To jsou moc zajímavý údaje, díky za ně. Tady je hezky vidět, jak fungují atmosférické motory, škoda, že už ani BMW M GmbH je nebude dělat...pesa píše:prave, ze jsem z toho byl prekvapenej, ze vubec nezere.
Zetko mi bralo zhruba 35l
4S jsme vypocitali kolem 50l
STI dokonce 60l
a asi vsichni vime, ze turba je potreba krmit takze GT-R - zaokrouhlenych 100l :O
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Moje prvni "M" power V10
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
par zaberu ze Salzburgringu:
http://www.zk-trackdays.de/post/612
video:
http://www.zk-trackdays.de/post/605
http://www.zk-trackdays.de/post/612
video:
http://www.zk-trackdays.de/post/605
- Přílohy
-
- zk-trackdays-salzburgring-15-04-2012-1 small.JPG (61.44 KiB) Zobrazeno 4572 x
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
vcera jsem se otocil s dcerkou na Tuning Show, ktera byla poradana na Czech Ringu. Vyrazili jsme tam spolecne s Etienem se Z4 a cesta byla vyslovene kochací - nadherny pocasi, malo aut na silnicich, proste pohoda.
Na Ringu uz to bylo krapet horsi, pro me maly plac na tak velkou akci - hodne peknych aut schovanych mezi ostatnimi popelnicemi a ikdyz se organizatori snazili kropit prijezdovou prasnou silnici vodou, tak jsme si kazdej odvezli vsudypritomny prach.
Prijemne me prekvapila nahoda, kdy jsem potkal jednu 2008 "black on black" M5, se kterou majitel dorazil do HK ze Spindlu s neuveritelnou spotrebou 10l
po navratu domu jsem si jeste v klidu sedl v garazi a uzival si pohledu na tuto krasavici - kazdy musi uznat ze e60 se v zakladu nepovedla, ale jakmile se jedna o Mpaket popr. rovnou o M5, tak je to uplne jina liga. Posilam pohled na zadni blatnik s 19" kolem, ktery jsem si vcera uzival.
Na Ringu uz to bylo krapet horsi, pro me maly plac na tak velkou akci - hodne peknych aut schovanych mezi ostatnimi popelnicemi a ikdyz se organizatori snazili kropit prijezdovou prasnou silnici vodou, tak jsme si kazdej odvezli vsudypritomny prach.
Prijemne me prekvapila nahoda, kdy jsem potkal jednu 2008 "black on black" M5, se kterou majitel dorazil do HK ze Spindlu s neuveritelnou spotrebou 10l
po navratu domu jsem si jeste v klidu sedl v garazi a uzival si pohledu na tuto krasavici - kazdy musi uznat ze e60 se v zakladu nepovedla, ale jakmile se jedna o Mpaket popr. rovnou o M5, tak je to uplne jina liga. Posilam pohled na zadni blatnik s 19" kolem, ktery jsem si vcera uzival.
- Přílohy
-
- M5 pravy bok.jpg (139.17 KiB) Zobrazeno 4451 x
-
los-puntos
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: stř 07.04.2004 00:00
- Bydliště: od Vrchlabí
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
Bylo to super. Kdyz jsem sedel mezi 12-13 hod na male tribune naproti boxum, tak jsem si rikal, ze Nicolaos udelal hodne dobrou praci. Kdyz totiz vidite na ochozu Boxu namackanej dav lidi, plny boxy naslapanejch aut, na cilove rovince pripraveny kary jako Veyron, Carrera GT, Gumpert Apollo, 997 GT3 4.0 RS, Masserati, M3 GTS, GTR, ... a také M5
tak si rikate, co vice by auto fanda měl zazit? Vsechny vystavy nablejskanejch aut se proti tomuto eventu muzou jit bodnout protoze Auta mají jezdit, buracet, zrychlovat, brzdit a ne jen stat na cervenym koberci !!
Nakonec jsem se svezl i s X-Bowem s 340PS a reknu vam, to je NEBE - stihat zavodni F430 a 997 ve specifikaci GT2 (asi 750PS), sledovat jak jim pred kazdou zatackou slehaji pul metrovy plameny z vyfuku a nakonec je jeste predjet To musite zazit!!!
