Stránka 3 z 3
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 31.01.2019 00:20
od Totic
Tu komunikaci s bluetooth zásuvkou ELM327 můžeš využít tak leda s apkama jako Torq apod. na nějaký live data. Opravdová BMW diagnostika ale vypadá jinak.

Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 08:50
od Mar10
Ahoj. Oživím trochu tohle téma. Mám problém s e53 3.0d 135kw. Taky nestaruje. Točí jak vzteklí, ale chytne až jedině přes kabely po delším startování. Baterie je nová a je v pořádku. Měnil jsem číslo vačky, čidlo na railu, vyčistil jsem sítko v nádrži na čerpadle a nic. Diagnostika ukazuje tlak čerpadla pod řidičem 3,9bar, to mi přijde v pohodě. Za jízdy v rozmezí 2,9 až 3,9. Máte někdo prosím.nejakou radu? Díky
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 09:21
od soundczeck
U mě byl problém s tlakem na railu, bylo to vysokotlaký čerpadlo a sekundárně čerpadlo v nádrži.
Čerpadlo pod řidičem jsem vyměnil současně, jen pro jistotu.
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 10:20
od Mar10
Nechce se mi na blind kupovat za 10tis čerpadla. Obě tlačí. Kolik dává čerpadlo v nádrži bohužel nevima to pod řidičem dává 3,9. Dá se výměnit čerpadlo railu bez přípravku? Nevim jestli se musí na rozvody nebo jestli se dá vyndat a vyměnit bez nějakých problémů. Mám 2 motory s funkčními čerpadli. Jinak na diagnostice to čerpadlo tlačí od 380 do 1000baru podle stylu jízdy. Díky
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 13:37
od horan
Prvně flaškovej test. Proč měnit čerpadlo, pokud například pouští vstřik/y do přepadu?
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 14:54
od Mar10
Nebyl by třeba problém se vstrikama vidět při chodu motoru? Protože když to nastaruju, tak motor běží krásně, jen se mi zdá, že to nemá výkon jako dřív. Zdá se mi, že to jede až ve vyšších otáčkách
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 15:54
od soundczeck
Přesně tak se mi chovalo to vysokotlaký čerpadlo. Auto úplně bez výkonu, jak přidušený.
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 16:12
od horan
Záleží na tobě. Buď můžeš udělat test, co stojí pouze pár minut času, nebo vymenuj čerpadla.

Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 16:19
od Mar10
Nemám nic na flaskovej test. Musim koupit tu sadu, ale nezdá se mi, že by to od vstřiků.
Edit: napíchnul jsem to a hlásí to.na mě "sledování tlaku railu; tlak railu během startu je příliš nízký. Čidlo na railu je vyměněný. Je to teda asi tím railovym čerpadlem? Nechce se mi to měnit. Nikdy jsem to nedělal a nevím, jestli na to potřebuju nějaký přípravky a nebo jestli si vystačím s nářadím co mám. Čerpadla railu mám 2 na motorech
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 17:16
od horan
Tak ještě jednou a pomalu.
Pokud startujeme, tak musíme nejdříve dosáhnout nějakého minimálního tlaku na railu, aby došlo k otevření vstřikovačů. Pokud vstřiky propouští do přepadu, tak musí zákonitě trvat déle, než čerpadlo onen potřebný tlak vytvoří. Tento čas je závislý na míře propouštění vstřikovačů.
Máš to jako s kompresorem na vzduch. Když ho zapneš, tak během chvíle je vzduchojem plný a kompresor vypne. Ovšem pokud ho zapneš a hned začneš například vyfoukavat vzduchový filtr, tak je možný, že kompresor bude foukat nonstop, protože co nafouká, to ty rovnou vyfoukas.
A na takové domácí +- změření není třeba žádná profi sada. 6x PET-ka nebo stejný víčka od sprejů, dva metry hadice (nastříhat na stejně dlouhé kousky) a jedem.
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: čtv 23.01.2020 17:24
od Mar10
Za zkoušku nic nedám. Tak uvidíme. Dík
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: sob 25.01.2020 01:23
od mocuryamater
Ahoj
Dlouho jsem nic do fóra nenapsal tak bych chtěl přidat s svoji zkušenost.
Nekupujte Vervu má malou výtoč nikdo to nekupuje jednou mi stála plná od Vervy cca 100t kč kup si plnou v makru nebo tank o ono a potom to vyzkoušej.
Dělám to tak asi 5let a svatej klid. Nájezd mám tak 100t.km ročně v Praze dročka.
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: stř 29.01.2020 13:37
od Mar10
Tak jsem vyměnil railovou pumpu a jede jak z praku

