Stránka 27 z 49

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 06.08.2018 20:35
od Arnie_one
Tak pokud to bylo jetý asi jo, jinak nevidim duvod proc by to nekdo verz Sport (alcantara sededla, integrovana hlavoovka ala RS6 Recaro) davat o 250 litru niz.
Zrvna Sport je ta nejdrzasi varianta 19" kola i kombajn, el viko kufru, alcantara atp

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 06.08.2018 21:09
od Jaris330D
Jj to vse to ma. Jo proste jsou taci lide. Obcas nechapu, kde nektere auta bere. Ale sport je pecka.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 06.08.2018 21:15
od JaraX
:savle: :savle: :savle:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 07.08.2018 06:32
od laik
Mám to chápat, že jste supa jako nástupce posvětili?? :shock: :shock: ...soudě dle kritiky

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 07.08.2018 08:03
od kurevtor
ano, posvetili, a jako druhe v zaloze po Superbu je Audi A8 3.0tdi a
Jaris330D píše:Ale da, jen se musi hledat. Kamos si dovezl Superba sport za tusim 850 000 kc z DE.
Muj kamos to zvladl jeste draz, po roce to prodal jeste se ziskem, ale pro me nepochopitelna vec. Takovy kachle za zcela obyjecny bezny auto. Ano, bylo suprovy.. alcantra atd. Ale proste mic za skodovku je pro me porad nejak divny. Koupil bych za to 2-3 auta a zbylo by mi bohate automaty.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 07.08.2018 09:19
od Filozof
za 800k máte 3ks e65 nebo 2x e65 poslední ročníky v TOP stavu a výbavě a ještě neco málo zbyde ... :shock: :shock:

nesrovnatelné auta i zážitek z jízdy i výbava ... :shock: :?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 07.08.2018 10:23
od zzeli
Kdo bere auta jako ponozky a meni je po par letech, at si klidne koupi koncern s nasponovanym motorem. Ale treba petilety auto s dvoulitrem co ma pres 200 kW? Je jedno jestli skoda, audi, bmw. Zakonite se to posere a rozhodne nepomuze pretesneni za 30k jako u stary V8. Toliko k vydrzi. Co se tyce elektronickych sracicek, tak jasne, ze novejsi auta maji vyhodu a nektere veci budou fungovat lepe. E65 ma trochu naskok pred soudobou konkurenci, ale tempomaty existuji davno lepsi, stejne jako 3D kamery, parkovaci a jizdni asistenti, LED svetla, urcite i keyless bude lepsi kdyz si vemu, jak se kazi CA kliky. Komu ale technika e65 staci a u ACC si holt obcas prislapne plyn, aby mu to nebrzilo, a stop&go ozeli, tak bude spokojenej. Lecktery LED svetla u novejch levnejch aut taky stojej za hovno oproti adaptivnim bixenonum e65 nehlede na zivostnost a cenovku pripadne opravy resp. vymeny tech LED. Nedejboze laser lights. Kazdej si musi prebrat svoje priority a pak si kupujte co se vam zlibi :)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 09.08.2018 20:38
od Stepan1
Ono když si člověk přečte ten topic vedle o "investicích", připočte tu zásadní a to je ztracenej čas kdy to stojí po servisech a musíš jezdit dalším a celkově to řešit, tak ten S3 206kw vyjde na kilometr možná líp :roll: O výbavě a požitku z jízdy se nemusíme bavit.

Filozof: Jo, od týpka s pozlacenou bouchačkou bych si nechal něco vysvětlovat :D Teď jsem přijel Plzeň - Jihlava v 1.8TSI a taky mě nikdo nepředjel :lol:

Arnie: Na škodovku se 12% dává hned mezi dveřma, 20% po nátlaku na vybrané modely, fleet 30+%. Ono to pak tak nějak vyjde :)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pát 10.08.2018 12:50
od kurevtor
pozlacená bouchačka za pasem je náhodou perfektní indikátor slušného, poctivého, spořádaného, plachého přizdisráčka. Tam je nějaká skepse ohledně jeho povídaček a pohádek zcela zbytečná :lol: :lol: :lol:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 10:09
od Filozof
Věřit mohu i nemusím. Když vidím auto za 10 mega co má motor z letadla tak vím že to auto 350km/h dává uplně v klidu a u nás 3kila olomouc - ostrava jde uplně v klidu i se 760i natož s V12 s dvěma turbama v TOP motoru.

