Stránka 26 z 49
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: ned 05.08.2018 21:49
od Arnie_one
No jo jenze S3 se dela od 2015 Vy mate 750 05 ? Tak tam tech 10 let je znat. Jinak jestli budete klidny tenhle motor skrz emise se uz davat nebude

takze S3 a Pašík budou méňě výkoné, abych nekecal nevím zda 180-190Kw.
Jinak kdyby potkal F02 750, tak by S3 nic neudelal, berte to tak, že to odpovídá době nic špatného na tom nevidím. A tenhle motor je to nejlepší co se dá sehnat i u Vw, prostě se jim to povedlo a ta váha udělá sovje no...
Kdybys potkal Cupru, která v tomhle provedení má 320PS nebo kolik bude tvoje ego ještě horší.
Oni zase když potkají M3/M5 tak to ani nezkouší, aby zase neutrpělo jejich ego

Co potom když má někdo M760li

tak to trpí možná i Aventador a F360 a podobný konící mlátí do volatnu o 106
Jaris: nevím no, do toho se prostě nepouštím, rád se projedu sám, ale jestli se chce někdo zabít bezemne. Těch bezmoků každý den na 230km potkám min 10, 5 co nedává přednost a dalších 5 co si prostě to BMW MUSÍ předjet ! Dneska 5km daleko uhořeli 2 kluci, dali to do stromu...asi tak.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: ned 05.08.2018 22:57
od Jaris330D
To souhlas.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 08:44
od Filozof
tady jezdí MTM audi RS6 760koní ...masakr 3,4s zrychlení a 350km/h omezovač. Myslím si že potrápí kdejaké lambo a ferko v tomto superautě.
A 750i pokud váží 2,2tuny a vím že mám 500kg v lidech v autě jistě závodit nebudu ..
Blbnutí si máte nechat když jste sami v autě a máte jasno co je vedle vás... v hlavě si říci kolik važí a co má asi za výkon ..pokud se s váma pere nebude to mít jen tak ale nějakej ostřejší motor. RS oktávka apod. Ti mají taky dost výkonu a lehké auto.
Nevím asi by byl rozdíl jet v 335i načipované vs 207KW oktávka ...tam jsou váhy podobné ale 7er s lehkým autem o 700kg plus 500kg zátěž navíc v 7er je nesmysl... bejt tam sám pochopím to a je tam možnost ale zase hnát se někam přes 2kila ... no nemá to smysl...
To by tam muselo bejt tak 350kw a opravdu hodně kroutáku jako má AMG s kompressorem V8 či V12 apod.
Nebo novější pruserová dvouturbová V8 v Fku která jede o poznání lépe ...
Jinak zajimavé video s problémy kterých se týkají u E65/e66
https://www.youtube.com/watch?v=bBRASMOxev8
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 09:16
od Zugy
Ale sak jo. Já to bral jen jako fór, že to bud3 nástupce e65

a jeli sme rovně po dálnici. Jen sme tomu párkrát slapli a hn3d zase spomalili.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 11:36
od laik
V česku třetí pruh nic neznamená. Ve dvou se předjíždí kamiony. Na autobánu jo, tam snad nikdo pod 200 nejede a je to tam zažitý.
Naši stařeček říkávali, že rychle umí jezdit každá ****, ale rychle zastavit málo kdo. Zajímala by mě brzdná dráha plně zatížené 750i z 250ti. Neví někdo kolik to je?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 11:58
od Vlasta
Tak je otázka, čím ten žebřiňák brzdil. Dřevěné špalky na ocelové obruči opravdu moc nebrzdí

