Automatická převodovka
-
Vincek1
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát 01.05.2015 00:00
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
lp
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Tak mi vyskočila hláška aut převodovky. Naštěstí u hranic. Dojel jsem domů na čtyřku. Asi tisíc km předtím zařadila pětku kopancem. Pak dostala záhul na grosglokneru. Chybové hlášky:49 sledování otáček,56dtto, 55 dtto5, 54 dtto4 . Na odchodu? Co jse našel, tak v nouzáku čtyřka=chyba elektriky, pětka=mechanická závada. Už jednou byl problém s konektorem. Dík za radu
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Ještě dotaz. Dal jsem jiný automat (5HP24), vč filtru a oleje, samozřejmě. AKU byl odpojen. Automat řadí vyloženě sametově, vůbec o tom nevím, jen změna otáček. Ale oproti minulému má snahu podřazovat na čtyřku dejme tomu už při menším zatížení. Ten předchozí držel pětku o hodně déle. Taky jsem tu četl o tom učení, 30 sec, 10 sec, jízda. Co jsem zjišťoval, skoro nikdo to nedělá. Mohu ji tímto přeučit? Po výměně následovala jízda 2x cca, spíše ostřejší:-)) 100km. 540i Dík
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Z mé zkušenosti po vymazání adaptací se chováním ustálila tak do 100km jízdy (5HP-24).
Ale pokud jde o "zklidnění" - spíš takový eko mód - nikdy s tím problém nebyl ani bez vymazání adaptací. Spíš bývá problém bez vymazání naučit zase převodovku sportovnější jízdě.
Pokud nepomůže vymazání adaptací, podívej se jaká je teplota oleje v převodovce. Případně když si dával druhou převodovku, jaký olej do ní přišel?
Ale pokud jde o "zklidnění" - spíš takový eko mód - nikdy s tím problém nebyl ani bez vymazání adaptací. Spíš bývá problém bez vymazání naučit zase převodovku sportovnější jízdě.
Pokud nepomůže vymazání adaptací, podívej se jaká je teplota oleje v převodovce. Případně když si dával druhou převodovku, jaký olej do ní přišel?
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Převodovka má přece vyvedené svoje chlazení oleje do hada mezi chladiči, pokud vím... Podobně jako servo...
Ta teplota oleje by měla jít na paškál vždy jako první, když je problém s automatem. Plno lidí tady psalo, že stačilo vymést bordel mezi chladiči a bylo po závadě...
Ta teplota oleje by měla jít na paškál vždy jako první, když je problém s automatem. Plno lidí tady psalo, že stačilo vymést bordel mezi chladiči a bylo po závadě...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
To si nerozumíme. Teplota vody s teplotou oleje v automatu nemá moc společného - stačí se podívat na velikost výměníku. Velmi často se při problémech s lamelami nebo měničem přehřívá olej a převodovka pak řadí tak nějak divně, většinou zbytečně nechává točit motor. Nemyslel sem tím, že je převodovka v nouzáku. Mrkni schválně na tu teplotu..
