OV, ale i tak by to asi stalo za to, tam auto nechat treba tyden.

Nebyl jste tam nekdo?

Napsal: stř 25.07.2012 14:32
od Spooner
Já jsem tam byl. Sice pouze na výměnu oleje v automatu, ale byl jsem naprosto spokojen. Několika lidem jsem tuto firmu doporučil a zatím jsem žádnou stížnost neslyšel.

Napsal: stř 25.07.2012 14:37
od hurvajs77
tak uvidime, jestli mne zacne zlobit mnohem vice, zkusim se tam domluvit