Stránka 4 z 36

Napsal: pát 11.10.2013 18:22
od pavproch
Pražákom sneska scalo, zatímco u nás svítilo a těplilo.... :twisted:

Taxem utek už před třetí z práce , hopsnul do m4Zlika a vyrazil... úkol zněl jasně: "trojka na začátku nesmí projít!"... a neprošla... po nešním krásném vyvětrání hlavy (150km barevnou podzimní nádherou s větrem ve vlasech.... a vůbec nevadilo, že byl opravdu hustý předvíkendový provoz ) už m4Zlikovi na tachometru svítí 40.000+ km :wink:

Napsal: pát 11.10.2013 18:26
od pavproch
A protože sa líží bodložení m4Zlika do nory k zimnímu spánku, dovolím si malou bilanci letošní půlsezony (m4Zlika sem přivezl v červnu, hned potem ňa trefil srnec, takže sem 3 týdny stál...) = 4.500km

Už sa začínám těšit na dubenec.... i dyž vlastně ne, bo to bude roztávat sních.... :cry:

Napsal: sob 12.10.2013 16:52
od pavproch
Johoho.... neska opáčko (a více :D ) ze fčera - v noci zapršelo, ale od rána sa uďálo křasně a těplučko, takže neska křasných 220km podbeskydí a oderských vrších..... mňamka.... :D

Akoráth, jak v noci pršelo a zemědělci maj fčíl řepnou a jinou sezonu, taxem m4Zlika přivezl zpátky nikoli černýho, ale hovnatě hnědého.... :twisted: Hoďku sem ho fčíl šudlal, už sa zase blyská.... mno, uvidíme, esli ho ešče letos zašpinim či ni... havarijko mi platí enem do konce října, tož sa šče uvidí.... :?: :idea:

Napsal: ned 13.10.2013 19:22
od DAVe_1
Hodne pekna z4 8) oproti ni je z3 uplna zruda :lol:
Zavist :oops: Ikdyz garaz mam.. Treba casem :)

Napsal: pon 14.10.2013 12:15
od sedyvlk6
DAVe píše:Hodne pekna z4 8) oproti ni je z3 uplna zruda :lol:
Zavist :oops: Ikdyz garaz mam.. Treba casem :)


Jak můžeš napsat takovou blbost že Z3 je o proti Z4 zrůda.Z3 bylo ve své době vzhledem nadčadové auto a má vzhled za kterým se lidé otáčí. Například já si vybral místo Z4 právě Z3 2,8 širokou verzi o peníze nešlo. Z3 je prostě krásné auto.Tím netvrdím že Z4 po liftu není hezká ale Z4 před liftem byl vzhledový omyl.

Napsal: pon 14.10.2013 15:10
od Andre
Dovolím si nesouhlasit. Toto, že je vzhledový omyl? :roll:

Napsal: pon 14.10.2013 15:25
od sedyvlk6
Andre píše:Dovolím si nesouhlasit. Toto, že je vzhledový omyl? :roll:


Ok máš pravdu beru zpět po pár úpravách :lol:

Napsal: pon 14.10.2013 15:41
od pavproch
jako teda tahle e85 není od věci, ale Z3 i e89 sou hezčí... :twisted:

Napsal: pon 14.10.2013 18:33
od DAVe_1
Trosku to tedy upresnim a tim uzavruaby jsme to tu nezasirali panu majiteli. Pro me :!: je z3 oproti tomuto kousku opravdu zruda :lol:
I z3 mam samozrejme rad ale toto je proste krasa :wink:

Napsal: úte 15.10.2013 17:42
od Etien
jak Z3 tak Z4 (e85 i e89) jsou pekne... kazda jinak... ale jen se Z3 a e85 je fun... e89 je tezka a mekka...

Napsal: úte 15.10.2013 17:53
od xyron
Všechny jsou pěkný.... pamatuju si jak jsem před spousty let slintal před salonem ojetych vozu na zelenou Z3 na opravdu VELIKYCH kolech (musely to byt 18ky), najeto 80 tisíc během 2 let a stala přesně 800 tisíc CZK ! :D Už je to dávno, ale tenkrát to bylo pro mě TOP ....

Když je Z3 v pěkným stavu, v mpaketu a s velkejma kolama (a 2,8 nebo 3,0) tak je to pořád bomba 8)

Napsal: úte 15.10.2013 17:56
od pavproch
@etien: asi máš pravdu.... když sem si byl pro m4Zlika v Reichu, tak ten prodávající mně prodal e89 a nechal si e85 (že prý je lepší na zážitky z řízení...)

jelikož ale nejsem žádný fitipaldi, tak mně i e89 poskytuje naprostý dostatek řidičských rozkoší.... :lovestruck:

Napsal: úte 15.10.2013 19:45
od sedyvlk6
xyron píše:Všechny jsou pěkný.... pamatuju si jak jsem před spousty let slintal před salonem ojetych vozu na zelenou Z3 na opravdu VELIKYCH kolech (musely to byt 18ky), najeto 80 tisíc během 2 let a stala přesně 800 tisíc CZK ! :D Už je to dávno, ale tenkrát to bylo pro mě TOP ....

