Stránka 23 z 49
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 21.06.2018 16:28
od fishmaker
MOD fishmaker : nechte si filozofický příspěvky někam do sekce pokec

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 21.06.2018 16:55
od kurevtor
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 21.06.2018 18:19
od laik
Já si myslím, že tady nikdo standardně po okresce 200 nejezdí. Jen se poukázalo, že pak ve 100 máš rezervu, kde jiná auta mohou být za limitem.
Tak jsem to tedy pochopil já.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 21.06.2018 19:27
od Filozof
čundráci stále existují ... můj otec a jeho parta cca 50lidí byli celý život vodáci / trampové - tedy čundráci.
i zde jsou čundráci a ta věta 1:10s a dál rozbila mě. Jako by to sedlo do této diskuze o silnici jak se tam jezdí jak prasata.
https://www.youtube.com/watch?v=u-73cR-hW70
stále nějací jsou a většinou jezdili vlakem a pěšky do přírody ...dnes akorát jezdí už autem častěji.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 21.06.2018 19:38
od Stepan1
jj, vždycky když vidím nějaký organizovaný stádo u krajnice, co se prcá přes celej pruh, lituju, že na žádným autě nemám ochranej rám

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 09.07.2018 16:01
od pesa
zatím jsem s F02 ani W221 neměl tu čest, ale jezdím se 750i e65 LPG a fakt to není špatný. Nějaký peníze to na servisu stojí, ale zase to jezdí za málo. Určitě mi vadí strmost řízení, pomalé reakce podvozku v zatáčkách (mám DD), všeobecně agilita/tuhost/obratnost tohoto auta není na dnešní dobu konkurenceschopná a samozřejmě krouťák, což by u S65 AMG popř. F02 760i mohlo být logicky lepší.
Co mě ale ještě v hlavě hlodá, je jít trošku do rarity a v pohledu hodnoty auta vybrat e66 B7, ale ještě více vybavenou než mám nyní 750i. Chápu, že by pořizovací cena byla někde kolem 700-800tis u tak starého auta, ale za ty prachy to člověk stále prodá, protože NEJSOU.
Volant (se popř. vymění), 21"kola ani VIN mi nevadí

Neznáte někoho kdo by B7 měl, aby člověk jen neteoretizoval? Díky
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: pon 09.07.2018 21:29
od pesa
zajímavý odkaz s parametry nejen Alpiny, S600, S63, S65, 760i ale i ostatních skvostů ala Maybach
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... na_b7.html
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 11.07.2018 11:34
od kurevtor
pesa píše:jezdím se 750i e65 LPG a fakt to není špatný. Nějaký peníze to na servisu stojí, ale zase to jezdí za málo. Určitě mi vadí strmost řízení, pomalé reakce podvozku v zatáčkách (mám DD), všeobecně agilita/tuhost/obratnost tohoto auta není na dnešní dobu konkurenceschopná a samozřejmě krouťák, což by u S65 AMG popř. F02 760i mohlo být logicky lepší.
husty, zrovna strmost rizeni, pomale reakce podvozku v zatackach a ta tuhost a kroutak bych vubec necekal, ze nekdo u E65 zmini jako negativa
Jsi presedal do E65 z M5 ne?

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 11.07.2018 12:44
od JaraX
přesedlal no

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 11.07.2018 17:36
od pesa
viz:
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=16566
když sedneš do moderních aut, tak se ta agilita nedá porovnat, je to logický - tuhost materiálů se zlepšuje, auta ve zkrutu jsou pevnější a agilnější.
Převodovky se sbírají také bez větších prokluzů, (všimněte si reakce auta ne motoru po přidání půl plynu, to je další aspekt no a samozřejmě ta muzika, přece jen výšky ani subbasy s L7 nejsou úplně top, co by člověk v luxusním autě mohl očekávat a o levostraném rozložení scény se bohužel nemá smysl bavit, to jsem to testovací CD musel hned vytáhnout, abych se nenaštval úplně.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 00:21
od Jaris330D
Jako ze v E65-66 stoji L7 za hovno jo? To ses asi blazen, protoze bratr jel v Fkove sedme, Mercedesu SL 500 coupe, novem Superbu, Audi A8 rok 2010 a u me L7 rika, ze je to pecka. Takze nevim, co tam poustis. Ja testuju aparatury na Piano Guys a hraje to fakt pekne. Jako v flac
Moderni auta? Ty blaho, cim to je, ze kluci, co se autama zivej, rikaj, ze ty nove stojej uplne za prd. Borec, co doveze 400 aut za rok vsech znacek rekne. Zaplat ban buh, ze se daji sehnat auta z roku 2003 v dobrem stavu. Ty nove jebky nevydrzi ani 80 000 km.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 12:11
od kurevtor
JaraX píše:přesedlal no

ok, tak to potom jo
ale stejne, hodnotit takhle 750 je divny. OK, tak ma Pesa maximalni mozny naroky, ale i tak.
Co se tyce "modernich" aut.... Pro me vsechno chcanky. Libi se mi to az jako starsi
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 15:14
od pesa
Test CD které víš jak byly nahrané. Kde stojí zpěvák jak daleko za ním hlasy, kde jsou kytary. Na jak velké nástroje hudebníci hrají.
Tonální vyváženost je velmi příjemná, fokus a prostor vůbec ne.
Sežeňte si i s popisem EMMA CD, vydávaly se ob 2 roky.
Na poslouchání pak AYA CD
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 15:29
od kurevtor

a proc by melo hrat roli jak daleko stoji zpevak? Delsi kabel k mikrofonu je problem? Proc by mela hrat roli velikost hudebniho nastroje, kdyz se stejne pak zvuk masteruje a upravuje?
Tonalni vyvazenost. Co to ma byt presne? A neni nahodou dana prehravanou skladbou a ne sound systemem?
Fokus a prostor - co je tim mysleno?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 17:16
od Stepan1
No nekecej, bazarník držkuje na novou produkci. Kdo by to čekal

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 18:48
od pesa
2 kurevtor: na to raději založ jiné téma v sekci Autohifi
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 18:49
od pesa
Včera jsem volal a psal třem kteří se živí LPG přestavbou
NEPTUN Harfa:
Dobrý den pane Šafář,
Bohužel pro tento typ vozu BMW 760i 12V 400kW r.v. 2010 Vám přestavbu LPG nenabídneme. Pro více jak 8V vozy nemáme k dispozici ŘJ LPG.
S pozdravem
Kateřina Neumanová
příjem zakázek
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 18:49
od pesa
lpgprofi Zatím neodepsal
fedorauto Jsem se odvolal
Pan notně unavený mi odpověděl ze to dělají za 120tis, ale musím počítat s omezením. Když jsem se zeptal co to znamená, tak mi neochotně sdělil, napr tankování za studena, protože motor hodně topí
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 18:50
od pesa
Jarax k tomu určitě napíše víc, ze u přímých vstriku potřebuješ mít více know how. Ale cítím, ze firma, která si touto investici do know how pro přestavby vysokoobjemovch motoru projde, bude mít na dalších 15 let o budoucnost postaráno.
BRC prý usilovně pracuje na tomto vývoji. Nevíte o tom něco?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.07.2018 19:31
od fishmaker
teorie je celkem jasná...přestavba stojí dost peněz...a návratnost je dlouhá...protože se musí chladit vstřikovače...takže se nastavuje režim 2-3x plyn a 1x vstřik benzínu...takže to pak stejně pořád žere i benzín...takže návratnost není tak rychlá jako když pojedu 1000km s e66 na plyn až do Chorvatska...tak benzínu k tomu spotřebuju možná 2dcl...