Stránka 3 z 5

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 20:53
od JaraX
Jackj07 píše:To jsem presne nechtel, aby se debata strhla nafta vs benzin nedejboze lpg a 7er :D :D ale co teda byste udelali s olejem? Pro jistotu hned vymenit a ta specifikace je ok?
neboj, už mlčím, jen se divím že máte nervy tady věci řešit. kdyby jsi chtěl někdy sedmu zkusit, klidně se stav na kafe :) jinak at se daří :)

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 21:42
od Jackj07
Jo OK :D spis to do budoucna chci vymenit za e61 550i, jsem pro ten kombiik

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pon 07.05.2018 07:31
od Vlasta
Jackj07 píše:já nevím ale na svých stránkách píší přímo k tomuto EE LONGLIFE C3 5w30:

Díky "mid SAPS" formulaci (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu) kompatibilní s moderními katalyzátory a filtry pevných částic (DPF).
BMW ale pro motory s DPF předepisuje oleje "low saps"

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pon 07.05.2018 08:07
od Jackj07
V tom pripade tam napriklad ten Millers nema nic vyhovujiciho pro BMW v 5w30... jestli dobre koukam. Jediny low saps je XF Longlife C1 5w30 pro Jaguar / Land Rover STJLR 03.5005
Zacinam v tom mit peknej bordel. :?:

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pon 07.05.2018 08:17
od rhinos
ale mají tam LL04 a to by mělo snad stačit ne?Já se teda řídím jen touto specifikací...možná blbě.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pon 07.05.2018 08:41
od Jackj07
Take jsem zil v tom domeni, jaky je teda rozdil mezi mid a low pripadne dopady pri pouzivani nedoporucovaneho mid saps? :)

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pon 07.05.2018 11:55
od Misanek
Giovany1971 píše: Resume...4 roky vlastním..najeto 140 tis km....investice..jako 1 řemenice.2.termostaty..2 ramena..1 řěmen...1 separator..1 spínač 5tých dvěří...komplet kabel svazky v těch 5tých dvěrích...něj gumičky do tlakovek k sání...ted po 4 letech brzdy a tu škrtící klapku...to de ne? Nebavím se o převod..tam dělam olej co 40 tis....Ne benzinák neni dnes taková výhra...kor ty nové vraky....tedy až budou jednou starší či staré...za mně teda je diesel pořád velmi solidní rešení..když se člověk stará...
Nezapomněl jsi na rozvody? Tuším že ty jsi dělal taky. Dokonce jsi sem dával fotky, jak už to bylo brutálně na hraně mám ten dojem...

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pon 07.05.2018 13:27
od laik
Tak když vylítne řemenice se víc zaryje do paměti(do chladiče?), než nějaký blbý rozvoďák 3x po smrti, který ještě nestačil napáchat škody ;)

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: čtv 24.05.2018 08:02
od Jackj07
takže, auto téměř po měsíci doma. Samozřejmě, když se motor odstrojil, nebyly to jen vstřiky. Dále: žhavičky, vodní pumpa, výměník EGR, podtlakový vedení k výřivým klapkám, od děravýho výměníku EGRU ohořelej vzduchovej filtr tak i ten. A hle, auto jede jak splašený, řadí krásně bez kopanců a zaváhání, že o tom ani nevím z 90ti procent(hydroměnič by potřeboval udělat už taky), NEKOUŘÍ a nesmrdí.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: čtv 24.05.2018 10:31
od JaraX
nafta no :lol: :lol:

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: čtv 24.05.2018 12:23
od Jackj07
myslím, že je jedno, jestli nafta nebo benzín, na to auto předemnou někdo hooodně dlouho nesáhnul a nepustil korunu do servisu... furt to vyšlo levnějc jak přetěsnění V8 :lol: :tongue: před zimou bude prej dobrý udělat ještě turba, jinak to jsou takový kosmetický záležitosti už všechno. Jinak mám doma jedno DPFko navíc kdyby někdo chtěl :D nechával jsem ho čistit v Praze u www.dpf.cz a pak jsem stejně koupil jiný, ikdyž jsem zjistil, že zbytečně

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: čtv 24.05.2018 13:00
od JaraX
jenže naftu musíš taky přetěsnit a udělat rozvody, + mraky dalších věcí a ještě jezdíš za draho.
ale tak hlavně že to ted funguje.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: čtv 24.05.2018 13:12
od rhinos
jenže neporovnavas naftu proti benzinu ale naftu proti plynu. rozvody musis delat potencialne na vsech autech.
A to co tu napsal Jack plati i na tu tvou sedmu...vzdy si vzpomenu na ten pripad jak nasypal do sedmy 180000 aby ji trosku zprovoznil. Mel kobercovkou vytuneny hadice atd :D

Uprimne...co te vede porad komentovat ty E60 kdyz jsou tak strasny tak se na ne vyprdni. Pripadne si jdi zanadavat do nejakeho sveho 7er vlakna :lol:

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: čtv 24.05.2018 13:20
od Jackj07
kolik je tu případů, že do 500tis. km na preFL M57 rupne řetěz? ;) při mým nájezdu se půlmíči přiblížim tak za 8let :lol: a kilimetry jsou skutečný, kdyby sis chtěl náhodou ještě přiložit další polínko :D a jooo, mám z toho auta konečně radost :)

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pát 25.05.2018 05:56
od Giovany1971
JaraX píše:no jo, protože 90 procent těch aut co jsi dovezl mělo LPG zblastelné a kolik z těch se spálenýma katama bylo V8?¨
já mám najeto 110 tkm za poslední 3 roky s mojí sedmou, neměl ani řemenici na klice, ani škrtící klapku, netankuju za 30kč, ale za 13kč, termostat jsem měnil jeden za sniženej,a jedny svíčky a jedno těsnění pod altíkem za 60kč.
za celou dobu jezdím se spotřebou 15 litrů při ceně v průměru 13kč, takže za 100tkm jsem projel 195 000kč
u tebe spotřeba cca 8x 30 = 240 000kč za 100tkm, takže nejen že mě vyšel levněji servis, taky jsem už je na palivu ušetřil 50k, a to jezdím s těžším autem a víc koňma. jenže tebe ty vstřiky, čerpadlo, EGR, turba, žhaviče, sání, prostě čekaj, kdežto mě čeká max přetěsnění motoru.
tím netvrdím že se ten benzín megamoc extrémně vyplatí, i když to vyjde levněji, ale prostě ta jízda s benzinovou V8 je uplně jiný level proti nějakýmu smrdlavymu diseleu který už ani nikam nesmí. nafty jsem měl rád, měl jsem jich několik ale když to vidím tak už bych si to nikdy nekoupil, stejně jako Snejk a spousta dalších BMW mechaniků a vy si jezděte v čem chcete.
No nevím..kdo bastlí lpg..jestli Češi nebo Italové..při montáži lpg z Italie ..mnohdy člověk nemůže na první pohled komponenty ani najít..tak perfektně mají zakomponovány v mot prostoru..nebavím se o kvalitě samotného systému...a použitého materialů..jako ..hadice..spony..ruzné konzoly..atd..a už vůbec nemluvím o tom že všechno..co jsem za ty roky měl v rukách..vždy bylo plnění sdruženo vedle plnění benzinu...zde všichni vrtají nárazníky :D ..Ano i v8 trpí na klasické posttraumatické šoky z LPG..ale i lambdy...V osmička už tak sama o sobě je malá jaderná elektrárna..natož ji krmit lpg..kdy teploty hoření jsou jinde než u benzinu.

Měl jsem možnost si to vyzkoušet..jezdil jsem s v8 na benzin..jezdil jsem bez problému..po roku jsem dal lpg..a pak začalo trápení...do pul roku všechny sondy..pořad svítila kontrolka řízení mot...za ty nervy to šetření nestálo..

Pak jsem si koupil další v8...najel jsem 180 tis km..pouze na benzin..na katy ani lambdy jsem nešahl...nic mi tam tři roky nesvítilo...primárně je to urcené na benzin..ty alternativy tam nemaji co dělat....Sorry mám na tu věc i jiný pohled...pochopím že si dá někdo lpg do fábie..asi je jasné každému proč..ale že si někdo koupí 7er... a nabastlí do ní lpg a schovává to za šetření..proč to neříct...bud na to mám a na nic si nehraju..nebo si koupím diesel :lol: ..zdar..a už se o tom nebudu víc bavit ani přispívat na tema lpg ve V8 ..vs..diesel v cemkoliv.. zejména ne v e 60..potažmo v e 61...každy stejně ví jak to vlastně je... PS...když se o diesel řádně clověk stará...z dlouhodobého hlediska je levnější jak benzin s lpg..nájezdy dieselu s dobrou péčí jsou astronomické...
Howgh

