Stránka 21 z 47
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: ned 09.05.2021 09:06
od LiborX50dM
kolem nápravnice nebo i v ní?
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: ned 09.05.2021 10:59
od MattyX
To jsou prostě silentbloky nápravnice , klasika

Dělalo mi to taky, nejvíc to šlo poznat při rychlé jízdě a rovně si prdel poskočila vedle ... stačí vzít pajsr a zahejbat s nimi nahoru , budou mít tak 0,5cm vůli

Nové jedině PU v případě úchylnosti po originále, tak jedině M3 - ty jsou v serii o něco pevnější

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: ned 09.05.2021 18:46
od Hanz
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: ned 09.05.2021 22:06
od Totic
Huustý. No a na 5er je to podobně? Ani nevím co má v sobě M5?
Kdysi mi takhle E60 plavala při jízdě rovně, trefit zatáčku bylo taky umění. Z těch 4 sb byly některý načatý, tehdy jsem nechal dát ještě seriové LMI. Ale podruhý už tu zatuhlou nápravnici rozebírat nechceš (ani tvůj mechoš)

Takže souhlas s doporučením výše M3 nebo Polyuretan.
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: stř 16.06.2021 11:17
od pavproch
Brambor2 mě před chvílí taktně upozornil, že chce litr CFS a dostal ho - zežral litr na 3000km. To je u něj normální, takže spokojenost.
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: úte 29.06.2021 11:16
od pavproch
Fíha, brambor2 je ročník 2006, čili 15let staré auto, přesto mi fčíl přišel dopis od BMW CZ - bezplatná svolávačka na nějaký kunektor klimatizace čico, že by to mohlo od něj vyhořet. To budu muset nechat udělat (dokad sem o tom nevěděl, tak pohoda, fčíl bych nespal....

)
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: ned 04.07.2021 15:45
od pavproch
Neska ráno D1 do Phy = 400 km za 4 hodiny (i s uzavřeným kusem D1 = objížďkou po okreskách + 2x zastávka na scanec), prakticky bez provozu (mezi 4 a 8 ráno) s průměrem téměř přesně deset na sto (díky max plynulosti, na brzdy sem vlastně 400km nešáhnul), tj. o dva litry míň než normálně (a to sem měl tři lidi a dva kufry v autě). Spokojenost.
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: úte 06.07.2021 20:15
od paca
pavproch píše:Fíha, brambor2 je ročník 2006, čili 15let staré auto, přesto mi fčíl přišel dopis od BMW CZ - bezplatná svolávačka na nějaký kunektor klimatizace čico, že by to mohlo od něj vyhořet. To budu muset nechat udělat (dokad sem o tom nevěděl, tak pohoda, fčíl bych nespal....

)
jj, taky jsem dostal dopis, nechám to na podzim (mám "zaletňěno), teď jezdím kabriem
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: stř 07.07.2021 14:38
od pavproch
Hezky, brambor2 je "jednorožec".....
skorky píše:E90 330i M-Paket manuál RWD.... že mi našel doslova Unicorna - přesně to, co jsem psal
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: sob 10.07.2021 15:43
od pavproch
Pomůže mi někdo (mě donavigovat)?
Na bramborovi2 začal blbnout ostřikovač př. světla v předním nárazníku - dostal ránu - dojel sem traktor, co sekal trávu v příkopě a zrovna když sem ho objížděl, vyletěla od něj velká hrouda bordela a trefila mě přesně tam. Takže asi nezbyde než koupit nový, takže sem se na něj chtěl podívat v realOEM.
Ale, zaboha tam nemůžu ten ostřikovač najít (není v předním nárazníku ani nikde jinde, kam sem se díval) - asi hledám blbě - ve které skupině/podksupině hledat? (e90 preface m-paket)
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: sob 10.07.2021 18:32
od pavproch
Tak už sem ten ostřikovač našel - to je přece logické, že (vodní) ostřikovač 61677179311 je schovaný v elektrovybavení, ne?
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: stř 11.08.2021 18:26
od pavproch
Sem to tak trochu chtěl vyprokrastinovat (čti: sem nato zapomjééél) a neska, dyž sem přicházel ve FNO k autu (zepředu) semito připomělo - levý ostřikovač polovysunutý (+ pak píplo upozornění, že sucho v nádržce ostřikovače = kromě toho že se nezasunuje, tak asi i teče). Dál to už odkládat nebudu, zítra to objednám.
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: čtv 19.08.2021 16:47
od pavproch
Tak jo, N52B30 v bramborovi2 papká CFS i po výměně separátoru, ale výrazně míň.... neska dolito 3/4litru po 1600km od posledního dolití po horní rysku (dle elektronické měrky). Ale nevadí, aspoň má neustále "trochu" čerstvý wolej.....

