Dneska jsem vezl s rodinkou auto k JaraXovi, asi 180km, většinou okresky a asi 10km dálnice a bc ukázal 9,6l nebo tak neco a to mám ještě porad otevřenou klapku na výfuku, která tomu možná nějakou deci ještě přidá

Jezdím 100/110 na ACC, když jsou dva pruhy, tak za to v levém trochu vemu, jinak spis kochacka. Výhodu je to, ze ta 750 fakt umí od spoda a není nutné tomu šlapat
Jinak ta výbava tomu fakt pomáhá a je znát opravdu hodně. Mám treti sedmu:
1) 735i, byla za super peníze v super stavu, přecházel jsem do ni ze Superba I, takže jsem byl úplně vyrizenej, ale dnešníma očima nekoupitelny. Byl tam DD bez EDC, soft close a Logic + hydrokufr, jinak nic. Základní sedacky s výhrevem jenom u ridice
2) 745i, už kupovana s rozumem, ta měla ten ultimatni must have - plné komforty, DD a EDC, soft close, Logic, DVD, střešní okno, rolety, atd. Niceriki v ni jezdí do teď - zdravím
3) 750Li individual - byl jsem skoro 3 roky bez sedmy, ale už jsem v tom preci jen jezdil, ale jsem z toho úplně vyrizenej, člověk se i těší do prace

Fakt se vyplatí cekat, i když to potrvá. A tyhle holoty nemaj zadnej význam...