Stránka 3 z 4

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: ned 31.12.2017 19:07
od matiz
Jasne ze jo... Nicmene musim si pobrecet, zacina se mi ten muj vrak pekne srat... 209k km a neodolal jsem a zajel jeste pro kolu ( a cajicek z Tater ) a jejda, neotevru okno... Otevru dvere, nalozim, mrdnu s nema a zkusim s velkym ocekavanim to okno otevrit. Ani hovno... Rozjedu se, bim, kontrolka otevrene zadni vrata -))) Takze posledni den v roce a mam bud zamek v prdeli coz si nemyslim, spis budou kabely na sracku. Jsou to male veci co mne nemuzou moc rozhodit, ale nasrat, nasrat umi dokonale...

Tak jsem ten caj hned zkusil a jo, umite to kluci tatransti moooc dobre... Ale hned zaviram, jinak to je rychla smrt...

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: ned 31.12.2017 19:57
od TurboShnek
TANN3R píše:Kalasnikov, nic ve zlém, asi si stále nadšen ze svého "nového" povozu, ale starou prapůvodní rotačku bych fakt nikomu nedoporučil a sem si jistej, že tu ani Matiz neměl na mysli. Jako jo, je to relativně nesmrtelná technika, ale to je tak jediná výhoda. Vždyť se to na volnoběh dá použít jako střásací stroj :D Navíc sem si jistej, že se tu všichni baví o E90.

Btw. Pro mě je teda M57 lepší volba, než M47, hlavně poslední M57N bez dpf. Vždyť to žere tak o půl litru víc, než dvoulitr.. Ale tahle verze se do E90 nikdy nedávala, jen do E46 se 150Kw.

Pokud jde o model, jednoznačně jsem pro E90 už jen proto, že hezká E46 dneska stojí stejně, jako E90. A 46ky prostě hnijou všechny. Některá míň, některá víc.

Nečetl sem to tady celé, ale dost záleží, kolik s autem najedeš za rok, a jak dlouho si ho chceš nechat. To je dost důležité kritérium při výběru motorizace.
To si pis ze jsem stale nadsen. :banana: Obzvlast kdyz vidim cisla jako 100,000kc jen za palivo atd... Ja po meste najezdim skoro 100km za 200kc :banana: mesicne najedu kolem 400km, to mas kolem 800 - 900 kc, to je skoro cena mesicni jizdenky autobusu, pred nekolika lety jsem jel do anglie skoro na 1 nadrz. Rudolf Diesel byl genius a jeho spalovaci motor je dosud nejucinejsi a nejpraktictejsi motor na svete, krome elektro motoru, ale bohuzel nikdo jeste neprisel na stejne dobrou baterku. :(

Jeste tady nekdo psal ze s dieslem nevjedes do zadnyho evropskyho mesta, ja jsem byl v mnichove 2x bez znamky a co, pri nejhorsim si ji koupim pres eBay a at mi policajti zavolaji tlumocnika protoze nevim co jsem udelal spatne. :D At si tam nalepi klidne euro 6, s tim jak to vede jejich milovana kanclerka tam stejne budou za par let jezdit na velbloudech. :D A co tam vubec takovyho je, mesta vypadaji jako ze jsou slozeny z Ikea, ty samy kramy plnyho cinskyho zobzi jako tady , nevidim absolutne zadnej duvod tam jezdit, vsychni jsou z nemecka vy*rany jenom protoze jsou "bohaty" i kdyz ja uz jsem byl po celym svete a vim jak to tam s tou nafoukanou napujcovanou bidou je. Kdyby nemecko bylo chudy jako polsko nikdo by se na nej podruhy nepodival. :D

Co se tyce strasiciho stroje, rusove na jednoduchosti vyhrali druhou svetovou valku tak ze ja si s radosti vezmu traktor kdykoliv. Kvuli nejakymu zavodeni na semaforu nebudu platit ani o korunu vic, na okraskach tady stejne vic nez 120 za idealnich okolnosti nemuzes pokud se nechces zabit a na dalnici to samy, ale usporu paliva a kroutivej moment vyuzijes kazdej den. ;) Bejt v nemecku a jezdit po autobahnu tak to jo ale v CR to nema smysl.

No a na autobahn bych si koupil E60 535d bi turbo, trosku ho vylepsil na 340 koni, 700nm kroutaku, 5 vterin do 100, spotreba 5-7l/100 jako ma jeden muj znamej a to uz je uplne jina pisnicka. :twisted:

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 19:27
od JaraX
vy mě bavíte, 280NM je jako nějakej točivej moment? vždyt i ta 330i v E90 má 300Nm, a to je benzín, a rozhodně bych ani u 320D nemluvil o kroutaku, ani u 330i. Ostatně to je důvod proč mám V8, mám i výkon i krouták v nizkých otáčkách a jezdí to minimálně stejně levně jak 320D díky LPG. další auto bude S65 AMG LPG, čili furt jezdí levně na LPG a navíc má 1000NM kroutáku a tam už se dá bavit o nějakém kroutáku. ano 320d má víc kroutáku než benzínové čtyřválce, ale to je tak vše. Pokud si kupuju BMW tak si to auto chci užit a to se mi u naftové motorizace pořadí jen těžko. to si mužu koupit sen českého řidiče, koktu s 1,9 TDI. přijde mi že ten BMWklub jde nějak do kytek, nadšenci už nepovažují M3 za vrchol nabídky, ale 320D kde si chcou dodělat repráček aby to mělo zvuk jak benzín. sakra BMW si maj kupovat lidi kvuli radosti a ani mi nikdo netvrdi že 320d dává stejně radosti jak 330i, to by musel být člověk blbej, nemocnej a ještě zfetovanej. a nechápu proč když už tady někdo prosazuje nafty nepropaguje nějaké 335D ale usmrkané 320d.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 19:32
od kawaman
No jo Jaraxi, jenže to by tu fabriku mohli s takovou zavřít. Další věc je, že když vidím, jak někteří řídí, víc jak 320D bych jim určitě nesvěřil. I přes dnešní asistenty si u těchto šoférů nedokážu představit 1000Nm..

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 19:42
od JaraX
to je pravda, dneska nikdo nechce něco co si bude dlouho užívat a bude ho to bavit. jen nějaký vergl co se spotřebuje a koupí se další, hlavně že to umí víc gest a má to o 3 barvy podsvícení interieru návíc. z BMW se stal stejný krám jako z koncernů a podobných a lidi už nezajímá jeslti mají nějaky V8 motor, nebo nedej bože V12, a jeslti jejich auto hraje tak nebo tak, hlavně že to má 2.0d, vypadá to dobře na oko jak to málo žere, jak tam skáčou ty 4,7 a druhej jezdí za 4,4 ale kradené nafty, to je ještě levnější. a kdyby ten motor šel čipnout tak aby měl místo 120kW jen 60kW a žral polovinu tak do toho stejně většina půjde. důležité je mít veliká kola a idealně Mpaket, at sousedí vidí že mám BMW. emise omrdáme, to není problém, z ebaye nakoupíme nějaké nálepky a hůra trávit lidi do Mnichova, at si třeba chcípnou když tam vyrobili takovou naftovou sračku., takovým lidem přeju tu 10 000 eur pokudu nebo kolik je za to v Rakousku maximum, každý by měl za své chování nést zodpovědnost. pokud jedu rychle, což dělám, riskuju pokutu, pokud pojedu rychle a někoho přejedu tak půjdu sedět, ano dobře mi tak, je to moje vina, udělal jsem něco co se nemá a zabil člověka, ale to že někdě pojede trávit lidi do města kde s tím autem nemá co dělat a bude trávit lidi a někdo dostane rakovinu, tak už mu na to ale nikdo nic neřekne.

je to každého věc, nebudu nikomu nic nutit, rád každému ukážu moji cestu, čím jezdím já, každého svezu, od 3er, 6er, 7er, Xer, každý at si koupí co chce. ale nikdo at mi nevykládá že naftový dvoulitr je radost, že člověk když někam jede má hubu od ucha k uchu. je to prostě spotřební věc, převeze to člověka někam, nějak, ale at mi nikdo nevykládá že naftový dvoulitr = stejná radost jako M3, nebo 335i, a nebo vůbec cokoliv. měl jsem už 15 BMW, i několik naft, měl jsem 730d, měl jsem 325TDS, ale nikdy mi to tydle auta nepřinášeli radost,, bavilo mě si hrát s nějakyma navigacema, televizema, sedačkama, ale motoricky tam ta radost nebyla, víc mě bavil 316i compact, ten sice vůbec nejel, ale zase jezdil zadarmo (7L LPG) takže jsme dojeli do řecka a zpět za 700kč na osobu. ale bavilo mě mít co na volnoběh netřepe autem, co má krásnej zvuk. každej at si koupí co se mu libí, 316d, 320d, 330i, 335, M6, 760Li, nebo třeba oktávku v TDI se švihadlama, klidně si jezděte na dovolenou do čechama přervanýho a předraženýho chorvatska. já chci za své prachy vždy to nejlepší, jsem rád že za 220tisíc jsem si mohl koupit V8, nejpohodlnější auto jakým jsem kdy jel, s nejlepším motorem, auto které mi žere 1,6kč km, za 100tkm odešel motorek ostřikovačů a ted jedna vodní hadice, auto kde mám audio jaké jsem nikdy v žádném jiném autě neslyšel. jsem rád že za dalších 220 tisíc mám 645i s dynamic drivem, auto co sedí neskutečně, co se v zatáčkách chová jak na kolejích, co sice vůbec nehraje, protože ten logic tam je fakt tragickej, co má nepohodlný sedačky, ale vždycky když se svezu tak pochopím proč ho mám. kupte si za svoje peníze co chcete, kupte si smradlavou naftu bez výbavy. je to vše každýho věc. já chci za své peníze jen to nejlepší a díky BMW to mám, při svém průměrném platu mužu živit 3ks 8mi válce a jsem fakt nadšenej.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 20:28
od bmwwalmez
Pánové nechtěl jsem vás nijak rozhadat, nebo postvat proti sobě. Měl jsem už 3 naftové bmw a můj plán je jasnej - chci si koupit benzínový motor. Uvidím jak mi bude vyhovovat, určitě to neni moje poslední bmw, ale rád bych si ho nechal delší dobu.
Ať si každý koupí co chce. Sem jsem šel pro rady a zkušenosti ostatních.
Ps. Jaraxi - pěkně si to napsal.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 20:38
od JaraX
já byl to samé, naši měli jen naftová auta, vedli mě k naftě, tak jsem si koupil 325TDS, na to čím jsem kdy jezdil to byla pecka, s nějakyma oktávkama, escortama atd to nešlo srovnat, čiplo se to na 195PS, posunul se omezovač, mělo to samosvor. jako dobrý, jenže pak jsem si dal sprint s 325i a projel se v tom a byl jsem jako by mi někdo rozbil hračky, to byla prostě uplně jiná liga. vyměnil jsem to za 740i E38, to nebylo špatny, ale žralo to i trávu kolem cesty, tehdy jsem LPG neřešil, neznal, odmítal. tak jsem si pořidl 730D, to žralo mín, ale bylo to absolutně nudné auto. vůbec mě to nebavilo, ale fakt ani trochu. mezitím jsem pořidil ženě a pak i zaměstnancovi 316i compact s LPG, skvělé auto ,stálo to 50k, nabídlo radost větší než 730D a jezdilo "zadarmo". pak byla X5 4,4i LPG, dobrej motor, ale v uplně špatné kastli, to SUV to zabije. takže pak 745Li, nejlepší auto jaké jsem měl, charakter má, málo žere a skvělej komfort. ted 645ka, která zatím nemá LPG protože nevím zustane doma, strašné auto, se strašně dobrým svezením, ale prostě dělá radost. což prostě nafta neudělá. tchán měl 535d E60, přesedl nejdřív do 745i a pak do 750Li a říkal že ta 5ka nebyla špatná, ale bylo to prostě auto, kdežto ty sedmy s V8 dělají mnohem víc radost a ještě jezdí za mín.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 21:05
od bmwwalmez
Přesně tak, furt samá nafta i v rodině, tak přišel prostě čas zkusit benzin. Furt jsem vymýšlel co za řadu bmw poridit, ale s možnostmi které mám (sídliště, malé parkovací místa) bude 3 ok. Už teď to těžce zvládam zde parkovat. Ještě kdyz vidím jak všichni vysedaji a parkuji. Někdy se fakt hodně divím.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: pon 01.01.2018 21:26
od zddan01
je jasné, že jediná správná (bez ironie) odpověď na klubu musí být benzín, bez xdrive, vždy nejvyšší motorizace, R6 u 3, Z4, V8 u 5 ,6, V12 u 7, resp. ještě u 3 nějaká R6 2.5, u 5 a 6 3.0 pokud na denní používání (ikdyž u té 6 je to škoda), u 7 ještě V8, ostatní nižší motorizace nejsou povoleny, jiné modelové řady, hlavně SUV (jo a E60), též ;) Top je pak samozřejmě M... ostatní je spotřební zboží...

LPG nemám zkušenost, s 6 najedu už letos míň, tak k 15 tis. km, nejde tam pěkně udělat, takže nic, problém ale vidím v tom, že LPG, jak tu píše JaraX, nikdo neumí pořádně udělat, musí se to jet seřídit, pak servisovat, takže pokud nejsem sám JaraX, nebo nebydlím v jeho okolí, mám k tomu samozřejmě nedůvěru a obavy o další starosti navíc...

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 12:49
od Jackj07
kalasnikov471 píše:
TANN3R píše:Kalasnikov, nic ve zlém, asi si stále nadšen ze svého "nového" povozu, ale starou prapůvodní rotačku bych fakt nikomu nedoporučil a sem si jistej, že tu ani Matiz neměl na mysli. Jako jo, je to relativně nesmrtelná technika, ale to je tak jediná výhoda. Vždyť se to na volnoběh dá použít jako střásací stroj :D Navíc sem si jistej, že se tu všichni baví o E90.

Btw. Pro mě je teda M57 lepší volba, než M47, hlavně poslední M57N bez dpf. Vždyť to žere tak o půl litru víc, než dvoulitr.. Ale tahle verze se do E90 nikdy nedávala, jen do E46 se 150Kw.

Pokud jde o model, jednoznačně jsem pro E90 už jen proto, že hezká E46 dneska stojí stejně, jako E90. A 46ky prostě hnijou všechny. Některá míň, některá víc.

Nečetl sem to tady celé, ale dost záleží, kolik s autem najedeš za rok, a jak dlouho si ho chceš nechat. To je dost důležité kritérium při výběru motorizace.
To si pis ze jsem stale nadsen. :banana: Obzvlast kdyz vidim cisla jako 100,000kc jen za palivo atd... Ja po meste najezdim skoro 100km za 200kc :banana: mesicne najedu kolem 400km, to mas kolem 800 - 900 kc, to je skoro cena mesicni jizdenky autobusu, pred nekolika lety jsem jel do anglie skoro na 1 nadrz. Rudolf Diesel byl genius a jeho spalovaci motor je dosud nejucinejsi a nejpraktictejsi motor na svete, krome elektro motoru, ale bohuzel nikdo jeste neprisel na stejne dobrou baterku. :(

Jeste tady nekdo psal ze s dieslem nevjedes do zadnyho evropskyho mesta, ja jsem byl v mnichove 2x bez znamky a co, pri nejhorsim si ji koupim pres eBay a at mi policajti zavolaji tlumocnika protoze nevim co jsem udelal spatne. :D At si tam nalepi klidne euro 6, s tim jak to vede jejich milovana kanclerka tam stejne budou za par let jezdit na velbloudech. :D A co tam vubec takovyho je, mesta vypadaji jako ze jsou slozeny z Ikea, ty samy kramy plnyho cinskyho zobzi jako tady , nevidim absolutne zadnej duvod tam jezdit, vsychni jsou z nemecka vy*rany jenom protoze jsou "bohaty" i kdyz ja uz jsem byl po celym svete a vim jak to tam s tou nafoukanou napujcovanou bidou je. Kdyby nemecko bylo chudy jako polsko nikdo by se na nej podruhy nepodival. :D

Co se tyce strasiciho stroje, rusove na jednoduchosti vyhrali druhou svetovou valku tak ze ja si s radosti vezmu traktor kdykoliv. Kvuli nejakymu zavodeni na semaforu nebudu platit ani o korunu vic, na okraskach tady stejne vic nez 120 za idealnich okolnosti nemuzes pokud se nechces zabit a na dalnici to samy, ale usporu paliva a kroutivej moment vyuzijes kazdej den. ;) Bejt v nemecku a jezdit po autobahnu tak to jo ale v CR to nema smysl.

