Re: nejspis altik je kaput
Napsal: ned 18.06.2017 22:25
Prosím pěkně, chtěl bych se zeptat, když teď budu tahat ten alternator ven, mám rovnou vyměnit i ten držák, resp. pouzdro, ve kterém je alternator uložený, než nechat opravit altík a pak to řešit znovu, nebo jak?JaraX píše:altík to chce řešit preventivně cca při 2 kilech. u vzduchovýho výměna ložišek a uhlíků, u vodního výměna pouzdra který praskne a on se pak rozšrotuje a samozřejmě taky ložiska.
u BMW umře většinou někde 200-300tkm. u Forda co měl otec umřel altík při 110tkm(auto kupoval nový)

EDIT: hele mi to nedá, já vím, že je to blbej dotaz, ale zeptám se - proč vlastně nejde přehodit vodou chlazený altetnátor za vzduchem chlazený, když mají oba 180A? Udělali tam něco zákeřně naschvál jinak..? Zkoumali jste to někdo? Protože podle VIN se mi v ETK zobrazuje buď 180A vodou, nebo vzduchem chlazený... Ale asi to tak jednoduché nebude, co?