ale automat je zarizeni ktery funguje na olej (ne na beznin...) tam je olej prave to, co ty lamely macka k sobe... a pokud ten novej olej diky tem vulim co se tam vsude vytvori bude zpusobovat pomalejsi razeni (tzn nekolikanasobne vetsi prokluz) tak proste tu prevodovku posere... ty lamely dopali uplne... hustej starej olej proste jen tak neutece kam nema a kdyz ten solenoid zavre tak ten olej hned neuchcije z5...
proto je dobre menit podle chute a vune... kdyz uz to nikdo nestihl v predepsanem intervalu...
hlavne udavaj to dozivotni protoze vetsina tech prevodovek klidne 300 000 najede bez problemu na jeden olej i vic... protoze tam to opotrebeni probiha uplne jinak.. v diferaku a v servu taky vetsina lidi oleje nemeni za celej zivot auta protoze to proste porad jede... i kdyz je na to interval vymeny...
je to kazdyho vec... ja proste nejsem zastance toho lejt do automatu co ma 300 000 na jednom oleji nic novyho... takovymu m3maniacovi sem to do jeho "zanovniho" nezakazal, rekl sem ze ma dobrou sanci ze to bude ok...
az si koupim novy auto s automatem tak si vymenim olej klidne za 100 000 ale jinak na tehle starejch hrobech v hodnote 100 000 na to mrdam z vysoka... riziko v hodnote nakladu poloviny ceny vozu za to fakt nestoji
