Stránka 30 z 45

Napsal: úte 16.08.2016 10:45
od Misanek
Já ne, já jsem přece jenom a pouze prostoduchý debil hrající si na intelektuála a zabíjející svým pokřiveným názorem na dpf tisíce lidí rakovinou... :D

Nicméně ještě něco málo k věci, co jsem tady psát už původně ani nechtěl, protože by to bylo (a určitě i bude) zbytečné.
Nízké spotřeby a vysoké výkony nepožadují jenom majitelé osobních vozů, nýbrž hlavně také autodopravci. A pokud filtrace funguje tak jak "funguje", tak je to v pořádku a znamená to tedy, že dpf je opravdu správná věc, která nemá v konečném důsledku více negativních dopadů než-li těch pozitivních? Nemyslím si. K tomu ještě připočítejme chcanky potřebné k selektivní katalické redukci, resp. jejich výrobu a distribuci a kde jsme...
Nicméně ve všech oficiálních studiích říkají, že dpf je správné, nutné a "zdraví prospěšné", tak to teda tak asi bude.

Koneckonců srovnávat odsiřování elektráren s dpf je argument hodný inženýra. Myslím si, že každému rozumnému člověku musí dojít, že Madmarty už musí mít dobrou "argumentační nouzi" když tady takhle mele... :)

Jak už jsem podotkl v jiných tématech, tak mi přijde celkem dost úsměvné, že jeden a ten samý člověk odkazující se na tyhle oficiální studie o správnosti dpf (kde ovšem ty čísla, co sem dal Zdenda530d z nějakého záhadného důvodu nejsou) je schopen obratem tvrdit něco o chemii a sračkách v potravinách, které denně konzumujeme, s čímž tedy souhlasím i já osobně. Ovšem je zajímavé, že o přidaných látkách v potravinách se v oficiálních studiích píše jenom tolik, že jejich negativní účinky na člověka nejsou prokázány :)
Takže na jednu stranu ofiko studie ano (dpf) dle na druhou stranu ofiko studie ne (potraviny). Tohle nechápu, ne to zrak trochu paradox, nemyslíte? :lol:

Nj, asi jsem fakt debil a jediný, komu v případě tohoto konkrétního člověka tohle nejde do hlavy :lol:

Stejně se tu zase nakonec dočteme jinak formulovány ty samé argumenty, kdyžtak podloženy nějakým dalším příběhem ze života, který s danou věcí ve své podstatě nebude mít o5 nic společného,jako je např. návštěva pacientů na onkologii a doporučení všem ostatním, ať se tam taky zajdou podívat. Už se těším :)

Napsal: úte 16.08.2016 12:20
od madmarty
Giovany1971 píše:
madmarty píše:Zdendovi dík za jeho práci. Ukázal že umí víc než jen mlejt hubou (čti bušit do klávesnice) jak to dělá většina ostatních.

Pravda bude ale opět někde uprostřed. Pokusím se to zkráceně :)

Myslím že nikdo netvrdil že auto s DPF je spása a že nic škodlivého nevypouští. Snížení škodlivin znatelné je a protože aut je jako sraček tak v konečném důsledku to znatelné je a to bez pochyb. Uváděl jsem, asi ne sám, že nafta v osobácích nemá co dělat a to především kvůli emisím. Jelikož chceme nízké spotřeby, vysoké výkony, tak to vede k neustále efektivnějšímu spalování nafty, což má za následek nárůst nanočástic. (z výfuku). Takže DPF byla logická volba, když se těch motorů nechceme vzdát.

O úspoře paliva již padlo mnoho příspěvků. Všichni se snaží uspořit palivo za cenu snížení životnosti auta, případně motoru a dalších součástek. Tedy je vyšší spotřeba aut, vyšší spotřeba motorů a náhradních dílů. Veškeré suroviny se někde musely vytěžit, zpracovat, přemístit, poté něco vyrobit, přemístit, atd. Všude obrovské množství energie které se zbytečně promrhá jen proto, aby motor měl nižší spotřebu. Asi jako chci slevu, ale nechci jí zadarmo.

Odpůrci ekokokotů apod. vidí jen svojí část pravdy. Ale je to stejné jako kdybychom řekli že nemá smysl odsiřovat elektrárny, nemá smysl stavět čističky odpadních vod, protože se všech "proekologických" zařízení stejně jde nějaký ten škodlivý odpad. Ono není možné nikdy dosáhnout 100% snížení produkce škodlivin, to by musel člověk vyhynout, nebo opustit planetu. Ale pokud vím, že něco škodlivého je a to tak že způsobuje rakoviny, měli bychom se snažit produkci těchto škodlivin minimalizovat. Tedy ne vyřezávat DPF s tím, že to stejně nemá cenu, ale naopak snažit se auta udržovat v pořádku, nebo výrobce donutit tím že to nebudeme kupovat. Každý prostě tu naftu musí mít, protože je levný provoz. Takže si to děláme sami.

