Stránka 4 z 4

Napsal: sob 18.06.2011 22:35
od zverbo
nato vlnovce sou ne?!?!?! :oops:

Napsal: ned 19.06.2011 00:50
od mequi
Ani bych neřekl, že jsou na to aby nic nerezonovalo. Podle mne jsou na pružnější spojení dvou dílů výfuku. Možná to eliminuje pnutí při uložení. Můj názor. Jestli to je jinak, rád se poučím.

Napsal: ned 19.06.2011 00:54
od zverbo
Proste mi je tam doporucily dat a tak sem je tam daj, myslim ze zrovna Honza Ksinan od mechaniku Kopeckeho.

Napsal: ned 19.06.2011 17:52
od MattyX
no vlnovec tam smysl ma , ale u svodu , kde je pnuti asi nejvetsi , v podelnym smeru preci zadny pnuti byt nemuze :wink:

Napsal: ned 19.06.2011 19:42
od mequi
Já jsem psal, proč se do vozů vlnovce montují - teda co si myslím- ne proč a kam ho navařil Zverbo.

Napsal: ned 19.06.2011 20:27
od zverbo
MattyX píše:no vlnovec tam smysl ma , ale u svodu , kde je pnuti asi nejvetsi , v podelnym smeru preci zadny pnuti byt nemuze :wink:




Vzdyt to je za zvodam, vlnovce maji asi 20cm pipeRezonatory 60cm, cely to zacina hned u kanalu za zvodama, potrubi mam rozdeleny podelne celyho auta 3valce-3valce vsechno je duo jen tlmic je z M3.

Udelam lepsi foto.
I foto sustavy GTR co chci nahadzovat /vyfuky na boku/
Jo pak bude puvodni naprodej za par korun.

Napsal: ned 19.06.2011 21:15
od MattyX
asi sem se na to spatne podival , uz vidim ze je za svody :) ok ok :)

Napsal: pon 12.12.2011 19:48
od Figa
Má někdo tohle? Jak je na tom s výkonem, zvukem a emisemi? Děkuji.