Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
to je totiž o kupní síle novýho auta, prostě Ska, 7mičky apod se neprodávaj tak jak Ečka a 5ky což je mainstream, no a pak logicky nemuže být víc ojetin.
se podívej, dyt je to na cestách samá škodovka a to sou jedny z nejhorších aut vubec.
Sweden, předpokladam že ta tvoje E60 stala tak do 250ti a ma 300 najeto?
tchanova E60 pokud nejede přes velky diry taky nevrže, protože ma 120 najeto a stala 400,
se podívej, dyt je to na cestách samá škodovka a to sou jedny z nejhorších aut vubec.
Sweden, předpokladam že ta tvoje E60 stala tak do 250ti a ma 300 najeto?
tchanova E60 pokud nejede přes velky diry taky nevrže, protože ma 120 najeto a stala 400,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Fakt nevim proc se tu porad hadate, petice je mrdka a sedmice je ohavna az hnusna -))) A nejlepsi su trojky, protoze ji mam a vubec se nesere
Ted vazne, kazde auto ma svoje problemy, nevyhne se tomu zadna znacka ani zadny model. A je taky pravda ze petice ma tech neduhu o neco vic. Kolega dela pomerne dost bavoraku a kdyz je problem tak s petkou. Nejspis i tim, ze jich proste jezdi mraky, jsou uz dostupne olitane herky a vetsina lidi na udrzbu pred prodejem kasle. Ovsem videl jsem u Jaraxe nedavno sedmici ktere mi bylo taky lito, dobita jak ciganske hracky a zrala tak na dily nebo ku.evsky poradnou injekci.
Sam jsem o sedme uvazoval, bohuzel moje ekonomicka situace mi nedovoli si ji poridit, protoze bych chtel samo ze s nejakou vybavou, bezproblemovou a hlavne po liftu, jelikoz predface mne nejak moc nebere. A za takove se proste plati.

Ted vazne, kazde auto ma svoje problemy, nevyhne se tomu zadna znacka ani zadny model. A je taky pravda ze petice ma tech neduhu o neco vic. Kolega dela pomerne dost bavoraku a kdyz je problem tak s petkou. Nejspis i tim, ze jich proste jezdi mraky, jsou uz dostupne olitane herky a vetsina lidi na udrzbu pred prodejem kasle. Ovsem videl jsem u Jaraxe nedavno sedmici ktere mi bylo taky lito, dobita jak ciganske hracky a zrala tak na dily nebo ku.evsky poradnou injekci.
Sam jsem o sedme uvazoval, bohuzel moje ekonomicka situace mi nedovoli si ji poridit, protoze bych chtel samo ze s nejakou vybavou, bezproblemovou a hlavne po liftu, jelikoz predface mne nejak moc nebere. A za takove se proste plati.
tak samozrejme, ze je to o kupni sile a vstupni podminkou jsou nove prodane auta. Ono priznejme si, hodne lidi proste nema na auto 500tis. Jsou radi, ze existuji pochcavky a jine mrdky kolem 200tis. Jenze i to je hodne. Ono hodne lidi podle mne i premysli tak, ze nechce delat machry pred ostatnimi a radeji si koupit "bezny" prumer.
Nikdo tu ale nespal, ze E65 je bez problemu. Hodne debilni jsou ty pogumovane plasty, ktere se v podstate velmi brzy odrbou a pak pekne kurvi vzhled auta. Ale to se tu uz probiralo.
Kazde auto ma sve kupce, nekomu se libi E65 pred FL, nekomu ne. Je to proste jen o vkusu daneho soudruha
Nikdo tu ale nespal, ze E65 je bez problemu. Hodne debilni jsou ty pogumovane plasty, ktere se v podstate velmi brzy odrbou a pak pekne kurvi vzhled auta. Ale to se tu uz probiralo.
Kazde auto ma sve kupce, nekomu se libi E65 pred FL, nekomu ne. Je to proste jen o vkusu daneho soudruha

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
to je věc vkusu,mně osobně se zase daleko víc líbí verze před liftem,ta její "záděl" je naprosto fantastická i po těch letech co světlo světa spatřila.
A Járo pro tvůj klid jsem koupil volítanou hujdu která stála stála 350tis. a měla nalítáno 200tis.,snad ti to nějak pomůže při tvých výpočtech vrzavosti interiéru lomeno kurevské poruchovosti ať už čehokoliv
Myslím že je i celkem patrný rozdíl zda je vozidlo od koupi provozováno na zdějších rádoby komunikacích nebo na nejhustčí dálniční síti u našich západních sousedů.Já to mám od sousedů a nemám sebemenší vrzavý,ťukací,skřípací problém
A Járo pro tvůj klid jsem koupil volítanou hujdu která stála stála 350tis. a měla nalítáno 200tis.,snad ti to nějak pomůže při tvých výpočtech vrzavosti interiéru lomeno kurevské poruchovosti ať už čehokoliv