Nejlepší je to, že mi každý řekne jak mu to málo žere. Protože to přece ukazuje počítač. Pokud se zeptám kdo z těchto lidí dolil nádrž po okraj najel určitý počet km a spočítal skutečnou spotřebu ? :) Někdy by se člověk divil. Nikdo nepočítá servis, nikdo nepočítá, pouze kouká jak to málo papá.

Je u 525D 130kW dobrá spotřeba 9.2l ? Nebylo by lepší jezdit s benzínem ? Jedno auto s benzínem V8 a 190kW žere cca 14-15l normální jízdou, , identické auto s I6 naftou která má 103kW žere 11-12l normální jízdou a 13-14l když se mu šlape aby jel tak jako ten s V8. Proč lidi nekupují V8 benoš, ale převážně nafy u kterých se serou vstřiky, praskají hlavy ( u daného auta velmi známá závada ), je tam turbo, rozvody řemenem.... Lidi nepočítají náklady, vidí jediný údaj ceny a to na stojanu u čerpací stanice, ale výrobci počítají peníze. A příroda zapláče.


Napadá mě určitá spojitost s tabákem. Víme, že kouření způsobuje krom všeho i rakoviny. Tedy začneme zvedat daně z tabáku, začneme povinně oddělovat kuřácké a nekuřácké prostory...nejprve cedulí, potom nějakou příčkou ve které je průchod, začneme na obaly od tabáku a výrobků z něj lepit varování a obrázky rakoviny. Na zastávkách MHD se smí kouřit jen kousek vedle, takže to stejně jde na lidi. Budeme to všemožně obcházet snahou o minimalizování škodlivých následků, než prostě tabák odstranit ze společnosti. Není rovnítko mezi naftou a tabákem, ale princip vztahu člověka k oběma je podobný.

Jestli si mám vybrat auto tak volím bez nafty, pokud mi to dovolí jeho využití. Jestli mám zvolit jestli DPF vyřezat, tak radši nechám vyčistit nebo koupím nový. Pokud na to nemám, tak nepindám a nekupuju vůbec auto s DPF.

p.s. S tím opalovacím krémem máš recht, na slunce nelezu pokud to není nutný a když už tak nechodím vysvlečenej. Vím, že díky oslabené ozonové vrstvě rizika škodlivých dopadů rostou. Není řešení se matlat krémem, ale tomu záření se nevystavovat. Ale v případe naftových motorů by voliči své vlády sežrali, stejně jako v případě plošného zákazu kouření.
Chlape ty máš fakt výdrž až tě skoro obdivuji..nikoli za názor který hrneš jak buldozér...i když připouštím že něco logiky by tam asi mohlo i být..ale realita je jiná..Né snad proto že by všichni občané chtěli si podřezat pod prdelí větev..a chtěli by dobrovolně zničit planetu auty bez dpf ek...ale proto že pravidla na tomto světě jsou jasně daná... světěm hýbe pár miliardářů..kteří si upravují chod na téhle planetě dle svých potřeb.

Je to vše na dalekosáhleší debatu ,která je však absolutně k ničemu nebot nic nevyřeší.Jen mne zaujala tvá myšlenka..proč si lidé nekupují osmiválce..přece jsou v konečném důsledku úspornější jak ty diesely...no mne napadá snad jen asi jedno... protože se osmiválce montují do premiovek za několik milionů...a na ty staré pelechy v kterých to dnes jezdí za zlomek původní ceny...no ty si koupí jen fandové..co tomu vše odpustí...namontují lpg aby to společně se servisními náklady vůbec finančně utáhli.

Já třeba pravidelně tankuji po víčko...pravidelně zapisuji a pravidelně počítám....na palubáku mám 8.1..reálné počty jsou za 7.6..

Co se týká mého vykuchaného dpf.. jsem za to rád a hrdě se k tomu hlásím..páč auto mi za 2 roky a 110 tis km ani jednou neobtěžovalo s žádnou regenerací..žádným nouzákem...Trysky ve 280 jsou díky mé péči v naprosto dokonalem stavu...a věřím že budou..a to je vše..tak si spočítej kolik jsem ušetřil proti 15 litrové spotřebě benálu při 110 tisících km..a to už snad má význam ne.

