Stránka 4 z 22

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 10:59
od Filozof
cheater píše:Pěknej kousek a jestli jsem to dobře pochopil tak píšou že jsou nové svíčky, vstřikovače a cívky. A nebo je třeba je vyměnit :lol: . To už by pak zbývalo doufat že vydrží čerpadlo aspoň 100 tisíc a mohlo by to pár let jezdit v klidu :woot:
pilsner píše: Cerpadla sem resil pomerne nedavno,menil je snejk. Sehnat byl problem,ale sehnal sem,celkem za obe cca 16000,- , nakonec bylo spatny jedno,tak mam jeste jedno do foroty.

Mno tedy toho se fakt bát nemusíš. Když jedna CA klika stojí 9K. To za dvě kliky máš čerpadlo defakto. Vidět že nikdo nekupuje nové origo jedině od někoho jeté.

Cheater: Popiš v nějakém vlákně tu svojí 545-550ku co máš... výbavu atd. Počítám L7 a DD tam nemáš ?

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 11:05
od Snejk
zase se z toho dvanactivalce nezblaznete, nejaky vstriky sem za 10 let vymenil 1ks a to jen proto ze se v tom nejakej retard stoural podomacku jinak na tom neni co menit... a ty cerpadla ano, membranu uz sem resil treba 5x.. a ddycky se sehnalo jine cerpadlo za par kc a jelo se dal... nerikam ze se shanelo lehce ale ta vada cerpadla to auto neodstavi.. takze krom sundavani sani a jeho tesneni v tom neni o moc vetsi rozdil, treba i tesneni pod altikem se tam dela lip jak na V8. GO je nakladnejsi to jo protoze je tam mnohem mnohem vic rozebirani a prace a ruznejch tesneni navic a druhoska moc nepomuze, a takovy zahnily srouby na vstrikach dokazou zkazit den ale to se bavime o jednorazove investici kterou sem zatim musel delat jen na 3ks 760... dalsich 50 co servisuju proste jen jezdi a meni se na tom stejne debility jako na 750...
Jedine co je fakt rozdil je ta spotreba, to LPG dela strasne moc. Kdo chce jezdit na benzin tak prakticky nepozna rozdil mezi 750 nebo 760...
760 je nadhernej motor a ten vykon a ta kultura je uzasna, ale ja radsi zustal u V8 ten motor ma takovy vetsi koule, a taky i ty provozni naklady sou pro me jinde, mel sem V12 rad ale zas ne tak abych do ni musel lejt 17/100 a rikat si jakej je to kurva rozdil... on ten motor je ve vysledku strasne nudnej, takovy elektroauto.. jako na tu linearitu dodnes s uzasem vzpominam, je to nadherny ale ta zivost V8 je zajimavejsi, neco jak kdyz ti TDIckar onanuje nad tim asi 5vterinovym brutalnim zatahu co ti lame vaz a mas z toho ferarri a pak to lehne :lol:
ale to je muj pohled cloveka co pro nej je motor to nejmin dulezity v aute, me by i R6 stacil, ja jdu jen po vybave a pohodli... a to je u obou aut bezkonkurencni

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 11:12
od Snejk
mimochodem jednu krasnou FL 760Li i se stropni klimou budeme ted pripravovat na prodej. a 3Ks 750i

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 13:06
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 16:28
od Arnie_one
cheater: přesně jak já, hudba cajk super sviští na co L7, no a pak jsem koupil E70 a E65 mě přestala hrát :) a do to teď tvrdím, že po zásahu Falcona a jiných koncacích měla dynamiku sakra posunutou. A za mě audio v F10 je něco ukrutně žalostnýho, až bych brečel, jelikož e60 jsem neslyšel, tak nebudu hanit, ale ta F10 to je brekot......pak ten tuning, jak tady někdo dával v E65 1DIN rádio není takovej hřích !
O DD ani psát nebudu, kam se hrabe F10 v zatáčkách na EDC+DD u E65.

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 21:07
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 21:26
od ricrd1
Já pokud mohu porovnat V8 a V12, tak mám E38 750i i E65 750i.

V E38 má ten dvanáctiválec naprosto sametový chod, bere pěkně odspodu a vždy je k dispozici slušná porce výkonu na požádání plynového pedálu. Navíc oproti E65 hladce řadí. Celkově mi to auto padne líp do ruky a je víc zábavné.

E65 s osmiválcem má drsnější projev a když si nehlídám plynový pedál, tak umí i pěkně škubnout autem při řazení. To mi E38 nedělá nikdy. Jinak samozřejmě E65 je velký skok kupředu a úplně jiná liga.

Spotřeba je u obou aut zhruba stejná, motám se kolem 12l benzínu, dálky za 10l, když nejsou kolony.

Jako daylicar mám E65, pro radost je v garáži hýčkaná E38

P.S. E38 si nastaví sama datum a čas podle GPS, to E65 neumí :?

