Stránka 4 z 4

Napsal: čtv 20.03.2008 15:08
od Professor
Souhlasím s kolegou Normannem :wink: Myslím, že je celkem blbost navařovat novou střechu, a hlavně když se jedná o verzi LONG.. Tento způsob je možná přijatelný, když je auto po silné havárii, a zachraňuje se co se dá.. Ale aplikovat to na zdravý vůz je myslím s prominutím rasovina :( každý svar vyvolá nemalé pnutí, dále při té ploše a způsobu uložení střechy na sloupcích, dále jak plechy pracují v létě při vyšší teplotě (tep. dilatace) atpod.. dveře by určitě už nedovíraly jak by měly.. a s těmi tmely je opravdu problém, jsou křehké, málo pružné.. a pokud se navrství toho tmelu řádově v mm, přinese to s sebou další komplikace zmiňované kolegou Normannem.. Jako pokus omyl, že? Ale s nejvyšší pravděpodobností to zavání problémy.. můj názor. :mad:

Napsal: čtv 20.03.2008 22:38
od normann
Navíc se tím zeslabí skelet v oblasti sloupků a okolí svarů je křehčí, takže karosérie už nevykazuje výrobcem garantovanou tuhost karoserie. Asi by nebylo hezké, kdyby se při případném crashi na silnici utrhla střecha a nějakým negativním způsobem ovlivnila průběh této nemilé události, místo toho, aby chránila posádku. Přesně tak, navařovat střechu jen v případě jejího nevratného poškození, ale quli šíbru? To určitě ne. Toť aspoň můj názor.

Napsal: pát 21.03.2008 11:27
od Professor
naprosto přesně řečeno :wink: SOUHLAS :D