Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Sweden: Jaký jsi měl tedy dojem po přesednutí z e65 do Superba III ?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Hele popravdě bych tyto dvě auta tak nějak ani nesrovnával, přijde mi to jako rozdílný segment, e65 vyšší třída, Superb střední třída. Asi je škoda že Škodu brzdí koncern jako takový, přeci nebude mít Škoda Superb větší prodejnost jak VW Passat ne?! Takže některé věci mi přijdou na danou třídu nedotažené. Jediné + bych viděl prostor u Superba na zadních sedačkách, to je opět fenomenální. E65 to je úplně jiná liga, ale Superb jako služební nebo domácí poskakovadlo by mohlo být ideální.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No nechci být hnidopichlaik píše:no jo, ale měls ji ve 100% kondici? Co to čidlo vačky? A jak chceš porovnávat naložený a prázdný auto?
To máš minimálně 800- 900 kg rozdíl v okamžité hmotnosti.


se omlouvám za lehkou potměšilost

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
On mel na mysli v okamzite hmotnosti. Tzn ze rizdil ve vaze aut je 600kg pkus ja mel 3 chplay navic tj + dalsich 300kg. No vysledek byl stejne, ze me srali ze me predjizdela schade kdyz ja mel nohu na podlaze a typek v schade byl vysmatej ze sem nestacil. Ja se utěšoval vahou a on radsi vahu neresil 

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
aha, jo rozdíl vah mezi superbem a báwem . Se kaju , to mě uniklo. To víš je večer konečně trošku klidu a tak si popíjím rumíka pokuřuji a relaxuji.Zugy píše:On mel na mysli v okamzite hmotnosti. Tzn ze rizdil ve vaze aut je 600kg pkus ja mel 3 chplay navic tj + dalsich 300kg. No vysledek byl stejne, ze me srali ze me predjizdela schade kdyz ja mel nohu na podlaze a typek v schade byl vysmatej ze sem nestacil. Ja se utěšoval vahou a on radsi vahu neresil
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
S plným autem lidí a krámů se nezávodí... pokud nemáš W12 twin-turbo ... 630 PS apod.
Ta upravená oturbená G11 760i má už taky skoro 2x tolik výkonu jak 745i tak to je znát...
A ano 2tuny auto a 400-500kg náklad je těžká almara...
Lehké škodovky ikdyž mají o sto koní méně mají prostě sílu do jisté rychlosti... a zase jinak by to dopadlo s prázdnou 750kou vs plnou 750 lidí a krámů ,,,to je jasný.
Ta upravená oturbená G11 760i má už taky skoro 2x tolik výkonu jak 745i tak to je znát...
A ano 2tuny auto a 400-500kg náklad je těžká almara...
Lehké škodovky ikdyž mají o sto koní méně mají prostě sílu do jisté rychlosti... a zase jinak by to dopadlo s prázdnou 750kou vs plnou 750 lidí a krámů ,,,to je jasný.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Já to beru tak, že jestli je v třeba 12ti letým bavorákovi lepší svezení než ve fungl nové vlajkové lodi od Škodovky, tak paráda.Sweden píše:Hele popravdě bych tyto dvě auta tak nějak ani nesrovnával, přijde mi to jako rozdílný segment, e65 vyšší třída, Superb střední třída. Asi je škoda že Škodu brzdí koncern jako takový, přeci nebude mít Škoda Superb větší prodejnost jak VW Passat ne?! Takže některé věci mi přijdou na danou třídu nedotažené. Jediné + bych viděl prostor u Superba na zadních sedačkách, to je opět fenomenální. E65 to je úplně jiná liga, ale Superb jako služební nebo domácí poskakovadlo by mohlo být ideální.
Ale před pár rokama mě kamarád vezl v Superbu II a rozhodně mě to teda nijak neuráželo...tak předpokládám, že ani jízda v tom superbu III nebude žádné utrpení ne?

