Stránka 4 z 165
Napsal: stř 11.01.2012 14:49
od hurvajs77
No konečně něco rozumného. Připojuji se ke Snejkovi... Ale tvrdil jsem dříve, že srovnávat E60 s E65 nejde...
Přesně jak píše Snejk, ikdyž má své chyby, tak má podle mne plno výhod a člověk se cítí v něm jak v nebi. U E38 nevím, tu jsem přeskočil.
Jo, ty pogumované věci mě také serou Snejku. Víš co, jestli si někdo o mne myslí, že jsem panský šofér, tak ať si to myslí. Jeho problém. Spotřeba je luxusní.
Napsal: stř 11.01.2012 14:53
od JaraX
no jo, ale plno lidí tu sedmu s pětkou srovnává, chce si koupit pětku ale přemýšlí o sedmě a pak koupí pětku, protože si myslí že je sedma jen nafouklá pětka, málo kdo ví co to auto nabízí a poskytuje. Jasně není to auto velkej kombík ani rychlá M5ka.
Napsal: stř 11.01.2012 15:02
od hurvajs77
Tomu, ze to hodne lidi takto bere, rozumim. Ale podle mne, jsou to nesrovnatelna auta. Osobne si myslim, ze voli 5er predevsim z financnich duvodu - obavaji se toho, ze ty mohlo byt pokladnickou.
Napsal: stř 11.01.2012 15:15
od Atila
Tak pokladnickou muze byt i ta petka, specialne dieselova. On ten rozdil v udrzbe nebude az tak o prvnim cisle za W jako spise o stesti jak pri koupi, tak v dalsim provozu. Podle mne duvodem muze byt i problematicka image starsich aut v tehle tride, ktere pritahuji pochybne existence. Z osm let stare petky muze vystoupit i normalni clovek, u stejne stare sedmicky uz je to vetsinou teplakova bundicka s retezem na krku. To vidim jako hlavni problem sedmicky proti petce.
Napsal: stř 11.01.2012 15:28
od jarda
Atila píše:Z osm let stare petky muze vystoupit i normalni clovek, u stejne stare sedmicky uz je to vetsinou teplakova bundicka s retezem na krku. To vidim jako hlavni problem sedmicky proti petce.
To že to tak možná hodně/většina lidí vnímá neznamená že to je validní argument. Většina lidí má IQ tykve a nezná rozdíl mezi korelací a kauzalitou.
Napsal: stř 11.01.2012 17:44
od Snejk
problem je u lidi co si mysli ze naklady na provoz a porizeni 7er jsou vyssi jak u 5er... a to je ta nejvetsi chyba.
vzdycky byla pro me 7er levnejsi jak na provoz tak i udrzbu, uz jen to ze nepocitam levnejsi dily... tak ta prace... je oproti 5er lahudka... v 5er cokoli rozdelat je na rozkopani te veci a nasrani se

uz tak jsou to auta s velkymi motory a proste nacpat stejnej motor do mensi kastle uz znaci par problemu

rekl bych ze sedmicka je akorat tak velka na svuj velky motor a tak by to melo byt

Napsal: stř 11.01.2012 18:16
od hurvajs77
pěkně řečeno Snejku

Napsal: stř 11.01.2012 22:41
od Snejk
a hlavne i porizovacka sedmy je vzdycky levnejsi... proste za min penez vic muziky...
to bylo pro me vzdycky nejdulezitejsi a rozhodujici, dostat za svy penize co nejvic

Napsal: stř 11.01.2012 22:57
od milan7777
Snejk píše:a hlavne i porizovacka sedmy je vzdycky levnejsi... proste za min penez vic muziky...
to bylo pro me vzdycky nejdulezitejsi a rozhodujici, dostat za svy penize co nejvic

Ten kluk ma ale pravdu

Napsal: čtv 12.01.2012 00:52
od noname
Uploaded with
ImageShack.us

Napsal: čtv 12.01.2012 09:15
od caknakis
Napsal: čtv 12.01.2012 13:36
od Snejk
ty vole ja to snad prodam

Napsal: čtv 12.01.2012 13:45
od Srandik32
Fotomontáž

Napsal: čtv 12.01.2012 13:50
od JaraX
Snejk píše:ty vole ja to snad prodam

rychle najdi (Vyfot) foto s kozama na E65

Napsal: čtv 12.01.2012 13:52
od hurvajs77
Podle mne real. Staaci se kouknout na Youtube, jak cerni kluci v USA kurvi 7er...

Videl jsem jedno video, mel tam 26" kola a pan majitel, podobnej cvok jako Plies, měl velkej 30cm zlatej dolar houpajici se mu v rozkroku, zlaty zuby, stazený trenky, že mu byla vidět prdel a chodil jak naprcaná kačena... Prostě šílený.
Snejku, neprodávej, jsme jen v čechách... V tomhle případě na štestí...

Napsal: čtv 12.01.2012 13:55
od Snejk
tanhle se taky povedl.. jeden lepsi jak druhej

prej nas "kolega"

hhh
Napsal: čtv 12.01.2012 15:48
od JaraX
takovej doemix

Napsal: čtv 12.01.2012 18:09
od Vlasta
Zatím je 5-er pořád o půl generace vepředu před 7-er. V sedmě se nějaký technologie a dnes už i unifikovanej interiér prověří a pak se to nasadí do pětky. Potřebuju obratný auto a sedím za volantem. Až se budu chtít rochnit vzadu na sedačce a nechat vozit panským kočím, budu volit eSko
Napsal: čtv 12.01.2012 18:20
od hurvajs77
S tim moc nesouhlasim, ze by 7er byla průkopník a pokusný králík, ale budiž. Obratný auto? No já jsem zatím se 7er neměl v Praze problém. Jestli ona ta obratnost auta nebude spíše na elementu mezi volantem a sedačkou... Promiň, nic ve zlém. Máš prostě jiné nároky.
Napsal: čtv 12.01.2012 18:50
od Snejk
taky to nechapu. ted mam fekalni kratkou sedmicku a nedovedu si vubec predstavit ze by se vzadu nekdo "rochnil" ... zas tolik mista tam fakt neni na nejaky extra rochneni... rochnit se v sedme prave musis vepredu..
a) vepredu nekomromisni sedaky na rochneni
b)vepredu vsechno ovladas a muzes se rochnit v nastaveni vseho
c) vepredu mas vsechny ty luxusni veci (vzadu neni nic)
d) i ta hudba je orientovana na ridice
e) obratny je to az az nechapu kde si vzal ze ne...
docela by me zajimalo s cim je petka technologicky o pul generace napred... mozna se da rict o CCC ze je lepsi... ale tim to totalne hasne..
interier i technika je proste dost o pul generace nazpet

at uz vezmu klimatizaci, at uz vezmu razeni, budiky atd.. proste veci na ktery celou dobu cumis a ktery pouzivas...
kratka sedma je tak minimalni auto pro dva... a ty 4 lidi v tom to je tak nouzovka aby se tak nejak plus minus kazdej cejtil jako clovek... ale i tak. parkrat sem se nechal vzadu svyzt... a v 740il to bylo preci jen nekde jinde

tohle je tragie, tam si pripadam jak nasardinkovanej v nejaky petce

hlavne vybava.. kde nic tu nic... nuda