Když je Z3 v pěkným stavu, v mpaketu a s velkejma kolama (a 2,8 nebo 3,0) tak je to pořád bomba 8)


Přesně tak mám Modrou Z3 2,8 na 18kách 245/40 snížená,široká verze a v Mpaketu a je to prostě nádherný skoro veterán :D [/img]

Napsal: úte 15.10.2013 19:58
od sedyvlk6
sedyvlk6 píše:
xyron píše:Všechny jsou pěkný.... pamatuju si jak jsem před spousty let slintal před salonem ojetych vozu na zelenou Z3 na opravdu VELIKYCH kolech (musely to byt 18ky), najeto 80 tisíc během 2 let a stala přesně 800 tisíc CZK ! :D Už je to dávno, ale tenkrát to bylo pro mě TOP ....

Když je Z3 v pěkným stavu, v mpaketu a s velkejma kolama (a 2,8 nebo 3,0) tak je to pořád bomba 8)


Přesně tak mám Modrou Z3 2,8 na 18kách 245/40 snížená,široká verze a v Mpaketu a je to prostě nádherný skoro veterán :D [/img]

Napsal: úte 15.10.2013 19:59
od sedyvlk6
sedyvlk6 píše:
sedyvlk6 píše:
xyron píše:Všechny jsou pěkný.... pamatuju si jak jsem před spousty let slintal před salonem ojetych vozu na zelenou Z3 na opravdu VELIKYCH kolech (musely to byt 18ky), najeto 80 tisíc během 2 let a stala přesně 800 tisíc CZK ! :D Už je to dávno, ale tenkrát to bylo pro mě TOP ....

Když je Z3 v pěkným stavu, v mpaketu a s velkejma kolama (a 2,8 nebo 3,0) tak je to pořád bomba 8)


Přesně tak mám Modrou Z3 2,8 na 18kách 245/40 snížená,široká verze a v Mpaketu a je to prostě nádherný skoro veterán :D [/img]

Napsal: stř 16.10.2013 11:27
od Andre
Moc pěkná Z3. Zde pro srovnání má Z4, 3.0i

Napsal: stř 16.10.2013 18:20
od sedyvlk6
:wink: pěkný no ať slouží

Napsal: stř 16.10.2013 21:01
od Etien
koukam cerne dvojce te moji ;-)

Napsal: ned 20.10.2013 18:37
od pavproch
Tak a konec OT, zpět k themě, čili m4Zlikovi... :twisted:

Chlopi, počebuju poradit, bo sa blíží to, co sem ešče v životě nedělal.... v průběhu tohoto týdne nebo nejpozději o víkendu odstavím m4Zlika do zimní nory k zimnímu spánku....

Co hodlám nebo naopak nehodlám udělat?
- odstavuju to minimálně na 5 měsíců (v období 1.11 až 30.3. mi totiž sice platí POV, ale neplatí HAV + navíc m4Zlík má jen letní papuče....)
- umyju, osuším a prohřeju kratší jízdou
- v nádrži nechám enem zbytek (samozřejmě Maxx Motion 100 bez biosraček)
- bo v garáži (při opravdu sibiřských marazech venku) může teplota lehce spadnout pod nulu, asi odstříkám skoro všechno z ostřikovače a naliju tam "modrou" wodu
- zkontroluju tlak v kolech, příp. dofouknu na horní mez doporučeného tlaku
- po odstavení zakryju plachtou
- olej ani jiné náplně měnit nebudu (esli, tak až na jaře, wolej má aktuálně odjeto teprve 5tis km)
- přes zimu to hodlám nechat stát bez pohybu (nebo to třeba co měsíc popotlačit o kus, kvuli "hranatým" gumám?)
- startovat čas od času a aspoń krapet nechat prohřát na volnoběh? (imho kravina...)
- a nic dalšího mě už nenapadá...

Jak to děláte vy ostatní, co taky máte (některé ze svých vozidel) pouze jako summer-driver?

Prosím o rady, nápady, komentáře....

Napsal: ned 20.10.2013 20:46
od Etien
doporucuju odpojit baterku... ja neodpojuju, ale napojuju auto na cteka... jinak budes mit na jare mrtvou baterku...