Taky mě tady příspěvky Jaraxe a spol navnadili na 750 e65...občas už jsem zabrousil na mobile, jak se cenově pohybujou

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Idrive v e65 je uplne na pohodu. Behem par minut s4s zvyklej. Je to jednoduchý
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
ja mam dost v pici co kdo fetuje, koho prca, kolik vydelava nebo natoz co tankuje. Mam dost problemu se sebou, natoz cumet nekomu pres plot nebo do nadrze. Kdyz uz resim co kdo tankuje tak maximalne kdyz vidim behem letni sezony jak nekdo cepuje do Ferrari Natural 95, aby si pohlidal vsechny korunky a nemusel dat Natural 98. Tomu se rad zasmeju. A pokud se tu nekdo citi jako serebryta a la Jirka Pomeje a boji se, ze ho fotograf nachyta u stojanu s cernou rukojeti (jakoze potupa) tak se smeju taky.Arnie_one píše:Tak zrovna 730d stoji na miste a odpichuje se hulkama a 745, jak se nadechne s tema chro chro turbama tak se pri tom hned poser... mluvime o E|65.
Matiz: co sis koupil to mas, tak tady nefnukej a nedelej breky brek.
Me nevadi LPG u stary kary, ale čepovat dízla do TOP třídy BMW měl bych pytel na hlavě a styděl se ještě 2 roky po tom.
Kurevtor by ti to vysvětlil líp, on je na tohle dost chápavaj![]()

Ale zbytek mam fakt na salamu a nemam nic proti LPG ani nafte. V podstate souhlasim s matizem.... Kdo jezdi na spotreby tak proc resit nejaky LPG bastly a nekoupit tovarni diesel...
A naopak, ja ted resim druhe auto a vidim to na diesel, i kdyz buhvi. Ale proc ne. Treba MB E, proc ne? Klidne 530d, proc ne?
Chapu nazory, ze do 7er nafta asi nee, jako dava to smysl, ale do funglovky to chapu. Ten prvni majitel to ma v pici a ma dobrou spotrebu a vic neresi

Proste kdo je nad veci ten na tohle chcije.
Hezky to rekl Karlos Vemola (v tom nejhorsim nejzkurvenejsim a nejbuzerantstejsim "poradu o autaech" kterej existuje, votevira se mi z toho moderatora a jeho kecy kudla v kapse). Karlos nechce znat spotrebu svyho Hummera, Continentalu GT nebo Mustanga. Ze prej kdyz od toho chce vykon tak to holt neco zere, jako lidske telo

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
myslím že nemáš pravdu, oni zrovna ty víceturbové auta jsou spolehlivější než jednoturbové, ale každej kdo tomu nerozumí vidi jen ty turba,ale to je u BMW naft zrovna to poslední.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
aha, takze 740d je spolehlivejsi nez 730d? 535d je spolehlivejsi nez 530d?
Tak to je pro me novinka, nejak to z tohodle fora tak nevypada. A ze jsou ty turba posledni vec, to je slovickareni, asi to nebude zas tak posledni vec, zejmena kdyz se majitel dozvi, ze je v pici jedno, ale menit musi obe.
Ja jsem hodne kritickej a hodne tyhle detaily resim, jel jsem v novych-zanovnich autech typu E70 4.0d, w221 320cdi, w222 350d, w218 350cdi, w220 snad vsechny dyzl motorizace atd. a i kdyz jsem se na to fakt soustredil tak tam proste vibrace nebyly a ty novejsi diesly jsou proste tissi.
A co se tyce zabavy..
V cem je benzin o tolik zabavnejsi prosim te? Ty jezdis nejaky drift series v provozu, ze potrebujes ty vysoky otacky? Kdy prosim te s V8 v provozu potrebujes drzet furt otacky na max.? Nebo v cem spociva ta zabava? Ze ti bezin radi jednaa - dvaaa - triiiiiiiiiiiiiiiii - ctyriiiiiiiiiiiiiiii - peeeeeeeeeeeeeeet....? To je to zabavne oproti tdi ktere udela jedna-dva-tri-ctyri-pet-sest na mensim spektru otacek? To je nezabavne? Naopak si myslim, ze laik co auta neresi ti rekne, ze sportovnejsi (rozumej vostrejsi) je pocitove ten diesel, kterej to tam kope hned, benzin tlaci dlouho, ale pocitove je horsi, kdyz to tak trva do otacek... Ja jsem v tomhle indiferentni, je mi jedno co to ma za motor, kdyz to ma vykon... a navic mne se treba projec tdi motoru libi
(ja vim ta hrozna turbodira, ze... 35 vterin cekat na vykon nez sepne turbo, ze? Podle me ani hovno, i ta turbo dira se da minimalizovat, kdyz to clovek umi s tim jezdit. A hlavne si nemyslim, ze by byla vetsi, nez nastup akcelerace u auta s LPG, kdyz jedes klobouk a najednou tomu dupnes na krk... to se ta V8 taky dokaze z votacek sbirat docela dlouho)

ty a ten tvuj naftovej diskomfort... JaraXi, uznavam, ze mas vsechny bawa v ruce, vis jak se jake auto ma chovat a znit a znas jednotlivy motorizace a plusy a minusy atd... ale ne vsichni jsou na tyhle detaily tak vysazeny, lidi to ani nepostrehnou... takze proc by to nikdo nemohl tvrdit...?JaraX píše:tak samozřejmě si palivo vyberu dle sebe a je mi jedno co si lidi o mě myslí, ale prostě nemůže nikdo tvrdit že nafta je stejně komfortní nebo zábavná jak benzín resp LPG, to už je věc druhá.
Ja jsem hodne kritickej a hodne tyhle detaily resim, jel jsem v novych-zanovnich autech typu E70 4.0d, w221 320cdi, w222 350d, w218 350cdi, w220 snad vsechny dyzl motorizace atd. a i kdyz jsem se na to fakt soustredil tak tam proste vibrace nebyly a ty novejsi diesly jsou proste tissi.
A co se tyce zabavy..

V cem je benzin o tolik zabavnejsi prosim te? Ty jezdis nejaky drift series v provozu, ze potrebujes ty vysoky otacky? Kdy prosim te s V8 v provozu potrebujes drzet furt otacky na max.? Nebo v cem spociva ta zabava? Ze ti bezin radi jednaa - dvaaa - triiiiiiiiiiiiiiiii - ctyriiiiiiiiiiiiiiii - peeeeeeeeeeeeeeet....? To je to zabavne oproti tdi ktere udela jedna-dva-tri-ctyri-pet-sest na mensim spektru otacek? To je nezabavne? Naopak si myslim, ze laik co auta neresi ti rekne, ze sportovnejsi (rozumej vostrejsi) je pocitove ten diesel, kterej to tam kope hned, benzin tlaci dlouho, ale pocitove je horsi, kdyz to tak trva do otacek... Ja jsem v tomhle indiferentni, je mi jedno co to ma za motor, kdyz to ma vykon... a navic mne se treba projec tdi motoru libi

(ja vim ta hrozna turbodira, ze... 35 vterin cekat na vykon nez sepne turbo, ze? Podle me ani hovno, i ta turbo dira se da minimalizovat, kdyz to clovek umi s tim jezdit. A hlavne si nemyslim, ze by byla vetsi, nez nastup akcelerace u auta s LPG, kdyz jedes klobouk a najednou tomu dupnes na krk... to se ta V8 taky dokaze z votacek sbirat docela dlouho)
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
zrovna nedavno jsem tu posadil do 745d (která byla naprosto ok, par dní zpět měřená na brzdě) zakazníka co přijel se 750i, neřekl jsem mu co řidi a hned čuměl co to děla, jak to vubec nejde za plynem.
ten benzín V8 je takovej lehkoběžnej, dotkneš se plynu a hned to jede, ta nafta je taková těžkopádná, musíš tomu strašně šlapat.
to sem poznal i když jsem sedl z G11 730D do svyho, hned to reagovalo a jelo, a to v té G11 už skoro nepoznáš že to je nafta, ale sedneš do 740i G11 a čumíš jak to je najednou hladky a tichy.
LPG na reakcích vůbec nepoznáš. právě třeba u 750i je krasny jak umí zrychlovat bez podražovaní a točení, hned to jede.
ten benzín V8 je takovej lehkoběžnej, dotkneš se plynu a hned to jede, ta nafta je taková těžkopádná, musíš tomu strašně šlapat.
to sem poznal i když jsem sedl z G11 730D do svyho, hned to reagovalo a jelo, a to v té G11 už skoro nepoznáš že to je nafta, ale sedneš do 740i G11 a čumíš jak to je najednou hladky a tichy.
LPG na reakcích vůbec nepoznáš. právě třeba u 750i je krasny jak umí zrychlovat bez podražovaní a točení, hned to jede.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ten tester jsem byl já. A opravdu jsem do toho sedl nekoukal doleva doprava (už jsem párkrát u JaraXe nějaké auto zkoušel). A už při rozjezdu se mi to zdálo divné jak se to neochotně rozjíždí a že musím víc po plynu než jsem zvyklý. A a i ten zvuk toho chodu byl nějaký... tak jsem koukl na otáčkoměr a bylo mi to jasné, ale myslel jsem si, že je to 730d, když jsem se dověděl že 745d tak mi spadla čelist. Opravdu jsem tomu musel víc po plynu, aby to jelo alespoň trochu jak jsem zvyklý se svou 750i.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
ale kurevtore máš pravdu že jsou lidi co nepoznaj jestli jedou naftou nebo benzín, jeslti jim upadlo kolo atd. znám člověka co jezdí s oplem omegou po městě na jedničku a 6000 otáček 
máti mi řekla že nepozná jeslti jede v sedmě nebo oktávce.

