Stránka 3 z 3

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 14:38
od zddan01
dej režim Sport,pak se zbavis těch nejnizsich otáček, dal už to jede slušně - nejlevnější řešení :-P

Ha, přečetl jsem si znova ten první příspěvek a koukám,že to neprojde kvůli komfortu... A máš na mysli sport režim převodovky (řad. páka doleva při D), nebo celýho auta (tlačítko)? On je to totiž velkej rozdíl v komfortu, pokud sport jen převodovky, tak rozdíl v komfortu nepociťuju, jen to jede ve vyšších otáčkách, pokud celý auto, tak je to takový nastartovaný na ostrou jízdu...

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 22:38
od JakoobCZ
To nekomfortní chování/řazení vnímám při režimu sport (celé auto), paradoxně takhle pak poskakuje i 750i. Páku do strany jsem snad ještě nedával, protože pádla :D

Letmo jsem projel internet a ty kompresory na N62 se ani nedají sehnat (ESS to vypadá asi vzdalo). Tím to trochu padá. Diffem Snejka trápit nebudu a software podle mě nevyřeší věc, která je daná spíš fyzikou.

Škoda, že hybrid (elektromotor v převodovce) dorazil až s řadou F, těch instantních 210 Nm by vyřešilo vše :twisted:

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: stř 04.07.2018 08:01
od zddan01
JakoobCZ píše:To nekomfortní chování/řazení vnímám při režimu sport (celé auto), paradoxně takhle pak poskakuje i 750i. Páku do strany jsem snad ještě nedával, protože pádla :D
právě, dej do strany páku, auto nech v normálním módu; to, že dáš páku do strany, neznamená, že auto neřadí samo, jen se přepne převodovka do sport módu navíc s možností řadit ručně (neupravují se reakce motoru na plyn atd.), vyzkoušej, nech řadit auto samo :) možná je to to, co hledáš


kompresory - taky jsem se na to kdysi díval - jak zvýšit výkon svojí E64, jednak ceny byly pro mě úplně mimo a jak píšeš nebyly dostupné, prostě už je to starej motor...

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: stř 04.07.2018 11:37
od Filozof
a co je tohle ? Skrytý SPORTOVNí mod pro BMW e60/e61 ?

https://www.youtube.com/watch?v=ooKbKNG7ddM

Je to o naladění motoru a plynu do sportovnějšího režimu ? Znáte to někdo ?

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: stř 04.07.2018 12:07
od zddan01
to je to co mám na mysli jako sport režim auta (ne převodovky) - e63 pro to má standardně tlačítko, předpokládám, že JakoobCZ ho má ve svým autě taky a právě s tímhle módem není spokojenej, jak "nekomfortně" sportovně se to chová - rychlé reakce na plyn, převodovka nechce moc řadit nahoru, čeká prostě že budeš potřebovat otáčky atd.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: stř 04.07.2018 16:41
od Hanz
ESS do M54 bych si koupil i za tu cenu. Je to kvalitní set, který dává smysl (průběh výkonu, vodní IC se 3 Laminova jádry, oem vzhled).
Na V8 se (asi) vejde jen centrifuga, nevím proč ten kit stáhli z nabídky.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: stř 04.07.2018 20:17
od zddan01
řekl bych, že to byl twin screw

http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=466996

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: stř 04.07.2018 23:37
od Snejk
Gerchan píše:
Tak to jsem "trochu" zaspal dobu s tím čidlem rychlosti... :-) Takže ale u manuálu diferák jde vyměnit bez problému?

nejde, pak ti nepojede tempomat :) proste to neojebes, to bys musel predelat cely sw egs a dme a to tezko rict jak pujde, zatim mi to nikdo nepredvedl aby to fungovalo a to se o to dost lidi snazilo... u 745 jde treba dat 735 diferak a prevodovku nahrat 735 sw, funguje to vcelku dobre... ale na 5kach takova moznost diferaku neni... tam rozlisujou jen manual/automat...