Myslím že je i celkem patrný rozdíl zda je vozidlo od koupi provozováno na zdějších rádoby komunikacích nebo na nejhustčí dálniční síti u našich západních sousedů.Já to mám od sousedů a nemám sebemenší vrzavý,ťukací,skřípací problém

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Nemohu posuzovat rozdíly mezi E60 a E65 a asi to ani dost dobře nejde. Faceliftová E65, 5,0i se mi líbí a přemýšlím, že prodám E39 kombi s kterou jezdí přítelkyně a půjdu do ní. Má ovšem jednu chybu, není to kombi a když ji dám podle rady Jaraxe do plynu, což bych udělal, tak budu mít kufr jako ve Fabii a nevím kam dám až pojedu na dovču, lyže, lyžáky, jízdní kola, atd. Možná raději počkám až bude přijatelnější cena za F11.
Já jezdím E61xd 2007 a za dva roky (35kkm) provozu jsem měnil navigační mechaniku na DVD, pak mi zateklo do jednotky centrálu vzadu pod křídlem když jsem měl za deště otevřený kufr a nakládali jsme věci na dovolenou, takže nová jednotka. Vzpěra v motoru to asi čeká každou E60 díky tomu, že se často demontuje, šrouby jsou krátké, hlavně ty pod sklem a v hliníku. Co se týká motoru tak mi odešla škrtící klapka co je před EGR ventilem, ale to zjistila až diagnostika na jízdu to nemělo žádný vliv. Ještě jsem měnil před zimou všechny žhavičky a s tím i žhavící jednotku, vodní čerpadlo slzelo a oba termostaty byly KO. Abych nezapomněl tak gumový kroužek kolena u intercooleru ze strany od turba jsem měnil už dvakrát a po nějakém čase prolíná olej znovu. Teď skoro po 200 kkm jsem přelisoval ty velký silentbloky na předních ramenech. Ještě mě čeká ruční brzda, ale ta brzdí bídně od koupě auta. Nyní se ochladilo a baterie je asi na cestě do pekel. Při startování klesne napětí na 9,8V a nuluje se mi nastavení času. Přes víkend jí dám na nabíječku, pulsní, mám AGM baterii a budu vidět. Co bych chtěl skoro po 6 letech.
S vrzáním a boucháním tak jak bylo psáno v odkazu od Jardy problémy nemám a to upozorňuji, že občas slyším „trávu růst“. Slyším i to co slyšet není. Je pravda, že auto hodně drncalo. Bylo to částečně způsobené tím, že tam někdo dal disky ET 20. Na xd patří ET 43 a tak prodloužené páky ve spojení s Runflaty(RF) udělali své. Přišel jsem na to až když jsem obul zimáky, taky RF a autíčko najednou změklo a jinak zatáčelo. Definitivní přítrž drncání jsem učinil novými disky se správným ET a normální pneumatikou (non RF) vše 17“. Žádné vrzání ani bouchání, jen při rozjezdu je slyšet motor a možná i diferák, ale pak už slyším jen pneu pokud je špatná silnice. Na dobré silnici je to jako v letadle.
Spíše bych řekl, že v tom odkazu se bude jednat o vylítané a zanedbané auto i když výjimka potvrzuje pravidlo. Co mě, ale osobně vadí je to, že když prší a otevřu dveře tak mi kápne z rámu nade dveřmi na sedák. To by mě čert vzal.
E 65 je v jiné cenové skupině se zaměřením na luxus a komfort a E60(61) je pro náročnějšího, ale ještě pořád běžného spotřebitele.
Každý si vybírá, co jeho jest a toto jsou moje osobní zkušenosti s E61 po dvou letech.
Zd.
Já jezdím E61xd 2007 a za dva roky (35kkm) provozu jsem měnil navigační mechaniku na DVD, pak mi zateklo do jednotky centrálu vzadu pod křídlem když jsem měl za deště otevřený kufr a nakládali jsme věci na dovolenou, takže nová jednotka. Vzpěra v motoru to asi čeká každou E60 díky tomu, že se často demontuje, šrouby jsou krátké, hlavně ty pod sklem a v hliníku. Co se týká motoru tak mi odešla škrtící klapka co je před EGR ventilem, ale to zjistila až diagnostika na jízdu to nemělo žádný vliv. Ještě jsem měnil před zimou všechny žhavičky a s tím i žhavící jednotku, vodní čerpadlo slzelo a oba termostaty byly KO. Abych nezapomněl tak gumový kroužek kolena u intercooleru ze strany od turba jsem měnil už dvakrát a po nějakém čase prolíná olej znovu. Teď skoro po 200 kkm jsem přelisoval ty velký silentbloky na předních ramenech. Ještě mě čeká ruční brzda, ale ta brzdí bídně od koupě auta. Nyní se ochladilo a baterie je asi na cestě do pekel. Při startování klesne napětí na 9,8V a nuluje se mi nastavení času. Přes víkend jí dám na nabíječku, pulsní, mám AGM baterii a budu vidět. Co bych chtěl skoro po 6 letech.
S vrzáním a boucháním tak jak bylo psáno v odkazu od Jardy problémy nemám a to upozorňuji, že občas slyším „trávu růst“. Slyším i to co slyšet není. Je pravda, že auto hodně drncalo. Bylo to částečně způsobené tím, že tam někdo dal disky ET 20. Na xd patří ET 43 a tak prodloužené páky ve spojení s Runflaty(RF) udělali své. Přišel jsem na to až když jsem obul zimáky, taky RF a autíčko najednou změklo a jinak zatáčelo. Definitivní přítrž drncání jsem učinil novými disky se správným ET a normální pneumatikou (non RF) vše 17“. Žádné vrzání ani bouchání, jen při rozjezdu je slyšet motor a možná i diferák, ale pak už slyším jen pneu pokud je špatná silnice. Na dobré silnici je to jako v letadle.
Spíše bych řekl, že v tom odkazu se bude jednat o vylítané a zanedbané auto i když výjimka potvrzuje pravidlo. Co mě, ale osobně vadí je to, že když prší a otevřu dveře tak mi kápne z rámu nade dveřmi na sedák. To by mě čert vzal.
E 65 je v jiné cenové skupině se zaměřením na luxus a komfort a E60(61) je pro náročnějšího, ale ještě pořád běžného spotřebitele.
Každý si vybírá, co jeho jest a toto jsou moje osobní zkušenosti s E61 po dvou letech.
Zd.
No to take vypliva i z porizovaci ceny auta. F01 tezko sezenes za 300tis... Ale dnes Te nikdo nemuze nutit jezdit s novym autem do autorizovaneho servisu a zaruka proste plati dalmatiz píše:Bych rek ze to jeste chvili potrva nez F01 zacnou jezdit do noname servisu...

