Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )
svicky jsem daval nove pred prestavbou. Daval jsem NGK BKR6EK.Řesim to protoze me to celkem sere. Vcera jsem to dovezl jelo to super az jsem byl sam prekvapen. A dnes jsem tam k nim do servisu jel pro papiry a pri zpatecni ceste to zacalo jebat. Tak jsem se vratil. Najezdili jsme cca 100 km. Mel to napichle a rikal mi ze to nastavil primo jako krivku benzinu. No a vysledek je to na picu. Kvalita zpracovani je super. Mame doma jeste 740 e38 a ta je podle meho sbastlena. Povezu to tam v pondeli pokud to neopravi budu chtit at to s auta vyhodi pryc. Je mi toho lito.. Jsem tak trochu srdcar. Jedna se o STAG premium.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
emtrojak:Nové svíčky jsou určitě fajn,ale pro provoz na LPG to není ono. Pro plyn se dělají speciální jednobodové se stříbrným hrotem a jedna stojí do 100Kč Brisk (nebo tyto http://www.svickyngk.cz/svicky-lpg-cng/ tyhle jsou teda krapet dražší). Ale tohle ti měl mechanik taky říct. Mě je měnili přímo při přestavbě.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hledám nějaký kvalitní LPG servis, kde jsou schopni diagnostikovat Prins VSI, nevíte někdo náhodou o něčem?
jde mi o to, že podle emisí na benzín je auto v pohodě, podle GT1 je na live datech taky v pořádku, váha i lambdy by měly být OK, ale emise na LPG katastrofa a odpovídá tomu i spotřeba u 523i na LPG okolo 15l a i GT1 vyhazuje chyby na lambdě 1-3 při provozu na LPG, provoz na benzín je po zahřátí klidnější a žádné chyby neukazuje z toho vyvozuji, že to bude nejspíše problém v LPG
jde mi o to, že podle emisí na benzín je auto v pohodě, podle GT1 je na live datech taky v pořádku, váha i lambdy by měly být OK, ale emise na LPG katastrofa a odpovídá tomu i spotřeba u 523i na LPG okolo 15l a i GT1 vyhazuje chyby na lambdě 1-3 při provozu na LPG, provoz na benzín je po zahřátí klidnější a žádné chyby neukazuje z toho vyvozuji, že to bude nejspíše problém v LPG
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem podobný problém s Tartarini na M52B25, byla vadná lambda. Na benzín spotřeba přiměřená, na LPG vysoká. Po několika desítkách km na benzín se vždy lambdasonda "srovnala". Výměnou (preventivně obou) lambdasond problém vyřešen.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Cau. Chci se zeptat jestli jde na e36 m50b25 namontovat podtlak a kdo to popripade dela. nechce se mi tam moc davat vicebodovy vstríkovani. Protoze se mit to zda zbytecny na takhle stary auto. Videl jsem uz par 2.5 a 2.8 ze to takhle maji ale nevim jak to funguje. Znamej to ma i na A8 4,2 tak by to mohlo jit i na 2.5.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
lubooos píše:Cau. Chci se zeptat jestli jde na e36 m50b25 namontovat podtlak a kdo to popripade dela. nechce se mi tam moc davat vicebodovy vstríkovani. Protoze se mit to zda zbytecny na takhle stary auto. Videl jsem uz par 2.5 a 2.8 ze to takhle maji ale nevim jak to funguje. Znamej to ma i na A8 4,2 tak by to mohlo jit i na 2.5.
Mě to nepřijde jako dobrej nápad...jednak kvuli možnosti poškození váhy vzduchu a taky tenhle motor má plastový sání...měl bych obavu aby to nevyhořelo. Na váhu se dělá nějaká ta protišlehová ochrana, ale nevim nakolik je to s ní jistý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Ja to taky zjistoval ze to muze slehat zpet a neco poskodit. Jako vaha to mozna ani neodnese spis to sani mam obavu ale na 2,8 touru jsem to videl za klapkou na hadici je danej smesovac. Nejak to musi fungovat a bejt opatreny. me se proste nechce davat 30tis za primej to radsi dam 17. Tamto uz bych dal na jiny auto drazsi. nebo holt koupit s plynem ale to se mi nechce kdyz tohle mam chvilku a je v dobrym stavu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
lubooos: Dávat na motor se vstřikováním a plastovým sáním podtlakový systém je velmi nevhodné (jak psal už paveld) - rádo to otvírá kapoty
. Tento systém se hodí snad jen pro karburátorové motory, případně pro motory s jednobodým vstřikem. Moje předchozí auto (e34 M50B25) jsem koupil s tímto systémem a velice rychle to nechal předělat na vstřikování. Starý systém vyžadoval ruční přepínání (studený motor to hned po nastartování přepínalo na plyn následkem čehož téměř vždy chcípnul) a také každé přepnutí byl docela kopanec, o kultuře chodu nemohla být řeč. Vstřikování to byla pohoda - na lpg to přepínalo samo po zahřátí, při vyjetí plynu zase zpátky na benzín a to vše bez jakéhokoliv cukání (systém přepíná z jednoho paliva na druhé po jednotlivých válcích) a za daleko nižší spotřeby.
Dle mého názoru tam dej buďto vstřik nebo se na to vykašli a radši jezdi na benzín. Peníze za podtlakový systém jsou vyhozené...

Dle mého názoru tam dej buďto vstřik nebo se na to vykašli a radši jezdi na benzín. Peníze za podtlakový systém jsou vyhozené...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Jsem rad ze ste mi to objasnili, nekde sem se i docet ze mela zenska dvakrat rozervany sani
. Asi se casem kouknu po jinym aute na lpg, protoze do tohodle uz to cenu davat nema i kdyz po technicke strance super. Ja uz chci spis motory m50 a vejs, takze na podtlak muzu rovnou zapomenout
. Nejlepsi by bylo to moje prodat jenomze to je tezky pred 2 mesicema sem to koupil a za tejden to vorvaly kroup totalne, takze cena tak o 20 tisic niz, holt smula, nebo nekomu vymenit za nejakou 3er nebo 5er na plyn, ale to pujde tezko. Ted jsou docela dost na prodej e36 na lpg ale sem blbej ze sem se nekoukal drive vic. Mame favo na plyn a ta spotreba je parada oproti tomuhle. Co rikate na neptun harfa?