Jo holt kdo se o auto nestará.. tak pak platí..ale u těchto dieselů platí že to chce zásadní péči o palivo a mazání motoru..pak je klid...Již jsem psal..mám najeto hodně....a u dieselů jsem měnil jen jednou 1 trysku u 330d... tu sem koupil za 1500 použitou a to je již řadu let zpět.

Pro mne je nafta zásadní úspora..lpg já bych nikdy už do premiového auta nedal... bud budu platit a respektovat statut třídy auta který mu náleží,nebo pudu do toho co utáhnu..ele nikdy mrvit lpg...to se dá dát do auta typu fabie a spol..to je ale muj názor.. v žádném případě se nechci přít s Jaraxem a podobnými..je to jejich volba..jejich rozhodnutí..já se na to dívám takhle...nota bene járax dobřé ví proč propaguje 7 er ..neni to jen proto že se mu v tom dobře jezdí...
:D
Tot je mé vyadření k tvému naprosto schizofrennímu přístupu k problematice dpf..myslím že kolega zdenda530 ti jasně dokázal jak hluboce se mýlíš...a to mu stačilo sednout na pár hodin a neco dostupného prostudovat..za mne a za ostatní kteří mají stejný názor mu děkuji že nás v tom nenechal..nebot my ostatní jsme asi podle tebe intelektuální blbci a ty jsi bůh..kolega Míšanek a Zdenda530 s tebou vedou plnohodnotnou debatu..v které ty dosti zaostávaš..
Díky za názory. Vezmu to od konce :)

Všichni zde nejsou rozhodně intelektuální blbci, je zde jeden :) Zdenda to není, přesto že některé názory nemá zcela ok. Co se týká Zdendovo DPF, pokud má E39, pokud se nepletu tak má Euro3, kde DPF nebyl a byly dodělávané, takže to není taková katastrofa jako u Euro 4 a výše.

To že V8 jsou u nejdražších verzí aut si udělali lidé sami. Jsou země kde do nedávna cpali V8 pomalu i do sekaček na trávu. Tam zcela běžné auto mělo V6-V8. Ti co nám prodávají se přizpůsobují tomu kolik na čem vydělají. Zákazníci mají obrovskou sílu, jen si to musí uvědomit. Pokud si našich několik miliónů "já" v CZ řekne že nekoupit žádný auto s dvou-tří válcem, ideálně Škodovky, tak výrobce bude okamžitě počítat penízky a přijde na to že takhle nevydělá.

LPG nemá smysl se dohadovat, věc názoru a hlavně zkušeností. Pokud člověk není línej a přestavbu si ohlídá, nebo nechá ohlídat, tak není rozdíl LPG a benzín. Motor se tolik nezasírá karbonem, emise jsou mnohem nižší (a také jiné složení), spotřeba značně poklesne. Pro někoho to je otázkou prestiže, že LPG je něco podřadného ale pro někoho to je třeba životní styl. Co člověk to názor. Znám člověka který má desítky miliard a koupil si odpovídající auto Range Rovera v nejdražším provedení aby ukázal, ale koupí naftu, protože ten benzín přece hodně žere.

To srovnání spotřeby benzínu a nafty jsem uváděl na jednom konkrétním autě, neměl bys to přetahovat na tvé auto včetně čísel mnou uvedených. Pokud bude odpovídající V8 ve tvém autě jeho spotřeba bude taky jiná. Odpovídající srovnání by mělo být aspoň u tvého auta, nebo podobného třeba... I6 35D vs. V8 40-45. Při stejném jízdním stylu se spotřeby nebudou lišit o tolik aby dražší servis nafty nedorovnal nižší náklady nafty na spotřebu paliva, nebo je nepřevýšil. Aby zase někdo netahal za slovo... samozřejmě při běžných ročních nájezdech. Pokud někdo jezdí 100k km ročně a pracovně, tak nafta je jediná reálná volba v našich podmínkách.

Zdenda jasně uvedl nějaká čísla, z tohoto uvedení plyne že DPF svůj účel plní. Snižuje obsah pevných částic v emisích. Pokud nic co nefunguje na 100% nemá smysl, tak rovnou uříznout vejfuk za motorem a je to ne ? :( To samé EGR, SCR a naprosto vše ve všech odvětvích, nejen v automobilovém průmyslu.

A jedna věc která mi těch číslech nevychází. Pokud "velké" saze DPF stejně v nějakém množství propouští tak proč nemají všechna BMW s DPF očouzené prdele ? Myslím že ve 420tis km by to asi černě kouřit mělo, nebo se pletu ? A proč vidím BMW které DPF mít mají, evidentně mají vyřezané a hulí jim to jak nafťáky z roku 2000?

