Stránka 4 z 4
Napsal: úte 13.12.2011 00:42
od milan7777
Defakto stejnou spotrebu mam u 745
Napsal: stř 14.12.2011 02:54
od serwo
U mna je to na 745Li 20L v meste
Napsal: sob 17.12.2011 11:30
od enougher
Hansen píše:To jsou kecy lidí, kteří nikdy V12 neměli a nebo měli nějakou neudržovanou trosku. U e38 750i mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 14,5 litrů a u e66 760Li mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 15,5 litrů. U osmiválců mám průměrnou dlouhodoblou spotřebu 13,5 litrů. Oprava dvanáctiválce je stejně náročná jako oprava osmiválce. Spíše je náročnější oprava osmiválce, který má komplikovanější hlavu. Jinak k tomu vyndávání motoru - u MB CLK 55 mně odešlo čidlo hladiny oleje a musel se vyndat celý motor. O vyndávání motoru u dvanáctiválce nic nevím.
Sveho casu jsem mel V12 v BMW 850 a byl to muj jediny Baworsky vytvor.
Rikam ze kdyz si nedko kupuje V12 tak nesmi premyslet o tom kolik bude stat udrzba.. Jak o tom premyslis nema smysl si to kupovat..
Mam klienty jeden ma S600 biturbo a jeden ma CL600
kdyz mi nastartovali pred barakem tak sousedi zavirali okenice....
Urcite bude maler z elektro instalaci a neverim tomu ze Mnichov je na tom lepe
Napsal: sob 17.12.2011 11:31
od enougher
Hansen píše:To jsou kecy lidí, kteří nikdy V12 neměli a nebo měli nějakou neudržovanou trosku. U e38 750i mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 14,5 litrů a u e66 760Li mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 15,5 litrů. U osmiválců mám průměrnou dlouhodoblou spotřebu 13,5 litrů. Oprava dvanáctiválce je stejně náročná jako oprava osmiválce. Spíše je náročnější oprava osmiválce, který má komplikovanější hlavu. Jinak k tomu vyndávání motoru - u MB CLK 55 mně odešlo čidlo hladiny oleje a musel se vyndat celý motor. O vyndávání motoru u dvanáctiválce nic nevím.
Sveho casu jsem mel V12 v BMW 850 a byl to muj jediny Baworsky vytvor.
Rikam ze kdyz si nedko kupuje V12 tak nesmi premyslet o tom kolik bude stat udrzba.. Jak o tom premyslis nema smysl si to kupovat..
Mam klienty jeden ma S600 biturbo a jeden ma CL600
kdyz mi nastartovali pred barakem tak sousedi zavirali okenice....
Urcite bude maler z elektro instalaci a neverim tomu ze Mnichov je na tom lepe
Jinak Mercedes s V12 konci a to je podle mne skoda
Napsal: pon 19.12.2011 07:40
od HaryXXL
Ok, zůstávám věrný motorizacím 745i vs S500, popř. bych nepohrdnul faceliftem 750i (design auta už je ale "moc bavorácký"). Problém je sehnat slušný kousek s pořádnou výbavou, všude píšou top výbava nebo plná výbava a nestačím se často divit, co tomu chybí.

Zvlášť u BMW 7, moje standardní požadavky jako odvětrávané a vyhřívané sedačky, TV, popř. dvd-přehrávač často berou za své.
Napsal: čtv 22.12.2011 12:54
od Gordon
w220 bych asi už nekupoval. Pokud se nemýlím, tak na konci přístího roku má premiéru w222. Měl bys pak ob dvě generace staré Sko ... radši koupit 7er facelit nebo počkat na "cenový pád" w221

Napsal: ned 25.12.2011 20:19
od enougher
Gordon moje slova ja cekam na cenovy pad W221
protoze jsem zjistil ze mam zapotrebi tohle Sko vlastnit

Napsal: pon 26.12.2011 12:20
od bmw--jury
jozin7 píše:Realne uvazuji o zmene vozidla.Ted mam e65 745i,koukam po 760i.Longa ne,nevleze do garaze.Spotrebu moc neresim,v Rusku stoji benzin 17kc ,to je v poho.Pokud je pravda co pise Hansen o spolehlivosti V12,neni to resit.Budu se stim muset nekde svest at vim jek tahne linearne ten jakoby elektromotor

K té ceně benzínu , v Rusku možná stojí 17 Kč a možná si ho umíš koupit za 17 Kč to já nevím

. Ale u mě stojí 36 Kč a bude dražší, proto já osobně už chci jedině plyn , ten vyřeší všechno co se týče spotřeby , ovšem je jasný , že otevřít kufr u limuzíny a mít tam bombu na plyn nevypadá zrovna nejlíp ....

Napsal: pon 26.12.2011 18:15
od DawletE30
jozin7 píše:Realne uvazuji o zmene vozidla.Ted mam e65 745i,koukam po 760i.Longa ne,nevleze do garaze.Spotrebu moc neresim,v Rusku stoji benzin 17kc ,to je v poho.Pokud je pravda co pise Hansen o spolehlivosti V12,neni to resit.Budu se stim muset nekde svest at vim jek tahne linearne ten jakoby elektromotor

V rusku sice benzin stoji cca 17-20kč ale s evropskym se fakt neda srovnavat.