No a na autobahn bych si koupil E60 535d bi turbo, trosku ho vylepsil na 340 koni, 700nm kroutaku, 5 vterin do 100, spotreba 5-7l/100 jako ma jeden muj znamej a to uz je uplne jina pisnicka. :twisted:
Můžu poprosit o kontakt na toho člověka, co mi upraví 535d na tenhle výkon a spotřebu? :D díky moc a asi nebudu jedinej

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 17:17
od TANN3R
S výkonem problém nebude, ale na tuhle spotřebu zapomeň. Ale palubak takhle kecá do mínusu každýmu, komu uchcavaj vstřiky :D

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 19:59
od Stepan1
535d F10 má neofiko (ještě se nevzali) švagr. Bez chipu. A za 7 to jde. Když jedeš 140km/h po dálnici na tempomat a nikdo ti nepřekáží. Na tom autě je super, že maximální spotřeba nepřekračuje nějakou únosnou mez. Maximální palba po dálnici (=furt plnej knedlík, dobržďuješ na poslední chvíli, co jde vezmeš odstavným nebo podjedeš) je kolem 15-17l/100km od pumpy k pumpě. Škoda té malé nádrže. Na přesuny po střední a západní Evropě je to überwagen. Co by 550i najela v provozu, prostála by u stojanu. Radost neradost. M550d už za ten masivní příplatek nepřináší tolik výkonu a čistota projevu navíc, aby to dávalo ekonomický smysl (jezdí kolem 60kkm rok, auto je zralý na šroťák dřív než ho protáhne komplet účetnictvím)

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 20:17
od TANN3R
Jasně, za 7 se dá v pohodě jet, ale jezdit nee. Úplně stejně, jako já jedu na dálku s 645kou za 9, ale jinak prostě jezdím za 11. A hlavně, Kalasnikov psal 5 až 7, což je prostě nesmysl. Já mám s naftama něco odjeto a za 6 kombinovaně jezdila jen M57N bez DPF s manuálem, což je ta nejuspornější verze naftové R6 a nic předtím ani potom už tak levně jezdit nebude. Co ke mě jezdí automaty 30d/35d M57N/N2 - což je generace o které píše Kalasnikov - tak normální spotřeba je kolem těch 8,5l. A to se bavím o těch, co jezdí slušně..

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 20:38
od Jackj07
Tak v tom pripade umim jet taky za 6 na 100 :D ale dlouhodobou mam 9,5, pod to se nedostanu a necouram se nikde cely dny po meste, spis okrsky a dalnice.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 20:43
od TurboShnek
Jackj07 píše:Můžu poprosit o kontakt na toho člověka, co mi upraví 535d na tenhle výkon a spotřebu? :D díky moc a asi nebudu jedinej
On ma faceliftovanou E60 353d, 217,000km, bi-turbo, dal na to M sport podvozek, M sport automatickou prevodovku (nepamatuju si kolik rychlosti to ma), vypnul EGR, vyndal DPF filtr, "napicoval" to a nameril 700nm kroutivyho momentu a nejak 340 - 350 koni (taky si nepamatuju presne). Nevim jakou velikost kol na tom ma ale po dalnici pri 120km/h (pri 1900 otackach) raficka ukazuje ze to zere 4-5 litru na 100, 7.5 litru smisenyho coz je u dieslu takovyho obsahu normalni.

Mne e46 320d ve meste ted v zime zere kolem 7 - 7.5 litru na 100km, v lete kolem 6.5 a kdyz nevytacim jednicku a dvojku dostanu se i na 6 (a to mam provereny podle obsahu nadrze ne budiku, jednou jsem za 200kc ujel po meste 110km). Na dalnici 4.5 - 5 na 100. Je jasny ze takhle nebudes jezdit porad, obcas to vecer na okreskach vytocis a vezme si i 9 - 10 litru, jenze benzin si tech 10 bere porad tak ze na konci roku je tvoje spotreba 2x - 3x vyssi.

