Napsal: sob 28.03.2009 20:52
Vždyť už jsem Ti odpověděl...Camo píše:Áha, takže například 740 E32 by šla dotáhnout ze zahraničí?

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Vždyť už jsem Ti odpověděl...Camo píše:Áha, takže například 740 E32 by šla dotáhnout ze zahraničí?
Zitra ti reknu, jestli je to slabe ...jedu si pro tu 7er od wutce ... ale s manualem ... videl jsem nejaky videa prave V8 s manualem a je to podle zkusenosti majitelu o dost rychlejsi nez s automatem ... nebude to raketa ale 8.3s na stovku neni tak spatny u tak tezkeho autaCamo píše:Jojo...na 730 mám kontakt, ale známí mi říkal, že má, na skoro dvoutunové auto, slabý motor...tak nevím
To je teprvá začátek cesty ... nová kola ... vnitřek kůže černá a změna světel, toť jsou provtní plány. Později možná kompresor na 380hpdenide píše:Ospravedlňujem sa za OT, ale potom daj vedieť, ako to ide. Počul som na kombináciu 3,0 a manuál veľmi pozitívne ohlasy.
Inak som rád, že ju konečne niekto kúpil, bolo mi jej ľúto...vyzerá v top stave...
to je pičovina s tím 60valcem, čím víc valcu tím je motor vyvaženější.Jurajko píše:Tak spet k motorum,
co sem tak cetl a slisel od odborniku, tak pri nejlepsi, nejvyvazenejsi motor je radovej sestivalec, ale mne osobne se libi osmivalec kterej zacali montovat do 740 v 90-tej letech a postupne jej vivijeli a montovali jeste do X5-ky
miloshm píše:Odborníci mají pravdu![]()
Než začnete nádávat na řadové šestiválce, tak si prosím nejdříve něco prostudujte.
Řadový šestiválec má vyváženy síly i momenty až do druhého řádu.
Vidlicový dvanáctiválec jsou v podstatě dva řadové šestiválce a tak je na tom z hlediska vyvážení stejně (neplést s kultivovaností chodu danou dvojnásobným počtem válců).
Vidlicový osmiválec není "sám od sebe" plně vyvážen, ale pomocí vývažků na klice se toho dá dosáhnout (vyváží se tím momenty prvního řádu).
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_balance
http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-6
http://en.wikipedia.org/wiki/V8_engine
http://craig.backfire.ca/pages/autos/v8-engines
Čím víc pruhů, tím víc adidas možná platí, u motorů ovšem větší počet válců neznamená vždy lepší vyvážení.
60válec?? do čeho se to montovalo - to chciJaraX píše:to je pičovina s tím 60valcem, čím víc valcu tím je motor vyvaženější.Jurajko píše:Tak spet k motorum,
co sem tak cetl a slisel od odborniku, tak pri nejlepsi, nejvyvazenejsi motor je radovej sestivalec, ale mne osobne se libi osmivalec kterej zacali montovat do 740 v 90-tej letech a postupne jej vivijeli a montovali jeste do X5-ky
no je pravda ze treba 2.5 vanos pokud je v dobrym stavu mi prijde naprosto sametovej..miloshm píše:Martinéz: Ano, je to o subjektivním pocitu (taky se mě zvuk V8 moc líbí). Nicméně na narážky, že odborníci tomu nerozumí a řadový šestiválec je kostitřas, jsem prostě reagovat musel.
Nevim jestli je to pravda, ale kdysy jsem četl, že kvuli e32 zavedli v německu rychlostní limity, protože vataři a papaláši v e32kach překračovali rychlost 300km/h, což na tu dobu byl celkem úlet....Jawak píše:Generací e32 se BMW 7er zařadila mezi technologické leadery. Seznam příplatků zahrnoval mimo jiné na přání třeba i palubní telefon a fax, chladicí box na víno, vyhřívané dveřní zámky, ohřev vody v tryskách ostřikovačů, systém, který ve vyšších rychlostech zvyšoval tlak stěračů, stabilizační systém nebo dvojitá okenní skla. e32 je také prvním BMW, které mělo rychlost elektronicky omezenou na 250 km/h (verze 750iL je dle americké prodejní brožury schopna bez omezovače dosáhnout 300 km/h).
Na motoru M70 se pracovalo mnoho let, rozvody řemenem (jako má např. M20B25) byly přepracovány na řetěz a motor M70 je vůbec první 12tiválec montovaný do os. automobilu v Německu od 2. světové války