Děkuji že oceňuješ moji výdrž :) Teď když víme že nemá smysl nic co jen snižuje exhalace škodlivin, tak můžeme napsat výrobcům cigaret jak ušetří když se vybodnou na filtry :) Nebo můžeme jíst největší odpady v potravinách protože stejně i ve zdravé stravě budou nějaké škodliviny. Rozumíš mi ? Tedy DPF smysl má i přesto, že to není nejlepší možné řešení.

A s tím řezáním si větve po prdelí ? Haha, právě lidi to dělají. Jedu po silnici a nějaký dementi vidí že jedu tak popoběhnou a skočí do silnice, na přechod pro chodce, rázem zpomalí a dělají jako by tam auto nejelo. Pokud na ně zatroubím tak začnou řvát a mávat rukama že mají přednost, klidně se v dráze auta zastaví. Ať to řeknou těm rozjetým plechovým 2200 kg. To dělají běžně i ženský s kočárkem, nebo důchodci s holí. Klidně ohrožují sami sebe a nedochází jim to, nebo je jim to jedno. Od mládí sleduju jak lidi hulí a chlastají, řeknou mi, no co na něco chcípnout musím, tělo má jít do hrobu zhuntovaný a podobný žvásty. Pak mají děti, začnou jim umírat starší příbuzný a začne jim docházet vlastní smrtelnost a že děti možná neuvidí vyrůst, nebo se nedočkají vnoučat.. Hulí a chlastají ještě víc, pak je jim přes 40 let a objevují se zdravotní komplikace. Začnou občas sportovat a rádoby zdravě jíst, kolem 50ky se už snaží víc. Pak na poslední chvíli se snaží přestat kouřit, omezovat chlast, jíst zdravě a snaží se sportovat, nakupují rádoby zázračné doplňky stravy atd., protože ještě nechtějí chcípnout. Pokud se jich zeptám proč vlastně kouřili ? Buď neví, nebo protože byli blbý. Podobně to je snad ve všem. Lidi si řežou vlastní větev, ale buď to nechtějí vidět nebo myslí že se stane zázrak. Celá lidská společnost žije na dluh a nejen finanční, ten dluh se někdy bude muset "zaplatit". Člověk je jediný tvor který dokáže zničit vlastní planetu a taky to udělá :(

Desítky let víme, že jsou motory "lepší" jak ty "ropné", ale ropná lobby je tak silná že nemají šanci se uchytit. Také jsem dříve někde četl seznam "záhadných" úmrtí vynálezců různých motor, procesů atd. které by ohrozily ropný průmysl. Ropy je omezeně, chlácholíme se tím že pod oceány je jí dost. Jsme závislí na našich nepřátelích. Na Arabech, kteří si nás jednou dobijou, na Rusku o kterým mluvíme jako o veřejném nepříteli č.1, ničíme si zbytečně planetu. Kdyby se desítky let investovalo do vývoje jiných pohonů, které už vynalezeny byly, nemusíme dnes řešit DPF :)

Napsal: úte 16.08.2016 12:33
od madmarty
Misanek píše:Já ne, já jsem přece jenom a pouze prostoduchý debil hrající si na intelektuála a zabíjející svým pokřiveným názorem na dpf tisíce lidí rakovinou... :D

Nicméně ještě něco málo k věci, co jsem tady psát už původně ani nechtěl, protože by to bylo (a určitě i bude) zbytečné.
Nízké spotřeby a vysoké výkony nepožadují jenom majitelé osobních vozů, nýbrž hlavně také autodopravci. A pokud filtrace funguje tak jak "funguje", tak je to v pořádku a znamená to tedy, že dpf je opravdu správná věc, která nemá v konečném důsledku více negativních dopadů než-li těch pozitivních? Nemyslím si. K tomu ještě připočítejme chcanky potřebné k selektivní katalické redukci, resp. jejich výrobu a distribuci a kde jsme...
Nicméně ve všech oficiálních studiích říkají, že dpf je správné, nutné a "zdraví prospěšné", tak to teda tak asi bude.