díky za rady
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: sob 17.04.2021 19:01
od MadMaxII
Ještě je tam jedna vychytavka co ma stejny vliv jako podcházející vstriky, ja mam u me e39 po FL za vysokotlakym cerpadlem regulační ventil, který vrací přebytečný tlak do bypassu, a ten když podchazi i když ma povel zavřeno, tak to pak může hlásit nizky tlak na liště CR stejně jako mě... Naštěstí ten tricestnej regulační ventil je o dost levnější nez samotný čerpadlo...
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: pon 31.05.2021 23:29
od e39kouba
Ahoj. Bmw e39 525dA r.v.2003. Ráno po příjezdu a odstavení vozu na cca 4 hodiny již nešlo nastartovat. Tudíž čídlo vacky jsem vyloučil. V nádrží bylo cca 15L nafty a po doplnění dalších 20L z kanystru žádná změna-nestartovalo. Dále kontrola pojistek byla ok. Relé palivového čerpadla ok. Problém byl v oxidaci 30A pojistek v místě kde se nachází již zmíněné relé a auto začlo startovat. Ale při testovací jízdě nastal problém a to že při prudkém sešlápnutí cca od 2000ot/min cca do 3000ot/min začlo cukat a nechtělo se dále vytočit. Při mírným zrychlení jsem se dostal na cca 3500ot/min ale pak došlo k přeřazení. Diagnostika Delphi vyhodila následující chyby.
CHYBA ČÍSLO 1260 ŘIDICI SYSTEM PODAVACÍHO ČERPADLA
CHYBA ČISLO 09F6 SLEDOVÁNÍ TLAKU V RAILU TLAK RAILU BEHEM STARTU JE PŘÍLIŠ NÍZKÝ
Měl někdo podobný problém popřípadě tip co by mohlo být špatně/na výměnu? Děkuji
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: úte 01.06.2021 22:37
od e39kouba
e39kouba píše:Ahoj. Bmw e39 525dA r.v.2003. Ráno po příjezdu a odstavení vozu na cca 4 hodiny již nešlo nastartovat. Tudíž čídlo vacky jsem vyloučil. V nádrží bylo cca 15L nafty a po doplnění dalších 20L z kanystru žádná změna-nestartovalo. Dále kontrola pojistek byla ok. Relé palivového čerpadla ok. Problém byl v oxidaci 30A pojistek v místě kde se nachází již zmíněné relé a auto začlo startovat. Ale při testovací jízdě nastal problém a to že při prudkém sešlápnutí cca od 2000ot/min cca do 3000ot/min začlo cukat a nechtělo se dále vytočit. Při mírným zrychlení jsem se dostal na cca 3500ot/min ale pak došlo k přeřazení. Diagnostika Delphi vyhodila následující chyby.
CHYBA ČÍSLO 1260 ŘIDICI SYSTEM PODAVACÍHO ČERPADLA
CHYBA ČISLO 09F6 SLEDOVÁNÍ TLAKU V RAILU TLAK RAILU BEHEM STARTU JE PŘÍLIŠ NÍZKÝ
Měl někdo podobný problém popřípadě tip co by mohlo být špatně/na výměnu? Děkuji
Dnes znovu laborace a diagnostika a chyba už pouze
CHYBA ČÍSLO 1260 ŘIDICI SYSTEM PODAVACÍHO ČERPADLA.
Dále jsem odpojil snímač tlaku na palivovem filtru a na chvíli mě to pustilo přes 4000ot/min. Měřil jsem i tlak a na volnoběh diagnostika psala 1.9bar a při zátěži 2.7bar. Dále jsem odpojil hadicku na palivovym filtru která jde uz do motoru a napojil na vývod filtru hadicku směřující do flašky a při testu čerpadla tekla nafta do flašky s bublinky.Je tohle normální nebo je netěsnost? Protoze když jsem tohle vyzkoušel na palivovym čerpadle v nádrží tak nafta tekla bez bublin tedy těsnost ok. Bude tedy můj problém v netěsnosti palivového systému nebo v podavacim čerpadle pod sedačkou řidiče či palivové filtru nebo snimaci tlaku na filtru?
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: úte 01.06.2021 22:40
od martin440
koukni na vedení, jestli někde není mastný ..začni od nádrže k motoru .... prohlídni i čerpadlo .... jestli nepřisává ... jestli není prožraná trubka a pod....
Re: E39 530d - nestartuje
Napsal: stř 02.06.2021 18:30
od e39kouba