Stránka 3 z 3
Napsal: pon 12.10.2015 17:13
od rostak
Já když jsem kupoval auto, tak mi řekl prodávající památnou větu: "hele jak chceš..., kdyžtak to do vezmu do áček na výkup a zejtra si to můžeš koupit a bude to mít o 100 000 míň a bude to o padesát dražší..."
Kupoval sem auto co mělo najeto cca 230 a váhal sem, že už je to docela velkej nájezd

Napsal: pon 12.10.2015 17:25
od TANN3R
Ano, chudáci kupující.. Akorát zapomínáte, že si za to můžou ti "kupující" sami. Já zrovna prodávám auto po doložitelném servisu všech nejdražších věcí (vstřiky, dvouhmota, spojka, řemenice atd atd) a první co po mě lidi chtějí je serviska a kolik má najeto. Reálný stav auta nikoho nezajímá. Všichni chtějí auto se serviskou (kde stejně není nic jiného než výměny oleje) a že je to pelech před servisem nevadí..
Druhá věc je, že tady si snad všichni myslí, že u 10let starého auta je reálný nájezd do 200tis km. Vše co má víc je automaticky ztrápenina před smrtí.
Prostě chudáci kupující.
Napsal: pon 12.10.2015 17:33
od Lachtis
To jsou zmrdi, ale udělal jsi to dobře, když je člověk opatrný a udělá maximum pro ověření, tak většinou nenaletí
Ale takové případy by se měly zveřejnit aby těm zmrdům ta auta nikdo nekoupil, ale bohužel on se někdo najde...
Jinak s těma áčkama jsem čekal tachometr magije a nic. Když jsem se vloni potřeboval rychle zbavit mého Megana coupe 2.0 Tce, tak jsem zkusil áčka s vědomím, že jsem ochoten jít pod tržní cenu o nějakých 20 tis. Kč, tedy místo 200 tis. Kč jsem počítal se 180 tis. Kč.
Auto byla naprostá voňavka s poctivými km (80 tis. km) vnitřek a exteriér téměř bez opotřebení, to auto byl můj mazel a dostával maximální péči. Díky tomu mi dali co jsem chtěl a auto prodávali a asi i prodali za 205 tis. Kč. Ale to hlavní bylo, že vozidlo nestočili, km nechali poctivé, přitom kdyby to stočili na nějakých 40 tkm, nikdo by nic nepoznal... Samozřejmě Megane a BMW je s cenami jinde, ale udělat to mohli. Tím se áček nezastávám, vozidlo bych si u nich nikdy nekoupil, stejně tak ani v jiném bazaru, ale překvapili mě - možná světlá výjimka

Napsal: pon 12.10.2015 17:36
od Lachtis
TANN3R: světlé výjimky se najdou, já mám 2007 a poctivých 110 tis. km (330xd), serviska, historie v BMW, koupeno v ČR, ověřeno i přes kámoše v BMW... ale to je fakt výjimka z mnoha

Napsal: pon 12.10.2015 20:24
od Lukyn89
No já už jsem nešťastnej s výběrem.. I v tom Německu už to kolikrát stojí za vyliž... A kdyz tam neco je tak 500km+ vzdálenost, protože všechno blíž je probraný a stočený u nás
Kdybyste měl někdo nějakej tip, určitě mi to sem vyšlete..!

V ČR momentálně snad není na prodej 330d v M paketu a automatu.. Je to ale u všeho, když si člověk prohlédne ty nájezdy, je to kolikrát k smíchu.. Už na první pohled prostě..

Napsal: pon 12.10.2015 21:31
od tommee
Ono to tak proste je. 330d v Nemecku si vetsinou jako novy nekoupi nekdo, kdo najezdi 5tis km rocne. Tyhle auta litaj dalnice a spis nez cislo na tacho je potreba zohlednit celkovej stav. Coz je vazne tezky u 10let staryho naftovyho auta, kde uz je nerealny odhadnout ocekavany naklady. Rad porovnavam 320d 110kW E46 co jsem mel a 330i 190kW E90 co prislo pote. Obe auta koupeny rekneme mezi 50-70tis najetymi km a na nasledujicich 50tis km vysel jejich provoz takrka nastejno:) Za me never ever ojetej diesel, cimz to nikomu nevymlouvam. 330d je super auto, jen sehnat dobrej kus s omezenym rozpoctem bude slozity.
Zakaznici u nas maj radi cisla do 160tis km evidentne. Nikdo nechce mit 300na tachu, ale realne takovejch aut bude dost:)
Napsal: pon 12.10.2015 21:50
od Lukyn89
Ja uz taky zacinam pokoukavat jako po 330i, slysim na to jen chvalu a dat do treba do LPG..

