Stránka 30 z 39
Napsal: stř 17.04.2013 18:09
od bmw335
IlikeU píše:mam 15psi při 2000ot což si myslím že je super, žádnej lag. Target při 2000 je 14psi.
Btw dalsi technická otázka:
Dle mé samostudie je BMW 335i Biturbo. Bmw335 napsal twin turbo tak jsem zmaten.
Biturbo= dve turba kazde ovladane samostatne, stejne velke coz je 335i¨
Twin Turbo= male turbo a velke Turbo. malé riztáčí velké v nízkých otáčkách. Velké turbo fouká ve vysokých otáčkách. Např. : 335D 535D
Paráda, já jam mám snížený psi tak ve 2tis mám 9

je to twin turbo a správně jedno je malé druhé velké a jsou japonská mitsubishi. Alpina to nazývá biturbo, přitom je to stejný motor....
Napsal: stř 17.04.2013 18:24
od Marty_
bmw335 píše:IlikeU píše:mam 15psi při 2000ot což si myslím že je super, žádnej lag. Target při 2000 je 14psi.
Btw dalsi technická otázka:
Dle mé samostudie je BMW 335i Biturbo. Bmw335 napsal twin turbo tak jsem zmaten.
Biturbo= dve turba kazde ovladane samostatne, stejne velke coz je 335i¨
Twin Turbo= male turbo a velke Turbo. malé riztáčí velké v nízkých otáčkách. Velké turbo fouká ve vysokých otáčkách. Např. : 335D 535D
Paráda, já jam mám snížený psi tak ve 2tis mám 9

je to twin turbo a správně jedno je malé druhé velké a jsou japonská mitsubishi. Alpina to nazývá biturbo, přitom je to stejný motor....
N54 ma obe turba stejne:) nafta ma kazde jine..
Napsal: stř 17.04.2013 18:38
od IlikeU
takze to rikam sprane ze je to biturbo.

Napsal: stř 17.04.2013 18:40
od IlikeU
Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log
Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.
Stalo se to nekdy nekomu?
Napsal: stř 17.04.2013 19:47
od bmw335
IlikeU píše:Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.
Stalo se to nekdy nekomu?
NO, my máme všichni nejmín úprav takže nestalo
Napsal: stř 17.04.2013 20:30
od IlikeU
To martyn: lidi mi začínaj psat že mam kopii tvého auta. rychle ho už prodej

Napsal: čtv 18.04.2013 08:42
od riki18
IlikeU píše:Jinak mapa 3 je jen kdyz mas mas methanolovy set od JBM. Kdezto ja jsem si obednal od aem coz mi vyhovouje vic. Vstrikovani methanolu bude závisle na talku turba. Chci jezdit na Mapu 6 + methanol.
tudíš nemůžu mapu 3. Jinak je divný mít AFR 0 je to vesměs nesmysl, leda že by JB4 to neumela ovlivnit a je jedno co tam nastavis. Zkusim az od tud budu vyjizdet dat vsude 0 a uvidime udelam dalsi log.
Prikladam log 2. pokus. Stabilní boost od zacatku skoro az do 6000ot

Ako vidim nedal si etablovat uz odspodu, skus to este raz spravit lebo boost mas az od cca 4000 a ja ho mam ovela skor.
Terry povedal aby som si nastavil vsetko na 0 tak s tym jazdim a ziadne problemy nemam a vies ze moje AFR je jedna rovna ciara
Navrhujem stretnutie v Brne na zraze klubu sportovnich aut v kvetnu. Co vy nato? To uz budes mat Quaife a mozeme robit kolecka.
Skoda ze ja nespravim burnout na mieste, prevodovka mi to nedovoli, zase mas vyhodu

Napsal: čtv 18.04.2013 08:46
od riki18
IlikeU píše:Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.
Stalo se to nekdy nekomu?
Mne to robilo niekedy ale to bolo na zaciatku ked este bola mozno 14 update asi

potom zmenil par veci a bolo po probleme a s G4. Staci ina zmes E85 a vyhodi ti chybu. Ak sa to stalo raz tak v pohode

Ked tak nacitaj chybu a postni sem ak by sa ti to znova stalo.
Napsal: čtv 18.04.2013 08:50
od riki18
Trochu z ineho sudka
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=828368
Mat manual idem do stg.3. ( zatial sa uspokojim so stg.2 ) Za tie peniaze...smiesne. 2 nasobny narast vykonu, plus upgrade HPFP, LPFP, spojka a za 7000e mame 700-800k auto

WHP je cca ekvivalen 1.2 k HP, zase ich brzdy ukazuju viacej ako napr Maha a pod. Aj tak ich casy hovoria za vsetko. 60-130 mph za 6,5 sek alebo cokolvek do 8 sek je dovi..
Btw potrebujem vyvalcovat podblatniky, staci len velmi malo, nepoznate niekoho kto ma valcovacku? Dik
Napsal: čtv 18.04.2013 10:19
od Marty_
IlikeU píše:Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.
Stalo se to nekdy nekomu?
Presne to se mi stavalo kdyz jsem mel g4 a vic % etanolu, ale jen na vysoke rychlosti. Normalne to davalo 3-4 rychlost 17-18psi a pak na 5 a 6ku 10psi a vic ani prd.. Ted s g5 mi to jeste neudelalo a doufam ze ani neudela:) nejake kody? Me to obcas k tomu hodilo i cel a palivove kody (uz si nevzpomenu jake), ted s g5 je to zatim ok..
Rikal jsem ti ze jsem myslel ze jede moje auto kdyz jsem videl tveho mazla poprve:)) skoda ze jsem nejel s nim taky, to by byl hezky pohled:)
Napsal: čtv 18.04.2013 12:11
od IlikeU
riki18 píše:Trochu z ineho sudka
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=828368Mat manual idem do stg.3. ( zatial sa uspokojim so stg.2 ) Za tie peniaze...smiesne. 2 nasobny narast vykonu, plus upgrade HPFP, LPFP, spojka a za 7000e mame 700-800k auto

