Stránka 25 z 69

Napsal: čtv 21.10.2010 20:16
od emtrojak
svicky jsem daval nove pred prestavbou. Daval jsem NGK BKR6EK.Řesim to protoze me to celkem sere. Vcera jsem to dovezl jelo to super az jsem byl sam prekvapen. A dnes jsem tam k nim do servisu jel pro papiry a pri zpatecni ceste to zacalo jebat. Tak jsem se vratil. Najezdili jsme cca 100 km. Mel to napichle a rikal mi ze to nastavil primo jako krivku benzinu. No a vysledek je to na picu. Kvalita zpracovani je super. Mame doma jeste 740 e38 a ta je podle meho sbastlena. Povezu to tam v pondeli pokud to neopravi budu chtit at to s auta vyhodi pryc. Je mi toho lito.. Jsem tak trochu srdcar. Jedna se o STAG premium.

Napsal: čtv 21.10.2010 21:30
od Kami1
myslím, že se kvůli tomu akorát zbytečně nervuješ, hoď to tam a nech to na nich,
určitě to bude nějaká prkotina

problém vidím v tom, že mechanickou ani elektrickou závadu nevyřešíš notebookem i kdybys s ním najel tisíc km.

Napsal: pát 22.10.2010 07:24
od Kubais
emtrojak:Nové svíčky jsou určitě fajn,ale pro provoz na LPG to není ono. Pro plyn se dělají speciální jednobodové se stříbrným hrotem a jedna stojí do 100Kč Brisk (nebo tyto http://www.svickyngk.cz/svicky-lpg-cng/ tyhle jsou teda krapet dražší). Ale tohle ti měl mechanik taky říct. Mě je měnili přímo při přestavbě.

Napsal: ned 31.10.2010 01:50
od Brátn
Hledám nějaký kvalitní LPG servis, kde jsou schopni diagnostikovat Prins VSI, nevíte někdo náhodou o něčem?

jde mi o to, že podle emisí na benzín je auto v pohodě, podle GT1 je na live datech taky v pořádku, váha i lambdy by měly být OK, ale emise na LPG katastrofa a odpovídá tomu i spotřeba u 523i na LPG okolo 15l a i GT1 vyhazuje chyby na lambdě 1-3 při provozu na LPG, provoz na benzín je po zahřátí klidnější a žádné chyby neukazuje z toho vyvozuji, že to bude nejspíše problém v LPG

Napsal: ned 31.10.2010 03:26
od Francis
Měl jsem podobný problém s Tartarini na M52B25, byla vadná lambda. Na benzín spotřeba přiměřená, na LPG vysoká. Po několika desítkách km na benzín se vždy lambdasonda "srovnala". Výměnou (preventivně obou) lambdasond problém vyřešen.

Napsal: ned 31.10.2010 15:01
od Brátn
hm tak je možný, že je to opravdu lambdou, ale má najeto 13kkm a to byla nová Siemens za 5,5kkč (teda obě) mám tady ještě nějaký jetý tak je tam zkusím dát

Napsal: úte 16.11.2010 00:46
od paveld
Kde máte prosím napojeno vyhřívání reduktoru? Řeším tu menší problém, v neptun-harfa mi ho namontovali přes téčka k hadicím k topení, v jinym servisu mi pak řekli že to je špatně a přepojili to k výhřevu šktící klapky...ta má zas o půlku slabší hadice... jde o motor M52 2.0. Dík.

Napsal: úte 16.11.2010 04:28
od Brátn
přes téčka na hadice k topení, proč by to měla být chyba? motor M52B25

Napsal: úte 16.11.2010 08:41
od JaraX
musí to být přes Téčka u topení, u vyhřevu klapky to většinou nestíhá ohřívat, taky prvotní ohřátí trvá dýl.

Napsal: úte 16.11.2010 10:30
od paveld
Dík, to jsem chtěl vědět :-). Proč by měla být chyba? Člověk co mi to předělal, tak povídal že přes ty téčka to je špatně, že tam je malej průtok jak to je u topení....že jde voda hlavně do topení a do tý jakoby zatáčky na téčku už tolik ne.

Napsal: úte 16.11.2010 18:17
od lubooos
Cau. Chci se zeptat jestli jde na e36 m50b25 namontovat podtlak a kdo to popripade dela. nechce se mi tam moc davat vicebodovy vstríkovani. Protoze se mit to zda zbytecny na takhle stary auto. Videl jsem uz par 2.5 a 2.8 ze to takhle maji ale nevim jak to funguje. Znamej to ma i na A8 4,2 tak by to mohlo jit i na 2.5.