Naftovy resim proto, protoze otec dělá mistra u autodoprava, vozej jim tam 20tisic litru nafty obtyden, a protoze tam maji v dopravě jen novy Mercedesy, do kterych nesmi prijit nafta s bioslozkou vetsi nez 5%, tak jim vozej fakt kvalitni naftu, uz i aditivovanou podle rocniho obdobi (stejne pridavam VIF), no a já ji mám za 23kč/l ... Navic se mi libi, jak naftovy auto jede a stejne tolik nezere

Tak proto koukam po nafte.. Uz zacinam pokukovat i po 325d, i kdyz mi nikdo poradne nebyl schopnej rict rozdil a spis tvrdej, ze je jen v SW.. Tak koupit 325d a nechat to udelat na vic treba

No varianty jsou, auta nejsou

Napsal: úte 13.10.2015 13:47
od Lachtis
S tím výběrem 30d v ČR a i okrajově v DE budeš mít asi problém no. Pokud to nechceš řešit ty, tak máš možnost to dát firmě, která se na to přímo specializuje a dá Ti záruky a není to nějaký garážník...
Třeba
www.autohasek.cz se specializuje na prodej vozů BMW (není to oficiální dealer), ale mají veškerou potřebnou techniku a auta jsou schopni pro zákazníka dovést z DE. Samozřejmě za to chtějí nějaký poplatek, ale máš jistotu, že km a stav vozidla odpovídá... Mám tam kamaráda, takže vím, jak to funguje. Ale tím neprosazuji tuto firmu, jistě jich bude v ČR kvanta, spíš Ti říkám, že máš ještě tuhle možnost. Nebo pak čekat, zda se v ČR něco neobjeví, ale jak jsi sám zjistil, je to prakticky nereálné...
A co se týče té volby 330d/330i, ač sám mám 30d (ale to z důvodu dobré a kvalitní koupě), kdybych si mohl vybrat, šel bych jednoznačně do 330i 200 kW. To je dle mého názoru nejlepší motor v poměru: výkon/spolehlivost/náklady/zábava - čistě můj subjektivní názor

Napsal: úte 13.10.2015 17:56
od pavproch
už sem to tu psal - pokud bych znova vybíral, vybral bych stejně: N53 do daily driver a N52 do auta pro zábavu
Napsal: úte 13.10.2015 18:32
od lukasv23
Muzu ti nabidnout 330D v MPacketu, ale bez automatu...
Napsal: stř 14.10.2015 07:23
od Lukyn89
Podmínkou je automat, díky

Na auto Hašek jsem to neslyšel poprvé, už pár lidí říkalo, že to tak udělali a jsou spokojeni..
Takže tam prostě zajedu, reknu jim, jaké auto si predstavuji a do kolika peněz má být a oni hledají a hledají a pak pro něco sjedou?

Napsal: stř 14.10.2015 10:46
od Lachtis
Přesně, za zeptání nic nedáš a pokud se domluvíte, budeš mít jistotu, že vše sedí a auto Ti za tepla bez práce dovezou

.
Já jsem s jejich službami max spokojený a když tam budeš, alespoň omrkneš ty "nesmysly", co tam mají. Posledně jsem tam slintal nad těmi eMky

Napsal: čtv 29.10.2015 23:54
od Lukyn89
Asi tam sjedu.. Protože to není možné, co se prodává za vraky! Asi si i radsi priplatim, jak na to tak koukam.. Kdyby měl někdo nějakou nabídku, sem s ní, stále hledám..