WHP je cca ekvivalen 1.2 k HP, zase ich brzdy ukazuju viacej ako napr Maha a pod. Aj tak ich casy hovoria za vsetko. 60-130 mph za 6,5 sek alebo cokolvek do 8 sek je dovi..
Btw potrebujem vyvalcovat podblatniky, staci len velmi malo, nepoznate niekoho kto ma valcovacku? Dik
ted ji nekdo prodaval na netu za par korun. cca 20Euro nebo tak nak, neni to draha zalezitost.
Jinak to uz je fakt brutalni 700-800 WHP, to jsi mi zas neco ukazal a ja mam nad cim premyslet
Budu muset vzit sichet v KFC abych nasetril na lepsi upgady
Keveten je idealni ale 11.5 je sraz 335i v Karlových Varech
Napsal: pát 19.04.2013 22:31
od bmw335
Tak jsem vznesl u terryho dotaz na to vrzání v motoru po vypnutí a neví a že mám vyzkoušet ISO 19. Letmo jsem se ho zeptal, jestli by mi poslal ISO 16, ikdyž ho už mám, ale prý si nedělá zálohy starých

Ok, věřme no:) Myslel jsem ale, že má N54 tak zmáknutou, že jakýkoliv pazvuk ihned identifikuje a ono kulový

Napsal: sob 20.04.2013 20:07
od romano007
Zkusíš tam dát tu 19??
Tady se to taky řeší
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17799
Výchozí hodnota wastegate co používá bmw by měla teda být 40...??
Napsal: sob 20.04.2013 21:31
od bmw335
zkoušel sem jí, dělá to stejnej zvuk jak na 18tce. Na 16tce je to stejný jak na 17tce, kde je to o poznání tišší, takže zůstávám na 17. Dneska sem si všimnul jak se zavírá wastegate při usnutí jednotky, je to teda něco

Napsal: sob 20.04.2013 21:42
od bmw335
asi 40 no, ikdyž on to taky moc neví

A ten default wastegate position nechat na 80?
Napsal: sob 20.04.2013 21:54
od romano007
to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...
Napsal: sob 20.04.2013 22:12
od bmw335
romano007 píše:to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...
já právě myslím že ten FF, protože když snížím defaukt a mrknu se pak na nastavení na budíkách, je tam hodnota furt 80 jako je v FF. Tak snížím FF a sníží se i na budíkách a funguje to tak i na tom zvuku.
Napsal: sob 20.04.2013 22:22
od romano007
bmw335 píše:romano007 píše:to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...
já právě myslím že ten FF, protože když snížím defaukt a mrknu se pak na nastavení na budíkách, je tam hodnota furt 80 jako je v FF. Tak snížím FF a sníží se i na budíkách a funguje to tak i na tom zvuku.
Aha tak je to možný..A když to snižuješ z 80 dolu je auto hlučnější,nebo tišší??Myslim výfuk..??
Napsal: sob 20.04.2013 22:33
od bmw335
romano007 píše:bmw335 píše:romano007 píše:to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...
já právě myslím že ten FF, protože když snížím defaukt a mrknu se pak na nastavení na budíkách, je tam hodnota furt 80 jako je v FF. Tak snížím FF a sníží se i na budíkách a funguje to tak i na tom zvuku.
Aha tak je to možný..A když to snižuješ z 80 dolu je auto hlučnější,nebo tišší??Myslim výfuk..??
když dolů tak hlučnější a pro mě celkem výrazná prodleva plynu a navíc se mi to zvuk hlukokej nelíbí, ale zkusím tát tu 40, ikdyž na 80 se mi zdá zvuk stejnej jak v sérii
Napsal: sob 20.04.2013 23:17
od IlikeU
tuto chybu mi to hazi:
3100 low boost mode engaged -- CEL displayed
od te doby co jsem nahral iso 18.
kdyz jedu na bomby tak zadna chyba, jakmile jedu jak clovek vyskoci chyba.
Jinak ted koukam na logy a i kdyz jsem mel mapu 5 v logu mam mapu 4.
AFR mam na 0 a je stejně kostrbatý jako před tím.
Když mám AFR 0 nedostanu se na mapu 5 s tlakem nad 15psi. jakmile dam AFR na defaoult dostanu se na 17-18psi.
Dnes jsem si při blbnutí na parkovišti posral nápravu, buď poloosa nebo vnější kloub. :/ Takže auto je na marodce.
Jinak Poldo udělal si dobře že jsi nejel na sprintovaní s Eliškou, horší sraz jsem nezažil. Organizace uplně v hajzlu. na dráze až dvojce sprintéru. Čekal jsem už že to do sebe naperou. Štěstí stálo při všech.
Vstupný bylo symbolický 50kč a normálka plno lidí nezaplatilo

borec co pronajal letoště ještě doplácel ze svého.
Byla tam 760i asi jediné auto nejblíž ke mě ale odjel hned na začátku.