Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výpadek 4x4, automat KO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
to ani M5 nejede když do ní sedneš z 530D, ale ručička letí 5x rychleji, to je prostě ten turboefekt, když sedneš do V12 tak ti to přijde uplně mrtvy, ale nechápeš jak se tam vzala taková rychlost
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Jen na skok k tematu. Smrad spalin vyresen, vymeneno tesneni mezi DPF a turbem. Stale vyskakuje chyba 4x4, Wahlheber a Reifendruck. Bez jakehokoliv skripani.
Na bimmerfest resi tyto chyby doprovazene mechanickymi zvuky z rozvodovky, kde vypadky 4x4 zpusobuje opotrebene ozubene kolecko motorku rozvodovky. Chtel bych svepomoci vyradit par veci, at se nemusi resit pokus omyl - rozebirat rozvodovka, kupovat VTG Steuergerät atd... Za kazdou pomoc budu vdecny.
Na bimmerfest resi tyto chyby doprovazene mechanickymi zvuky z rozvodovky, kde vypadky 4x4 zpusobuje opotrebene ozubene kolecko motorku rozvodovky. Chtel bych svepomoci vyradit par veci, at se nemusi resit pokus omyl - rozebirat rozvodovka, kupovat VTG Steuergerät atd... Za kazdou pomoc budu vdecny.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Dneska z prace prevodovka v nouzaku, 4x4 a DSC vypadlo, DBC, servotronik, Anfahrasistent inaktiv a hlidani tlaku pneu vypadlo, pred barakem rachot a skripani z auta. Mam toho mechanika nakopat do prdele? Jsem ten automat delat nemusel, problem byl nekde jinde 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Výpadek 4x4, automat KO
to hodně nasere ...fakt bych to dal někomu kdo dělá BMW a je to jeho hobby.... jinak to bude hodně drahý ve výsledku.... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
klasika
Re: Výpadek 4x4, automat KO
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:12, celkem upraveno 1 x.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Výpadek 4x4, automat KO
to normálně vypadá jak baterka...přeci není možné že najedno vypadne tolik jednotek ... není to na společné cestě někde šotek ? Někdo kdo se vyzná v elektrice by na to přišel rychle přeci...



- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Netusim, prej xdrive dokaze rozhodit cele auto. Na 4x4 je zavisle dsc, na dsc abs a tak to jde dal. Ten motor v rozvodovce a jeho ozubeni je prej v poradku, tak ja nevim, je rozvodovka v haji nebo jednotka? To mi nikdo nepovi.. Ted jsem dal €1500 za ten automat a furt to neni vyresene...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
podívej se chybové záznamy jednotek a hledej napětí, u naftových E60 se velmi často stane že odejde regulátor v altíku, začne dělat naftové špičky a to pak vyhazuje jednotky, nejvíc však převodovku a 4x4
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Potrebuji rychle poradit. Vzal jsem to hned na prohlidku do servisu, cestou se vse udalo znovu. Skripani, klepani a vsechny ty chyby. Cestou jsem sledoval napeti pres skryte menu a litalo to po cas cesty mezi 11-15V, kdyz stojim na semaforech je tam 11-12v, kdyz jedu 12-15v. Pak v tom zachrastilo, napeti v ten moment az 16v a konec. Mechanik meril napeti na alternatoru na kabelech za chodu motoru daval jen 11-12v. Je alternator v hajzlu nebo ty vykyvy a ztratu muze delat neco jineho? Alternator uz je tam druhy behem roku a pul, prvni jsme vyreklamovali, tusim Bosh, ted je tam od Helly, nebo obracene. Pokud je druhy ko, jak muze odejit po tak kratke dobe???
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Ty chyby a vsechno kolem se deji az kdyz je auto zahrate a asi po 20 min jizde...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
tak je to klasicka sračka E60,nevím kterej kok*t vymyslel tak debilní dobíjení,
může to dělat altík, tuším že je tam i jednotka žhavení na BSD, pak čidlo oleje ve vaně a snímač IBS na baterce.
nemáš nikdy chyby BSD? IBS? odpoj konektor z altíku a jezdi bez toho jak to bude dobíjet.
může to dělat altík, tuším že je tam i jednotka žhavení na BSD, pak čidlo oleje ve vaně a snímač IBS na baterce.
nemáš nikdy chyby BSD? IBS? odpoj konektor z altíku a jezdi bez toho jak to bude dobíjet.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Ne nikdy jsem chyby BSD a ISD nemel, zkusim odpojit pokud se k tomu dostanu. Co tim zjistim?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
ten altík má svuj řízený režim, kdy ho řídí auto, dává mu povely, a když je odpojený tak jede v nouzáků a dobíjí si to svoje, třeba 14V.
jinak ze zkušensti od E60-E64 a E7x jedině origo altík, resp jeho regulátor, ty neorigo mají podle mě jiný SW.
jinak ze zkušensti od E60-E64 a E7x jedině origo altík, resp jeho regulátor, ty neorigo mají podle mě jiný SW.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Koukal jsem na napeti kdyz to trochu zchladlo a bylo 13,9V. Ted jsem odpojil ten konektor a taky stale 13,9-14V. Skace to tedy az kdyz je to zahrate po cca 20 minutach.
Tady se resilo uplne to stejne: http://www.bmw-club.cz/forum-tema/alter ... eti-122788 a byl to udajne alternator...
Tady se resilo uplne to stejne: http://www.bmw-club.cz/forum-tema/alter ... eti-122788 a byl to udajne alternator...
Re: Výpadek 4x4, automat KO
mě dělal vadnej regulátor napětí hroznej bordel, ale trochu jinak než u tebe, což ale nemusí znamenat, že to neni ono
tady popis
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0#p1086171
ikdyž automat mi taky jednou spadnul do nouzovýho režimu, si vzpomínám, jel jsem pak domu 30 km na trojku (?, nebo co se tam zařadí) 80-90 km/h a žralo to jako tank

tady popis

http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0#p1086171
ikdyž automat mi taky jednou spadnul do nouzovýho režimu, si vzpomínám, jel jsem pak domu 30 km na trojku (?, nebo co se tam zařadí) 80-90 km/h a žralo to jako tank


645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
No jestli je regulator soucasti alternatoru, tak to vyresim reklamaci celeho dilu dokud je v zaruce. Jak jsem psal, bude to uz druhy kus co odesel po necelem roce, pokud je to opravdu altik. Co je tak rychle odrovnalo? Nechapu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadek 4x4, automat KO
reklamace je ti k ničemu pokud to neni origo alternator, jelikož ty náhrady prostě nefungujou, resp jim nefunguje regulator 

- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Ted rano cesta do prace 13,6-13,8V, pri parkovani po 21 min jizdy uz 11-12V a uz se hybaly otacky motoru pri volnobehu o cca 100 ot/min.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Ale dokud je v zaruce a chybu uznaji tak dostanu prachy zpet.JaraX píše:reklamace je ti k ničemu pokud to neni origo alternator, jelikož ty náhrady prostě nefungujou, resp jim nefunguje regulator