Stránka 21 z 22

Napsal: ned 28.02.2016 21:43
od Jaris330D
vlastnemec píše:Hoši myslel jsem, že se dozvím nějaké nové informace k STK a budu v obraze a chytřejší :D

Myslím že to takhle nějak napsal Šimek "Nesnáším cikány, židy, arábaky,... a rasismus" :D
Psal jsem, jak to zatím funguje. Dělal jsem technickou před týdnem. Vysolil jsem 1240 Kč.
Emise : 540 kč
Technická : 700 Kč.

A) se jelo na emise, tam mě napíchli káru, kde nezjistili nic, proběhlo měření na benzín a na LPG.
Na emisích kontrolují jestli souhlasí
1 - typ motoru s tím v dokladech
2 - připojí auto a vyčtou řídící jednotku ( Readiness code )
3 - měření na benzín a pak na alternativní pohon
Napíchnout ji musejí, protože z ní vyčtou VIN.

B) Technická kontrola, kde vše nafotí ( ze všech stran, čelní sklo - celé a roh s identifikačním výtiskem, tachometr, Vin atd.) a uloží do systému, prolezou celé auto, vyzkouší podvozek, brzdy, světla, úniky, VIN číslo atd.

U výstupu jsem dostal 3 papíry,
1) - protokol o emisích
2) - protokol o diagnostice
3) - protokol o technické kontrole
Vše bez jediné závady

V průběhu měření jsme se bavili o změnách a dozvěděl jsem se, že od jara se budou měnit mašiny na emisích a změní se všechny toleranční tabulky. V létě už takhle pojedou všechny stanice. Vše se natáčí i na kameru a zálohuje. Prý se už nestane, že tam auto nemuselo být. No a všechny auta bez filtru pevných částí neprojdou, protože prostě neprojdou emisema. Chip pokud projde emisema a nebude závada v ŘJ, tak nezjistí. To je asi zatím vše :).

Napsal: ned 28.02.2016 21:44
od vlastnemec
No já mám info tedy jiné teď ještě po hodně velké známosti a lidskému faktoru možná projdeš a v půlce roku určitě nééé a ani Lojzek Ti nepomůže. Smutné je že vyhazují auta co jsou na první STK po čtyřech letech.

Napsal: ned 28.02.2016 21:46
od Misanek
patrikE39 píše:tak jako... kolega si před dvěma lety koupil fungl nový opel mokka v benzínu.. po roku mu začala vyskakovat závada... hlásilo mu to lambdu.. daly mu v oplu novou a závada se oběvovala pořád a řekly že neví co s tím.. takové auto podle nové vyhlášky neudělá emise protože má v paměti nesmazatelnou závadu která je tam od nového a ani přími v oplu neví co s tím.. jak k tomu teda ten příjde? 2 roky staré auto a nedají mu emise a stk protože svítí závada u které ani opel neví proč?
Kolega je teda v tom případě debil. Kdyby to debil nebyl, tak jim auto s takovouhle poruchou už dávno vrátí

Napsal: pon 29.02.2016 00:28
od matiz
Jenze mnohe auto po ctyrech letech muze mit uz taky dost namotano... Ja chtel koupit dvouletou bramboru s 200k km. Nez jsem se odhodlal, byla pryc.

Napsal: pon 29.02.2016 11:10
od Teddy
matiz píše:Jenze mnohe auto po ctyrech letech muze mit uz taky dost namotano... Ja chtel koupit dvouletou bramboru s 200k km. Nez jsem se odhodlal, byla pryc.
Chtěl jsem napsat to samý.
Prostě technický kontroly vázané na čas naprosto nic neřeší. Buď to musí navázat na ujetý km, nebo okopírovat britskej model (nebo obojí). Cokoliv jinýho bude vždycky o Lojzovi z stk. Jestli někdo říká, že už to nepůjde, tak nechápu ve které zemi doteď žil. :D