Navíc oblečení i ta bouchačka ve mě evokovala strašně bohatého člověka co si peníze nevydělal poctivě.
Většinou boháči co znám osobně chodí uplně normálně oblíkaní a jsou to škudlové ikdyž jezdí v AUDI A8 W12 a mají malý zámeček apod.

Protože dokázali vydělat takto prachy váží si jich a umí snimi hospodařit.

Člověk co kupuje snobské věci ty nejdražší bude nějakej poskok mafie nebo něco podobného kterej si užívá života ...zítra tady bejt nemusí,,, tak to aspon beru já když takové lidi potkávám. Mohu se plést třeba zdědil firmu a mění a rozhazuje ...nevím mě to přišlo jako zbytečné co vše měl... a to když porovnám opravdu bohaté majitelé firem tak se nikdy takto nevystavují...

Jinak 300 jet není umění ale tak abych prolouval krajinou a nikoho neohrožoval ...jel plynule a na pohodu klidně 150-160km/h když je poloprázná silnice ... což považuji ještě za rychlost s rozumu ... nad 180kmh v dopravě je už risk ....to jedině při prázdné silnici ...

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 10:37
od Jaris330D
Vcera jsem vezl kamose, co ma Volvo S60 a DonyhoR1. Presvedcil jsem se, co to auto dokaze jizdne na hranici fyzikalnich zakonu. Kdo to zna v Chrudimi, tak u letiste je jedna prudka zatacka, do ktere jsem vlitl ve 160 km/h. Auto se utrhlo, pustil jsem nohu z plynu a samo se to srovnalo. Bylo to v 20:00 a silnice prazdna. Chteli ukazat, jak pracuje podvozek DD. Pry dobre :lol:. Mozna kdybych nemel repasovane tlumice, tak je uz na dily, protoze ta zatacka je i ve 110 km/h orisek.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 12:22
od kurevtor
filozofe, filozofe... to sis tu zas trosku zaprehanel, ze?

Proboha, zapoj trochu mozek. 350 km/h "dává uplně v klidu" ? Jsi normalni? :D Kde zijes? ;) Jedna vec je schopnost auta, druha vec jsou podminky na silnici.

Mozna, hodne mozna (ne, sorry, ve skutecnosti je to picovina) by nekdo mohl valit 350 km/h nekde na rovine, nejaky usek by se v CR nasel, kdyz uz by na to mel stroj. Coz pochybuju. Ale litat s autem bezne 300 nebo snad vic.. to jsi se trochu pomatl.

O co mi ale jde - je hezke, ze VIS, ze to auto dava 350 km/h uplne v klidu. Vis to proste. :lol: Ale asi Bentley moc nesledujes. Ja ano, miluju GT, libi se mi snad ve vsem a vim, ze je to picovina.
Takze fakta:
- Bentley Continental GT neumi jezdit takhle rychle!
- Formule 1, trochu jina liga mimochodem, umi jezdit pres 350, ale ani na nejrychlejsi trati takhle behem zavodu nelitaj a max dosazena rychlost je pod 320 km/h (kdyztak me opravte jestli se pletu). Jinymi slovy - Formule 1 ne a Bentley na silnici ano? To asi tezko.
- GT ma maximalku taky pod tech 320 km/h
- GT Speed ma posunutou maximalku az na 331 km/h takze se nejak nechce verit, ze s tim nekdo lita po CR rychleji 8-)
- Kdyz testovali maximalku GT speed tak auto "potrebovalo" 76 sekund a 9,5 kilometru roviny! Myslis, ze nekde v CR dokazes zrychlovat co to de a mit na to 10 kilaku? :lol:

je fajn si trochu zaprehanet, ale budme obcas i realisti taky

mier.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 12:40
od TANN3R
Ono to bývá tak, že někdo se občas přiblíží 280km/h na tacho, to se zaokrouhlí na 300, to už je přece banalita, a reálně je to tak slabých 260km/h :D

