Stránka 22 z 45
Napsal: ned 10.07.2016 19:14
od madmarty
rhinos píše:ctu...uz dlouho a pravidelne...
akorat tvuj posledni prispevek mi prisel jako kdyz se na foru o peceni rohliku v reakci na kvalitu mouky zacnes rozcilovat nad kruhy v obili

Ale ony ty kruhy v obilí mohou mít vliv na výsledný rohlík. Je zajímavé že některé kruhy v obilí mají jednotlivé stoky zlomené ve stejné výšce a otočené stejným směrem. To mohly způsobit síly které zanechávají negativní dopad na obilí a to potom v rohlíku může být pěkná neplecha...

(
Napsal: ned 10.07.2016 19:15
od madmarty
MadButcher píše:Chlapi vy jste jako moje bejvalka, taky se radi hadate, co? A hlavne, madmarty snad chlasta vic nez ja
A abych nebyl OT, tak odpovidam na otazku: ano davam do nafty VIF, ted mam za sebou tri nadrze, prvni jsem dal polovicni davku, a protoze to fungovalo OK tak ty dalsi dve pak uz standardni davka 1:1000. Auto jede pocitove lip, rozjezdy naprosto v pohode, reakce na plyn bezvadne, spotreba se drzi na 7.10-7.20 coz je o cca 0.3 litru lepsi nez bez VIfu.
Podotykam ze tankuju pouze Optimal Diesel = cistou bezrepkovou naftu od EuroOilu.
To jde ? Chlastat ještě víc ?

Napsal: ned 10.07.2016 19:19
od madmarty
Joshuax píše:Ale ono se neresilo, ze ma nekdo vymlaceny dpfko a proto tam ma svary, ale ze po cisteni v DPF-Tech ma DPFko svary, pac to proste rozdelaj, aby se dostali k tomu vlastnimu filtru a mohli ho poradne vycistit... Pak to zpatky slozej a holt to ma navic svary. Ale na technicke to muze vypadat, jako ze to nekdo vykuchal a muzou mit kecy..... Tot vse... nevim, proc jste to otocili zase uplne nekam jinam, ze vykuchany dpfko je ci neni poznat a kdo komu muze na technicky prelestit tycku omg...
To je potom jiná, buď nenapsáno, nebo přečteno to co nebylo napsáno. Možná domyšleno.
Ty sváry na DPF a STK to by mě zajímalo. Nikde není předepsáno že nemohu mít na DPF svár, může to být vada materiálu, takže zavaření, může to být jiná oprava vč. čištění. Tomu by skutečně mělo být po tom na STK líným automechanikům hov... Všichni automechanici které z STK znám jsou taková netáhla, dělat co nejmíň a vydělat co nejvíc. Takže proto takto o nich píšu. Podle mě průměrně zručný a zkušený automechanik musí vydělat víc jak technik na STK, pokud ovšem bude chtít dělat, nebo pokud technik na STK nebere švestičky ze zákaznických zahrádek

Napsal: stř 13.07.2016 19:20
od ls
Tak jsem zkoušel ten program a toto je výsledek viz foto. Prošlo by mi auto na emisích?
Napsal: stř 13.07.2016 21:05
od starML
Tohle je správně. Když je supported, tak musí být i completed = zelená + zelená.

Tobě to 3 věci podporuje, ale 2 jsou incompleted, tj. nestačily se vytvořit po vymazání všech chyb z řídících jednotek. Tohle může trvat 100-150km, nestačí jen ohřát motor. A když by to šlo, tak dej větší fotku nebo odkaz a napiš o jaké auto a rok výroby se jednalo.