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 21:36
od Jaris330D
ricrd1 píše:Já pokud mohu porovnat V8 a V12, tak mám E38 750i i E65 750i.

V E38 má ten dvanáctiválec naprosto sametový chod, bere pěkně odspodu a vždy je k dispozici slušná porce výkonu na požádání plynového pedálu. Navíc oproti E65 hladce řadí. Celkově mi to auto padne líp do ruky a je víc zábavné.

E65 s osmiválcem má drsnější projev a když si nehlídám plynový pedál, tak umí i pěkně škubnout autem při řazení. To mi E38 nedělá nikdy. Jinak samozřejmě E65 je velký skok kupředu a úplně jiná liga.

Spotřeba je u obou aut zhruba stejná, motám se kolem 12l benzínu, dálky za 10l, když nejsou kolony.

Jako daylicar mám E65, pro radost je v garáži hýčkaná E38
Podle me, mas neco u E65 s prevodovkou, protoze ta ma lepsi prevodovku a radi taky hladce. Ani nevis, ze to radi.

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 21:39
od ricrd1
Většinu času řadí sametově, ale při sportovnější jízdě si občas škubne. Olej byl měněný, není to vrak.

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 22:05
od Snejk
no spis to je trochu vrak, razeni v e65 je naprosto neznatelny takze kdyz to neco dela tak tomu necoje, takze tvy porovnani s e38 drhne...
a hodiny samo si to nastavit umi jen si to musis na diag zapnout nevim proc to maji vypnute by default..

Re: E65-760i

Napsal: ned 15.09.2019 23:37
od Mahla
Tvl., když to čtu. :roll: .... Když dám svojí E66 S režim a dám tomu při rozjezdu plnej knedlik, tak cca při 5500-6000 otáčkách škubnutí místo přeřazení a pak teprve přeřadí na vyšší stupeň. Mám se něčeho bát? Může být předzvěst trablu s převodovkou? Snejku?..... Jinak vše ok.

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 07:14
od JaraX
no mě teda přijde že všechny 750ky řadí po plnym hrubě, 745ky ne, ty jsou sametove, dost možna to bude schválně, ale ono to je subjektivní.
jinak je teda základ mít OK hardynu, vyměněný olej v převodovce s těsněníma, hlavně tím pod mechatronikem a pak smazat adaptace, klidně i ted znova, tím už jsem opravil tolik převodovek, ono si to někdy prostě blbě sedne.

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 09:10
od Jaris330D
BMW guru tvrdi, ze v prevodovkach olej nemenit. Pry si tim tu prevodovku rosekas jeste vic pokud tam neco je. Kdy ty adaptace mazat, kdyz se jede nekam dal? Po meste asi blbost co?

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 10:06
od JohnyB
Snejk píše:mimochodem jednu krasnou FL 760Li i se stropni klimou budeme ted pripravovat na prodej. a 3Ks 750i
posli vice info, Snejku

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 10:07
od Filozof
tady bude ještě rvačka u snejka o 750ky a jednu 760ku ... :lol:

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 10:07
od kourk
taky bych od Snejka prosil info.

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 11:31
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 11:49
od Pajk85
Já 750. Na 12ti válec musím ještě dospět. :D

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 12:25
od zzeli
Ten V12 se pak taky hure prodava, poptavka neni takova jak u V8 v plynu.

Filozof: Tak auto od Snejka je to nejlepsi auto, ktery jen lze vybrat z ty kupy sracek co se na inzerci objevuje. Je tam udelany vsechno co je potreba, aby se s tim dalo jezdit a aby bylo hezky i na pohled. Kdyz jsem kupoval auto ja, tak tam taky jedno pekny mel a dokonce myslim levnejsi nez za kolilk sem kupoval ja to svoje. Takze koupit auto od nej pokladam za velmi dobry tah, nez se tady prehrabovat v inzeratech, delat diagnostiku na dalku a premejslet jestli neni podezrele drahy nebo podezrele levny a kolik bude stat asi servis apod :D Jedina nevyhoda je, ze to neni autosalon, kde by mel vyskladanejch 20 aut a prijdte si pane jen vybrat, vsechno to ceka jen na vas.

Re: E65-760i

Napsal: pon 16.09.2019 15:19
od zzeli
Snejk píše:hodiny samo si to nastavit umi jen si to musis na diag zapnout nevim proc to maji vypnute by default
Hodiny jsem nejdriv rozsteloval v idrive, pak jsem nastavil v KOMBI modulu GPS UHR na aktiv (bylo to vyply). Pak jsem jeste trapil PDC, takze jsem vypinal zapinal zapalovani i motor. Navigace mela krasne chycenou polohu, ale hodiny ne a ne se nastavit spravne. Je tam jeste nejakej figl nebo to trva dyl nez se to chytne?