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kdo psal neco o garazi? Psal jsem, ze nemusis jezdit do autorizaku a nepada zaruka. S fungl novym autem bych tam asi jezdil i ja, protoze jak rikas, je to uz v cene auta. Ale urcite bych to pak cas od casu nechal zkouknout nekomu jinemu. U aut starsich 5ti let, kdy uz neni zaruka od BMW je servizovani v autorizaku hodne sporadicke.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ještě jste zapoměli na dvě věci. Je rozdíl jet e60-61 co puvodně stála 1,1mega nebo 2,5mega v plné palbě.
A rozdíl v E65 co byla v základu nebo v plné palbě ( Vím že plná neexistuje ale dejme tomu 95procent plné výbavy)
Pak jeste jedna věc asi je i rozdíl zda je to produkce pro DE nebo pro ČR.
Fakt jsem jel a řídil E60ku v holotě i v plné palbě a rozdíl je neskutečnej.
Jsou to uplně jiné auta.
Ty olítané krámy za 200k co nemají ani výhřev sedaček jsou k pláči.
Jinak Pokud jsem chudej kluk z dědiny koupím si Superba 2,8 v LPG a jezdím si za 130tis kč jako král s relativně levnou údržbou a dílama za pakatel.
Když mám rodinu a chci BMW šáhnu většinou po 5er v kombíku.
A pokud jsem fajnšmejkr a mám rád luxus a to nej od BMW připlatím si jdu do 7er.
Tak se tady furt nehádejte jak babky na tržišti...
Každé auto má své plusy a mínusy.
Jak by to tu vypadalo kdyby každej měl 760iL ?
A rozdíl v E65 co byla v základu nebo v plné palbě ( Vím že plná neexistuje ale dejme tomu 95procent plné výbavy)
Pak jeste jedna věc asi je i rozdíl zda je to produkce pro DE nebo pro ČR.
Fakt jsem jel a řídil E60ku v holotě i v plné palbě a rozdíl je neskutečnej.
Jsou to uplně jiné auta.
Ty olítané krámy za 200k co nemají ani výhřev sedaček jsou k pláči.
Jinak Pokud jsem chudej kluk z dědiny koupím si Superba 2,8 v LPG a jezdím si za 130tis kč jako král s relativně levnou údržbou a dílama za pakatel.
Když mám rodinu a chci BMW šáhnu většinou po 5er v kombíku.
A pokud jsem fajnšmejkr a mám rád luxus a to nej od BMW připlatím si jdu do 7er.
Tak se tady furt nehádejte jak babky na tržišti...
Každé auto má své plusy a mínusy.
Jak by to tu vypadalo kdyby každej měl 760iL ?

jeste jsi zapomnel dodat Filozofe, ze je dalsi skupina lidi, proto ktere je BMW srdecni zalezitost.
Kdyz mi se tu radi hadame jako ty babky na trzisti... To je prave vonco
Kdyz mi se tu radi hadame jako ty babky na trzisti... To je prave vonco

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex