Stránka 3 z 7

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: ned 07.01.2018 19:15
od horan
To netuším no. :(

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 10:39
od pGb
Mercedes e500 V8 2005/6

část první: kamarád měl KO reduktor, tak se to chovalo tak super, že reduktor nestíhal splyňovat a když tam vlítlo hodně plynu, tak se ochladil na 30°C a tlak šel někam z 1,35 na 0,5 a konec .... vyměněno a dobrý

vsuvka: nevím proč kluci v hlpropanu nejdříve vyměnili vstřiky (úkol zněl jasně vyměň reduktor), nepomohlo, tak je donutil vyměnit reduktor a pak to začlo chodit .... výhodou je, že za vynikající cenu dostal nové vstřiky a výkoný reduktor od hlka, jen nechápu, proč je ten reduktor namontovaný seřizovacím šroubkem dolů

část druhá: za pár dnů po opravě - nějak to cuká při jízdě na plyn, seřízení ok, teplota ok, tlaky ok ... vyměň cívky + svíčky (cívky původní rok 2005 + 300tkm)

část třetí: po třech měsících - už jsi vyměnil svíčky? Ne, nebyl čas. ...... Teď přijel že už to zase padá do nouzáku (a že ho sere plyn), tak se s tím projedu a už to nejede ani na všechny válce pořádně na benzín => Vyměnil jsi cívky? Ne .... následující den přišel o cívku úplně a jel jsem ho "zachránit".

PS: díky jaraxi za podporu

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 13:42
od JaraX
není zač, nejvyšší čas začít dělat do mercedesů :)

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 15:17
od horan
Z nudy jsem napojil manometr a mám mezi reduktorem a vstrikama 1,1bar.
Na volnoběh teda.

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 15:21
od Kolafa
kdyz uz jsme u toho plynu, netušíte, co tím chtěl tvůrce říct ??? ......

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 16:24
od laik
Asi když máš LPG na střeše a výška je přes 2m, tak zákaz vjezdu :D

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 16:46
od Zugy
Nebo že vozidla s LPG nesmí být vyšší než 2m

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 18:45
od Don
Pekna dodatkova tabulka :lol:

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 19:35
od horan
Přidal jsem tomu na 1,2bar a ono to přestalo poskubavat. 3tydny to vydržím a pak to dodela plynar. Pro jistotu. Asi pořídím kablik a něco se o tom naučím. :shock:

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 20:30
od superkamilos
Jestli ti to škube že vynechává válec,tak to stejně nenašteluješ.Bude to přidřenej vstřikovač.Ten tlak by si jednotka podle lambdy doladila délkou vstřiku.Jednu jsem řešil s lpg BRC.Škubalo to hádalo se to jako prase,dal jsem jim ze srandy do každé rampy napít WDéčka s tím že je stejně musím vyměnit.Od té doby najeto 40000 bez jediného cuknutí,volnoběh lepší než na benzín.

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 20:38
od superkamilos
Ale ty cívky jsou opravdu základ všech základů.Vinutí může být ok,ale izolace už může být proražená.Nebo se zalívaj olejem z deklů,to N62 umí dost dobře :lol:

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 20:51
od JaraX
zrovna teda u N62 je to líp vyřešené a z těch mraků N62 co sem jezdí jsem viděl zatopené svíčky jen vyjímečně, todle byla specialita spíš M62 a M60.
cívky jsou základ, není to jen o izolaci a vinutí ale dalších parametrech, ty cívky prostě stárnou a když u auta co má 200k najeto vyměníš cívky tak to stejně každej pozná.
ale samozřejmě mít suchý svíčky je základ, to je pravda.
když N62 cuká tak to nemusí být nutně vstřik, když máš blbé časy, tak co cuká i s novýma vstřikama, když montujem N62 tak se to musí naprosto přesně naladit jinak to právě poškubává.
nízkej nebo vysokej tlak si sice jednotka zkoriguje ale natáhne nebo moc zkrátí časy a ani jedno nedělá tomu VVT dobře a začně to dělat psí kusy. ty plynový časy by měli být +- stejný s těma benzínovýma. a když je tlak moc vysokej, lehce se pak dostaneš pod limit vstřikovače, ty lepší limitujou na 2ms, horší i kolem 3ms, a mě někdy přijede auto co má 1,6ms časy a díví se že to sotva udrží volnoběh. a mít 8ms na volnoběh taky není moc hitparáda.

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 20:58
od Zugy
Tak to sem zvědav jestli u Mé to bude téma vstrikama. Doufám že mu to během února vyjde je vyměnit

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 21:20
od superkamilos
Jo jasny neříkám že jsou ty jimky špatně udělany,ale za ty roky a při těch pekelných teplotách ten plast a gume prostě nevydrží.Já jsem svému stařečkovi dal k 15tým narozeninám upravenej termostat na 95C a jen přede.Poděkovala i převodovka která před tím chodila přes 90 a to je pro ni fakt moc.

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: pon 08.01.2018 21:22
od JaraX
taky už ho mam nachystanej, hezky odpočívá v regále :)

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: úte 09.01.2018 08:36
od horan
Možný je všechno. Ty vstriky (Keihin) mají taky mraky kilometrů za sebou, ale pokud by se zadiral, tak by se to poskubavani neodstranilo zvýšením tlaku, ne?
Mám s tím 150 km a dobrý.

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: úte 09.01.2018 08:48
od JaraX
keihiny se dají čistit, jsou prakticky věcné. jak si jednou budu dělat motor tak je pošlu na čištění. už na nich mám 150tkm

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: úte 09.01.2018 09:03
od horan
Tak proto stojí 4kusy 12000 oproti 3000 od konkurence? :lol:

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: úte 09.01.2018 09:10
od JaraX
jj jsou to nejlepší vstřiky.

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn

Napsal: úte 09.01.2018 09:40
od Jaris330D
JaraX píše:zrovna teda u N62 je to líp vyřešené a z těch mraků N62 co sem jezdí jsem viděl zatopené svíčky jen vyjímečně, todle byla specialita spíš M62 a M60.
Tak ja jsem zrovna vyjimka. Nektere mam zaplaveny, i kdyz byl v minulosti motor pretesnen. Kazdopadne cekam, az se k Jaraxovi dostanu a zrovna se vyresi vic veci.
Jardo, kdypad na me budes mit cas?