Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 24.07.2014 23:21
od hansm5
LukyGs píše:
Jestli dobre ctu, tak das za tu krabicku 3008eur=cca 80000kc?!
Tak to bude asi pecka za ty love
nedam,neberu novy :wink:

Napsal: pát 25.07.2014 10:38
od Corleone2309
Nad tím jsem taky zůstal čučet :D. Za 80000 by to byl nejvíc čip a dle úvahy jednoho člena by dle ceny byl tento čip alespoň na 350hp v té nejvyžší kvalitě :D. Osobně bych raději ale ladil přímo daný vůz na brzdě. Dle mě jsou tyto krabičky dělaný universálně na všechny typy dané motorizace čili ne individual. Každopádně pokud dáš více než cca 8000 za krabičku tak bych si asi raději nechal poladit včetně grafu.

Napsal: pát 25.07.2014 10:59
od JakubST
U Schnitzera se platí především za značku, proto ta extrémně vysoká cena...

Napsal: pát 25.07.2014 12:24
od hansm5
JakubST píše:U Schnitzera se platí především za značku, proto ta extrémně vysoká cena...
to je pravda,ale funguje to.kamos ma to samy,ale od hartge ze 150 kw na 180kw a je max.spokojenej-mj.najeto 290 tis km :wink:

Napsal: pát 25.07.2014 14:06
od Vlasta
Co je na obrázku nemusí být až tak pravda, kdysi jsem to taky zkoumal, už nevím, jestli AcS nebo Hartge (zastoupení v AuTec), na stránkách měli krabičku, ale ve skutečnosti to bylo SW přemapování. Byla tam i varianta s vyšším výkonem a k tomu dodávali výfuk (za raketu)

Napsal: pát 25.07.2014 21:53
od JakubST
hansm5 píše:
JakubST píše:U Schnitzera se platí především za značku, proto ta extrémně vysoká cena...
to je pravda,ale funguje to.kamos ma to samy,ale od hartge ze 150 kw na 180kw a je max.spokojenej-mj.najeto 290 tis km :wink:
No ještě aby nefungovalo :-) Softy od těchto známých značek jsou solidní, ale už jsou na trhu tak dlouho, vybudovali si určité renomé, že si mohou dovolit tučnou přirážku a málokdo s tím má problém ba naopak

Napsal: pát 25.07.2014 21:54
od JakubST
hansm5 píše:
JakubST píše:U Schnitzera se platí především za značku, proto ta extrémně vysoká cena...
to je pravda,ale funguje to.kamos ma to samy,ale od hartge ze 150 kw na 180kw a je max.spokojenej-mj.najeto 290 tis km :wink:
No ještě aby nefungovalo :-) Softy od těchto známých značek jsou solidní, ale už jsou na trhu tak dlouho, vybudovali si určité renomé, že si mohou dovolit tučnou přirážku a málokdo s tím má problém ba naopak

Napsal: úte 29.07.2014 21:01
od LukyGs
Dneska jsme s kamarádem na dálnici dali sprint. Já E91 s chipem na 145kw a on s neupraveným kabriem E92 tuším se 130kw.
Když jsem neměl chip tak mi předtím ujížděl a teď krásně ho nechávám za sebou :) Auto po chipu ani malinko nezahulí a jede to vážně nádherně...... po dlouhé době jsem měl zase hubu od ucha k uchu a v pátek jedu k Drápkovi na chip s kámošovým kabriem :)

Napsal: úte 29.07.2014 21:47
od _milan_
JakubST píše:
hansm5 píše:
JakubST píše:U Schnitzera se platí především za značku, proto ta extrémně vysoká cena...
to je pravda,ale funguje to.kamos ma to samy,ale od hartge ze 150 kw na 180kw a je max.spokojenej-mj.najeto 290 tis km :wink:
No ještě aby nefungovalo :-) Softy od těchto známých značek jsou solidní, ale už jsou na trhu tak dlouho, vybudovali si určité renomé, že si mohou dovolit tučnou přirážku a málokdo s tím má problém ba naopak
i v brně mají kvalitní čip :D powerchip ... moje ex e91 330d 170kw s bezmála 500000km najeto , po čipu 206kw 608nm... najel jsem s čipem kolem 60000km a vše vpořádku , nový majitel jezdí také bez problémů ... můžu jedině doporučit pořádně zajeté bmw 3,0d a doporučuju i powerchip brno :D :D nemusí byt ani schnitzer ani hartge ;)