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: pát 25.05.2018 06:18
od JaraX
jen je zajímavé že všichni BMW odbornící tady říkaj něco jinyho, asi mají málo práce :D
je zajímavé jak je pro tebe V8 mička jaderná elektrárna, přitom to je jednodušší motor jak nafta, možna by ses o to měl víc zajímat at si o tom něco zjistíš.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: pát 25.05.2018 20:48
od Popp
Ahoj všetkým, napíšem vám realne zo života, mal som e61 535d a mám e61 545i s LPG, manželka má e60 550i s LPG, v garáži navyše e60 540i s LPG (je napredaj inak komplet original Mpaket - kukni inzerciu)

Nebudem písat o servisných intervaloch ani o brzdách a podvozku to je spotrebák.

Aby ste boli v obraze e61 využívam ako pracovné auto, mesačne 12-15tis km, kufor furt naložený a minimalne dvaja ludia inside, psycho tempo, po prechode z e39 540i s LPG som šiel na doporučenie do e61 530d naštastie som ju nemal dlho, hrozné niečo, výkon žiadny spotreba katastrofalna a servis ... by som to zakazal vyrabat - ale to je 530d, spet k 535d no a ta bola ešte horšia. Výkon ano super fakt super bol som dost prekvapený, spotreba o liter menej ako 530d, kupene ked malo 92.000km po troch mesiacoch mojho tempa to začalo
(pripomínam že servisujem pravidelne, do aut čo mám dávam max ohladupnosti pri servise, pravidelne prehliadky u mechanika a diagnostika pravidelne pri výmene oleja čo je každý mesiac - to BMW ma živí takže MAX starostlivos, vždy kupujem len premiove ND)

535d - v tom motore furt niečo bolo zle, prevodovka boha jeho najvedší problem toho auta - nezvlada krutak biturba, ked som ho kupil čakal ma vstrek a male turbo, OK ved nič hrozne, pár tisíc km a dalšie vstreky a myslím nejaké čerpadlo asi za 7000kč fakt neviem ake, pred zimou baterka a zase žhaviče, po mesiaci hned nato turbo a vstrek, tak mi povedali urob aj male už je načate "ČO SI KKT VED JE NOVE" "VED MA 50.000km zasebou JE TREBA AJ TO" OK tak aj male hned, ponom hned že kontrolka motoru už som bol nanervy, PDF či DPF či čo to je za kravinu bolo upchate alebo tak nejak tak nove, aby toho nebolo malo kickdown na križovatke a pod hop prevodovka KO - pripomínam že mením olej čo 50.000km, dobre ok 43.000kč
Furt som riešil hupanie otáčok, kopanie valcou atd... zvuk traktoru je to najtrapnejšie čo natom aute bolo a spotreba 10-13L ako ake tempo som hnal a ked prišlo od mechanika zvestovanie nejakeho prasknuteho džaku turba či čo to bolo a EGR a dalších desat vecí a ked som odneho počul slovo žhaviče a vstrek tak som kolaboval, dotoho aby ma usmrtil mi povedal a čo čerpadlo? - HNED SOM PREDAVAL, predal som do Prahy čo viem mladoch to pretaktoval tušim na 255KW a po polroku mu klakla prevodovka aby toho nebolo malo tušim to zadrel.
Nemyslím si že som mal špatný kus, iba to proste nezvlada psycho tempo a už vobec nie vysoký najazd kilometrou, jeden z mojích fasadnikou ma e60 535d total hnoj po roku užívania ale zase on videl iba vykon a servis ho nezaujima - dnes kupiš 535d za mesačnu výplatu tak su to super autá.

545i - ludia jazdím stým neskutočne kilometre a občas sa mi niečo vysere ale vedšinou to stojí par kč.
Mal som problemi s poloosami ale ako počúvam tak som jediný na svete kto skurvil obe ale to neni motor - za mesiac najazdím viac KM ako niekto za rok a auto je fakt dost naložené neustále a dávam mu denodenne záhul, menil som termostat akurát a čidlo tlaku oleja, čaká ma výmena gufer na ventiloch ale u tej príležitosti nechám urobit aj retaz, Pripomínam že stači urobit iba guferá ale ja chcem aby urobili hned aj retaz.
Spotreba nasmiech s 545i, nie len že nemusím platit cestnú dan ked mam LPG a na zmluvu čo mam s Tomegas platím minimalne minimum a ešte mi aj DPH vratia - inak aj vo všetkých dačiach mam LPG a neviem o jedinom probleme a že tých dačii nemam malo (ano šef jazdí v bavoraku a zamestnanci v dáčiach ale maju nové auta - fungláče, kup zamestnancovi BMW a zabije sa), s 535d som furt tankoval, každý den furt dookola, na benzine si zomna robili srandu či nemám dieru v nádrži, ano aj s 545i som každý den na LPG ale rozdiel je nechat tam 2500kč a 700kč, to aj ta 760Li je lepšie natom zo spotrebou ako 530d a 535d. Možno keby som dochodca a jazdím na spotrebu iba do kostola tak asi diesel dobrý ale inak ...