Koneckonců srovnávat odsiřování elektráren s dpf je argument hodný inženýra. Myslím si, že každému rozumnému člověku musí dojít, že Madmarty už musí mít dobrou "argumentační nouzi" když tady takhle mele... :)

Jak už jsem podotkl v jiných tématech, tak mi přijde celkem dost úsměvné, že jeden a ten samý člověk odkazující se na tyhle oficiální studie o správnosti dpf (kde ovšem ty čísla, co sem dal Zdenda530d z nějakého záhadného důvodu nejsou) je schopen obratem tvrdit něco o chemii a sračkách v potravinách, které denně konzumujeme, s čímž tedy souhlasím i já osobně. Ovšem je zajímavé, že o přidaných látkách v potravinách se v oficiálních studiích píše jenom tolik, že jejich negativní účinky na člověka nejsou prokázány :)
Takže na jednu stranu ofiko studie ano (dpf) dle na druhou stranu ofiko studie ne (potraviny). Tohle nechápu, ne to zrak trochu paradox, nemyslíte? :lol:

Nj, asi jsem fakt debil a jediný, komu v případě tohoto konkrétního člověka tohle nejde do hlavy :lol:

Stejně se tu zase nakonec dočteme jinak formulovány ty samé argumenty, kdyžtak podloženy nějakým dalším příběhem ze života, který s danou věcí ve své podstatě nebude mít o5 nic společného,jako je např. návštěva pacientů na onkologii a doporučení všem ostatním, ať se tam taky zajdou podívat. Už se těším :)
Nesmíš si to všeho vkládat své marné naděje :) Srovnání se provádí buď konkrétně, tedy "věc" a "věc", nebo obecně v principu. Stude kolem potravin nejsou tak jednoznačné. Vše je tak, že do jisté hranice to moc neškodí a od jisté ano, jsou látky které škodí v jakémkoliv množství a ty jsou zakázány, když prohraje svůj boj lobby. Potraviny si člověk může vybrat, většinu sám vyrobit. Většinu škodlivin dokáže snížit na naprosté minimum nebo i zcela vyřadit. U potravin lidi přemýšlí více než u aut. To už jen proto, že co mi jde z vejfuku přece já sám nečuchám, ne ? Ale co jím, to je pro mě. Nemusím snad podotýkat že lidi jsou i takový, kteří nepřemýšlí co jedí.

Jak laciné... příběhy ze života :) Zmínil ses že máš rodinu, ale tvoje uvažování a jednání to nenaznačuje, možná malí dítko a teprve se ti mění myšlení z chlapce na otce? Může se někdy lidem něco vysvětlovat a nepochopí to, nebo nechtějí, pokud dostanou příklad reálný je jim to bližší.

Ty se stále snažíš ze mě dělat blbce, jinak urážet a zesměšňovat. Ovšem sám jednáš tak, že DPF a jeho vyřezání není škodlivé a aby poté napsal že jsi to nikdy přece nenapsal :) Pořád vypadat jako hvězda, ale neříct to ani to, abys neztratil lesk a nevypadal jako trouba. Opakovaně jsem chtěl po tobě konkrétní odpovědi na konkrétní věci a opakovaně to ignoruješ. Dokážeš jen "rádoby intelektuálně" prudit, urážet a zesměšňovat.

Dle tvého názoru vyřezání DPF filtru (+v něm obsaženého katu), u motoru plnící normu Euro 4 a výše, má škodlivý vliv na lidské zdraví, nebo není žádného rozdílu a žádný škodlivý vliv na lidské zdraví to nemá ? Prosím přímou odpověď bez odkazů na to kdo co řekl, kdo co napsal, zajímá mě TVŮJ názor.

Napsal: úte 16.08.2016 13:06
od Misanek
Opět už to ohrané téma dělání z někoho blbce, že tě to pořád baví... :lol:
A můj případný lesk ty mít strach nemusíš. Já totiž dám vím, že jsem hvězda, která jenom tak nespadne.... :twisted:
:lol:

Jinak tedy odpovím na tvou otázku - dle mého se vyřezáním dpf opravdu člověku nestane něco horšího vzhledem k tomu, s čím se běžně dostává do kontaktu a jaké potraviny jsou mu podsunovány. navíc jak už tu bylo podoknuto i několikrát před tím Zdenkovým příspěvkem - každý má dojem, že po procesu vypalování se asi drtivá většina sazí přetransformuje na vzduch nebo co, a ten zbytek zůstane ve filtru. Nicméně ta většina zůstane pořád stejným bordelem, akorát zase o něco menším. Tak co jsme si teda m pomohli? Pochop to už konečně :)

Btw tvrzení o tom, že každé naftové auto s dpf by mělo mít čistou koncovku i zadek je taky liché.
Zajímalo by mě, proč má teda kámoš na své bílé m550d, která má namleto stěží 40 t km černý zadek i s koncovkama.
A ne, filtry z tama ještě opravdu nekuchal vzhledem ke garančkám