máti mi řekla že nepozná jeslti jede v sedmě nebo oktávce.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Manželce se vysypalo TSI, a jelikož je to tak na měsíc tak jsem jí koupil pedecko fabii... Po 14dnech se mě ptá proč to tak vibruje a proč to má ráno za studena zvuk jako traktor 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat


Turbodíru mám šílenou v maxovi. Po šesti letech neumím svižně vyjet třeba v křižovatce. Buď to jenom leze 1.ích pár metrů, to mi kamion už skoro dýchá na záda a pak se to sprčí a začne gumovat nebo zase holím spojku. V extrémních situacích mám úspěšnost cca 50%, že se trefím. Dobrý jsou turbokompresory, ale to jsem neřídil. Tam by měl být výkon furt.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
ano, už ani u te 745d skoro nepoznáš že to je nafta, krom tupých reakcí.
u nových Gxx to citíš v podlaze, jak sedneš do benzína tak to hned poznáš,.
u nových Gxx to citíš v podlaze, jak sedneš do benzína tak to hned poznáš,.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
kurevtor: Jo, Vémola byl dobrej komediant. Jak se snažil vysvětlit, že mega úsporný auto na dojíždění, hlavně aby bylo tichý a pohodlný a přitom na tom má 24", vzadu laufy jak píča a ten odznáček v masce to uplně zabil. Já nechápu co by bylo za ostudu normálně říct, že v tý době na nic lepšího nebylo, tak to koupil a teď to má, protože Bentley by ho při tom nájezdu sežralo a kupovat něco novýho, když se tohle nesere, je hloupost. 

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jarax, Coupe, Sweden: ja samozrejme uznavam, ze to clovek zvladne poznat, ale pokud to clovek neresi nebo neni nejakej fanousek tak to nepozna.. Taky jsem mel audi s Tdi, taky to studeny rachtalo skoro jako moje Avia A31, taky se to umelo sbirat z dolnich otacek na krizovatce, ale proste nic hroznyho, ten plyn se musi davkovat a pak to jde... A ano, sedmicka pujde za plynem, ale uz jsem to tu psal o tech adaptacich - kdyz se za nekym sunu na okrskach treba hodinu a nejde jet normalni kurevtorovinu (nebo kurevtorozatackovinu) tak proste to auto si rekne, ze ho ridi nejakej strec z horni dolni a stane se z toho celkem liny auto. Pak chce clovek nekoho predjet a ani si to nehce podrazovat.... kdyz naopak jede clovek dlouho pilu tak se pak dotkne na semaforu plynu a auto startuje jak raketa... cili treba ta 745d byla po nejaky babe co to cestou z Lidlu moc nehonila... nechce se mi verit, ze by 745d nesla za plynem (kdyz ne tak na Sport musi). A jak rikam, treba diesel v Sklasse opravdu, ale opravdu neurazi. Alespon mne ne teda....
Stepan1: proc komediant? Jakou ostudu? Co blaznis?
Naopak on na rovinu rekl, ze nema tolik penez, aby koupil funglovku co ztrati 30% prepsanim na tebe. A taky rekl, ze o X6 snil od doby co vysla a i priznal, ze si koupil tu anglickou RZ "X6 UFC" v dobe, kdy na to auto zdaleka nemel a ze si pak tu rz dal na jiny auta, i kdyz to nepasovalo. Pak vyhral zapas a za bonus si splnil sen a koupil X6. O zadnym mega uspornym aute nebyla rec, on jen zminil, ze Benley proste nema jako daily, protoze jezdi denne 2x 50 km. Tak rekl "kdyz chci setrit jedu V6 dieselem". To, ze na tom ma kola, laufy a oplastovani jak zmrd jenom dokazuje jakej je to rizek. Cenim lidi co jezdej v baworech jako ma on. Tady je polovina lidi priposranejch dat na E66 18 palcu kola, aby se neco nestalo tycce rizeni
Ja osobne si myslim, ze ho netrapilo u Bentley jen to palivo, ale spis pojistka v UK. Podle me ma od pojistovny omezeny najezd za rok, aby se s takovym autem dostal na snesitelnou cenu povinnyho.... ale to jen muj nazor, prachy mu nehlidam a je mi to jedno. Faktem ale je, ze je to nejvetsi frajer, dal o tom nediskutuju
Ma rad pozornost a rad je za frajera. Nevidim problem, protoze on na to ma.
Stepan1: proc komediant? Jakou ostudu? Co blaznis?