Napsal: úte 16.11.2010 18:50
od paveld
lubooos píše:Cau. Chci se zeptat jestli jde na e36 m50b25 namontovat podtlak a kdo to popripade dela. nechce se mi tam moc davat vicebodovy vstríkovani. Protoze se mit to zda zbytecny na takhle stary auto. Videl jsem uz par 2.5 a 2.8 ze to takhle maji ale nevim jak to funguje. Znamej to ma i na A8 4,2 tak by to mohlo jit i na 2.5.

Mě to nepřijde jako dobrej nápad...jednak kvuli možnosti poškození váhy vzduchu a taky tenhle motor má plastový sání...měl bych obavu aby to nevyhořelo. Na váhu se dělá nějaká ta protišlehová ochrana, ale nevim nakolik je to s ní jistý.

Napsal: úte 16.11.2010 19:45
od lubooos
Ja to taky zjistoval ze to muze slehat zpet a neco poskodit. Jako vaha to mozna ani neodnese spis to sani mam obavu ale na 2,8 touru jsem to videl za klapkou na hadici je danej smesovac. Nejak to musi fungovat a bejt opatreny. me se proste nechce davat 30tis za primej to radsi dam 17. Tamto uz bych dal na jiny auto drazsi. nebo holt koupit s plynem ale to se mi nechce kdyz tohle mam chvilku a je v dobrym stavu.

Napsal: úte 16.11.2010 20:13
od miloshm
lubooos: Dávat na motor se vstřikováním a plastovým sáním podtlakový systém je velmi nevhodné (jak psal už paveld) - rádo to otvírá kapoty :D . Tento systém se hodí snad jen pro karburátorové motory, případně pro motory s jednobodým vstřikem. Moje předchozí auto (e34 M50B25) jsem koupil s tímto systémem a velice rychle to nechal předělat na vstřikování. Starý systém vyžadoval ruční přepínání (studený motor to hned po nastartování přepínalo na plyn následkem čehož téměř vždy chcípnul) a také každé přepnutí byl docela kopanec, o kultuře chodu nemohla být řeč. Vstřikování to byla pohoda - na lpg to přepínalo samo po zahřátí, při vyjetí plynu zase zpátky na benzín a to vše bez jakéhokoliv cukání (systém přepíná z jednoho paliva na druhé po jednotlivých válcích) a za daleko nižší spotřeby.
Dle mého názoru tam dej buďto vstřik nebo se na to vykašli a radši jezdi na benzín. Peníze za podtlakový systém jsou vyhozené...

Napsal: úte 16.11.2010 20:16
od paveld
To spíš koupit starší auto už s lpg nebo bez ale vhodné pro ten podtlak a pak ho tam dát...a použitý podtlak podle mě neni těžký sehnat :-).

Napsal: úte 16.11.2010 21:00
od lubooos
Jsem rad ze ste mi to objasnili, nekde sem se i docet ze mela zenska dvakrat rozervany sani :lol: . Asi se casem kouknu po jinym aute na lpg, protoze do tohodle uz to cenu davat nema i kdyz po technicke strance super. Ja uz chci spis motory m50 a vejs, takze na podtlak muzu rovnou zapomenout :) . Nejlepsi by bylo to moje prodat jenomze to je tezky pred 2 mesicema sem to koupil a za tejden to vorvaly kroup totalne, takze cena tak o 20 tisic niz, holt smula, nebo nekomu vymenit za nejakou 3er nebo 5er na plyn, ale to pujde tezko. Ted jsou docela dost na prodej e36 na lpg ale sem blbej ze sem se nekoukal drive vic. Mame favo na plyn a ta spotreba je parada oproti tomuhle. Co rikate na neptun harfa?

Napsal: stř 17.11.2010 13:38
od JaraX
na podtlak se vyser, mam ho v M30B35 a tam funguje dobře, ale do auta s plastovym sani ani nahodou.

Napsal: stř 17.11.2010 17:02
od paveld
Ještě bych si to chtěl ujasnit jak správně s tou vodou, chápu tedy dobře, že to má být zapojený takhle?
Obrázek

Napsal: stř 17.11.2010 17:04
od paveld
luboos: Neptun harfa ne, nejsou sice nejhorší, ale žádná sláva, pěkně ti to akorát zbastlej. Kolega měl navíc tu smůlu, že měl na autě kovový sání, tudíž spony od vrtání mu skončily vevnitř a následně ve válcích = motor po chvíli téměř KO. Sání se tam kvuli vrtání totiž neobtěžují sundat.

Napsal: čtv 18.11.2010 00:07
od lubooos
No diky za rady. Kazdopadne uvidim jak to budu resit. Nejspis casem koupim jiny auto. Sou to smejdim nechapu ze se na to vyserou a klidne to vrtaj. Snad se nejak rozhoupu a najdu nekoho kloudnyho na montaz, skoda ze je to vsechno tak drahy.