Samozrejmne zalezi na stavu auta, vstriku a jak s tim budes jezdit, jestli to budes porad vytacet do 4000 otacek atd... Taky zalezi na nafte, on bydli ve Francii tak ze ma kvalitnejsi naftu nez my. Ale kdyz nebudes jezdit porad agresivne tak tvoje prumerna spotreba budem kolem tech 8 litru.

Ted si spocitej kolik by jsi platil za stejnej vykon u benzinu. Ja se s nikym nehadam jak tady nekdo psal jenom rikam aby se lidi zamysleli protoze v8 a v12 proboha :shocked: nejste mimo kluci? :shocked: Nezijeme v Americe v dobe kdy benzin byl vpodstate zadarmo :D My zijeme v Cesky Republice v roce 2018, a litr benzinu stoji skoro 31 korun (skoro 50% minimlani mzdy na hodinu) a to je ted jeste lacinej, ja vim ze zanedlouho cena skoci zpatky nad 35 korun. V zapadni evrope uz vsechno davno jede na uspore paliva a ekologii proto novy auta maji daleko mensi motory, 2 truba atd... proto tam zadny v8 nikdo uz nikdo nepotrebuje ani zadarmo a prodavaji to vsechno do zemi tretiho sveta jako je CR, Rusko, Ukrajina atd... (I kdyz v rusku uz dovoz takovyh aut zatrhli) Jo jsme zemi tretiho sveta volove co jste si mysleli ze zijeme ve svycarsku? Ve svycarku a nemecku bere hajzl baba pomalu stejne jako doktor u nas, byli jste se nekdy projet po venkove? Najdi 5 rozdilu mezi ukrajinou a nasim venkovem. :D A to nepocitam cenu pojistky a oprav takovych motoru. Bude te to kazdych 20,000km stat vic nez stalo cely auto. Tak ze nepremyslejte emocema, nechte v8 a v12 fandum a na denodenni jezdeni je treba si koupit neco rozumnyho. ;)

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 21:32
od TANN3R
Něco rozumného.. Třeba ta tvoje božská m57n2 v 535d tvého kamaráda bude časem určitě potřebovat vstřiky s čerpadlem, EGR chladič, samotnej EGR, klapku, rozvody ,dpf, řemenici, žhavení, termostaty, vodní pumpu... Tohle prostě uděláš postupně určitě, je jen otázka, jak dlouho auto budeš mít. To je jen v materiálu nějakých 180k. Kdyby sme místo toho jako ekvivalent brali 550i ze stejného roku, tak budeš muset udělat gufera na ventilech a nejlíp pretesnit celej motor, dát termostat a vodní pumpu. To máš tak 45k. Jak dlouhou ti bude trvat, než ten rozdíl 135tis projezdis, při spotřebě 8l nafty vs 11l benzínu? Samozřejmě, když budeš mít štěstí, a ta nafta ti nesežere klapky..

Neříkám, že je nafta špatná, ale chce svoji péči a hlavně se vyplatí jen, pokud opravdu najedeš hodně km a auto si necháš dlouho, pak ušetříš. Jenže ty žiješ ještě v době Tdi a rotacek všeho druhu, kdy prostě nafta jezdila levně a nic se tam nesralo, ale tahle doba už je dobrých 10let úplně zapomenuta.

Jinak ze zkušenosti to vidím tak, že 95% lidí doufá, že je nic z toho nepotká. Tak tři z pěti mají celkem štěstí a sere se jim to postupně. Něco opraví a zase to pošlou dál. Jeden na tom uletí tak, že nic neušetří a hlavně furt jen starosti s autem a toho pátého to tak vycucne z peněz, že chodí rok pěšky :D

