Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém s ISTA/p
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: problém s ISTA/p
jo ovladače mi řeklo taky pár lidí ale já mám NTB s win XP i WIN 7 i 64bit tři notebooky se mi nepodařilo připojit ale dnes a zítra budu pokračovat. Měl jsem jeden pin nespojen a už 4+5 je spojeno tak třeba to bylo tím.
Jinak ovladače na Windows 7 i 8 i 10 jsou zde na oficiálních stránkách ftdi.
Vím že lidi už fičí i na 64bitech v pohodě.
http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm
ovladače 2.12.26 jsou pro WIN 7 64bit.
jinak na uloz.to jsou taky ovladače ke stažení a stím by problém snad bejt neměl. Jinak INPU jsem měl půjčenou a ta mi fungovala dobře a rozchodil jsem ji během 15minut. Ale scanner zatím vzdoroval. Uvidíme dnes a zítra. Pokud dodržím postup se spojeným pinem co měl být už by to snad mohlo fungovat.
Jinak ovladače na Windows 7 i 8 i 10 jsou zde na oficiálních stránkách ftdi.
Vím že lidi už fičí i na 64bitech v pohodě.
http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm
ovladače 2.12.26 jsou pro WIN 7 64bit.
jinak na uloz.to jsou taky ovladače ke stažení a stím by problém snad bejt neměl. Jinak INPU jsem měl půjčenou a ta mi fungovala dobře a rozchodil jsem ji během 15minut. Ale scanner zatím vzdoroval. Uvidíme dnes a zítra. Pokud dodržím postup se spojeným pinem co měl být už by to snad mohlo fungovat.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Tak ono to mozna neni o tom, jestli se ten driver bavi s FTDI prevodnikem, ale jestli to auto je schopno pres ten prevodnik nativne posilat ta data tak, aby je ten prevodnik nasledne nedomrvil 
Proto rikam, ze mi to fungovalo na 32bit WinXP, ne proto, ze bych nemel FTDI driver, ale proto, ze mi to proste neslapalo na 64bit, ikdyz jsem driver mel
Navic treba spojovani pinu 4 a 5 jsem nedelal vubec. Jenom 7 a 8. Pin 4 a 5 je zem a tam pocitam, ze vsechny potrebne konekce dela redukce z kulateho 20pin na OBD2.

Proto rikam, ze mi to fungovalo na 32bit WinXP, ne proto, ze bych nemel FTDI driver, ale proto, ze mi to proste neslapalo na 64bit, ikdyz jsem driver mel

Navic treba spojovani pinu 4 a 5 jsem nedelal vubec. Jenom 7 a 8. Pin 4 a 5 je zem a tam pocitam, ze vsechny potrebne konekce dela redukce z kulateho 20pin na OBD2.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
staci kupit scanner ktory funguje hned a bez problemov aj na 64bit OS, bez nutnosti vypinat podpisovanie ovladacov, ziadne zbastlene mutantske 64bit ovladace atd...
stacia standard FTDI zo stranok vyrobcu, je tam po pravej strane automaticky isntalator, prve spustenie scanner software musi byt v aute ale ajked nebude nic sa nedeje, to je asi tak cele

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: problém s ISTA/p
Taky jsem se potrápil, když jsem pokoušel rozchodit komunikaci na 64-biítovém noťasu - takže pár tipů:
- to, co stáhnete z http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm pro 32 nebo 64-bitů je úplně stejné, tj. 32-bitový driver obsahuje totéž co driver pro 64-bitů, o tom co se při instalaci načte rozhoduje operační systém,
- vždy je třeba zkontrolovat, jestli port, na kterém má komunikovat driver USB Serial je stejný, jako port uvedený v OBD.INI, tj. např. vždy COM9
[OBD]
Port=Com9
- v počítači musí být pouze jediný soubor OBD.INI a tem musí být ve složce C:\Windows , soubor, OBD.INI, který se při instalaci INPA vytvoří ve složce C:\Ediabas\BIN je třeba smazat nebo přejmenovat např. na OBD.zaloha ,
- vždy je třeba používat pořád ten samý USB port počítače a ten port musí být verze USB 2.0, na USB 3.0 to nefunguje, pokud má počítač pouze porty USB 3.0, je toto nutno přepnout v BIOSu počítače,
- pokud náhodou použiju jiný interface, opět zkontrolovat nastavení viz obrázek níže, protože PC pozná, že má zasunuté něco jiného a instaluje se v defaultním nastavení, zpravidla na jiném portu a s defaultním Latency Timer = 16,
- totéž se občas stane po pravidelné aktualizaci Windows => opět zkontrolovat nastavení,