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 12:10
od Arnie_one
laiku, nevím jestli je to dobře položená otázka. V půlce července jsem jel 4 lidi auto a pořád se jelo 170-180 na AB žádnej problém to nebyl, nic děsivýho i na zastavení/spomalení a to 750 má větší brzdy a dvoupístky pokud vím. Takže 200 pro 750 je normální rychlost, vždyť na to to snad bylo postavený ne. Já měnil destičky jenom proto, že po 100km jízdy začaly pískat byly v poslední třetině. Myslím, že každej kdo má E65/66 ten servis opravdu neřeší na poslední chvíly.
Jenom jednou mě udělal takovou prásarnu F11 modrej zatmavenej kombík jel přes krajní bílou hned zamnou a když jsem mu uhnul vyblokval mě na kamiónu začal sem být mírně naštván, hned se ale rozblikali majáky a borec si jel pro kamión

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 12:54
od laik
ne ne ne. žádný žebřiňák, nic proti 7er,

jen a jen pouze fyzika.
Slušný auta mají brzdnou dráhu cca 35m ze 100vky s řidičem, na to čumím obden v testu na AMS
Kolik potřebuje stejný auto z 250ti?
Kolik potřebuje plně naložený auto z 250ti? Ať nemluvíme o 7er. 100metrů to asi nebude

, to zas matematika.
Kolik mají pístků je mě jedno, velký auto ať má třeba 10 a malýmu stačí jeden, tam jde o to, jak dlouho vydrží, než se přehřejí a zvadnou.
Všem to jde v testu do ABS stejně, ale dráha je různá podle vyvážení auta, rozměru a typu pneu. Asi. Pak také testují 10x brzdu po sobě ze 100ky, supersporty to vesměs dávají, ale ostatní mají často problém.
Arnie, 170-180 když není mela jedu taky, když spíchám. Ale pusti to u nás 230+ a netuším, kolikrát za sebou by i ta sedma zabrzdila než jí nakonec také 100% zvadnou brzdy? 200+ je pár úseků, kde se to někdy dá. Třeba Vyškov - Kroměříž.
Když dám 140 na CC, tak je to takový malý ACC

Málokoho dojedeš a málokdo tě předjede.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:04
od Vlasta
laik píše:...Třeba Vyškov - Kroměříž.
Tam je to dobré, tam jsem maximálku testnul asi 5 dní po otevření, když tam nikdo nejezdil, a já jsem přehlédl, že na R(D)46 se již odbočuje
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:23
od laik
Chlapi, já preventivně brzdím už i tady na foru.

Takže víc křičím, než to myslím.
Nesmíme všichni lítat jak mrdlí, bo se navzájem pozabíjíme
Nedovedu si představit ty kecy, kdyby se srazily dvě bafa. Kua to by byla ostudaaaaaa.

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:24
od kurevtor
ja osobne bych s presednutim do Superba 3 nemel problem. (kdybych k tomu mel najakou druhou picovinu na zabavu). Samozrejme tady na foru je par lidi co se z toho vosypou, protoze si jedou poslednich 15 let ty svy stejny mantry a nedokazou ocenit nic jineho nez posrany bmw, ale tak proc ne. Neni to fer porovnavat starou E65 a Sup III, ale ten Superb je ve finale pro uzivatele proste lepsi. A aspon tomu funguje ACC jak ma

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:28
od Filozof
Já tam jezdil do práce Vyškov - Přerov každej den asi pul roku než jsem našel rozumnou práci v místě. Ted už najedu pouze 1-1,2tis km měsíčně.
No je to tam fajn ale přejezdy přes mosty jsou lehce cítit. A děravá silnice u nájezdu z kroměříže na vyškov.
Navíc se tam jezdí se supersporty když je akce za 7-9kil párkrát do roka ...pujčí vám Lambo nebo ferrari či NISSAN GTR...
Je to fajn že tam nic nejezdí ale nevýhoda že právě proto tam stojí cajti dost často poslední dobou ...
Fajn cesta je ze zlína na Brno prvních 10km ke kromclu tam i 300km/h pokud je prázdná dálnice dával kamarád s corvettou.
Jinak borec v Bentley Continental 6litr twinturbo V12 jezdí i 300 běžně po silnicích pokud je volno ...říkal že olomouc- ostrava uplně běžně... zda platí pokuty a čím jsem se ho neptal... bylo vidět že peníze asi vubec neřeší... docela se rozpovídal na benzínce o autě a bylo vidět že jej baví....ZVUK je opravdu bohovskej...
A taky podotknul že se nenašlo auto co by jej někdy předjelo ...asi kecal nebo jezdí jak hovado...