...jo a m.j. jsem tam potkal jednoho chlapka s M5 e39 s anglickou SPZ - honza se jmenuje...
tak me potesilo, ze je nas pacientů vice 
Nakonec jsem se svezl i s X-Bowem s 340PS a reknu vam, to je NEBE - stihat zavodni F430 a 997 ve specifikaci GT2 (asi 750PS), sledovat jak jim pred kazdou zatackou slehaji pul metrovy plameny z vyfuku a nakonec je jeste predjet To musite zazit!!!
...jo a m.j. jsem tam potkal jednoho chlapka s M5 e39 s anglickou SPZ - honza se jmenuje...
Cool. Ja se tam prozmenu motal kolem novy F10 M5, byl jsem tam s klukama co delali RingTaxi :) Na okruhu jsem byl jen s Mini Coupe JCW, stacilo, 645ka nebyla fit.
Priste se musim zastavit pozdravit, videl jsem tam vsechny kolem auta kdyz jste odjizdeli na konci dne… Myslel jsem si ze to budes ty, mel jsem se stavit ;)
Priste se musim zastavit pozdravit, videl jsem tam vsechny kolem auta kdyz jste odjizdeli na konci dne… Myslel jsem si ze to budes ty, mel jsem se stavit ;)
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
Damy panove, tak po 3 mesicich a nejakych 10tis km uzivani M5 V10 muzu v ramci spotreby konstatovat pro spoustu lidi hodne dulezitou vec na kterou se mne pta skoro kazdej..... V10 je to autak na kazdy den 
se spotrebou se pohybuju kolem 13l na 100km (vcetne nejakych kolon, 160-180kph dalnice, sem tam uziti do 8tis otacek.....proste sviznejsi, ale zadna jizda plyn a pak full brzda)
takze se jich nebojte a kupujte, dokud jsou v dobrym stavu
se spotrebou se pohybuju kolem 13l na 100km (vcetne nejakych kolon, 160-180kph dalnice, sem tam uziti do 8tis otacek.....proste sviznejsi, ale zadna jizda plyn a pak full brzda)
takze se jich nebojte a kupujte, dokud jsou v dobrym stavu
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
M5 ma 110tis km a benzinova pumpa odesla do věčných lovišť 
co bylo trošku naprd, tak me nechala stat na dalnici
ale diky ochotě znameho, jsme tam nestali dlouho
Cena od Bosche 5tis (termin dodani 2-5tydnů) nebo Original 8,5tis (do 2.dne) + 2hod práce včetně diag
na fotce znamej z prace
co bylo trošku naprd, tak me nechala stat na dalnici
ale diky ochotě znameho, jsme tam nestali dlouho
Cena od Bosche 5tis (termin dodani 2-5tydnů) nebo Original 8,5tis (do 2.dne) + 2hod práce včetně diag
na fotce znamej z prace
- Přílohy
-
- 20120710_190526.jpg (182.05 KiB) Zobrazeno 4010 x
-
- 20120710_190546.jpg (164.94 KiB) Zobrazeno 4010 x
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
cerpadlo odchazelo asi uz od te doby co jsem auto kupoval.
dle diag tlačilo 3,8bar, ale dle vyrobce musi tlacit az 6,5bar
auto se chovalo, pri kazde tisicovce otacek navic, jako s turboefektem - pak najednou pri vytocene rychlosti (kolem 7,5tis ot.) mi vyskocila chyba motoru a pocitac mi napsal ztratu vykonu. Po naslednem ujeti asi 200km mi cerpadlo prestalo tlacit uplne.
M5 ma nadrz ze 2 komor (asi kvuli driftum
) a v jedne pulce nadrze bylo uplne sucho a ve druhe zhruba 20litrů. Mozna kdybych zkusil do te jedne pulky jeste nalit benzin, mozna bych nouzově DOJEL...
cerpadlo teda opraveno a opet s usmevem na tvari jsem vyrazil s M5 a dcerkou nakupovat....
po ujeti asi 50km jsem opet zustal stat a nemohl opet nastartovat - zadna chyba motoru nic...
po odtahu (je super mit po ruce skvěleho mechanika! - servis Houdek - Oleška) jsme zjistili, ze se urvala priruba jedne z hadičky.