Napsal: pon 29.02.2016 12:39
od kurevtor
Teddy píše:
matiz píše:Jenze mnohe auto po ctyrech letech muze mit uz taky dost namotano... Ja chtel koupit dvouletou bramboru s 200k km. Nez jsem se odhodlal, byla pryc.
Chtěl jsem napsat to samý.
Prostě technický kontroly vázané na čas naprosto nic neřeší. Buď to musí navázat na ujetý km, nebo okopírovat britskej model (nebo obojí). Cokoliv jinýho bude vždycky o Lojzovi z stk. Jestli někdo říká, že už to nepůjde, tak nechápu ve které zemi doteď žil. :D
OMG Teddy už se prober !!! :lol:

O jakym britskym modelu tady referuješ?! Popiš nám ho, prosím, jak funguje? Evidentně nevíš o čem mluvíš!

Klidně to tady napíšu za Teddyho a udělejte si obrázek sami :-D

V Británii mají MOT testy, to je obdoba našich STK:
- NEJSOU na dobrovolné bázi jak píše Teddy! Jsou samozřejmě povinné.
- Jsou každoroční! Ano, na technickou musejí KAŽDÝ ROK s auty staršími tří let.
- Neautorizované a nenahlášené úpravy jsou tvrdě trestány. (stejně jako vše ohledně aut v GB)

Takže Teddy, ujasni si co tady budeš doporučovat. Nejdřív to jsou namátkový kontroly a pak Britskej model. To první nic neřeší a naopak by bylo nástrojem buzerace, která vám tak vadí a to druhý je systém, kterej je ale mnohem přísnější než ten náš.

Napsal: pon 29.02.2016 12:43
od kurevtor
Zdenda530d píše:to vlastnemec:

Asi tak, byl velký humbuk kolem měření a stk na začátku roku 2016 a vše jde při starém. Teď je zase strašák v podobě zpřísnění v půli roku, ale myslím, že pokud bude kdekoli v kontrolním řetězci lidský faktor (Lojzek na STK) tak se nic zásadního dít nebude, naštěstí.
tak to asi těžko, když se vše bude natáčet a protokolovat. Takže kdo se se svojí plečkou spoléhá na Lojzka tak má smůlu, třeba se mu povede to nějak ojebat, ale krk na špalek pak dává on takže si to Lojzkové rozmyslí

Napsal: pon 29.02.2016 14:57
od Teddy
kurevtor píše:
Teddy píše:
matiz píše:Jenze mnohe auto po ctyrech letech muze mit uz taky dost namotano... Ja chtel koupit dvouletou bramboru s 200k km. Nez jsem se odhodlal, byla pryc.
Chtěl jsem napsat to samý.
Prostě technický kontroly vázané na čas naprosto nic neřeší. Buď to musí navázat na ujetý km, nebo okopírovat britskej model (nebo obojí). Cokoliv jinýho bude vždycky o Lojzovi z stk. Jestli někdo říká, že už to nepůjde, tak nechápu ve které zemi doteď žil. :D
OMG Teddy už se prober !!! :lol:

O jakym britskym modelu tady referuješ?! Popiš nám ho, prosím, jak funguje? Evidentně nevíš o čem mluvíš!

Klidně to tady napíšu za Teddyho a udělejte si obrázek sami :-D

V Británii mají MOT testy, to je obdoba našich STK:
- NEJSOU na dobrovolné bázi jak píše Teddy! Jsou samozřejmě povinné.
- Jsou každoroční! Ano, na technickou musejí KAŽDÝ ROK s auty staršími tří let.
- Neautorizované a nenahlášené úpravy jsou tvrdě trestány. (stejně jako vše ohledně aut v GB)

Takže Teddy, ujasni si co tady budeš doporučovat. Nejdřív to jsou namátkový kontroly a pak Britskej model. To první nic neřeší a naopak by bylo nástrojem buzerace, která vám tak vadí a to druhý je systém, kterej je ale mnohem přísnější než ten náš.
Mozna se nejdriv podivej kdo ktery kontroly dela. To o cem pises ty, se dela v ramci garancky v autorizovanych servisech.
No a namatkovy kontroly s tim prave souvisi. Mozna si vsechno radeji 2x promysli, nez das na modleni.

Napsal: pon 29.02.2016 17:16
od kurevtor
Teddy, když už sem napíšeš nepravdy a nesmysly a někdo na to upozorní tak buď uznej pravdu, nebo raději mlč. Ty mi budeš radit, abych se podíval, kdo dělá kontroly? To má jako co za cíl? Dokázat, že nemeleš nesmysly? Smůla.

Ne nepíšu o žádných přiblbých garančkách, píšu o MOT testech, což je přesně obdoba našich STK.
A tyto testy jsou povinné pro auta starší 3 let.
A vydaný certifikát má platnost pouze rok.
Řeší se technický stav a emise, bez certifikátu auto nesmí na silnici.

Tohle je ten tvůj Britskej model, kterej doporučuješ.

Jak s těmito povinnými kontrolami souvisí ty namátkový, jak ty tvrdíš, nemá cenu řešit. Seš neschopnej uznat, že meleš nesmysly tak to akorát vokecáváš.

Takže nejdřív si zjisti fakta než začneš doporučovat nějakej, v tomto případě Britskej, model.

Pís vole :twisted: :wink:

https://en.wikipedia.org/wiki/MOT_test

Napsal: úte 01.03.2016 11:49
od Teddy
Hele, to co já navrhuju se vůbec neshoduje s tim, co tu dělaji ouřednický byrokrati. Právě naopak. Jestli to nevidíš, tak je to jen důkaz toho, že nechápeš o čem tu píšu.
Já navrhuju zvýšit svobodu lidí. Omezit povinnosti a omezit povinné platby do něčích kapes. To ale samozřejmě s sebou na oplátku nese mnohem větší odpovědnost lidí samotných. Museli si jí konečně převzít. Říkám udělej si to jak chceš, ale musíš mít auto v pořádku, jinak bude zle. Ale je mi jedno jak si to uděláš.
Kdežto dneska to je tak, že lidi pravidelně naženou na stk. Ti si splní povinnost, draze za to zaplatí a o víc se nestaraji.

Navrhuju právě zrušit ze zákona povinný stk tak jak je známe. To je ta větší svoboda. Ta odpovědnost spočívá v tom, že si lidi musí sami zajistit odpovídající stav auta.

Např.
Většina výrobců doporučuje servisní intervaly a výměny dílů. Např. kdy se má měnit podvozek, olej, rozvoďák atd. Takže by stačilo se toho držet. U nového a kvalitně postaveného auta by stačilo první 3 roky a max. do 80 tis. jezdit jen na garančky jak je známe. U auta ve věku třeba 80 - 100 tis. si necham navíc zkontrolovat vůle podvozku, kotouče apod. Servisy by se jistě rychle přizpůsobily a nabízely by ucelené balíčky služeb pro konkrétní auta.
U auta ve věku třeba nad 200 tis. a současně nad třeba 8 let bych přiobjednával kontrolu úniku provozních kapalin. atd. atd.

Takže muj otec, který má po 7 letech najeto 80 tis. by teď teprve nechal navíc zkontrolovat tlumiče, vůle podvozku apod. Na stk tohle stálo cca 150 kaček. Zatímco já bych tuto kontrolu nechal udělat hned po prvním roce věku auta, protože najezdím 70 tis. Nebo ten, kdo jezdí kosu, by tohle nechal udělat už při 50 tis. Prostě moje volba, moje odpovědnost.

Nebo ten kdo do ropáka tankuje naftu ala JZD by už po 50 tis. km riskoval, že neprojde emisema, tak by si je raději nechal změřit, než aby riskoval problémy při namátkové kontrole, nebo při bouračce. Zatímco já, když tankuju pouze OMV bych to nechal třeba až na 100 tis km. (pouze příklad)
Nějaký tuzery, DPF off apod. by to eliminovalo úplně, protože by nikdy nevěděli, kdy je kdo zkontroluje.

Hlavně bych nejezdil na stk tak jak je známe, kde hodinová sazba, kvalita služeb atd atd. naprosto neodpovídá tržnímu prostředí, ale jel bych do servisu, který si sám vyberu a tam by se mi na to koukli. Nebo bych se na to podíval sám. Prostě moje svoboda, ale moje odpovědnost.

Kdyby mě zastavila hlídka a zjistila, že mi z toho teče kde co, že mam sjetý pneu, mam vůli v podvozku, tak bych dostal pokutu, že bych se z toho.... Zažil jsem takovou kontrolu v německu na parkovišti u benzínky. Naštěstí jsem prošel. Projel jsem kamionem mobilní stk. Trvalo to cca 15 min. Prostě kratší, než se u nás policajti spojí s počítačem a zkontrolují občanku a řidičák. :D
V tom článku, který jsem četl (a už i já pochybuju, že to bylo o GB, ale to není podstatné) psali, že to dokonce mají i navázaný na pojišťovny. Mají bonusy a malusy. Ostatně i u nás to tak podobně funguje. Kdo způsobí nehodu a nemá auto v pořádku, tomu je kráceno plnění (resp. poškozenému). Jen si to jaksi u nás řidiči moc neuvědomují.
Většinou spoléhají na to, že mají platnou technickou a spokojeně jezdí.

Je mi jasný, že pro hromadu lidí je taková myšlenka až moc revoluční. Přecejen jsme byli 40 let zvyklí, že za nás rozhodovali jiní, že nám plánovali život, nesli za nás odpovědnost, apod.
Teď já navrhuji, abychom v tomto směru za sebe byli odpovědní sami a sami si vymysleli způsob, jak svý auto mít v technicky vyhovujícím stavu.

Napsal: úte 01.03.2016 11:56
od Teddy
kurevtor píše:Taky si nemyslim, že Teddy žije na marsu, neboj ;-)
Stejně jako Teddy není bytostně proti kontrolám, tak já nejsem bytostně pro kontroly. Já jen říkám, buďme trochu soudní - jsou kontroly potřeba? Myslím, že ano. Nikdo z nás z toho nemá radost, ale je to zkrátka daň za to, že silnice budou bezpečnější. Jsou potřeba přísné kontroly, aby měly smysl? Myslím, že ano.
Naprostý souhlas!!! Jsme za jedno. Já přece nechci kontroly zrušit. Já jen nechci, aby byly jen ty plánované a povinné. Cokoliv plánovaného se dá plánovaně obejít.

Teprve v momentě, kdy nebudou plánované, se majitelé vykuchaných paštik začnou bát s tím jezdit. Teď to jednou za 2 roky nějak uplatí, ošulí apod. a mají klid.
Proč se musím dívat, jak při silniční kontrole bez postihu odjíždí HID tuzér, fóliovník, nebo spojlerista? Dokud se tyhle silniční kontroly nebudou dělat pořádně, tak to nikam nepovede. Když vidim auto s euro 5, jak má celou prdel černou, tak to asi nebude v cajku že?
No a když to doženu do extrému.... kdyby tyhle kontroly plnily svojí funkci beze zbytku, tak naco pak ještě navíc jezdit na stk? NIC víc, NIC míň

Jen se snažím najít efektivní cestu, jak se na silnici nenechat zabít zbastlenou plečkou v polorozpadu a přitom to nezaplatit z vlastní kapsy.

Napsal: úte 01.03.2016 12:14
od kurevtor
nesmysl Teddy. Absolutní blábol :-) Dost si protiřečíš....

- Garantovaná cena na STK (nic likvidačního) je pro tebe problém, ale ty výhodný balíčky aut. servisů by si platil rád? V aut. servisu, kde často zaplatíš 1000 kč bez DPH jen za "Dobrý den, tady vám to vezu"

- máš problém s jednotnými povinnými kontrolami (fér pro všechny), ale navrhuješ, aby lidi proaktivně řešili věci sami? Jo, to bude učitě fungovat :-D

- povinná kontrola je pro tebe problém, ale navrhuješ, aby si to ty lidi nechali kontrolovat sami, protože se budou bát problému při kontrole "na ostro".

- ten postih až v případě průseru - to je samozřejmě koncepčně špatně. Tady nejde o represi, ale prevenci.


Jak píšeš: "Kdo způsobí nehodu a nemá auto v pořádku, tomu je kráceno plnění (resp. poškozenému)." Ano, přesně proto je potřeba mít nějakou autoritu k tomu, aby řekla - Ano tohle auto ještě smí jezdit a Ne tohle už je zdechlý. Ten tvůj návrh by vedl k tomu, že na silnicích a na přechodech začnou umírat lidi a viníci budou lamentovat: "myslel jsem, že mi auto brzdí správně" , "pepa říkal, že ta vůle na volantu je ještě v pohodě" atd.

Jenže to je ten problém a to co ty zde ne úplně chápeš - nejde o to, trestat ex-post ty co jezdí vrakama. To už je pozdě, ke škodě již došlo, jde o to, preventivně dostat vraky ze silnic. A toho jinak než pravidelnými a cílenými kontrolami (tj. ne namátkově) nedosáhneš.

Tvůj model je v podstatě o tom nechat jezdit všechno a všechny. A v případě průseru trestat víc. Jenže co si vezmeš na člověku co jezdí rozpadlym favoritem a někoho ti na přechodu zabije? Nic. Proto represe nefunguje, tohle je potřeba řešit preventivně. Pokud ani toto vysvětlení nezabralo tak fakt nevim :P

Napsal: úte 01.03.2016 13:38
od horan
A co to udelat tak, jak je to v Rakousku? Technicka je soucasti autoservisu (pokud ma licenci). Takze auto prijede do servisu, udelaji se emise a celkova kontrola.
Pak bud :
A: projde a dostane znamku (na rok)
B: neprojde, ale zjistene zavady si necha v servise hned odstranit a pote dostane znamku
C: neprojde a odveze si ten vrak nekam jinam bez technicke.


V praxi to ten servis proklepne lip, nez nejaka stanice v cr, protoze jsou v tom jejich penize za dily.. a zaroven musi dodrzovat nejakou kvalitu, protoze maji rakusaci namatkove kontroly. A to ne jen na silnicich, ale zaslou vam dopis domu s tim, ze mate pristavit auto na jejich technickou, kde bude jeste jednou prohlednuto. Pri zjisteni nejakych vetsich nedostatku muze prijit servis o licenci na TK. A stava se to.

Napsal: úte 01.03.2016 13:53
od Teddy
kurevtor píše:nesmysl Teddy. Absolutní blábol :-) Dost si protiřečíš....

- Garantovaná cena na STK (nic likvidačního) je pro tebe problém, ale ty výhodný balíčky aut. servisů by si platil rád? V aut. servisu, kde často zaplatíš 1000 kč bez DPH jen za "Dobrý den, tady vám to vezu"

- máš problém s jednotnými povinnými kontrolami (fér pro všechny), ale navrhuješ, aby lidi proaktivně řešili věci sami? Jo, to bude učitě fungovat :-D

- povinná kontrola je pro tebe problém, ale navrhuješ, aby si to ty lidi nechali kontrolovat sami, protože se budou bát problému při kontrole "na ostro".

- ten postih až v případě průseru - to je samozřejmě koncepčně špatně. Tady nejde o represi, ale prevenci.


Jak píšeš: "Kdo způsobí nehodu a nemá auto v pořádku, tomu je kráceno plnění (resp. poškozenému)." Ano, přesně proto je potřeba mít nějakou autoritu k tomu, aby řekla - Ano tohle auto ještě smí jezdit a Ne tohle už je zdechlý. Ten tvůj návrh by vedl k tomu, že na silnicích a na přechodech začnou umírat lidi a viníci budou lamentovat: "myslel jsem, že mi auto brzdí správně" , "pepa říkal, že ta vůle na volantu je ještě v pohodě" atd.

Jenže to je ten problém a to co ty zde ne úplně chápeš - nejde o to, trestat ex-post ty co jezdí vrakama. To už je pozdě, ke škodě již došlo, jde o to, preventivně dostat vraky ze silnic. A toho jinak než pravidelnými a cílenými kontrolami (tj. ne namátkově) nedosáhneš.

Tvůj model je v podstatě o tom nechat jezdit všechno a všechny. A v případě průseru trestat víc. Jenže co si vezmeš na člověku co jezdí rozpadlym favoritem a někoho ti na přechodu zabije? Nic. Proto represe nefunguje, tohle je potřeba řešit preventivně. Pokud ani toto vysvětlení nezabralo tak fakt nevim :P
Koncepčně dobře, špatně. Prober se už konečně. Co to tu pořád meleš za nesmysly? To seš vážně tak poznamenanej, že nechápeš základní věci?

Špatně je to, že někdo mi nařídí, že někam musím jezdit. Pak ještě z těch pár míst kam mohu jezdit udělá monopol, takže si moc nemůžu vybrat (princip je nastavenej tak, aby nikdo nemohl moc zlevnit). Proč mě asi dobrovolná kontrola podvozku stojí 150, ale nedobrovolná stk, která jen navíc zkontroluje brzdy a žárovky už stojí 800? No a v neposlední řadě ten tvůj vychvalovanej systém už vůbec neodliší lidi co jezdí kvanta km od těch, kteří jezdí málo.

Navíc s tou prevencí to ty pořád nechápeš. Tobě stačí, že auto bude jednou za 2 roky v pořádku. Mezi tim děj se vůle boží. No tak to je teda prevence s velkym P. Já chci, aby si lidi auta udržovali v pořádku neustále. Třeba proto že je kdykoliv může na silnici někdo zastavit a důkladně zkontrolovat. Musí to bejt tak, aby se to nevyplatilo risknout. Už to chápeš?? Asi ne co? Je to marný, je to marný, je to marný.

P.S. By mě zajímalo, kam jezdíš do servisu, že tam za pozdrav platíš litr. Já když už jsem někam jel, tak ke snejkovi a tam je pozdrav přátelskej a zdarma. :D

Napsal: úte 01.03.2016 15:02
od kurevtor
končim teddy, meleš píčoviny a ještě se v tom rochníš.

1) V ČR je přes 300 stanic STK, zastoupených různými společnostmi. To je podle tebe monopol? :lol: no ty vole, mrkni na wiki co je monopol :-D

2) Vadí ti, že ti někdo nařídí "jednou za dva roky zajedeš na kontrolu".
Ale nevadí ti buzerace "zařiď si to samý podle sebe". Čili by sis přál typickou buzeraci made by českej zákonodárce, kterej určí povinnosti, ale neudělá nic pro umožnění splnění podmínky.

jo to dává smysl :lol: Jenže běžná bába co se nezajímá auta neví o co se starat takže s tim stejně někam bude muset zajet min. 1x. a jsme tam kde jsme byli.

3) Vadí ti nejlogičtější varianta - periodicita podle času.
Místo toho navrhuješ podle ujetých km. Takže ti co jezdí hodně by museli na kontrolu třeba 2x, 3x, 4x do roka? Jo, to je menší buzerace :-D

4) Vadí ti předem daná kontola STK, kam si můžeš zajet podle sebe, kdy se ti hodí. To je podle tebe buzerace, jasný.
Tak navrhuješ "Třeba proto že je kdykoliv může na silnici někdo zastavit a důkladně zkontrolovat".
Super, takže každej zechcanej policajt se po mně může 3x za tejden vozit a hodinu mě kontrolovat u krajnice. Takže seš proti buzeraci a navrhuješ dát fízlům víc nástrojů k buzeraci.

5) "Musí to bejt tak, aby se to nevyplatilo risknout. Už to chápeš?? Asi ne co?" Jo chápu. Jenže to ti zaručí leda kravskou piču, čeho tim dosáhneš? Je jedno jestli dáš pokutu 100 tisíc nebo 20 mega. Magoři ve vracích si to stejně lajsnou, je jim to u prdele takže to tvý "aby se to nevyplatilo risknout" je k hovnu, protože to riskovat budou. Stejně si na nich nic nevezmeš. Kolik lidí dnes jezdí po ČR bez pojištění, pod vlivem, se zákazama řízení? A ty bys jim ještě dovolil jezdit v totálnim vraku. Tleskám. Už takhle to maj v prdeli a ty bys jim ještě umožnil "aby se to nevyplatilo risknout" ?
Takže až bude někdo 5 let v kuse jezdit někde po prdelákově v nebezpečnym vraku tak je vše v pohodě, je to jen na něm mít auto v pohodě. Ale proč by to dělal, když se to na vesnicích nekontroluje? Takže to povede jen k frustraci poctivců, kterým bude vadit, že je ohrožuje a kteří potom jako správní češi začnou udávat, že tam a tam by měli toho a toho zkontrolovat. Proti tomuhle nesmyslu jsou povinné kontroly jednou za 24 měsíců naprosto v pohodě. Musí každý, takže je to fér a nejúčinnější. Ale hlavně jde o prevenci a ne pak někoho trestat, to už životy nevrátí.

Co se týče cenn, jasně, u snejka je to něco jinýho, snejk má fér přístup, fér ceny. Ale zkoušel jsi někdy autorizovaný servis? V cartecu např. zaplatíš talíř za vyluxování po servisu (890 s DPH nebo tak něco myslim), vo audinách radši nemluvim.

Napsal: úte 01.03.2016 15:14
od kurevtor
horan píše:A co to udelat tak, jak je to v Rakousku? Technicka je soucasti autoservisu (pokud ma licenci). Takze auto prijede do servisu, udelaji se emise a celkova kontrola.
Pak bud :
A: projde a dostane znamku (na rok)
B: neprojde, ale zjistene zavady si necha v servise hned odstranit a pote dostane znamku
C: neprojde a odveze si ten vrak nekam jinam bez technicke.
Ano, tohle by mi připadalo logické. Jenže tohle už máme, technickou mi dělali v autorizovanym servise. Bramborák i audinu. Jestli s tim zajeli na běžnou kontrolu mě už nemusí zajímat, je mi to jedno, dostal jsem to jako službu v autoservise a na STK jsem jezdit nemusel.

Napsal: úte 01.03.2016 19:04
od matiz
Foto misto slibu -))) Ja nejake faktury videl, nejake vlastnim a na zadne nic takoveho nebylo.

Napsal: čtv 03.03.2016 20:11
od Vlasta
beny-maser píše:Velké saze mi přijdou méně nebezpečné než nějaké mikro sračky...
Zřejmě jsi nepochopil princip DPF, už se to tady několikrát probíralo

Napsal: pát 04.03.2016 22:29
od beny-maser
Vlasta píše:
beny-maser píše:Velké saze mi přijdou méně nebezpečné než nějaké mikro sračky...
Zřejmě jsi nepochopil princip DPF, už se to tady několikrát probíralo
Ani si nemyslím :D
https://cs.wikipedia.org/wiki/Filtr_pevných_částic

Napsal: stř 09.03.2016 16:17
od xyron
MOD: Drzte se tématu !