Stránka 3 z 3

Napsal: stř 31.12.2014 23:35
od matik
Kubasek
Kdyby si přeci jen se rozhodl kupovat někdy teď tak bych mohl nabídnout...

325i, e90, 2005, Najeto 143 000 (ověřitelné servisní knihou i celkovým stavem vozidla), Navi profi., Výhřev, PDC (Předek i zadek), Tempomat s brzdou, Sportovní multi volant, samozatmavovací zrcátka Dělená loketka, Natáčecí Bixenon, Sklopné zadní sedačky, polokůže atd.

Na e90 vcelku slušná výbava.. Auto je po druhém majiteli, nebouráno a nelakováno, nové zimní pneu. Auto má dva klíče.

Cena bude asi 215 000kč... Kdyby byl zájem dej vědět :wink:

Napsal: čtv 01.01.2015 00:14
od matiz
kompre, srovnáváme jabka s hruskama, ty mas N53, ja N52... To je ohromny rozdil. Primovstrik jezdi za min, viz PavProch no je s nim vic problemu. Kdezto N52 je první motor na kterem bmw provádělo ty svoje experimenty na zakaznicich. Není to spatny motor, chran buh, oni totiž umi i mnohem horsi, mnohem mnohem horsi, jenom mne sere ze chlasta benal vic nez ty novejsi a ze krapet zere olej no -) Ale zase s nim nejsou moc problémy a doufam, pebne tomu verim ze tomu tak zustane i v nadchazejicim roce, tom pristim a tad nejak dal -)

Hele, pokud se hecnu, udelam podobny obrazek kdy pojedu zahraty 25km tam a 25km zpatky, předpisovou rychlosti 90km kdy se vykašlu na 50-tku v obci, proste pokud nebude zbyti neuberu, nepridam. Prijedu za velmi podobnou spotřebu. Ale z dlouhobeho hlediska je to proste neudrzitelne s n52.

Napsal: čtv 01.01.2015 00:33
od kompre
:) mne je to vsetko jasne

Napsal: čtv 01.01.2015 09:04
od xyron
S 2,5i N52B25 v Z4 (1300 kg váha) jsem měl dlouhodobou 8,5 litru, maximum na ktere jsem dokazal auto stlacit na jednu nadrž bylo 7,5 litru (dalnice, tempomat 120-130 km/h) ... niz se fakt dostat neslo...

S 335i E93 (kabrio 1810 kg váha) s N54 mám dlouhou 10,5 litru, maximum na ktere jsem to stlačil bylo 8,25 (taky dalnice tempomat 130-140 km/h) ... po okresce s klidnou nohou se dá dostat pod k 9 celkem v klidu... ale nedá se jezdit s klidnou nohou moc dlouho... člověk na to prostě rád šlápne :?

Napsal: čtv 01.01.2015 14:03
od Kubasek
Takže po delším zauvažováním hledám 320i/325i přednostně toho 6 válca, ale kdyby byl pěknej kousek v 320i tak beru ten. Chci se zeptat už jsem toho trochu pročetl, ale jde o skutečný stav tachometru. Zjistím je na diagnostice? Nebo podle Vinu čemu věřit Cebii,..?


Jinak Štastný Nový rok chlapci, hodně najetých kilometrů bez nehod a pevné zdraví :)

Napsal: čtv 01.01.2015 14:51
od matiz
Never nicemu a nikomu. Zaplat si nekoho kdo ty auta zna, servis, známého, klubaka a na miste se uvidi. Muj benal mel po trech letech 45k za rok, ja sam jsem v prvním roce prasknul okolo třicítky a to nijak zvlast nejezdim, další roky jsem ten najezd tezce srazil a poridil nejake ty ropaky, jenze mne se nevyplati, takze to slo z domu vsecko a zustalo jedno auto s drahsim provozem.

Napsal: čtv 01.01.2015 16:01
od pavproch
esli teda můžu radit, radši se zkousni a počkej si na nějakou pěknou R6, teprve se šestima hrnkama je to správné béemwé...

jinak opravdu potvrzuju, aji s benzínovým třílitrem se najdou takoví, co najedou za tři a půl roku skoro 160tis km...

Napsal: ned 22.02.2015 14:11
od Kubasek
Chci se jenom zeptat co si myslet třeba o takovýchle inzeraltech?

http://www.mobile.de/cz/značka/bmw/mode ... 18821.html

Sem tam se najde auto za směšně nízkou cenu. Má cenu se na to jezdit dívat nebo jaký máte zkušenosti?

Napsal: ned 22.02.2015 17:46
od vita11
Toto mě jako směšně nízká cena nepřipadá. Spíš odpovídající stáří, výbavě a motorizaci.