Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výpadek 4x4, automat KO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#61 Příspěvek od JaraX »

to ani M5 nejede když do ní sedneš z 530D, ale ručička letí 5x rychleji, to je prostě ten turboefekt, když sedneš do V12 tak ti to přijde uplně mrtvy, ale nechápeš jak se tam vzala taková rychlost
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#62 Příspěvek od abcent500 »

Jen na skok k tematu. Smrad spalin vyresen, vymeneno tesneni mezi DPF a turbem. Stale vyskakuje chyba 4x4, Wahlheber a Reifendruck. Bez jakehokoliv skripani.
Na bimmerfest resi tyto chyby doprovazene mechanickymi zvuky z rozvodovky, kde vypadky 4x4 zpusobuje opotrebene ozubene kolecko motorku rozvodovky. Chtel bych svepomoci vyradit par veci, at se nemusi resit pokus omyl - rozebirat rozvodovka, kupovat VTG Steuergerät atd... Za kazdou pomoc budu vdecny.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#63 Příspěvek od abcent500 »

Dneska z prace prevodovka v nouzaku, 4x4 a DSC vypadlo, DBC, servotronik, Anfahrasistent inaktiv a hlidani tlaku pneu vypadlo, pred barakem rachot a skripani z auta. Mam toho mechanika nakopat do prdele? Jsem ten automat delat nemusel, problem byl nekde jinde :sad2:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#64 Příspěvek od Filozof »

to hodně nasere ...fakt bych to dal někomu kdo dělá BMW a je to jeho hobby.... jinak to bude hodně drahý ve výsledku.... :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#65 Příspěvek od JaraX »

klasika
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#66 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#67 Příspěvek od Filozof »

to normálně vypadá jak baterka...přeci není možné že najedno vypadne tolik jednotek ... není to na společné cestě někde šotek ? Někdo kdo se vyzná v elektrice by na to přišel rychle přeci... :idea: :?
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#68 Příspěvek od abcent500 »

Netusim, prej xdrive dokaze rozhodit cele auto. Na 4x4 je zavisle dsc, na dsc abs a tak to jde dal. Ten motor v rozvodovce a jeho ozubeni je prej v poradku, tak ja nevim, je rozvodovka v haji nebo jednotka? To mi nikdo nepovi.. Ted jsem dal €1500 za ten automat a furt to neni vyresene...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#69 Příspěvek od JaraX »

podívej se chybové záznamy jednotek a hledej napětí, u naftových E60 se velmi často stane že odejde regulátor v altíku, začne dělat naftové špičky a to pak vyhazuje jednotky, nejvíc však převodovku a 4x4
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#70 Příspěvek od abcent500 »

Potrebuji rychle poradit. Vzal jsem to hned na prohlidku do servisu, cestou se vse udalo znovu. Skripani, klepani a vsechny ty chyby. Cestou jsem sledoval napeti pres skryte menu a litalo to po cas cesty mezi 11-15V, kdyz stojim na semaforech je tam 11-12v, kdyz jedu 12-15v. Pak v tom zachrastilo, napeti v ten moment az 16v a konec. Mechanik meril napeti na alternatoru na kabelech za chodu motoru daval jen 11-12v. Je alternator v hajzlu nebo ty vykyvy a ztratu muze delat neco jineho? Alternator uz je tam druhy behem roku a pul, prvni jsme vyreklamovali, tusim Bosh, ted je tam od Helly, nebo obracene. Pokud je druhy ko, jak muze odejit po tak kratke dobe???
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#71 Příspěvek od abcent500 »

Ty chyby a vsechno kolem se deji az kdyz je auto zahrate a asi po 20 min jizde...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#72 Příspěvek od JaraX »

tak je to klasicka sračka E60,nevím kterej kok*t vymyslel tak debilní dobíjení,
může to dělat altík, tuším že je tam i jednotka žhavení na BSD, pak čidlo oleje ve vaně a snímač IBS na baterce.
nemáš nikdy chyby BSD? IBS? odpoj konektor z altíku a jezdi bez toho jak to bude dobíjet.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#73 Příspěvek od abcent500 »

Ne nikdy jsem chyby BSD a ISD nemel, zkusim odpojit pokud se k tomu dostanu. Co tim zjistim?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#74 Příspěvek od JaraX »

ten altík má svuj řízený režim, kdy ho řídí auto, dává mu povely, a když je odpojený tak jede v nouzáků a dobíjí si to svoje, třeba 14V.
jinak ze zkušensti od E60-E64 a E7x jedině origo altík, resp jeho regulátor, ty neorigo mají podle mě jiný SW.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#75 Příspěvek od abcent500 »

Koukal jsem na napeti kdyz to trochu zchladlo a bylo 13,9V. Ted jsem odpojil ten konektor a taky stale 13,9-14V. Skace to tedy az kdyz je to zahrate po cca 20 minutach.
Tady se resilo uplne to stejne: http://www.bmw-club.cz/forum-tema/alter ... eti-122788 a byl to udajne alternator...
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2200
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#76 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

mě dělal vadnej regulátor napětí hroznej bordel, ale trochu jinak než u tebe, což ale nemusí znamenat, že to neni ono

tady popis :)
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0#p1086171

ikdyž automat mi taky jednou spadnul do nouzovýho režimu, si vzpomínám, jel jsem pak domu 30 km na trojku (?, nebo co se tam zařadí) 80-90 km/h a žralo to jako tank :roll: :lol:
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#77 Příspěvek od abcent500 »

No jestli je regulator soucasti alternatoru, tak to vyresim reklamaci celeho dilu dokud je v zaruce. Jak jsem psal, bude to uz druhy kus co odesel po necelem roce, pokud je to opravdu altik. Co je tak rychle odrovnalo? Nechapu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#78 Příspěvek od JaraX »

reklamace je ti k ničemu pokud to neni origo alternator, jelikož ty náhrady prostě nefungujou, resp jim nefunguje regulator :)
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#79 Příspěvek od abcent500 »

Ted rano cesta do prace 13,6-13,8V, pri parkovani po 21 min jizdy uz 11-12V a uz se hybaly otacky motoru pri volnobehu o cca 100 ot/min.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz
Klubové ID: 3807

Re: Výpadek 4x4, automat KO

#80 Příspěvek od abcent500 »

JaraX píše:reklamace je ti k ničemu pokud to neni origo alternator, jelikož ty náhrady prostě nefungujou, resp jim nefunguje regulator :)
Ale dokud je v zaruce a chybu uznaji tak dostanu prachy zpet.
Odpovědět