Napsal: pát 30.10.2015 12:51
od travis
Byl jsem na tom stejně, zoufale objel hodně aut a to co je u nás k prodeji, je strašný. Ono je to dáno i kupní sílou a asi i mentalitou. Auta se u nás z 99% prodávají, až když se začne něco srát. Tak to stočí, koupí na Ebay servisku, obouchají razítkem, který si nechali udělat v kdejaký trafice na počkání a tradá... je na Bazoši. A většině kupců tohle stačí.
A to jedno procento slušných aut se prodá v rámci rodiny nebo známým.
Já to vyřešil tak, že jsem poslal popis toho co chci kámošce, co žije v Německu. Zaplatím inzerát v novinách, prohlídku v servisu, ona mi vyřeší převod a značky.
Zkus to taky přes někoho známýho v Německu, prodávající vždycky jedná líp s někým místním.
Napsal: pát 30.10.2015 14:16
od lukasv23
Realny pohled nyni z druhe strany - je to o te mentalite. Prave prodavam svoji 330.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/16575611
Zatim se ozvali tri "zajemci"
Prvni model - poslete vice foto. Posles, rekne ze ma max nejake penize ktere znamenaji 30% slevu jinak ze vic nemuze. Ani se nepodival
Druhej model - poslete vic foto, info o stavu v jakem stavu je turbo, vstriky,a co se menilo. Posles, popises a uz se dotycny neozve.
Model tri - prijede se podivat, projet se atp. Zacnou problemy a smlouvani - auto ma odreniny laku na narazniku a lehce na zadnim blatniku. Ma prodreny volant, nema servisni knizku a ma najeto 270k. Pan by to chtel s cca 170k max a v perfektnim stavu.
Jake je pouceni? Jak uz jsem psal vyse, vsichni chceme auta, co maji tak 150k najeto, v perfektnim stavu, vse povymenovane a za cenu rovnajici se oktavce.
Pouceni cislo dva - opravdu mam nechat lakovat naraznik, rozlestit blatnik, ocalounit volant - naklad tak 10k celkove, sehnat servisku a vyrobit razitko - naklad tak 2k, nechat stocit o 100k, tvrdit ze bylo vymeneno preventivne vsechno vcetne motoru a prevodovky a prodavat za 350k?
Zatim asi ne, ale ti lide to proste chteji...
Napsal: pát 30.10.2015 14:51
od Lukyn89
Jo, tak to je pravda, já už tolik nekoukám na KM, koukám na reálný stav, ale třeba na servisu mi záleží k ověření km.. Škoda, že nemáš tu svojí v automatu, líbí se mi.. Ale chci automat určitě..

Jinak zajímavá rada, zkusit přes někoho známého v Německu.. Možná by to i šlo, ale není nad osobní podívání a kontrolu.. Ale je to hrozný objíždět a takhle z fotek na mobile.de poznat auto, to je těžký prostě.. Leda všechno na něm ověřit předem a pak doufat, že na fotkách nevypadá o dost líp než v reálu

Napsal: pát 30.10.2015 15:50
od kubajz79
Lukyn89 píše:No já už jsem nešťastnej s výběrem.. I v tom Německu už to kolikrát stojí za vyliž... A kdyz tam neco je tak 500km+ vzdálenost, protože všechno blíž je probraný a stočený u nás

to máš pravdu.pokud se objeví něco zajímavého v dosahu 500km,je to většinou velmi rychle pryč.člověk totiž není povoláním dovozce a nesedí u pc celý den.mě utekli minimálně tři auta.nakonec jsem pro auto jel až do frankfurtu tzn. v mém případě 1720km tam a zpět.
hlavně nezapomeň,že kdo si počká ten se dočká

hodně štěstí...
Napsal: pát 30.10.2015 15:54
od lukasv23
Jojo, skoda toho automatu

Ja chtel tenkrat manual a dalo mi to taky dost behani a cekani. Servisku sic nemam, respektive mam, ale je vedena do cca 100K kdyz jsem ho kupoval v Inveltu. Pak muzu zase dolozit kilometry z GPSky, takze to prokazatelny mam.
Jinak ja jsem ted vymenil za novou 330D - dovezena z nemecka od kluku z rychlydovozaut.cz
Osobne muzu doporucit, dobra domluva, ale jak jsem se s nima bavil, tak se vic specializujou na novejsi auta, to moje bylo skoro nove - 4500km najeto
Napsal: stř 04.11.2015 13:51
od Lukyn89
Díky moc za doporučení

Dneska se jedu podívat na další kousek, který sedí mým požadavkům.. Děj se vule bozi

Napsal: čtv 05.11.2015 19:17
od LancerEVO10
Chce to trpělivost a bohužel u ojetiny i do určité míry nutnost kompromisu. Já jsem si před 2 lety dovezl z DE E90 330D s 117 tis. km doloženými a za dobrou cenu. Bohužel jsem však musel slevit dost z požadované výbavy. Nyní mám najeto 180 tis. km, olej si měním po 15 tis. km, používám VIF, vyměnil jsem i olej v převodovce a v zadním diferenciálu a s vyjímkou vadného IBS senzoru jsem neměl jediný problém. Výkon mám lehce upravený chipem na cca. 190 kW a při zejména dalničním provozu mám spotřebu dle dotankování kolem 7l. Najel bych i víc km, ale mám ještě druhé auto, které používám na kratší trasy a v zimě, když náhodou něco napadne
