Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Poraďte - BMW 745i (E65) nebo Mercedes-Benz S500 (W220)
Hansen píše:To jsou kecy lidí, kteří nikdy V12 neměli a nebo měli nějakou neudržovanou trosku. U e38 750i mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 14,5 litrů a u e66 760Li mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 15,5 litrů. U osmiválců mám průměrnou dlouhodoblou spotřebu 13,5 litrů. Oprava dvanáctiválce je stejně náročná jako oprava osmiválce. Spíše je náročnější oprava osmiválce, který má komplikovanější hlavu. Jinak k tomu vyndávání motoru - u MB CLK 55 mně odešlo čidlo hladiny oleje a musel se vyndat celý motor. O vyndávání motoru u dvanáctiválce nic nevím.
Sveho casu jsem mel V12 v BMW 850 a byl to muj jediny Baworsky vytvor.
Rikam ze kdyz si nedko kupuje V12 tak nesmi premyslet o tom kolik bude stat udrzba.. Jak o tom premyslis nema smysl si to kupovat..
Mam klienty jeden ma S600 biturbo a jeden ma CL600
kdyz mi nastartovali pred barakem tak sousedi zavirali okenice....
Urcite bude maler z elektro instalaci a neverim tomu ze Mnichov je na tom lepe
Hansen píše:To jsou kecy lidí, kteří nikdy V12 neměli a nebo měli nějakou neudržovanou trosku. U e38 750i mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 14,5 litrů a u e66 760Li mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 15,5 litrů. U osmiválců mám průměrnou dlouhodoblou spotřebu 13,5 litrů. Oprava dvanáctiválce je stejně náročná jako oprava osmiválce. Spíše je náročnější oprava osmiválce, který má komplikovanější hlavu. Jinak k tomu vyndávání motoru - u MB CLK 55 mně odešlo čidlo hladiny oleje a musel se vyndat celý motor. O vyndávání motoru u dvanáctiválce nic nevím.
Sveho casu jsem mel V12 v BMW 850 a byl to muj jediny Baworsky vytvor.
Rikam ze kdyz si nedko kupuje V12 tak nesmi premyslet o tom kolik bude stat udrzba.. Jak o tom premyslis nema smysl si to kupovat..
Mam klienty jeden ma S600 biturbo a jeden ma CL600
kdyz mi nastartovali pred barakem tak sousedi zavirali okenice....
Urcite bude maler z elektro instalaci a neverim tomu ze Mnichov je na tom lepe
Jinak Mercedes s V12 konci a to je podle mne skoda
Ok, zůstávám věrný motorizacím 745i vs S500, popř. bych nepohrdnul faceliftem 750i (design auta už je ale "moc bavorácký"). Problém je sehnat slušný kousek s pořádnou výbavou, všude píšou top výbava nebo plná výbava a nestačím se často divit, co tomu chybí.
Zvlášť u BMW 7, moje standardní požadavky jako odvětrávané a vyhřívané sedačky, TV, popř. dvd-přehrávač často berou za své.

jozin7 píše:Realne uvazuji o zmene vozidla.Ted mam e65 745i,koukam po 760i.Longa ne,nevleze do garaze.Spotrebu moc neresim,v Rusku stoji benzin 17kc ,to je v poho.Pokud je pravda co pise Hansen o spolehlivosti V12,neni to resit.Budu se stim muset nekde svest at vim jek tahne linearne ten jakoby elektromotor
K té ceně benzínu , v Rusku možná stojí 17 Kč a možná si ho umíš koupit za 17 Kč to já nevím



jozin7 píše:Realne uvazuji o zmene vozidla.Ted mam e65 745i,koukam po 760i.Longa ne,nevleze do garaze.Spotrebu moc neresim,v Rusku stoji benzin 17kc ,to je v poho.Pokud je pravda co pise Hansen o spolehlivosti V12,neni to resit.Budu se stim muset nekde svest at vim jek tahne linearne ten jakoby elektromotor
V rusku sice benzin stoji cca 17-20kč ale s evropskym se fakt neda srovnavat.