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 21:45
od laik
A když jsem postižený virem V8? Co pak?
Šlo to dat do plynu, plat jak hazlbaba ve švajcu nemám, ale mám náklad za palivo cca 2,5Kč/km se stodolou. Na 2,2tuny 4x4 na tvrdo dobrý. A mám to na denní jezdění do hokny zima nezima. A mám z toho radost. Prostě jsme tu někteří pacienti.
A kupovat BMW s 3 nebo 4 válcem? :? To by pro mě ztratilo charisma. Pod 6 válů ani omylem, ty mě pasují do 3er. Mě by to asi nejelo.
To bych už vzal asi ten koncern a jezdil za 3,5 litru nafty, abych aspoň z něčeho měl radost. ;)

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 22:33
od TurboShnek
laik píše:A když jsem postižený virem V8? Co pak?
Šlo to dat do plynu, plat jak hazlbaba ve švajcu nemám, ale mám náklad za palivo cca 2,5Kč/km se stodolou. Na 2,2tuny 4x4 na tvrdo dobrý. A mám to na denní jezdění do hokny zima nezima. A mám z toho radost. Prostě jsme tu někteří pacienti.
A kupovat BMW s 3 nebo 4 válcem? :? To by pro mě ztratilo charisma. Pod 6 válů ani omylem, ty mě pasují do 3er. Mě by to asi nejelo.
To bych už vzal asi ten koncern a jezdil za 3,5 litru nafty, abych aspoň z něčeho měl radost. ;)
Kdyz jsi pacient tak se asi neda nic delat. :D

Je pravda BMW je dnes nejvic znamy asi za svy atmosfericky 6ti-valce ale lidi casto zapominaji na fakt ze to nebyli 6ti valece kterey z BMW udelali to co je dnes, byli to 4 valcovy motory, napriklad malinkej 4 valec M10 1.5 litru kterej se daval do BMW 1500 a zachranil firmu pred bankrotem, nebo malinkatej 4 valec M12/13 o objemu 1.5 litru s turbem kterej se stal nejsylnejsim motorem v historii Formule 1, Tenkrat v 1983 z toho dostali 600 koni a vydrzel 1 zavod. Jeste to mohli preplnit na 800 koni a pak vydrzel jenom kvalifikacni kolo. A maly 4 valce jsou porad klicovy, 320D je porad nejpordavanejsi 3er a 3er je nejprodavanejsi rada BMW na svete. :P

Proto sidlo BMW v Mnichove je ve tvaru 4 valcu. :D 6ti valce prisli az mnohem pozdeji. A dneska ti mlady reknou no BMW s 4 valcema to neni opravdicky BMW. :smich:

Jeste tady nekdo psal ze dneska je BMW plny knofliku a zbytecny technologie driv to tak nebylo. Podivejte se nekdy na moznosti ktery si bylo mozny poridit treba v 1998, neni to zrovna kratky cteni, i v 80 letech BMW uz meli tolik technologie ze to dneska nemaji auta ani ve stredni vybave, napriklad byli prvni kdo dal do obycejnyho auta dali 6ti rychlostni prevodovku atd... Tahle firma delala vzdycky vysoko technologicky auta a dela je tak i dnes. :D

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 22:39
od JaraX
ty seš fakt blázen.
uvědom si ale že mi s těma osmíválcema jezdíme za sptořeby které může tvuj kamarád s 535d jen závidět. když jezdím s těžším a silnějším autem za 14 LPG tak je to prostě furt mín než kolik on dá za naftu a nebudu to mít vživotě tak poruchové.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Napsal: úte 02.01.2018 23:01
od laik
4vály dělají všichni. Nevím, možná někdo i líp než BMW.
Kdo dělá líp 6vály nebo V8?
Teď musíš do 4válu nadít 2 - 3 turba aby to mělo dynamiku, samý čidlo a je to hrozně komplikovaný a vyhoněný práškama. Až z toho budou 10 letý paštiky a bude to chtít poléčit, motor bude za limitem, viz to kvalifikační kolo, kdo to dá do kupy? To už nepřetěsníš za 50kil, ale budeš muset za 1,5mega vzít nový, anebo za mega trochu jetý, aby jsi ho užil rok-dva. A pak trnout, jestli se to neposere, aby ses toho vůbec zbavil.
Tady na tohle mi tedy peníze nezbývají, to fakt neprojezdím ani za 16plynu nebo 12 benálu.