Stránka 30 z 69

Napsal: pon 06.02.2012 18:41
od vlastnemec
xxmenn píše:Jaké máte zkušenosti s touto firmou? Díky

http://www.fedorauto.cz/



Já jen ty nejlepší, dělali mi octávku je to víc jak tři roky a bez problémů, samozřejmě sekvenční (kdysi jsem měl přímo do vzduch a to bylo dílo sonata 3.0l V6) pak znám spoustu aut od nich a bezproblémů včetně x5 3.0i. Nejsou to pitomci, poradí a dokonce řeknou u jakého auta se nato vykašlat. Teď 15.2. jim tatík veze perličku na splynování Lincoln Continnentál 4.8l V8 s laděnou hlavou tak jsem zvědav jak se stím hoši poperou. Jinak LPG sady šli dolů, to co jsem dával za octávku dá teď tatík za Lincolna.

Dám Ti jen radu opravdu si spočítej jestli se Ti to vyplatí, jestli najezdíš 10tis/rok tak bych se na to vykašlal. Já v té době kdy jsem to dělal najezdil v průměru 350km deně.

Napsal: čtv 01.03.2012 20:11
od 0cool
mam udelani plyn pres matiase.

Celkem mam to 3 mesice, zatim dle PC spotreba 9.8 - 10l/100km
realita 10-11l/100km.
Nadrz mam 65l - plnim 55l = 500 km (prumer).

Problemy. po mesic jeden injektor odesel, vymenily mi ho bez problemu.
Do ted zadni problemy (klepam do dreba).
So se tice vykon any moc neni poznat, ja poznam pri 1500-2000RPM je citit ze neni stejna sila, ale pak nad 2000 neni co poznat.
Zatim jsem spokojeni :)

Napsal: čtv 01.03.2012 20:27
od Soptiiik
:roll:

Napsal: čtv 01.03.2012 21:49
od Zachs
Myslim, že je na čase toto téma trošku oživit.. Docela dost lidí se na přestavbu chystalo, sháněli informace atd.. Bylo tu několik zkušeností po pár měsících po přestavbě..

A co byste řekli s odstupem času?
Kdo máte jaký systém?
Jste spokojeni?
Šli byste do toho znova?

Příjde mi, že na plynu je nejzajímavější to, že si člověk může užít jízdu s autem bez toho nepříjenýho pocitu, že ho každých 100km stojí 500,- ;)

Napsal: stř 21.03.2012 20:17
od FiliposII
cajik8 píše:Diagnostiku mi delali v tom fedoru jak mi to montovali a rikali ze to neni problem lpg ale motoru,ze jde i na benzin citit jak tam pokuckava nejaky z valcu a jakmile se namontovalo lpg tak teprve pak se to vic projevilo a zacala to ukazovat diagnostika.
Ale ja mel pocit ze predtim auto bylo naprosto ok jen ten snimac vackoveho hridele je nejspis spatny tak tedka zkoumam jestli ten muze zapricinit vsechny ty problemy.
Jinak jsem tam byl 2krat a rikali ze uz to vic naladit nejde takze bud uz to vic neumi nebo je vazne chyba jinde.Pred tou montazi lpg diagnostika semtam vyhodila ten snimac vackoveho hridele tak me napada jedine tento problem.


S fedorem mam velmi podobné zkušenosti. Před montáží plynu bylo auto OK a po montáži mi začal houpat volnoběh na LPG, na benzin se motor jen mírně chvěje.
Nechal jsem namontovat to nejlepší co v té době měli - LandiRenzo Omegas za 42000 do mé 325i M50B25. Montáž nebyla udělaná vůbec dobře (asi staré auto - 17 let v té době - tak se na to vysrali). Hned po montáži jsem měl problémy s elektrikou, asi ji někde navrtali a tak se zkratovali pojistky - to jsem si opravil sám. Když jsem jim to poté říkal tak se semnou o tom nechtěli ani bavit, byli hodně arogantní (samotný nejvyšší FEDOR). Hned po prvním natankování cca 1 hodinu po předání auta se systém posral. Začal sám upadat do nouzového režimu a přepl se vždy na BA. Auto jsem přivezl na reklamaci a chtěl sjednat nápravu (FEDOR byl hodně nepříjemný), trval jsem na zkušební jízdě s technikem, to se povedlo, během zkušební jízdy mi technik řekl, že ten plyn to auto nezvládá v automatickém módu, že jsou moc velké tlaky v sání a proto to upadá do nouzového režimu. Nicméně přepl to do nějakého HARD LPG módu ve kterém se auto za žádných okolností nepřepne na plyn. Poté auto jezdilo na LPG celkem vpohodě, jen neustálé kolísání volnoběhu a při dobržďování motorem před křižovatkou občasné chcípnutí, časem jsem se s tím naučil žít.

