Stránka 27 z 165
Napsal: ned 23.09.2012 22:18
od mattes12
JJ, ceny u ojetých jsou velice podobné. Zůstatková hodnota by možná mohla být vyšší u 7er.
Napsal: ned 23.09.2012 22:19
od JaraX
v tom případě jsi po stavu a výbavě
Napsal: sob 13.10.2012 20:40
od mattes12
Trošku up(nu) tohle téma.
Než vás zahltím otázkami

, rád bych se zeptal na následující:
Je možné do benzínové F01 nainstalovat bezproblémový-bezporuchový LPG systém? Vím, že se tady psalo, že nelze, tak se ptám, jestli se něco nezměnilo a třeba "soudruzi z NDR" něco nevymysleli
Díky za info
Napsal: pon 15.10.2012 13:38
od hurvajs77
do LPG nedelám, ale mám takové ponětí že mi Snejk, když jsme se bavili, ale i Jarax tady na fóru, že do F01 nejde, protože jsou tam přímé vstřiky a na to snad ještě LPG přestavba není.
Napsal: pon 15.10.2012 14:44
od Filozof
mattes12 píše:Trošku up(nu) tohle téma.
Než vás zahltím otázkami

, rád bych se zeptal na následující:
Je možné do benzínové F01 nainstalovat bezproblémový-bezporuchový LPG systém? Vím, že se tady psalo, že nelze, tak se ptám, jestli se něco nezměnilo a třeba "soudruzi z NDR" něco nevymysleli

Díky za info
jde ale nevim jak je to s BMW - tady zajimavej článek...
Vstřikování kapalné fáze LPG - LPdi - výrobce Holandská Firma Vialle
Zatím nejnovější, nejmodernější a na dlouhou dobu poslední systém vstřikování kapalné fáze LPG, kterým se kapalné LPG palivo dopravuje do motoru přes originální benzínové vstřikovače motoru. Celý systém řídí originální benzínová řídící jednotka motoru. Tento systém je určen především pro motory se přímým vstřikováním benzínu do hlavy válců (označení FSi, DGi, THP, a pod.). Naše firma získala zastoupení od výhradního dovozce zařízení firmy AUTOGAS COUBAL a začínáme s montážemi tohoto typu LPG zařízení do vozidel. Cena se zatím pohybuje v rozmezí od 65000 do 75000,- Kč. S roustocí popularitou by ale mohla časem klesat na přijatelnější úroveň.
Napsal: pon 15.10.2012 15:08
od hurvajs77
hmm, tak ta cena je hodne velke. Co jsem tak cetl, tak dost lidi resi jestli za 25 nebo 30. Ale treba to casem padne a moje dalsi 7er bude F02 s LPG

Napsal: pon 15.10.2012 15:48
od JaraX
ale ta cena těch 70 je tak za 4 válec, pokud se budou dávat dvě vysokotlaké pumpy tak je to 150 jak vyšitých, ale ted nevím jeslti 750i nemam jen jednu. F01 zatím nemá cenu plynovat, ta cena bude tak 150 za montáž a ještě to nebude dokonaly jako u E65, asi je lepší si pokorně koupit naftu

Napsal: pon 15.10.2012 17:23
od hurvajs77
Já snad nevěřím vlastním očím… JaraX a píše, že je lepší koupit naftu WOW
Napsal: pon 15.10.2012 17:59
od JaraX
no a co, já proti naftě nic nemám, akorát že benzín je někde jinde, jenže ten je drahej, a když není možnost LPG, tak jedině nafta no a nebo benzín pro ty co jezdí krátký trasy.
Napsal: pon 15.10.2012 19:08
od Filozof
JaraX píše:no a co, já proti naftě nic nemám, akorát že benzín je někde jinde, jenže ten je drahej, a když není možnost LPG, tak jedině nafta no a nebo benzín pro ty co jezdí krátký trasy.
Pro přesnost - chtěl jsi napsat u nového či zánovního auta že jaraxi
U E65 (E66) nemá smysl nafta (pokud nemam svoji pumpu

u nového auta ala F01, F10 v ceně mega a více je jak nafta tak benzín v pohodě a kdo má dnes mega nebo 2 neřeší LPG.
A za 2-4roky věřím, že tento systém bude rozšířenej a bude za polovinu, jak u všech systémů co postupně přišly.
Za 40-50k pak má již smysl to do F10 nebo F01 v autech za 350-500k dát.
Auta budou v té době za polovinu až třetinu dnešní ceny.
Napsal: pon 15.10.2012 20:12
od JaraX
přesně tak, i když uvidíme jak budou poruchové nové turbobenzíny, benzíny v E65 nic nechcou, naprosto bezproblémové motory, narozdíl od těch naft.
Napsal: úte 16.10.2012 08:59
od hurvajs77
JaraXi, za 1) jsem to myslel ve srande, a za 2) vim, ze Ti nafta nevadi - u novych aut

Napsal: úte 16.10.2012 10:41
od JaraX
sam jsem měl několik naftovych aut 325TDS 200ps chip, posunutej omezovač, zavodni kat, samosvor, M3 podvozek,
325tds touring, 730d, apod, nikdy jsem na žadnym neřešil važnou zavadu, ale když jsem poznal benzín, mohli jit všechny nafty srat, třeba se 730d jsem byl celkem spokojenej, nesrala se, ale vubec to nejelo a proti 740i v LPG jsem jezdil dráž i když jsem měl naftu za 2/3 ceny.
Napsal: stř 14.11.2012 15:04
od chip
Výhody e60 doplnit o toto:
- Možnost natáčecích xenonů
- Přední část po A sloupky z hlíny a z toho plynoucí lepší rozložení hmotnosti
imo dost podstatné věci
Jinak u e65 máš dvakrát, že má pohodlnější podvozek

¨
Napsal: stř 14.11.2012 15:09
od hurvajs77
chip píše:Výhody e60 doplnit o toto:
- Možnost natáčecích xenonů
E65 má také
Napsal: stř 14.11.2012 15:19
od chip
Ale tam už je toho napsanýho hodně, tak aby to bylo vyrovnanější

Napsal: stř 14.11.2012 18:51
od JaraX
Napsal: stř 14.11.2012 21:59
od hurvajs77
chip píše:Jinak u e65 máš dvakrát, že má pohodlnější podvozek

¨
To proto, ze ma 2x podvozek, preci

Napsal: stř 14.11.2012 22:24
od chip
.. a oba jsou pohodlné
oukej, takže:
... vyměním e60 za e65 možno oboustranný doplatek

Napsal: sob 16.02.2013 11:25
od speedfred
troška to UPnem :
nejak "nechtiac" som predal e61 525d ,lebo som zatúžil po niečom výkonejšom 535d,545i a chcel som ostať pri 5er.
Musím povedať,že s e61 som bol hodne spokojný,ako to auto sedí na ceste, zatáča,komfort a pod.
ALE po zvezení v e65 musím ale povedať,že medzi nimi je rozdiel obrovský. 7er som nejak nikdy nechcel(je to už hodne velké) ale asi zmením názor a budem hladať niečo také,lebo hodne toho najazdím.
a musím povedať,že je slušný rozdiel medzi 730d vs 745i samozrejme v prospech benzínu.
toť môj názor.