Napsal: úte 16.08.2016 13:56
od Filozof
DPF Filtr bych bral pokud by dokázali vymyslet něco jako filtr ve vysavači takže 99,99 procent škodlivin zachytí a jednou za čas se vymění něbo vyčistí ..prostě když už musím mít naftutak holt jednou měsíčně dojedu do servisu nebo oddělení na benzínce tam se filtr vymění / vyčistí a jedu další měsíc jezdit...ten bordel se zase musí zlikvidovat asi 50m pod zem zakope a přiroda jej přijme zase jako svuj ..ropa jde zpátky do země ... nebo jak to nazvat ...

A člověk bude žít v čistém prostředí. Pak bych bral DPF pro lidi co mají naftu jako samozřejmost ... a souhlasil bych at jej má každej kdo musí jezdit naftou.

Jinak by se preferoval CNG / LPG či vodík ....atd.

Pokud má učinnost jakou uvádí zdenek tak to je sračkomet o ničem a fakt je to jen o penězích a zisku za šmejd co má mizernou učinost a ještě to škodí zdraví lidem jak s DPF tak bez DPF je to vlastně jedno obojí je špatně ...

Ted si o tom popřemýšlejte jak by bylo fajn mít 99procentní učinnej filtr co by se jednou za čas měnil či čistil ... třeba každej týden na benzíně.

Napsal: úte 16.08.2016 16:09
od Zdenda530d
Asi tak, když nafta hoří, je to humus (na tom se nedá nic změnit). Pokud nebudete měnit DPF každých cca 500km (vždy před regenerací), tak tím vlastně ničemu v soustavě AUTO-ČLOVĚK-ZDRAVÍ nepomůžete.

Co je druhá věc, tak třeba mě by nikdy nenapadlo si pořídit bezmála dvoutunovou dieselovou "kysnu" v šestiválci na 5-10 minutový hrkačky po městě. Na to mám o půl tuny lehčí benziňák. Někdo to ale neřeší. Když jsem jej kupoval tak jsem si to jednoduše spočítal a pro moje použití (cesty 150km +) mi prostě vyšel optimálně diesel (spotřeba/výkon).

Co se spoření a prodeje vznětových motorů týče - myslíte, že nějaký prodejce při prodeji dieselové; KIA Ceed, Renault Thalia, Ford Fiesta, Škoda Fabia a podobného segmentu vozidel, kterou přiznejme si, kupují hlavně ti, kterým dosloužila (rozpadla se) stará Felicie, řekne: No, Vy to auto chcete na naftu a chcete ho provozovat ve městě na "popojíždění", to vás čeká v dohledné době výdaj v řádech desetitisíc kč za DPF (nehledě na doprovodné komplikace), protože ho spolehlivě ucpete." Nikdo se o tom ani nezmíní. Zato, průměrná spotřeba je 3,8l/100km nezapomene zmínit nikdo. Pak jsou z toho dědouškové smutní, že jim po čtyřech letech provozu s nájezdem 20000km auto kolabuje a jediná rada zní: "Měl jste si koupit benzíňáka".

Koukněte kdo všechno dnes sedí za volantem - polovina (a to jsem možná ještě příliš optimistický) ani neví, jaký je rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motorem, natož co je to nějaký DPF a jak funguje (jak by měl fungovat). Zato když se na BC objeví údaj o průměrné spotřebě 4,něco tak se z toho všichni div neudělají - a to jim stačí. Proto se budou diesely i v malých autech určených do měst prodávat. A všechny eko vychytávky v čele s DPF v nich jsou jen jakási šidítka, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Jinak řečeno, aby se prodejem dieselů zafinancoval jejich vývoj, který nebyl levný, honem honem se hledají berličky, jak je udělat "ekologické" aby se stále mohly prodávat a široké masy to přijaly. Bohužel ty berličky jsou hodně tenké a navíc ztrouchnivělé (ale jen pro ty, kteří si dokáží dát 2 a 2 dohromady).

Napsal: úte 16.08.2016 16:41
od Joshuax
AMD vs nVidia
Intel vs AMD

Kazdej porad toci svoji pravdu... Ma tudiz smysl to vubec resit ? :wink:

Porad se tu prehlizi jeden zasadni fakt... Mam auto, ktere je homologovano pro provoz jako celek. Kdyz z toho celku odstranim jakoukoliv soucast, porusim tim onu homologaci a tudiz auto nadale neni zpusobile pro provoz na pozemni komunikaci... A je uplne fuk, jakou analyzu si na tohle nechate udelat...

