Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Je možnost dodělat ele "šíbr" u E38?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Professor
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: ned 14.01.2007 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Professor »

Souhlasím s kolegou Normannem :wink: Myslím, že je celkem blbost navařovat novou střechu, a hlavně když se jedná o verzi LONG.. Tento způsob je možná přijatelný, když je auto po silné havárii, a zachraňuje se co se dá.. Ale aplikovat to na zdravý vůz je myslím s prominutím rasovina :( každý svar vyvolá nemalé pnutí, dále při té ploše a způsobu uložení střechy na sloupcích, dále jak plechy pracují v létě při vyšší teplotě (tep. dilatace) atpod.. dveře by určitě už nedovíraly jak by měly.. a s těmi tmely je opravdu problém, jsou křehké, málo pružné.. a pokud se navrství toho tmelu řádově v mm, přinese to s sebou další komplikace zmiňované kolegou Normannem.. Jako pokus omyl, že? Ale s nejvyšší pravděpodobností to zavání problémy.. můj názor. :mad:
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#62 Příspěvek od normann »

Navíc se tím zeslabí skelet v oblasti sloupků a okolí svarů je křehčí, takže karosérie už nevykazuje výrobcem garantovanou tuhost karoserie. Asi by nebylo hezké, kdyby se při případném crashi na silnici utrhla střecha a nějakým negativním způsobem ovlivnila průběh této nemilé události, místo toho, aby chránila posádku. Přesně tak, navařovat střechu jen v případě jejího nevratného poškození, ale quli šíbru? To určitě ne. Toť aspoň můj názor.
Professor
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: ned 14.01.2007 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Professor »

naprosto přesně řečeno :wink: SOUHLAS :D
Odpovědět