Napsal: čtv 14.07.2016 11:05
od madmarty
butthead740 píše:Dokud sem jezdil benziny tak sem nic takovyho neresil,na katy sem nesahal,max sem mu pomoh KNkem, ale co sem zacal palit naftu tak se zacly v autech objevovat tyhle filtry, ktery mi ne jednou udelaly vir v kapse a zpusobyly ne jeden stres.. Tak sem to dohnal az k vyndani a od ty doby kara proste fungovala na sto pro, tot moje zkusenost..A to ze jela lip a min brala nema asi cenu zminovat, mel sem najeto 200tkm a filtr sel srat, a tehda abych kupoval new za 30tisic nejsem blazen.. Proste funguje to evidentne jen 1. majiteli a po nabehu je to zraly na vymenu, ale na new karu nejsou love a abych do ojetiny jeste cpal tyhle prachy za filtr to zatu cenu muzu jet vyvalit speky do Dubaje.. A hlavne po vyndani auto bez problemu ofic cestou proslo emisema..
Aby tě rakovina z tvého vykuchaneho Dpf točila, umírat si pak můžeš třeba v tom Dubaji.
Napsal: čtv 14.07.2016 11:30
od Filozof
zase se pohybujeme na tenkém ledě ... nemám rád naftu ale upřesněme si pár věcí ...
jakej je rozdíl v 530d e60 bez DPF vs 530d e60 s DPF ? Obě projdou emisemi a obě se vyráběli ...stačí software který udělá s DPF verzi bez dpf a vyhodí se ven.
to je vše.
Stím že nemám rád naftu to nesouvisí ale chtěl jsem reagovat. Pokud tady jsou tisíce kamionů na cestách a autobusů a avií a smradochu ...nemám duvod upalovat lidi bez DPF pokud mají auto v pořádku a není za nima dým jak z lokomotivy.
PS: Teddy by mohl doplnit má myslím podobné řešení o čem mluvím.
Napsal: čtv 14.07.2016 11:44
od JaraX
jen pro info, DPF verze má pulku jiných komponent, jiné vstřiky atd,
určitě se nejedná o identicky motor jen s DPF,
další věc, kamiony už dnes musí splnovat takové emise že většina je dokonce s SCR, vlastně málokterý nemá SCR, si všimni jak to zacvičilo s cenama tahačů, dneska koupíš 10 letej tahač pomalu levněji jak auto.
http://www.sauto.cz/nakladni/detail/sca ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/nakladni/detail/ren ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/nakladni/detail/ren ... oFrom=list
podívej se na to, auta z roku našich E60, E90 jen za půlku ceny.
Napsal: čtv 14.07.2016 16:37
od Misanek
Za půlku jsou z toho důvodu, že se u nákladní dopravy z euro normy nevypočítává jenom silniční daň, ale i mýto, takže tahat dnes něco s euro4 je silně nerentabilní ve většině případů...
Marty, prosím tě jdi doprdele už s těma tvýma zaříkávačkama, začíná to být dost nudné...

Napsal: čtv 14.07.2016 19:47
od ls
starML píše:Tohle je správně. Když je supported, tak musí být i completed = zelená + zelená.
Tobě to 3 věci podporuje, ale 2 jsou incompleted, tj. nestačily se vytvořit po vymazání všech chyb z řídících jednotek. Tohle může trvat 100-150km, nestačí jen ohřát motor. A když by to šlo, tak dej větší fotku nebo odkaz a napiš o jaké auto a rok výroby se jednalo.