- to, co stáhnete z http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm pro 32 nebo 64-bitů je úplně stejné, tj. 32-bitový driver obsahuje totéž co driver pro 64-bitů, o tom co se při instalaci načte rozhoduje operační systém,
- vždy je třeba zkontrolovat, jestli port, na kterém má komunikovat driver USB Serial je stejný, jako port uvedený v OBD.INI, tj. např. vždy COM9
[OBD]
Port=Com9
- v počítači musí být pouze jediný soubor OBD.INI a tem musí být ve složce C:\Windows , soubor, OBD.INI, který se při instalaci INPA vytvoří ve složce C:\Ediabas\BIN je třeba smazat nebo přejmenovat např. na OBD.zaloha ,
- vždy je třeba používat pořád ten samý USB port počítače a ten port musí být verze USB 2.0, na USB 3.0 to nefunguje, pokud má počítač pouze porty USB 3.0, je toto nutno přepnout v BIOSu počítače,
- pokud náhodou použiju jiný interface, opět zkontrolovat nastavení viz obrázek níže, protože PC pozná, že má zasunuté něco jiného a instaluje se v defaultním nastavení, zpravidla na jiném portu a s defaultním Latency Timer = 16,
- totéž se občas stane po pravidelné aktualizaci Windows => opět zkontrolovat nastavení,


- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
si rozchodil INPA s BMWSCANNER interface? lebo 64bit windows nieje uz roky ziadny problem pomaly so ziadnou diagnostikou ktora existuje
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: problém s ISTA/p
Asi před 10 lety jsem si pořídil ADS-2 interface, který umí režim K-Line i ADS a funguje s INPA, NCS, GT1/SSS nebo ISTA-D - prostě Ediabas. ISTA-P zatím nevyzkoušena, není důvod. A k tomu existuje rozšiřovací destička pro PA-Soft BMW Scanner 1.36, takže s tím funguje i BMW Scanner 1.36 software.
http://miglenium.de/workshop_obd-ads.html
http://miglenium.de/pdf/adapter.pdf

http://miglenium.de/workshop_obd-ads.html
http://miglenium.de/pdf/adapter.pdf

- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
na stare bmw potrebuje scanner malo ludi a ked tak interface sa da poskladat doma za par korun, zaujimavejsie by bolo keby niekto poluskal 1.4.0 na kline/dcan kabli 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: problém s ISTA/p
Mám dojem (= nevím určitě), že verze 1.4.0 a vyšší vyžadují, aby v tom interface byl čip se správným řetězcem, jinak se to nepřipojí. Prostě ochrana, aby jsi si musel od PA Softu koupit interface a program si už zkopíruj kde chceš.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Ja bych spis potreboval, aby nekdo konecne udelal funkcni rozhrani mezi ads a usb, abych to mohl pripojit primo do tabletu 
Pitoma E36tka a jeji hybridni reseni ani kocka, ani pes...

Pitoma E36tka a jeji hybridni reseni ani kocka, ani pes...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: problém s ISTA/p
Tak si ho kup tady https://doitauto.de/werkzeuge/diagnoseg ... tic-device za 129,00 € včetně daně + 14 € poštovné do České republiky.