Perlička byla ta že mu vylízala za pasem zlatá bouchačka, tedy vypadalo to jako zlatá rukojeť .... možná to byla jen plynovka či atrapa možná ne... to jsem se neptal. Raději jsem se rozloučil a šel si dát kafe. Asi kájínek č.2 na cestách

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:30
od JaraX
kurevtor ale zase otázka jestli se SUP III dá objednat bez chromu a jeslti má HUD, jelikož by jsi čuměním na budíky mohl přejet babičku s nůší.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:37
od laik
No 300km/h. To asi pokuty neplatí.
Někde v televizi

zase

testovali radar a teď přesně nevím od kolika km radar nezachytil. 300 určitě ne.
Ale technika jde dopředu, radary také, asi bych na to moc nespoléhal.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 13:56
od fishmaker
kurevtor píše:Superb...aspon tomu funguje ACC jak ma

jel si s tim ? zapneš si tam ACC...jede to za autem...auto odbočuje...Sup si přibrzdí...auto odbočí...a ACC se vypne, protože ztratil auto na který se zafixoval ?? WTF ?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 15:07
od laik
....auto odbočí a Sup odbočí za ním

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 15:25
od kurevtor
JaraX píše:kurevtor ale zase otázka jestli se SUP III dá objednat bez chromu a jeslti má HUD, jelikož by jsi čuměním na budíky mohl přejet babičku s nůší.
bez chromu to urcite jde a fakt to neni spatny auto, jel jsem s tim mockrat. A prave prvni co me zajimalo bylo ACC, nemam s tim tisice km naitano, ale jelo to suprove na ACC - velmi plynule, jak bych ocekaval. Ale asi to taky muze mit svy mouchy, nerikam nic. Oproti E65 je to ale jina liga (a jiny hriste a jinej sport).
HUD vubec neresim, v E60 jsem to nezazil, ale v E65 by mi to nevadilo. Podle me je dobry to mit, komu to nevyhovuje ten by to mel vypnuty.
Co se tyce te predchozi diskuze ohledne HUD - jak rikam, vypada to dobre takze proc to nemit, zaroven ale musim souhlasit, ze to JaraX pochcava jen protoze to mela E60 a E65 ne

kdyby to mela E65 jako priplatkovou vybavu, nedal bys na to JaraXi dopustit, to priznej

Zaroven taky chapu, ze pro nekoho muze byt HUD nepostradatelny, ja to tak mel pro zmenu s tim sibrem, to jsme tu taky resili mockrat
Nekdo ma jako must-have sibr, nekdo HUD a nekdo club kuzi. Ve finale jsme dementi vsichni tak vo co de, ne?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 17:09
od Jaris330D
No ja nevim, ale bratr s novym Supem parkrat jel a rikal, ze moje je pohodlnejsi. Pry Sup vypada modernejc, ale to vse. Jenze to michate hrusky s jabkama. Noveho Supa za 300 000 kc urcite nesezenes. Poradne vybaveny Sup s poradnym podvozkem nejmin za 800 000 klacku.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 18:03
od Arnie_one
Za 800 je spis dobre vybavena O3 ne Sup ten je pres mega. Jinak nesrovnavejte to, to proste nejde. Auto je to super dobry radsi bych to koupil nez pasika opravdu tahle generace je super, ale nejde to srovnat z zadnou variantou 7er a to ze to posr... 750 snad na tom nic nezmeni.
Zase S3 ma za priplatek hudbu Cantok a hraje ro velice pekne byl jsem dost prekvapeny, takze super ro je ale kdyby se to dalo koupit 3 roky stary tak za 250-300 litru asi tak.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 06.08.2018 20:09
od Jaris330D
Ale da, jen se musi hledat. Kamos si dovezl Superba sport za tusim 850 000 kc z DE.