Tvl to je zase debata
Sériové svody u BMW motorů byly vždycky ta největší restikce na výfuku, jsou výraběny nějakou ekonomickou cestou, tak, aby ta funkce byla vždy nějak zaručena ...
Pochopitelně pokud někdo chce maximální komfort bez ztráty kytičky a trpí originálofilií, tak pro něho žádné jiné řešení nepřipadá v úvahu

Ad svody a 40ps - ano je to více než reálné , protože seriové svody jsou co se výkonu týče opravdu zoufalství největší.
Já se supersprintem už nějakou chvilku spolupracuji, takže konkrétně jejich produktové řady poměrně znám...
Variant je více a pokud se bavím i o té legální tak je možné objednat high flow HJS katalizátory, které se přibližujíc svojí funkcí těm seriovým (paradoxní je, že třeba u některých závodních aut jsou povinné) ale dal už někdo z vás za katy 3600euro ?

Takže většinou se prodává verze race, kde se buď dělá emulace sekundárních lambda sond - vypne se jejich kontrolní funkce a nebo jsou závity tak daleko od samotné trubky, že hodnoty, které dostávají jsou prostě v pohodě (primární lambdy musí být vždy zachovány, bez nich to nejde

)
KOnkrétně v řeči čísel se u N62 nedá bavit, pokud někdo jiný referenční vůz nezměřil, ale podobně zprasený svody má mercedes 55amg, kde samotné svody udělali cca 40ps. Někdy u vyšponovaných motoru jako je GT3 4,0RS (nechápu kde), ale ti kouzelníci tam získali cca 20ps na výfuku, a tento týden vyšly nově svody pro ferrari 430, kde se zbytkem výfuku se vyčarovalo 40ps a v jednom místě kolem 3-4tis RPM nárust 90nm

což u atmosférických motorů považuji za magii
Klapkový výfuky jsou fajn, pokud je vymýšlí člověk a ne cvičená opice (tak jako někdy sleduji na FB od jednoho prasete

) a hezký klapkový koncový tlumič, který funguje na oba režimy stejně stojí 90tis kč
Život je o prioritách , ale nejhorší je chtít kočkopsa, ani jedno nebude dokonalé