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: čtv 16.09.2021 10:51
od pavproch
Kruciš, brambor2 mě fčíl vystrašil (a nasadil bróka do hlavy) - po startu a zahřátí pod plynem okolo 3500-4000 toček slabý divný "plechový" zvuk z motoru a citelné zhoupnutí v tahu. Vystoupit-nastoupit (zhasnout motor, vytáhnout klíček, minuta, start) pomohlo, ale ve škebli mi to to vrtá, co kura mohlo být?
Doufám, že jen nějaká nahodilost a nebude se to opakovat.
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: čtv 16.09.2021 10:56
od Spejbl
Nó plechový zvuk bych hledal od výfukového systému, ten dělají z plechu

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: sob 02.10.2021 14:00
od pavproch
Tohle sem tu kdysik naspal o bramborovi2 po úpravách jeho podvozku (tužší pružiny + ///M ramena):
pavproch píše: Lepší to už asi nebude (čti: už sa mi dál nechce ftym hrabat) i dyž asi by tam ještě bylo co vylepšovat (pod plnýma brzdama nebo pod plným plynem za dva - vzadu svor - to lehounce, ale opravdu lehounce kličkuje).
Fčera, jaxem měnil ojeté zadní gumy za nové, tak šel brambor2 na zvedák. A jako vždycky po zvedáku se při ostřejší jízdě to kličkování zvýraznilo, očekávám, že po pár stech kilometrech si to zase sedne a uklidní (kličkování vymizí). Já vím, nové PS4 vzadu si taky musí "sednout", ale mám pocit, že je ftom přímá úměra: zvedák = zhoršení /zvýšení neklidu auta při ostřejší jízdě, které pak s najetými kilometry vymizí. Kura, proč?
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: sob 02.10.2021 16:09
od martin440
než ztvrdne a "vomačká se guma ",,,, každá nová plave, jedna víc, druhá míň, podle jakej vzorek, ale že by to bylo tak znát na osobáku sem si nějak nevšiml ... na kamionu, zadní nový kor špalíky, když to nečekáš (prostě jedeš zvostra) tak tě to skoro vyhodí ze zatáčky

jakoby se to uplně má snahu přetočit , jak ta guma pracuje
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: sob 02.10.2021 20:11
od MattyX
pavproch píše:Tohle sem tu kdysik naspal o bramborovi2 po úpravách jeho podvozku (tužší pružiny + ///M ramena):
pavproch píše: Lepší to už asi nebude (čti: už sa mi dál nechce ftym hrabat) i dyž asi by tam ještě bylo co vylepšovat (pod plnýma brzdama nebo pod plným plynem za dva - vzadu svor - to lehounce, ale opravdu lehounce kličkuje).
Fčera, jaxem měnil ojeté zadní gumy za nové, tak šel brambor2 na zvedák. A jako vždycky po zvedáku se při ostřejší jízdě to kličkování zvýraznilo, očekávám, že po pár stech kilometrech si to zase sedne a uklidní (kličkování vymizí). Já vím, nové PS4 vzadu si taky musí "sednout", ale mám pocit, že je ftom přímá úměra: zvedák = zhoršení /zvýšení neklidu auta při ostřejší jízdě, které pak s najetými kilometry vymizí. Kura, proč?
protože se celá náprava pohne a nejspíše je něco špatně a rozjebe se geometrie ...
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: ned 03.10.2021 15:41
od pavproch
Dík za tip, zkusím zajít (fčíl "po zvedáku") na geošku. Uvidíme, jestli bude cajk nebo rozhozená.
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Napsal: úte 05.10.2021 07:04
od paca
Menší dotaz: Kde má slabé místo n52 kvůli prosaku oleje? jsem byl včera na STK, tak jsem se byl podívat jak to vypadá zespodu a někde to trošku vepředu vany prolíná. Může to dělat "olejový domek"?