Opravili jsme to (v sobotu) tekutym kovem viz foto a M5 vesele pali benzin dal
dle diag tlačilo 3,8bar, ale dle vyrobce musi tlacit az 6,5bar
auto se chovalo, pri kazde tisicovce otacek navic, jako s turboefektem - pak najednou pri vytocene rychlosti (kolem 7,5tis ot.) mi vyskocila chyba motoru a pocitac mi napsal ztratu vykonu. Po naslednem ujeti asi 200km mi cerpadlo prestalo tlacit uplne.
M5 ma nadrz ze 2 komor (asi kvuli driftum
cerpadlo teda opraveno a opet s usmevem na tvari jsem vyrazil s M5 a dcerkou nakupovat....
po ujeti asi 50km jsem opet zustal stat a nemohl opet nastartovat - zadna chyba motoru nic...
po odtahu (je super mit po ruce skvěleho mechanika! - servis Houdek - Oleška) jsme zjistili, ze se urvala priruba jedne z hadičky.
Opravili jsme to (v sobotu) tekutym kovem viz foto a M5 vesele pali benzin dal
- Přílohy
-
- 20120714_152752.jpg (141.06 KiB) Zobrazeno 4003 x
-
- 20120714_151657.jpg (97.79 KiB) Zobrazeno 4003 x
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
tak M5 ma za sebou dalsi vylet a to na Lausitzring (kousek od Drážďan).
Cestovala spolecne s 1x997 GT2, 2x997 GT3 RS 3.8 a 1x997 GT3 RS 4.0
cesta svizna, v DE je prijemne drzet tachometrovych 260-280kph, sice prumerna spotreba sla na 18l, ale slabsi auta tuto rychlost nedaji ani kdyby mohly žrát 50l/100km
dnes byl na Eurospeedway den pro verejnost. 5x15min vyslo na 75€.
M5 neni okruhovy auto, ale vykon mu nechybi, takze pomalu do zatacek a rychle ven bylo jako vzdy zaklynadlo.
Spolecne jsme se svezli s dalsi e60 M5 a take 1x e39 a 1xe34 - klukum to jelo perfektně! Jedno video jsem s ní na youtube našel:
http://www.youtube.com/watch?v=p1kNtxwH ... r_embedded
všem doporučuju! super strávená neděle!
Cestovala spolecne s 1x997 GT2, 2x997 GT3 RS 3.8 a 1x997 GT3 RS 4.0
cesta svizna, v DE je prijemne drzet tachometrovych 260-280kph, sice prumerna spotreba sla na 18l, ale slabsi auta tuto rychlost nedaji ani kdyby mohly žrát 50l/100km
dnes byl na Eurospeedway den pro verejnost. 5x15min vyslo na 75€.
M5 neni okruhovy auto, ale vykon mu nechybi, takze pomalu do zatacek a rychle ven bylo jako vzdy zaklynadlo.
Spolecne jsme se svezli s dalsi e60 M5 a take 1x e39 a 1xe34 - klukum to jelo perfektně! Jedno video jsem s ní na youtube našel:
http://www.youtube.com/watch?v=p1kNtxwH ... r_embedded
všem doporučuju! super strávená neděle!
- Přílohy
-
- 20120805_135258.jpg (179.38 KiB) Zobrazeno 3903 x
-
- 20120805_105448.jpg (130.08 KiB) Zobrazeno 3903 x
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
4.0 je Petra... tzn., ze jich je vic. Co mam zpravu, tak jich importer pro CR dokazal zajistit celkem 6ks!!!!
tento patek prvni ochutnavka na Sachsenringu (300km z Prahy po dalnici) - hodne technicka trat, nahoru, dolů, spoustu zatacek na srdce - sice kratká, ale hodne zajimava prave v tom vertikalnim prevyseni
V10 jsem konecne provetral a vyzkousel omezovac - Head Up ukazal 316km/h Motor mel 7tis otacek na 7.stupen
tento patek prvni ochutnavka na Sachsenringu (300km z Prahy po dalnici) - hodne technicka trat, nahoru, dolů, spoustu zatacek na srdce - sice kratká, ale hodne zajimava prave v tom vertikalnim prevyseni
V10 jsem konecne provetral a vyzkousel omezovac - Head Up ukazal 316km/h Motor mel 7tis otacek na 7.stupen
- Přílohy
-
- 20120810_141504.jpg (120.91 KiB) Zobrazeno 4346 x
-
- 20120810_131515.jpg (115.38 KiB) Zobrazeno 4346 x