Manželkyna 550i e60 zatial bez jedineho problemu a pruseru alebo investicii - vodná pumpa a termostat pri 220.000km, manželka využíva 100% mesto a spotreba max 15l LPG v meste s 280KW a nejazdí zrovna predpisovo.
Máme ešte e60 540i to iste ako 550i neviem o probleme z motorom žeby to čosi chcelo.

Kedysi davno ešte ked som pracoval v Holandsku som mal 745i a ponej 750i obe s LPG ako cestovatel doslova a do písmena cestovatel časom, každý piatok domou z Rotterdamu a v nedelu večer spet do Rotterdamu, sedmička neskutočný žrút kilometrou ano samozrejme problemi boli ale skuste akymkolvek autom jazdit tuto trasu načas!!! Cez Nemecko nedelu večer ked na dialnici som bol akurat ja a muchy no proste 250km/h furt hral som na čas, pointa skus to s dieslom, sa zblazniš jak na spotrebu tak zo servisom, musím ale dodat že sedmičku som v nafte nemal, nemal som odvahu niečo take urobit.

Ano LPG aby sme ušetrili a prečo nie??? Daj rozumnu odpoved prečo nejazdit s V8 na LPG?
Neviem ako benzinove R6 zase mi chýbala odvaha kupovat e60 s R6 v benzíne - e39 mal som aj 528i aj 530i ale 540i je natom 100x lepšie to iba okrajovo ano mal som aj e39 530d to tiež katastrofa.

Sumarsumarum - nikto ma nepresvedčí otom že diesel je lepší ako benzín.
V každom prípade počkaj ešte dva roky a možeš sa rozlučit s naftou do Prahy ako trvalo bývajuci a to nebude iba Praha, Vid všetky europske mesta nad milion obyvatelou, potom tie vaše diesle budu uplne k hovnu a spomenete si na JaraXa ako sa vozí s V8 na LPG.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: pát 25.05.2018 20:52
od Popp
Inak je dost divné že vedšina mechanikou čo poznám jazdí s autami na LPG, čím to asi bude?
Servisuju diesle a sami jazdia na LPG, hmm nepochopitelné!

Prečo su všetky policajné auta dieslove? Prečo všetci politici jazdia v dieslových autách?
Prečo?

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: pát 25.05.2018 21:20
od James745
Co se týká těch E60 a E61 je možná kus od kusu. Mám v Bílině známého co od 1993 co začal podnikat ve stavebnictví, tak kupuje jen pětky a v naftě. Teď má BMW G31 3.0D a říkal, že jeho nejlepší auto byla E39 a E61. Obě prodal s nájezdem cca 500tis Km. Obě auta byli Facelift včetně F11 M550D. Právě tu F11 moc nechválil, ale řekl mi jedno. Kdyby se ty auta srali natolik, jak se tu všude píše, tak přechází k jiné značce. Vždy je o pravidelném servisu a nečekat až něco upadne a pak to řešit a potom nadávat. Takže já v mém okolí nemám nikoho, kdo by na E60 a E61 v naftě nadával. Moje manželka má 3 roky E61 525d LCI s 3.0D a to auto jen jezdí. Měni se jen spotřební zboží, ale turbo a vstřiky a jiné části motoru a převodovky jsou v pořádku. Olej tam dávám 5W40 od Millers oils ( nanodrive ) a auto šlape jako hodinky a i DPF po kontrole v Renocaru v naprostém pořádku. Takže jak říkám vždycky je to tom, jak se tomu kdo chová.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách - VYŘEŠENO

Napsal: pát 25.05.2018 21:21
od kawaman
Krasne napsane Poppe, palec hore! Pod tohle bych se klidne podepsal.
Ja mel sice jen e61 530d, ale je pravdou, ze ta V8 je uplne nekde jinde.. spotreba v lpg daleko mensi a naklady na servis taky mensi.