Napsal: úte 16.08.2016 16:47
od Misanek
Jenom by mě zajímala jedna věc - když by se dpf čistě hypoteticky měnil co každých 500 km nebo pokud by se vyvinula nějaká technologie odsávání těchto splodin, co by se pak s nimi mělo podle vás dít dál? Jakým způsobem by se měly likvidovat? Zakopat do země zní relativně dobře, ale co by bys to po určité době řekla půda, eventuelně spodní vody?
Nebo by se v podstatě po určitém čase uplatnila teorie "zem zemi" a tyto částice by se rozložily na zdraví neškodné prvky?

Btw co se vlastně děje dnes s obsahem dpf při jeho odborném čištění?
Nedivil bych e, kdyby tento obsah skončil v kanále :lol:

Napsal: úte 16.08.2016 16:56
od Joshuax
A kdo rika, ze ty prvky jsou zdravi skodlive ? Dyt to je porad jenom uhlik, cely vesmir je z nej tvoren, je to zakladni stavebni kamen... Ale je rozdil bavit se o nanocasticich uhliku a nebo o diamantech, pritom je to ve finale ten samy prvek...

Cela diskuse je o nicem... Nevim proc vlakno nenechate tem, kteri jsou ochotni DPF ve svem voze provozovat a nenechate si sve dogma pro sebe... Tohle opravdu nikam nevede...

Napsal: úte 16.08.2016 17:02
od ACDC
Zajímavé hypotetické starosti. Svět jde do prdele a vy řešíte píčoviny typu emise, benzín/nafta, která teda určitě stojí za ho...

Napsal: úte 16.08.2016 20:47
od Filozof
ACDC - klídek ještě nám tu nikdo hlavy neřeže ...a nemusím spát v tanku před domem a hlídat hranice ... zatím spím v klidu doma a devitku nemám pod polštářem ...usínám v pohodě ... :lol:

zpátky k DPF ...at si každej dělá co chce ...ale fakt je že DPF stojí za hov... a bez DPF smradoch stojí taky za hov... Pokud to má někdo seřízené a není černá ulice plná sazí at si jezdí třeba v tanku je mi to jedno ...

Peace for all people in the world ... :D

zpátky do tanku s AK47 ... diskuze pokračuje zítra až budou zase povoleny vycházky z našeho zákopu.
At žije velký bratr a NWO at táhne do pr.... :lol:

Napsal: úte 16.08.2016 20:53
od MadButcher
Jasne - pojdme zase chvilku hrat tema "svet jde do prdele, a vy..." :lol: :lol: :lol: to se vzdycky hodi pro kratkou pauzu v trolleni tematu :roll:

Napsal: úte 16.08.2016 21:28
od Misanek
:lol:

Napsal: úte 16.08.2016 22:16
od madmarty
Tedy DPF nemá účinnost aspoň 99%, takže to nemá smysl a je to ojeb na lidi, takže ty nehloupé ovce si jej vyřežou.

Katalyzátor v autě účinnost jakou ? Taky není nijak vysoká a dokonce když je studený tak je účinnost prakticky nulová. Mimo to stojí dost peněz. Tedy nemá smysl jej mít v autě a pokud se časem zanese, tak vyřezat, neboť je to ojeb na lidi ? Taky generace před námi řešila katy ? Naštěstí nebyl Internet a lidi se bavili spolu a nečuměly jako dacani do monitoru (speciálně pro Mišánka, ani nečuměli do dyzplejů :) ) haha.

Vzhledem k tomu jakým škodlivinám jsme vystaveni a co máme v potravinách je tedy lepší se na vše vykašlat, žádné ochranné prvky v čemkoliv. Proč chodit k doktoru s čímkoliv a proč se léčit, když támhle někdo žil zdravě a stejně na něco zemřel. Proč nějaké regulace emisí v čemkoliv, proč regulace na složení potravin a bezpečnost aut (a čehokoliv). Stejně zemřeme takže to vše nemá smysl. Takhle to je myšleno Mišánku, ty můj chlapče, nebo jak je to myšleno ? Jo a ta svodidla u silnice nemají stopro účinnost, je to ojeb co stojí peníze. Proč mají ty vaše ženský brát horm.antikoncepci když je stejně někdo kdo otěhotní i přes ní :) Taky ojeb na lidi. Proč stavět kolem domu ploty a pořizovat zabezpečení objektu, když to stejně někdo vykrade.

Vše co něco stojí a já na to nemám je ojeb na lidi. Jsem rád, že jsem se něco přiučil.