Po čase jsem zjistil že montáž byla uděláná velmi nedbale. Vstřikovací trysky mám umístěny cca 6 cm za benzínovými vstřikovači, ale správně měli být umístěny naproti benzínovým vstřikovačům, tak jsem jsem to viděl na většině fotek zde na klubu.

S autem jsem byl mezitím na diagnostice a všechno bylo OK.

S autem jsem byl cca po 20000km a 1 roku užívání opět u fedora a říkal jsem jim o tom volnoběhu, ale neměli snahu to vůbec řešit (asi příliš staré auto) a vymlouvali se na to že na BA to jede také špatně (což před montáží LPG bylo zcela OK).

Nyní mám na LPG najeto cca 80000km a mám jej cca 4 roky a LPG v autě po této zkušenosti již nechci. (Možná vypadám zaujatě, ale před BMW jsem měl LADA 2101 s klasickým LPG a to bylo naprosto bez problémů a proto jsem si jej dal i do BMW, ale to byla chyba.)

Napsal: stř 21.03.2012 20:28
od FiliposII
Ještě bych se chtěl zde zeptat, zda může příliš velká vzdálenost vstřikovací trysky od válce způsobit kolísání na volnoběh (tedy v nízkých otáčkách). RJ pro BA přeci určuje čas a délku vstřiku paliva a pokud je dráha paliva ze vstřiku do válce jiná tak se tam palivo nemůže dostat včas a ve správném množství. Umí to jednotka LPG nějak korigovat.
Díky za odpovědi.

Napsal: stř 21.03.2012 22:25
od paveld
Větší vzdálenost vstřiků by měla znamenat jen opožděnější reakci na plyn a možná když se nad tim zamyslim i při přepnutí z benzinu na plyn cuknutí - protože tam může vzniknout pauza mezi tim, než se první plyn dostane do válce. Nevim ale jestli se tohle nedá ošetřit v nastavení jednotky nějak, že při přepnutí na plyn to ještě zlomek vteřiny jede na benzin.
Všiml jsem si že to tu jinde nějak řešíš i s cenama za výměny vstřiků a nevim čeho ještě - to by mi přišlo zajímavější přejít na jinýho výrobce, pokud je to co máš tak nespolehlivý a drahý. Přes internet se dá koupit sada (jednotka, reduktor, vstřiky, kabeláž a další blbosti) pro systém třeba AC nebo Magic pod 10tisíc a ty jsou bezproblémový.

Napsal: sob 24.03.2012 09:54
od FiliposII
JJ řeším s tím plynem i další problémy, a nějaké větší peníze do toho cpát nechci, protože se již delší dobu dívám po něčem novějším (E90) za kterou stávající auto dřív nebo později vyměním. Možná věcí kterých si všímám by si někdo jiný ani nevšiml, ale mě to již celkem vadí. Se studeným motorem jezdím ve spektru otáček 1000-1600 ot/min. A to možná bude kamenem úrazu, jelikož LPG v nízkých otáčkách je nejvíce náchylné na všechny problémy. Kdybych jezdil o 1000ot/min výše, problémů bych si asi zřejmě ani nevšiml, ale rve mi to uši to tak vytáčet ten motor po městě.

Napsal: sob 24.03.2012 11:06
od Filozof
FiliposII píše:JJ řeším s tím plynem i další problémy, a nějaké větší peníze do toho cpát nechci, protože se již delší dobu dívám po něčem novějším (E90) za kterou stávající auto dřív nebo později vyměním. Možná věcí kterých si všímám by si někdo jiný ani nevšiml, ale mě to již celkem vadí. Se studeným motorem jezdím ve spektru otáček 1000-1600 ot/min. A to možná bude kamenem úrazu, jelikož LPG v nízkých otáčkách je nejvíce náchylné na všechny problémy. Kdybych jezdil o 1000ot/min výše, problémů bych si asi zřejmě ani nevšiml, ale rve mi to uši to tak vytáčet ten motor po městě.


V pořádku já mám taky LPG a přijde mi že pokud jsou vstřiky LPG zanesené tak to při otáčkách pod 1500 jakoby lehce cuká a nejde jak by mělo.
Možná to bude i tvuj problém.

Nechci ti do toho mluvit ale pokud jezdíš 1000-1600ot tak docela ničíš setrvák a jiné podtáčením.
Všiml jsem si když podtáčíš motor tak i spotřeba je větší.
Podle mě optimum je tak kolem 1500-2500ot pro R6 u mě tedy 2,5litr 24v s vanosem a pokud je motor studený nad 3000nejdu.

Pod 1500ot. to mi řekl i mechanik že bych neměl moc jezdit přeci jen to není V8 nebo V12 který má krouťák jinde ...

Jinak já s LPG jsem najel snad 100tis km a první mesíc dva mi to ladili než to bylo ok a pak po 2letech měnili vstřiky všechny protože to kuckalo a chcípalo díky našim kvalitním LPG stanicím a jejich palivu jinak system mam MAGIC II. a jsem celkem spokojenej.
Akorát problém v zimě kdy auto přepíná LPG až při teplotě na reduktoru 35C a někdy to trvá i 7-9km. jinak je to fajn tankovat za polovinu.
Spotřeba 9-12litru LPG dle jízdy je super. Takže celkově se mi to zaplatilo několikrát díky najetým KM.