Ja osobne si myslim, ze ho netrapilo u Bentley jen to palivo, ale spis pojistka v UK. Podle me ma od pojistovny omezeny najezd za rok, aby se s takovym autem dostal na snesitelnou cenu povinnyho.... ale to jen muj nazor, prachy mu nehlidam a je mi to jedno. Faktem ale je, ze je to nejvetsi frajer, dal o tom nediskutuju

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
ty vubec nechápeš princip fungovani těch motorů,
benzín má lehoučký písty, lehkou kliku, malé setrvačnosti, lehkou řemenici.
když přídáš plyn, tak dávkuješ vzduch přímo sacíma ventilama, dokonce už ani ne škrtící klapkou, ta reakce je okamžitá, šlapeš na plyn, otvíraj se ventily a zvětšují se vstřikovací dávky, okamžitě.
a jedeš se 745d, přidáš plyn, tzn že se první začně zvedat dávka paliva, ale nemá to vzduch, ani si ho to nemá jak přidat, nemá to žádnou škrtící klapku(krom té na zdechnutí motoru), ani to neumí měnit zdvih ventilů, nastaví se regulace na turbech, to taky nějaké milisekundy trvá, mezitím k turbům dorazí vzduch od toho co jsi přidal plyn, začnou se roztáčet obě turba, začnou tlačit vzduch kterej musí ještě proběhnout intercoolerem, ten přiletí do sání, zareaguje čidlo tlaku v sání a hned tomu přidá dost paliva, a booom, jede to. a protože má 745D relativně malej výkon na svuj objem, tak nemá ani turbodíru, ale zase to má takový vlažný reakce, když jedeš se 730d, tak si řekne "ty vole, to jede" ale jedeš s V8 naftou a ono to tě nepřekvapí, i když to jede víc jak ta 730d.
to máš to samy jak jsem o víkendu vezl borce co má 760Li v 750ce a čuměl jak to jede, prostě ta V12 už je moc lineární a působí totálně lenošným dojmem.
zkus se někdy s takovým auta první svíst než budeš hodnotiit, srovnej se svym autem třeba.
prostě nafta logicky nikdy nepujde tak za plynem jak benzín,
benzín má lehoučký písty, lehkou kliku, malé setrvačnosti, lehkou řemenici.
když přídáš plyn, tak dávkuješ vzduch přímo sacíma ventilama, dokonce už ani ne škrtící klapkou, ta reakce je okamžitá, šlapeš na plyn, otvíraj se ventily a zvětšují se vstřikovací dávky, okamžitě.
a jedeš se 745d, přidáš plyn, tzn že se první začně zvedat dávka paliva, ale nemá to vzduch, ani si ho to nemá jak přidat, nemá to žádnou škrtící klapku(krom té na zdechnutí motoru), ani to neumí měnit zdvih ventilů, nastaví se regulace na turbech, to taky nějaké milisekundy trvá, mezitím k turbům dorazí vzduch od toho co jsi přidal plyn, začnou se roztáčet obě turba, začnou tlačit vzduch kterej musí ještě proběhnout intercoolerem, ten přiletí do sání, zareaguje čidlo tlaku v sání a hned tomu přidá dost paliva, a booom, jede to. a protože má 745D relativně malej výkon na svuj objem, tak nemá ani turbodíru, ale zase to má takový vlažný reakce, když jedeš se 730d, tak si řekne "ty vole, to jede" ale jedeš s V8 naftou a ono to tě nepřekvapí, i když to jede víc jak ta 730d.
to máš to samy jak jsem o víkendu vezl borce co má 760Li v 750ce a čuměl jak to jede, prostě ta V12 už je moc lineární a působí totálně lenošným dojmem.
zkus se někdy s takovým auta první svíst než budeš hodnotiit, srovnej se svym autem třeba.
prostě nafta logicky nikdy nepujde tak za plynem jak benzín,