A hlavně se tady poslušně přitakává nějakým studiím, které nikdo neviděl a jejichž pravost ani nikdo nemohl ověřit. Studie jedna bude odlišná od druhé a třetí od obou prvních. Jsou stejné DPF z roku 2005 a z roku 2016 ? Mají stejné účinnosti ? Co o tom vlastně víme ? Spíš je snaha dokazovat něco co je proti logice, jen proto aby si člověk ventiloval svojí frustraci ?

Mišánek, můj chlapec, mi stejně odpověděl okecem. Dnes jsem svařoval bez rukavic, bez kukly a dokonce na dřevěném stole, protože to vše jsou ojeby na lidi. Tak a máme to.

A co na to Jan Tleskač?

Napsal: úte 16.08.2016 22:29
od Misanek
ty vole co to tady zase meleš?? :lol: :lol: Tobě nejvíc škodí ten kokain, co neustále šňupeš :D

Napsal: stř 17.08.2016 00:22
od madmarty
Misanek píše:ty vole co to tady zase meleš?? :lol: :lol: Tobě nejvíc škodí ten kokain, co neustále šňupeš :D
Závidíš ? Ty když nemáš na DPF, tak jediný co asi budeš moct je perník od cigošů, že ? :)

My borci kokain nešňupem, ale sypem si ho do očí, ale to perníkáři znát nemohou....

A víš vůbec něco o tom co jsi napsal ? Jistě ne, bo bys takový blábol nenapsal.

Takže DPF ne, ale katy jo ? Nebo jen nemáš svůj den, možná rok ?

Jo a jinak Intel vyhrál, AMD to na poli CPU vzdal. Muhehe, Míšánku.

Napsal: stř 17.08.2016 00:35
od Misanek
:lol: Čoveče ani moc ne, my intelektuálové drogy nebereme :wink:

Napsal: stř 17.08.2016 00:40
od Misanek
Joshuax píše:A kdo rika, ze ty prvky jsou zdravi skodlive ? Dyt to je porad jenom uhlik, cely vesmir je z nej tvoren, je to zakladni stavebni kamen... Ale je rozdil bavit se o nanocasticich uhliku a nebo o diamantech, pritom je to ve finale ten samy prvek...

Cela diskuse je o nicem... Nevim proc vlakno nenechate tem, kteri jsou ochotni DPF ve svem voze provozovat a nenechate si sve dogma pro sebe... Tohle opravdu nikam nevede...
Dobře, je to tedy sice uhlík, nicméně je právě v těch nanočásticích nastřádán v dpf, ne? Tedy co se s těmato nanočásticema při jeho mechanickém čištění děje?

Napsal: stř 17.08.2016 01:34
od madmarty
Misanek píše:
Joshuax píše:A kdo rika, ze ty prvky jsou zdravi skodlive ? Dyt to je porad jenom uhlik, cely vesmir je z nej tvoren, je to zakladni stavebni kamen... Ale je rozdil bavit se o nanocasticich uhliku a nebo o diamantech, pritom je to ve finale ten samy prvek...

Cela diskuse je o nicem... Nevim proc vlakno nenechate tem, kteri jsou ochotni DPF ve svem voze provozovat a nenechate si sve dogma pro sebe... Tohle opravdu nikam nevede...
Dobře, je to tedy sice uhlík, nicméně je právě v těch nanočásticích nastřádán v dpf, ne? Tedy co se s těmato nanočásticema při jeho mechanickém čištění děje?
Jaké mechanické čištění na mysli autor otázky ? Nějaké vyfoukání doma za garáží, nebo čistění zkapalněným plynem, případně jiné ?

Je to samé jako spalování domovního odpadu v kotli, nebo ve spalovně k tomu určené ?

Napsal: stř 17.08.2016 01:39
od madmarty
Misanek píše::lol: Čoveče ani moc ne, my intelektuálové drogy nebereme :wink:
Právě že člověče ty intelektuální nablýskané hvězdičky jsou v drogách největší borci. Podívej co je na Žižkovské Klinice "intelektuálů". A nazí si tam přednášky jistě nedělají po šálku dobré kávy ;-) Nečekal jsem že se k tomu perníku přiznáš, nepodceňuji tě. Ale dlouhodobé užívání drog má své následky, že :-) Nebo jen o to víc chlastáš? Vyvaruj se PETek, mohl by se z nich uvolňovat PBA, který taky mnoho lidí popírá a vesele ho baští :)

A ten Jan Tleskač, má odpověď na naše otázky ? A Jan Neruda poradí kam s "vyjetým" DPF ?