JaraX, v inej téme si spomínal, že to ešte nie je opravené...
Teda menič to nebol?
air mass - rationality, air mass compared with model too low
DME vypočíta aktuálnu potrebu vzduchu, tú porovná s hodnotou na váhe vzduchu, a nesedí to.
spíš problém je v tom že si motor bere mín vzduchu než má, né že by nemohl ale nechce
Je to jediná zapísaná chyba? Je k nej aj freeze frame? Aké sú hodnoty lámbd?
Ak cez váhu ide menej vzduchu a motor sa nesťažuje na lambda reguláciu - čo ak si to saje falošný vzduch? Pravdepodobne cez nejaký malý otvor, a preto sa netesnosť prejaví najviac na voľnobehu.
Pomenil si kvantum vecí. Predpokladám, že odvetrávacie hadice, viečko nalievania oleja a o-krúžky na mierke oleja si preveril takisto.
Ale čo napr.:
- hadička od kolena sania k ?palivovému regulátoru
- odvetrávanie palivovej nádrže do sania
- hadička od vákuovky ku ?výfuku
- prípadne hadica od vákuovky ku brzdovému posilňovaču
? - len predpokladám, kam tie hadičky vedú
Je však otázne, či by to v takom prípade nevyhodilo skôr chybu aditívnych adaptácií.
Btw, 745ka rozsypanú hadičku od vákuovky zistiť nevie.
P.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
750i N62 - váha vzduhu
Re: 750i N62 - váha vzduhu
Testoval si tlak paliva na rampe?
Páči sa mi teória prasknutej podtlakovej hadičky ku tlakovému regulátoru paliva.
Ak sa motor naštartuje, falošný vzduch nasávaný cez prasknutú hadičku je zamaskovaný aditívnymi adaptáciami. Hadička má malý priemer, nič sa nedeje.
Ak sa motoru začne nakladať, podtlak neupraví tlakovú reguláciu paliva, tlak v rampe nenarastie, a preto dôjde k nárastu multiplikatívnych adaptácií - predĺženiu času vstrekovania. Nárast multiplikatívnych adaptácií posunie baseline/základnú čiaru palivovej mapy. Bavíme sa o cca max 17%, ak je palivová pumpa v poriadku, maximálny výkon to ovplyvniť nemusí.
Po uvoľnení plynového pedála VVT/klapka obmedzí množstvo nasávaného vzduchu. Pri následnom spustení vstrekovania je baseline posunutá a dávka paliva je vyššia, než je potrebné. Ale zmes je korektná, lebo zvýšená dávka paliva je pokrytá falošným/neváženým vzduchom, a takisto nabiehajú adaptácie.
Jediné, čo nesedí, je pomer zvýšenej dávky paliva a váženého vzduchu - DME očakáva viac vzduchu, ale nechce ho, lebo spaľovanie je v poriadku.
Rovnaký efekt môže mať aj prasknutá podtlaková regulácia ku LPG reduktoru.
P.
Páči sa mi teória prasknutej podtlakovej hadičky ku tlakovému regulátoru paliva.
Ak sa motor naštartuje, falošný vzduch nasávaný cez prasknutú hadičku je zamaskovaný aditívnymi adaptáciami. Hadička má malý priemer, nič sa nedeje.
Ak sa motoru začne nakladať, podtlak neupraví tlakovú reguláciu paliva, tlak v rampe nenarastie, a preto dôjde k nárastu multiplikatívnych adaptácií - predĺženiu času vstrekovania. Nárast multiplikatívnych adaptácií posunie baseline/základnú čiaru palivovej mapy. Bavíme sa o cca max 17%, ak je palivová pumpa v poriadku, maximálny výkon to ovplyvniť nemusí.
Po uvoľnení plynového pedála VVT/klapka obmedzí množstvo nasávaného vzduchu. Pri následnom spustení vstrekovania je baseline posunutá a dávka paliva je vyššia, než je potrebné. Ale zmes je korektná, lebo zvýšená dávka paliva je pokrytá falošným/neváženým vzduchom, a takisto nabiehajú adaptácie.
Jediné, čo nesedí, je pomer zvýšenej dávky paliva a váženého vzduchu - DME očakáva viac vzduchu, ale nechce ho, lebo spaľovanie je v poriadku.
Rovnaký efekt môže mať aj prasknutá podtlaková regulácia ku LPG reduktoru.
P.