Napsal: stř 17.12.2003 17:40
Tady je to porad dokola, furt tu srovnavate jabka a hrusky... 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
JEDINE JABKA!!!!!!Lukas H. píše:Tady je to porad dokola, furt tu srovnavate jabka a hrusky...
Po hruskach mas sracku?LOPOLO píše:JEDINE JABKA!!!!!!Lukas H. píše:Tady je to porad dokola, furt tu srovnavate jabka a hrusky...
Úlet?LOPOLO píše:Proc to sem pleteme? Protoze se tu bavime o diesel VS benzin. To ze si to omezil jen na BMW s tim, ze si navic vyloucil ty jejich nejlepsi benzinovy motory s tvrzenim ze to neni auto ma "normalni jezdeni" je fakt ulet.
Už několikrát jsem psal, že 330d je trochu něco jinýho než starší diesely. Tak sem neple? 325tds. Jede sice moc dobře, ale poslední generace hodně pokročila. Myslím si, že my dva jsme Lopolo hooodně vyrovnaní, tak jak bys chtěl potom porovnávat 325tds s ještě lepší károu než máš ty... Ohledně ježdění v Impreze - určitě tušíš, že jsem to nemyslel tak, že se s tím nedá běžně jezdit. Příspěvek byl myšlený tak, že když si chci koupit kvalitní, krásný, bezpečný, elegantní vůz na denní ježdění a při 60k najetých km ročně, určitě nebudu jezdit v Impreze která má provoz 3x dražší a vypadá 4x ošklivěji.Lopolo píše:Aha ... Co treba 325tds VS 330i? Ne? Je to snad takovej rozdil jako 328i VS 330d? To neni mimo? S M3 nebo Imprezou se neda bezne jezdit? Myslis, ze si to ti lidi kupujou aby to vytahli 2x rocne na okruh a po zbytek roku jim to stalo v garazi jako ted tobe? To je totalni demagogie.
Navrhoval jsem jizdu na okruhu at muzeme bezpecne porovnat jizdni vlastnosti obou aut v co nejsirsim spektru. To si odmitnul s tim, ze si nebudes auto nicit. To je to vazne takovej kram ze by nevydrzel par minut jizdy po okruhu kdyz to vydrzi muj veteran kerej ma najeto skoro 200k km?
Podle tebe je naturbovaný benzínový třílitr s naturbovaným naftovým třílitrem relativně porovnatelný motor?Lopolo píše:Jasne, debata je podle tebe o nicem v momente, kdy se zacnou srovnavat relativne "porovnatelny" motory. To ty ale, bojim se nikdy nepochopis a prohlasis to za debatu "MIMO". Ja bych se napriklad v Subaru nestydel i kdyz bych to nechtel. Myslim, ze lidi kteri radeji benzin nemaj na mysli jen "cihlu" na dalnici typu "cvicena opice" a tim koncej. Co treba rozsah otacek ktery sou k dispozici pri prujezdech zatackama aniz bys musel radit? Proto navrhuju okruh a pokud se na to necejtis nebo mas strach ze by se ti to rozpadlo, tak nic. Pochopim to a budu v tom svetle premejslet o nasem vyrazne rozdilnym pohledu na to, co chceme od auta.
Hele, Lopolíku. Představ si tuhle situaci, ze který vycházím. Není to těžký. Máš 1,5 mega v kapse. Chceš NOVÉ auto. Za co to utratíš? Nechápu proto, proč sem pořád pleteš tu zapeklitou M3.LOPOLO píše:S50 a 330d je taky deset let a i kdyz to neni turbo .... skoda mluvit. Jak rikavala moje babicka, ste jak taliani ( kurwa to je dobrej point, vzpomel sem si na lidi zamilovany do Alf) ... Ale to vlastne neni "auto" na "normalni" jezdeni, ze jo? Ze by bylo nutny to z nejakyho duvodu porad do kolecka vopakovat? .. necvici se tahle nejak psy?
--
(kurwa, to budou reakce.)
copak s nim je?darmon píše:este ze pises do podobnehozrovna tenhle ma trosku horsi historii
)
ci to je kara.....mam pocit ze ji znam....darmon píše:este ze pises do podobnehozrovna tenhle ma trosku horsi historii
)
Hodne sem ji vidival kdyz jsem mel praci ve slusovicich......jmeno nereknes? Ma to neco s gatrakem? Vozime pro ne dily na eva z angliedarmon píše:rudosh>mel bys, jezdi u vas ve zline.
No, počkej příští rok na ty překvápka...Lukke píše:Pověz mi, proč BMW nedělá benzínové motory s turbem a proč si je nemohu koupit?!
jo, to sedi.RuDoSh píše:Hodne sem ji vidival kdyz jsem mel praci ve slusovicich......jmeno nereknes? Ma to neco s gatrakem? Vozime pro ne dily na eva z angliedarmon píše:rudosh>mel bys, jezdi u vas ve zline.
aha .. to sem nevedel ... tak tedy asi z toho druhyho duvodu. Nebo to proste nepotrebujou.darmon píše: lopolo> z jaky tradice ?v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes
BMW bylo první co velkoseriove delalo turbobenal. Dnes ale spis sazeji na zivotnost motoru.LOPOLO píše:aha .. to sem nevedel ... tak tedy asi z toho druhyho duvodu. Nebo to proste nepotrebujou.darmon píše: lopolo> z jaky tradice ?v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes