Napsal: čtv 08.07.2010 16:40
dobrovolně se necham ovlivnit a pak rozsoudit ktery z těchto auto je lepčejši, majitele 540 a 740(i 750:P) pište sz rad se svezu a necham se přesvědčit 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jak je to s tou středovou dírou kol? Není e39 nějaká atypická oproti jiným modelům?JaraX píše:ještě někoho napadaj nějaky vyhoda E38? E39?
Jo, je to atyp, e39 má větší průměr. Pro někoho možná problém, ale já v tom žádnej nevidím - jasně, mám e39, ale kolikrát člověk shání kola? Já jsem sháněl jen jednou a šel jsem po originálech na e39, takže bez problému.rumlor píše:Jak je to s tou středovou dírou kol? Není e39 nějaká atypická oproti jiným modelům?JaraX píše:ještě někoho napadaj nějaky vyhoda E38? E39?
ta sedma nesoutěžila, ten se snad ani nerozjel
ale rozjel,jen mu to neak trvalo o proti te e39patriot píše:ta sedma nesoutěžila, ten se snad ani nerozjel
hlavně ta E39 je manual a sedma beztak automat. automat tak rychlej na start není ,to je jasny
to je jasny, to jsem tam psal že v touringu to auto smysl ma, a je to i na hlavníí straně, jelikož E36 je takovej touring netouring, prostě ten kufírek je malíčkej, kdežtko v E39 je to pořadnej kufr.KeyJey píše:pro me jako potencionalniho kupce ma e39 jednu hlavni vyhodu oproti e38 a to, ze ji delaj i jako touring...
ono jde u automatu hlavně o to jeslti se rozjíždíš s brzdou nebo bez ní.patriot píše:ta sedma nesoutěžila, ten se snad ani nerozjel
problém to je a vždycky bude, hlavně sou lidi co mění kola co sezonu nebo časteji, samozřejmě to není žadnej megavelkej problém, ale prostě je to další komplikacePlayer1 píše:Jo, je to atyp, e39 má větší průměr. Pro někoho možná problém, ale já v tom žádnej nevidím - jasně, mám e39, ale kolikrát člověk shání kola? Já jsem sháněl jen jednou a šel jsem po originálech na e39, takže bez problému.rumlor píše:Jak je to s tou středovou dírou kol? Není e39 nějaká atypická oproti jiným modelům?JaraX píše:ještě někoho napadaj nějaky vyhoda E38? E39?
v tomto případě výhoda e39JaraX píše:automat tak rychlej na start není ,to je jasny
ja tě rad svezu jak v 740i tak v 730d, se stav a neni problem.ARMAN píše:dobrovolně se necham ovlivnit a pak rozsoudit ktery z těchto auto je lepčejši, majitele 540 a 740(i 750:P) pište sz rad se svezu a necham se přesvědčit
jakto? tam se automat nedaval? nebo do E38 se nedaval manual, trošku nechapu souvislost.bawacek píše:v tomto případě výhoda e39JaraX píše:automat tak rychlej na start není ,to je jasny
v danym případěJaraX píše:jakto? tam se automat nedaval? nebo do E38 se nedaval manual, trošku nechapu souvislost.bawacek píše:v tomto případě výhoda e39JaraX píše: automat tak rychlej na start není ,to je jasny
to těžko,když e39 2.8 se ho drzelaSnejk píše:v danym připadě je řidič te 740 nejaky lobotom že se s tim neumi rozjet. i kdyby to melo manual/automat... tak by ta 39 s tim mela hodne co delat mu ujet. objektivně ...
to je celkem zajimavy, player mi na bigu ujel na cele ploše asi o 50m, což při te vzdalenosti a jeho větším kroutaku...bawacek píše:to těžko,když e39 2.8 se ho drzelaSnejk píše:v danym připadě je řidič te 740 nejaky lobotom že se s tim neumi rozjet. i kdyby to melo manual/automat... tak by ta 39 s tim mela hodne co delat mu ujet. objektivně ...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4CJ5to8B ... re=related
to snad není žadna vyhoda E39, ti tu mužu dat jak 330i pojede 520i.bawacek píše:v danym případěJaraX píše:jakto? tam se automat nedaval? nebo do E38 se nedaval manual, trošku nechapu souvislost.bawacek píše:v tomto případě výhoda e39