Nic jsem nemazal cca20000km.Ten první sloupeček je podle překladu dlouhodobá a ta druhá kontrola konkrétní jízdy.Já jsem to napíchl sice zahřáté,ale cca hodinu to stálo.Zkusím to po delší jízdě.
Na STK vyhodnocují oba případy?
Napsal: čtv 14.07.2016 20:12
od Teddy
Filozof píše:
PS: Teddy by mohl doplnit má myslím podobné řešení o čem mluvím.
JJ, přesně tak. DPF ven, společně s nim i původní SW a šup tam s origo SW verze bez DPF. Na emisích měření v pohodě, měření emisí v Rakousku při silniční kontrole taky OK.
Zatím jsem ale nebyl na emisích po změně pravidel. Takže co leze z výfuku je sice v cajku, ale nevím, jestli nepoznají změnu SW. Auto samozřejmě žádnou chybu nehlásí.
P.S.
Navrhuji nechat už jednou pro vždy úvah zda DPF ano, či ne a strašení rakovinama apod. Stejně si každej bude mlet tu svojí pořád dokola a nikdy se tu shody nedobereme. Akorát to tu pak vypadá jak štěkání bab na pavlači, a ne majitelů aut prémiové značky.
Zásadní technické informace pak zapadnou.
Napsal: čtv 14.07.2016 21:35
od JaraX
že DPF výrazně zmírnuje rakovinotvorné procesy ze sazí je pravda a nevidím proč dělat že to tak není a nebo že to není zásadní technická informace, když nebudou lidi vědět že to tam je na to, tak jim přijde DPF jako totalní zbytečnost, takže je třeba to furt opakovat dokola.
DPF má vliv na zdraví!!
Napsal: čtv 14.07.2016 22:06
od starML
To ls: Když jsem s tím programem přišel, tak jsem ho chtěl i vyzkoušet a podat zprávu. Ale z důvodu jiného typu komunikace se mi to nepodařilo. Přesto Ti děkuji, že jsi se otestování ujal. Ale ještě jednou vyzkouším ten mód komunikace ISO 15765-4 (CAN 11/500) - co kdyby, vždyť tohle musí podporovat i modernější auta komunikující po DCAN.
Supported a completed určitě není dlouho- a krátkodobá, ale že to příslušnou kontrolu funkčnosti podporuje a že to je nebo není OK. Takže pokud jsi nic 20tkm nemazal, tak:
- buď se ten kód správné funkce z nějakého důvodu nevytvořil, nebo
- z důvodu přítomnosti i náhodné chyby došlo k jeho porušení, nebo
- dotyčný program není vhodný pro BMW.
Jenže zatím nevíme, co na těch STK+ME vlastně budou mít a co budeme dělat, když při ME "nějaké" zařízení zahlásí, že to není OK. To budu auto tahat do servisu na odtahovce a odtud opět na odtahovce na STK+ME, protože s neplatnou STK+ME s autem na silnici nesmím?
Před 2,5 rokem jsem byl na STK+ME. A protože neznali přímovstřikové N53, které pracují s lambda 1.7-2.4, tak mne chtěl vyhodit, protože nemohl nic naměřit údajně z důvodu děravého výfuku. Jenže auto bylo týden předtím na malé inspekci v německém BMW, kde mi kromě LichtTestu udělali omylem i jejich TüV. Takže jsem s tím protokolem z německé technické vyrazil za vedoucím STK a slušně jsem se zeptal, proč přijmou na měření auto, na které nemají vybavení, nebo nevědí, jak se to má měřit. Druhý den už bylo všechno jasné a prošel jsem OK. Ale pro jistotu jsem na další STK+ME vyrazil už v prosinci 2015.
Napsal: pát 15.07.2016 14:00
od madmarty
JaraX píše:že DPF výrazně zmírnuje rakovinotvorné procesy ze sazí je pravda a nevidím proč dělat že to tak není a nebo že to není zásadní technická informace, když nebudou lidi vědět že to tam je na to, tak jim přijde DPF jako totalní zbytečnost, takže je třeba to furt opakovat dokola.
DPF má vliv na zdraví!!
Tohle právě popírají jen hlupáci. Hlupáci kteří nemají na DPF a kteří nedokážou domyslet následky svého chování, ani nedokáží pochopit že je něco tak malého že to nevidí. Nedokáží pochopit co udělá rakovinotvorná částice o takové velikosti, že je schopná proniknout buněčnou stěnou. Nejsou schopni porovnat velikost sazí z Euro 4,5,6 s Avií a starým kamiónem. S takovými lidmi je to zcela marné, ale rozhodně nebudu k vůli takovým hlupákům přijímat jejich lži za pravdu.
Pevné částice z Euro 4 a výše jsou rakovinotvorné. Bez debat. Čím menší ty částice jsou, tím riziko roste.
Kamiónová doprava není proto aby se z ní vydělávalo na daně kvůli nějakým emisím. Daně za staré emisní normy jsou vysoké proto, aby přinutili majitele autodoprav investovat do novějších kamiónů s vyššími Euro normami, to proto aby se snížila produkce škodlivých látek v exhalacích z těchto dopravních prostředků.
Věřím, že většina lidí, i těch lidí zde, není tak hloupá aby to nepochopila. Někteří asi jen z principu odmítají pravdu, aby neukázali že se spletli. Ale jistě jsou jedinci, kteří mají problém něco takového pochopit. Pokud se bude většina, ta která nemá problém s chápáním, snažit vysvětlit, poučit ty méně chápavé tak problém s debatou ohledně vyřezání DPF odpadne. A trubci našetří na vyřezané DPF.
Pokud něco nevím, něco si o tom nastuduji. Pokud něco neumím pochopit požádám někoho kdo to chápe, aby mi to vysvětlil. Jsem člověk a ne opice.
Vážený vyřezávači DPF a zastánci tohoto,čichejte si doma chemikálie jaké chcete, palte si PET lahve, ale dýchejte si to sami a sami si na to chcípněte. Klidně si sypte uran do jídla a tvrďte, že jsou to kecy a že to nic nedělá... Ale neotravujte životy jiným jen protože jste hloupý a pracovně neúspěšný. Tedy nemáte na čištění, či výměnu, DPF a nejste schopni pochopit co vlastně děláte

Napsal: pát 15.07.2016 14:04
od madmarty
Misanek píše:Za půlku jsou z toho důvodu, že se u nákladní dopravy z euro normy nevypočítává jenom silniční daň, ale i mýto, takže tahat dnes něco s euro4 je silně nerentabilní ve většině případů...
Marty, prosím tě jdi doprdele už s těma tvýma zaříkávačkama, začíná to být dost nudné...