Btw. lidi, co se všude ze všech sil chlubí penězi, bývají největší tragédi žijící z cizích peněz a nonstop na dluh. Větší zoufalci už jsou jen lidi sdílející motivační citáty na fb :D

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 12:55
od Arnie_one
Tzn, že když jezdím i 120 prakticky je to skoro 200 :)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 13:00
od Filozof
Myslel jsem tacho ... ano 300km/h v pohodě dá na prázdných dálnicích třeba viz na ostravu z olomouce ale i D1 pokud je volná ale je to sebevražda podle mého.

Jinak 340-350km/h tacho je maximálka bentley co dává. Ano dle GPS tipuji 320 to je pravda.

Tak mi to ujelo o pár km že dává ... no zase tak bych to neřešil .. prostě i mě se bentley moc líbí a rád bych se v tom povozil ale o to tady nejde.

I těch 300km/h je na našich silnicích riskantní jako prase ... takže to že jezdí 300 jsem bral s nadsázkou že si to někde zkusil ok ... vic asi netřeba dodávat ...

Vy si taky zkusíte občas jet 2kila nebo 250km/h pak vás zastaví omezovač v 750kách že ? no ale to neznamená že tak jezdíte furt ... taky jsem věděl že kecá ono je to dnes asi blbej zvyk kecat ...

Ale že mi vyloženě ujede pár km tak promin Kurevtore za to se ti omlouvám :D

https://www.youtube.com/watch?v=jXJmwWc_3kU

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 14.08.2018 22:06
od Ewou
Jaris: zatáčku znám.
jestli jsi jí jel takhle rychle poprvé, co na tu rychlost před zatáčkou říkala tvoje psychika ? :)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 15.08.2018 10:08
od Jaris330D
Psychika se projevila, az po projeti, kdy jsem si rekl, ze jsem magor. Vykaslat se na takove blbosti ;). To auto si s tim poradilo fakt dobre. Sice jsem vjel do protismeru, ale ne mimo silnici. Nevyhoda DD bych asi videl v tom, ze to drzi, drzi a najednou se to urve. Vse ma sve hranice. S najezdem by se asi dala projet ve 140 km/h.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 15.08.2018 10:31
od JaraX
to si teda nemyslím, pokud máš to auto dobře obutý, tak se prostě pod plnym první začně pomalu trhat zadek, než začně ustřelovat předek, k tomu je hooodně daleko.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 15.08.2018 11:02
od pGb
Horolezci v Brně mají takový průpovídky, buďto lezeš tužku nebo kudlu. Jaris evidentně jezdí tužku :) neb svojím pozadím nepozná kdy začíná nedotáčivej smyk a jak z něho udělat přetáčivej. Jako důvod tohodle stavu bych viděl v tom, že prostě to nemá jednoduše natrénované (sám ví že jezdí hodně málo).

Edit: zadek ti to řekne mnohem dřív nežli ruce .... Jinak když jedeš hrozně rychle a prudce trhneš bez plynu volantem (nebo hůře s nohou na brzdě), tak z toho je prostě nedotáčivost. Pneumatika umí skvěle zatáčet a nebo brzdit. Obojí naráz ne.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 15.08.2018 12:47
od Jaris330D
Ja jsem ji totiž vzal pekne blbe, protoze to nemam v ruce a moji chybu napravil system DSC. No a kdybych mel gumy na prd, tak jsem ve skarpe. Prdel to srovnala, jak jsem cejtil, ze to ustrelilo, tak jsem pustil nohu z plynu a ono se to srovnalo a jel jsem dal. Ja jezdim vetsinou tuzku :lol:. Ja jsem do te zatacky jel fakt, jak kokot. Ono by nebylo spatne nekdy navstivit skolu smyku a nejspis by me zasvetili.
PGB jj se sedmou jezdim malo, to vic najezdim se sluzebni Fabii.