Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
a kdyz bude chyba velkyho tlaku tak co s tim mam udelat ?:)
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
náhrát tam původní SW nebo reklamovat chip
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Jaraxi zminil jsi vetsi zanaseni dpf pri chipu. Jde tam vic nafty - vic vyfukovych plynu. Mam ale zkusenost, ze jejich teplota se po chipu zvysi, coz by melo byt dle meho pro dpf lepsi. Takze se to vykompenzuje podle me.
Jofrey: Jestli chces, mam jednoho chipare, ktery ti sw upravi podle tvych predstav. Upravu dela primo on a ty jsi celou dobu u toho. Je ze Studenky. Kdyztak napis SZ. Vycetl by SW, ja bych ti tam nahral origo SW pres originalni program, ten by se vycetl znova a porovnali tve upravene hodnoty. Pokud by jsi chtel, udelal by ti novou upravu podle tvych predstav. Moje chiple auto v S nebo SPORT modu jezdi tak jak ma, ma ostrejsi reakce na plyn oproti comfort modu. Pri uprave SW se prave ze posunuji i limitery tlaku a paliva nebo dokonce vypinaji nektere chybove kody, aby vyssi hodnoty nevyhazovali nouzovy rezim motoru.
Navic ti muzu do prevodovky nahrat SW z ALPINY d5, zmeny oproti klasice jsou:
Ukazatel rychlostnich stupnu v D rezimu (D1,D2...)
Jemnejsi prerazovani v D
Na S rezim radi i 8. stupen
Jofrey: Jestli chces, mam jednoho chipare, ktery ti sw upravi podle tvych predstav. Upravu dela primo on a ty jsi celou dobu u toho. Je ze Studenky. Kdyztak napis SZ. Vycetl by SW, ja bych ti tam nahral origo SW pres originalni program, ten by se vycetl znova a porovnali tve upravene hodnoty. Pokud by jsi chtel, udelal by ti novou upravu podle tvych predstav. Moje chiple auto v S nebo SPORT modu jezdi tak jak ma, ma ostrejsi reakce na plyn oproti comfort modu. Pri uprave SW se prave ze posunuji i limitery tlaku a paliva nebo dokonce vypinaji nektere chybove kody, aby vyssi hodnoty nevyhazovali nouzovy rezim motoru.
Navic ti muzu do prevodovky nahrat SW z ALPINY d5, zmeny oproti klasice jsou:
Ukazatel rychlostnich stupnu v D rezimu (D1,D2...)
Jemnejsi prerazovani v D
Na S rezim radi i 8. stupen
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Na E60 530d se mi to taky sekne v otáčkách a nejede, musím ubrat plyn aby to zas přeřadilo a jelo dál a to dělá i na D, ale vzhledem k tomu, že měnič i mechatronik už nejsou v nejlepší kondici, tak i podle toho co jsem četl různě po fórech by tahle chyba měla být v automatu, nejspíš v měniči co už není schopen přenést výkon a prostě to "vzdá". Ale nejsem mechanik, nikdo jsem do toho moc neviděl, každopádně by to vysvětlovalo i ten nižší výkon, jestli měnič už prokluzuje, tak to nemůže jet pořádně, ani to nejde změřit.
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
pred pul rokem jsem byl na vymene oleje v automatu s proplachem a diagnostikou prevodovky v autorizaku - ZF Pakra v jihlave a rikali ze prevodovka je relativne ok.. nic na opravu.. jen ze ve vyssich rychlostech pri maximalnich tlacich trosku skube.. ale ze to zvladne jeste hodne km..
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
kde by jste doporučili úpravu softu pro E60 535D díky
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Dieselpower, tdifun..