Až ti jednou řeknou že máš rakovinu a asi zhebneš dřív než bys musel, vzpomeň si na toho blbýho Mártyho s nudnejma řečma.... Snad budeš mít takový štěstí že ji dostaneš ty a ne tvoje děti, žena, muž, aby ses na to jejich umírání nemusel dívat. Třeba to bylo zrovna částici z výfuku od Teddyho, nebo jiného dobráka co jezdí s vyřezaným DPF, protože to přece na STK nemá vliv.
Napsal: pát 15.07.2016 17:35
od Zdenda530d
JaraX píše:
DPF má vliv na zdraví!!
NEMÁ ! ! !
Určitě ne v pozitivním slova smyslu...
Napsal: pát 15.07.2016 17:56
od ls
TO starML
Je tam:
STATUS SINCE DTCS CLEARED-tam jsou 3x OK
STATUS FOR THIS DRIVING CYCLE-tam jsem dnes vyčetl OK-NOK-OK
Spojím se i přes android a mobilní verzi.Zkouším to na S-max 2006 tdci.
Mám vypnutý a zaslepený EGR+DPF of.
Napsal: pát 15.07.2016 19:16
od JaraX
Zdenda530d píše:JaraX píše:
DPF má vliv na zdraví!!
NEMÁ ! ! !
Určitě ne v pozitivním slova smyslu...
tak jsem rád že to vím od člověka co o tom něco ví
a Katalyzator taky nemá vliv na zdraví že?
Napsal: pát 15.07.2016 20:42
od Teddy
Tak koukam, že to nejlepší co můžu pro tuhle planetu udělat je koupit si devítku a začít střílet všechny řidiče aut, který nemaji DPF.
Všichni pak určitě podepíšou petici za mojí milost.

Napsal: pát 15.07.2016 21:52
od Zdenda530d
vím, nevím, tak trošku jsem se o to zajímal

. Problém je v tom, že ty a tobě podobní vidí „Teď“ a „Tady“… teď to auto nemá DPF a tady projelo a panebože všichni pojdeme na rakovinu... a nebo "přece si nebudu na ty 3 minuty zapínat odsávání na dílně, když tu bude ten dízl vrčet"!!!
A co takhle se na to podívat jinak. Dnes se do aut dávají stovky možná tisíce komponent, který mají možná nějaký mizivý vliv na ekologii. V konečným důsledku je výroba takovýho auta energeticky a co se materiálů týče o třetinu náročnější než kdyby tam tyto pí..viny nebyly. Vynaložená energie = bordel v ovzduší (sorry ale soláry a větrníky to prostě neutáhnou). Navíc tyto všechny eko pí..viny, zapříčiní, že se auto posere mnohem dřív než by mohlo/mělo A NEBO ještě lépe – po dvou, čtyřech letech provozu ti ho zakážou, protože??? Aaaano, protože není ekologický a ty si koupíš nový (zatížíš tím tuto planetu stokrát víc, než kdybys jezdil s autem bez eko pí..vin každej den, dvacet let… ).
Vše co se kolem ekologie vs. automobilismus teď děje, je OMYL… Dobře propracovaný, uzákoněný, skvěle propagovaný, lobbisty podporovaný, ale pořát OMYL. Ale je mi to fuk, ty to nechápeš, protože to chápat nechceš. Ani kdybych ti to namaloval, tak to nepochopíš… A mě zase nikdo nenamluví, že kluci naši ušatí to s námi myslí dobře a všechny ty zvěrstva co vymýšlí kolem emisí apod., jsou pro naše dobro. (Je to jen jeden ze způsobů jak dostat co chtějí – roztočit kolotoč peněz a cituji: „odklonit tok peněz správným směrem“ – tedy z našich kapes).
Chápu, že tě sere, že ti dízly na dílně smrděj (teď a tady), ale je to prostě tak, když fosilní palivo hoří, je z toho bordel (ať už hoří v autě nebo elektrárně - to je to co ty nevidíš/nechceš vidět). Když se každej den tam někde v dálce za kopečkem spálí 1000tun uhlí, aby se mohly vyrobit hovadiny, který v přepočtu ušetří 100tun uhlí (teď a tady) - je to prostě špatně - ano sere tě "teď a tady" ale nevídíš "potom a támhle!"