A já prodal 530d a koupil 535d
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip tuning
mam chip od http://www.bmwpower.cz a spokojenost a kamoš na 330d taky spokojenost a za cenu vice než přiznivoumeky04 píše:ja nevim chlapy,ale http://www.bmwpower.cz me trosku odradili,kdyz neumi nejnovejsi bmw(e60,E87,e90 apod.),na to se asi pouziva jinaci hardware a je potreba mit k tomu asi hodne zkusenosti a mozna vic penez.Jandy píše:www.bmwpower.cz
Kolega si to nechal delat e60-160kW u http://www.xtuning.cz a jeli jsme s tim pak amsterdam za 5,5litru,fakt super!.o)A jede to lip jak 535d,ale kolega to ma v manualu.260km/h je tam hned a ma na tom nalitano 30tiskm po cipu a vse v poho.Ja mam starsi e46-330d a tak jsem si to nechal poladit a spotreba sla o 7deci dolu,teda kdyz tomu neslapu a jedu normalne!:o)
Jinak jsem celkem zstance cipovani-zatim se mi na tm nic nevysralo,doufam,ze to bude v poho a mam na tom nalitano 40tis km
celou mapu dělal ale nejvíc mě překvapilo že si nejdřív nahrál tu moji pak ji upravil něco přidal něco pozměnil a pak to tam nahrál z5. Třeba to jak auto reaguje na plyn nebo jak jde od spodu proti před tím to je masaker omezovač posunul na moje výslovný přání na 7 000 ale stejně to točím tak 6 600-6 700 a to jen když jedu palbufafejta píše:A to je úplně jiná mapa,nebo jen posunutej omezovač.
-
Plesoun_cz
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Bydliště: Čáslav
- Klubové ID: 1932
taky mám načipovánou 325i od bmwpower.cz o 17koní a 37nm krouťák nahoru omezovač 7400ot/min táhne plynule do 7100ot/min pak je Opel calibra 2.0i 16v turbo 4x4 malina viz- http://www.youtube.com/watch?v=N635-nJH1Ic
LOL vzdyt se s tou calibrou nedokazal frajer ani rozjet...Plesoun_cz píše:taky mám načipovánou 325i od bmwpower.cz o 17koní a 37nm krouťák nahoru omezovač 7400ot/min táhne plynule do 7100ot/min pak je Opel calibra 2.0i 16v turbo 4x4 malina viz- http://www.youtube.com/watch?v=N635-nJH1Ic
N54 PWR
-
Plesoun_cz
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Bydliště: Čáslav
- Klubové ID: 1932
tady jsem jel proti bmw 325i 24v vanos http://www.youtube.com/watch?v=RM1uQdaZJwY
a nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení
a nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení
pro uplnost: vozidla jsou rozdělena do devíti tříd podle objemu motoru (1400, 1600, 2000, 2500, 3000, 3500, 3500+, diesel do 2500, diesel nad 2500)Plesoun_cz píše:tady jsem jel proti bmw 325i 24v vanos http://www.youtube.com/watch?v=RM1uQdaZJwY
a nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení
nejvyšší kategorie v TMDC v objemových třídách je kategorie 3500+ ccm
pokud je pořadatelem srazu vyhlášena vyšší kategorie než 3500+ ccm, jsou jezdci z těchto kategorií automaticky zařazeni do kategorie 3500+ ccm
všechny vozy jedoucí v kategorii „speciál“ (dle pravidel organizátora srazu) jsou automaticky zařazeny do třídy 3500+ ccm
přeplňování motorů je zohledněno koeficienty (turbo 1.7x, nitro 1.3x, wankel 1.5x)
za zařazení do jednotlivých objemových tříd plně zodpovídá organizátor srazu
je nepřípustné, aby bylo vozidlo přihlášeno do jiné třídy, než jaká mu náleží podle skutečného objemu motoru daného auta
součet bodů z jednotlivých tříd v průběhu sezony se sčítá pouze v té dané třídě.
do výsledkové listiny z daného srazu (závodu) se počítá nejlepší čas každého jezdce (nezávisle na tom, kolik se na daném sraze odjelo jízd)
po finálovém závodě HSM budou vyhlášeni nejlepší tři jezdci sezony z každé třídy dle objemu
-
Plesoun_cz
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Bydliště: Čáslav
- Klubové ID: 1932
to se stebou nepřu tady tolik kategorií nebylo vzhledem k učasti jelo zde cca 25 aut a z toho 10 aut byly různé škodovky tudíž tolik kategorií zde nebylo a turbo a kompresor počítali x1,3 http://www.auto-tuning.cz/ tuningsprint Hrochův Týnec 26.4.2008
tak to je mazecPlesoun_cz píše:to se stebou nepřu tady tolik kategorií nebylo vzhledem k učasti jelo zde cca 25 aut a z toho 10 aut byly různé škodovky tudíž tolik kategorií zde nebylo a turbo a kompresor počítali x1,3 http://www.auto-tuning.cz/ tuningsprint Hrochův Týnec 26.4.2008
-
Plesoun_cz
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Bydliště: Čáslav
- Klubové ID: 1932