Napsal: ned 25.03.2012 12:09
od FiliposII
Hmm tak právě 100 000km jsem již velmi blízko se svým autem, a zatim to cuka jen kratce po přepnutí a nyní již jen občas (po "domácím" pročištění). Jeden LPG mechanik mi již říkal že to budou asi vstřiky (že to kolem 100000km odchazi). A jak je vidět tak již více uživatelů LPG to potkalo a já nebudu vyjímkou :-(. Jen mě trochu mrzí, že jsem se nechal zlákat na jeden z nejdražších systémů na trhu (v té době) a efekt není takový jak bych čekal.

Napsal: ned 25.03.2012 20:53
od Filozof
FiliposII píše:Hmm tak právě 100 000km jsem již velmi blízko se svým autem, a zatim to cuka jen kratce po přepnutí a nyní již jen občas (po "domácím" pročištění). Jeden LPG mechanik mi již říkal že to budou asi vstřiky (že to kolem 100000km odchazi). A jak je vidět tak již více uživatelů LPG to potkalo a já nebudu vyjímkou :-(. Jen mě trochu mrzí, že jsem se nechal zlákat na jeden z nejdražších systémů na trhu (v té době) a efekt není takový jak bych čekal.


Poptej se a vstřiky se dají v polsku či německu koupit za jiné peníze jako tady nebo pak zkus jezdit s vyššíma otáčkama a neřeš to pokud je to minimálně.
Co to udělalo po vyčištění ?

Mě bylo doporučeno at nevyjíždím uplně nádrž LPG protože dole je usazenej bordel co to pak po čase ucpává. Proto vždy když problikává červená dioda rezerva LPG hledám už stanici. Vím že tam mám už jen cca 10-13litru LPG. Pokud bych to vyjížděl uplně věřím že by mě to potkalo velmi rychle.
Ï tak prodejce říkal že výměna vstřikovačů jednou za pár let potka plno lidí díky kvalitě plynu kterou tady čepujeme. Asi tak.
Stejné jako s naftou u nás v ČR a vstřikovači CR tam to taky odchází pokud se bere běžná nafta ....

Napsal: čtv 12.04.2012 12:17
od stychp
Zdravim. Má někdo zkušenost se svíčkama NGK LPG Laser Line?

Napsal: sob 14.04.2012 23:41
od stychp
Nikdo?

Napsal: ned 15.04.2012 11:44
od paveld
Mám zkušenost s obyč neplynovejma NGK a jede to bez problému, dle mě je tohle zbytečný.

Napsal: ned 15.04.2012 21:55
od Rejchy
Pánové je normální že do 65 Litrové nádrže natlačím 64 litrů plynu?Já měl za to že by tam měla být nějaká tlaková rezerva.

Napsal: ned 15.04.2012 22:21
od stychp
Zdar. Normální to fakt není. Plní se na 80% (což je 52l). Není problém tam dát o něco víc, ale nacpat do 65l nádrže 64l je hovadina. Většinou se dostaneš tak na 90% plnění, pak už to nestíhá čerpačka a navíc má nádrž bezpečnostní odfuk, kterej by se měl při tom 98% naplnění určitě sepnout. Už se mi taky stalo, že mi do 45l nádrže nacpali 43l a to jsem tam min 5l ještě měl (samozřejmě jsem jim to celý nezaplatil a oni se ani moc nebránili, páč věděli, že maj v háji měřák.

Napsal: ned 15.04.2012 22:44
od Filozof
Rejchy píše:Pánové je normální že do 65 Litrové nádrže natlačím 64 litrů plynu?Já měl za to že by tam měla být nějaká tlaková rezerva.


okradli tě chlapče ..okradli ...a tak to tady je všude v této republice ... bohužel. Příště volej ČOIKU .

To je jasnej podvod na zákazníka a počítej že aspon 10-15litru pokud jsi měl 5litru v nádrži tě okradli. Je to pech. :?

Kde to bylo prosímtě ?

Napsal: ned 15.04.2012 23:05
od Rejchy
Já se schválně ještě díval na nádrž a mám tam opravdu 65L. Tankoval jsem v Polsku na Shelce,poprvé 61,5l a dnes 64l. Já tam jezdím protože tady v okolí mají LPG jen no name pumpy a koukám jsem si moc nepomohl :twisted:

Napsal: ned 15.04.2012 23:08
od Francis
Běžně do 55 litrové nádrže tankuju 52-53 litrů, protože plovák omezující plnící objem na 80% prošel tuningem ;-)

Napsal: ned 22.04.2012 10:43
od Snejk
presne tak ... :lol: taky bych to videl na tunning plovaku... tankovat 103l do 103l toroidu je velka zabava :lol: