Re: Generální oprava motoru E39 530i
Napsal: pát 26.07.2019 20:00
-
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
chápu, díkyFrancis píše:Psal to tu MattyX, je to kombinace vysokého zdvihu do nízkého bloku, ojnice je v jisté fázi pohybu nepřiměřeně vkloněná z osy válce a tlačí abnormálně píst na stěnu válce.zddan01 píše:... M54 ... velká spotřeba oleje, zase, proč?
Druhým faktorem je nižší (lehčí) píst oproti M52 a nižší první kroužek.
když se podívám, kam se tam M54B30 dávala, tak určitě by stála za záchranu (pokud jde viz výše) v Z3 coupe, těch bylo hrozně málo, pak v roadsteru a jestli v nějakým zajímavým E46 cabrio/coupe, u jinejch modelů bohužel cesta do hutícheater píše:Podle mě pokud člověk není schopen svépomocí něco takového udělat tak to nemá v dnešní době vůbec smysl dělat. Smysl by to mělo kdyby to auto byla nějaká raritka nebo vzácný kousek a nebo pokud by to člověk měl jako koníčka a chtěl různě experimentovat.
na svým N62 v E64 jsem nechával dělat komplet přetěsnění se sundáním hlav, rozvodama, vodní pumpou atd., nebylo to zas až tak finančně likvidační, ale origo dílů se tam dávalo minimum, u toho M ale věřim, že je to naopak a navíc jsou ty díly předpokládám násobně dražšíSpejbl píše:Co se týče GO, tak nevím kolik by to vyšlo u M54, ale S54 jsem v zimě dělal melouchem a materiál byl cca 130K a práce 50K, takže když to shrnu...... příště už to určitě dělat nebudu (výdělek vs hodiny) , jo a díly si přinesl zákazník.
Já bych zkusil právě tento experiment. Jestli se dostanu někdy ke stavbě strokeru provedl bych to tak :zddan01 píše:chápu, díkyFrancis píše:Psal to tu MattyX, je to kombinace vysokého zdvihu do nízkého bloku, ojnice je v jisté fázi pohybu nepřiměřeně vkloněná z osy válce a tlačí abnormálně píst na stěnu válce.zddan01 píše:... M54 ... velká spotřeba oleje, zase, proč?
Druhým faktorem je nižší (lehčí) píst oproti M52 a nižší první kroužek.
je pak nějaká cesta, jak z toho ven (výbrus apod.), nebo je hotovo?
Výbrus u motorů s nikasilem/alusilem je sci-fi, finančně výhodněji vychází tenká suchá vložka.zddan01 píše:chápu, díkyFrancis píše:Psal to tu MattyX, je to kombinace vysokého zdvihu do nízkého bloku, ojnice je v jisté fázi pohybu nepřiměřeně vykloněná z osy válce a tlačí abnormálně píst na stěnu válce.zddan01 píše:... M54 ... velká spotřeba oleje, zase, proč?
Druhým faktorem je nižší (lehčí) píst oproti M52 a nižší první kroužek.
je pak nějaká cesta, jak z toho ven (výbrus apod.), nebo je hotovo?